Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.753
Reaction score
32.726
Σύμφωνα με δημοσιεύματα ο Υπουργός Εμπορείου της Κίνας διέρρευσε πως τα αρμόδια τμήματα ΕΕ και Κίνας δουλεύουν έντονα ένα σχέδιο που θα καταργήσει τους δασμούς εισαγωγής Κινέζικων BEVs. Aυτό το σχέδιο θέλει την θέσπιση κατώτατων ορίων πώλησης. Δηλαδή η Κίνα να μην πουλάει κάτω από μια τιμή. Ανά κατηγορία οχημάτων προφανώς. Θυμίζω ότι τον άλλο μήνα, ίσως και σε 1-2 βδομάδες, η ΕΕ ψηφίζει για την οριστική απόφαση που αφορά τους δασμούς αυτούς.

Βέβαια δεν ξέρω αν είναι καλό αυτό, καθώς τα ηλεκτρικά μόνο θα φθηναίνουν.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.629
Reaction score
11.650
Μετάφραση: βασική επιδίωξη των ιθυνόντων της ΕΕ είναι να στερήσουν από τους Ευρωπαίους πολίτες τη δυνατότητα αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων στην πραγματική, χαμηλή τιμή τους.
Αυτό θα επιτευχθεί μέσω της επιβολής φορολογίας, τα έσοδα της οποίας θα αξιοποιηθούν για τη στήριξη εισαγόμενων και μη "ευπαθών" ομάδων. Για αυτές, δεν προβλέπεται επιβολή περιορισμών.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.753
Reaction score
32.726
Skoda Elroq
Λένε από 34.000€, αλλά μέχρι να έρθει στην Ελλάδα μπορεί να ξεπεράσει τα 40.000€. Όπως έγινε και με το ΚΙΑ EV3. To οποίο ξεκινάει από 42.000€ :roflmao:, αλλά διαφημίζουν 29.990€ με την επιδότηση και 3000€ έκπτωση.

 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.753
Reaction score
32.726
Πρώτες τιμές εντός Ευρώπης για το KIA EV3, Ολλανδία.

ΈκδοσηAirPlusPlus AdvanceGT-LineGT-Plus Line
Standard Range36.995€38.695€41.195€
Long Range41.495€43.195€45.695€47.195€49.195€

Standard Range: μπαταρία 58,3 kWh.
Long Range: μπαταρία 81,4 kWh.
:rolleyes:
Τιμές στην Ελλάδα μετά από ψαλίδι 12.000€ (επιδότηση + έκπτωση).

Kia EV3 Earth Standard Range: 29.990 ευρώ
Kia EV3 Earth Long Range: 33.990 ευρώ
Kia EV3 GT Line Long Range: 36.990 ευρώ.

 

gid

Μηνύματα
8.811
Reaction score
10.077
Ειλικρινά, υπάρχει κάποιος λογικός αγοραστής που θα τα βάλει κάτω και θα το επιλέξει έναντι του Dolphin με οποιοδήποτε κριτήριο, ακόμα και με την εξωτερική εμφάνιση που θεωρείται το αδύναμο σημείο του τελευταίου;
Υπάρχει, κάποιος που κοιτάζει πέρα από το initial value, και αναρωτιέται τι ποιότητας και κόστους υποστήριξη θα έχει σε βάθος 10-15 ετών από την κινεζοεταιρία.
 


TGD

Μηνύματα
10.775
Reaction score
10.356
Αυτό είναι σωστό, αλλά από την άλλη θα υπάρχουν ανταλλακτικά και σέρβις; Η θα σου λένε πάρε καινούργιο με έκπτωση;
 

gid

Μηνύματα
8.811
Reaction score
10.077
Το άλλο προφανές ερώτημα είναι τι προβλήματα θα βγάλει το κινέζικο σε 10-15 χρόνια.

Τώρα οι υποψήφιοι αγοραστές ζαχαρώνουν ένα όμορφο, μοντέρνο, υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητο σε δελεαστική τιμή. Αλλά στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό.
 

Μηνύματα
326
Reaction score
338
Το ξύρισμα του γαμπρού γίνεται στα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα όταν μαθαίνεις το κόστος των ανταλλακτικών και του σέρβις.
Ποια ευρωπαϊκή εταιρεία δίνει 7 χρόνια δωρεαν σέρβις;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.753
Reaction score
32.726
Τι ακριβώς θα δείξει η Citroen στην BYD στα ηλεκτρικά οχήματα; :roflmao: Πως θα φτιάξει μοτέρ ή μπαταρία; Πως θα φτιάξει software; Θα κάνει μαθήματα ασφαλείας η Citroen των τριών αστέρων στην πεντάστερη BYD; :roflmao:

Ο ένας κατασκευάζει εκατομμύρια ηλεκτρικά κάθε χρόνο, και ο άλλος (Stellantis) σταματά γραμμές παραγωγής επειδή δεν πουλάει. Η παραγωγή του Fiat 500e πήρε άλλον ένα μήνα παύση επειδή δεν πουλάει. Δύο μήνες κλειστό εργοστάσιο. Και βλέπουμε.

Ακόμα και η Renault τους ξεπέρασε σε πωλήσεις μέσα στο σπίτι τους. Οι τρείς μάρκες τις Renault έχουν περισσότερες πωλήσεις στη Γαλλία, από τις 14 της Stellantis.
 
Last edited:


gid

Μηνύματα
8.811
Reaction score
10.077
Το ξύρισμα του γαμπρού γίνεται στα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα όταν μαθαίνεις το κόστος των ανταλλακτικών και του σέρβις.
Ποια ευρωπαϊκή εταιρεία δίνει 7 χρόνια δωρεαν σέρβις;
Δεν υπερασπίζομαι τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Αν αγόραζα αυτοκίνητο θα κοιτούσα προς Ιαπωνία/Κορέα.

Και το ξύρισμα του γαμπρού γίνεται σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα.

Για τα BYD όμως δεν γνωρίζουμε τίποτε, είναι πολύ φρέσκα, κι αυτό συνεπάγεται ένα ρίσκο για όποιον αγοράζει. Και μιλάμε για πενταψήφιο κόστος αγοράς, όχι για κινητό τηλέφωνο....

Τώρα, αν δε θέλει να δει το ρίσκο, είναι άλλη υπόθεση....
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.940
Reaction score
90.114
επιδότηση
Όπως έγραψα και προχτές, εάν δεν αναχρηματοδοτηθεί το ΚΗ3, δεν μπορούμε να μιλάμε για επιδότηση. Για μερικές εβδομάδες μόνο ακόμα υπάρχουν χρήματα, εάν δεν υπάρχει άμεση παράδοση δεν υπάρχει ελπίδα.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.117
Reaction score
143.580
@costas EAR

Ear, τον διάλεξα επίτηδες επειδή μοιάζει λίγο με τον Moby μπας και το έβλεπες σαν πιο εύπεπτο. :D :D
Ούτε τον Μόμπι δε θέλω να τον βλέπω, έχασες! 😁🤣🤪😜😋🤭

Βασικά δεν ασχολούμαι με τους αρνητέθ..
 

Μηνύματα
496
Reaction score
153
The Japanese motor industry giant was aiming to start production in late 2025 or early 2026.

Toyota now expects to launch its US EV operation at an unspecified time in 2026, a company spokesperson told BBC News.

"We’re still focused on our global [battery electric vehicle] target of 1.5M vehicles by 2026," said Toyota spokesperson Scott Vazin, adding that in the next two years it plans to introduce "5 to 7 [battery electric vehicles] in the US market."

To support these goals Toyota is ramping up its lithium-ion battery production with a factory in North Carolina, which it expects will come online next year.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.747
Μηνύματα
3.026.163
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top