Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.767
Reaction score
30.664
Το 2001 η Κινεζικη κυβέρνηση ανακοίνωσε την απόφαση της να βοηθήσει στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων. Πρώτο καμπανάκι για την δυτική αυτοκινητοβιομηχανία.

Το 2008 ανακοίνωσε σε όλους τους κατασκευαστές, δυτικούς και εγχώριους, πως το 10% των πωλήσεων νέων οχημάτων πρέπει να είναι ηλεκτρικά. Ξεσηκώθηκαν όλοι, και οι εγχώριοι. Δεύτερο καμπανάκι για τους δυτικούς.

Το 2010 λόγω τεράστιου κυκλοφοριακού και περιβαλλοντικού προβλήματος στο Πεκίνο, οι νέες πινακίδες οχημάτων δίνονταν με κλήρωση. Όσοι αγόραζαν ηλεκτρικά είχαν πολύ περισσότερες πιθανότητες να λάβουν πινακίδες κυκλοφορίας. Οι υπόλοιποι με τα θερμικά έπαιζαν μεχρι και με 1/80. Τρίτο καμπανάκι για τους δυτικούς.

Μερικά χρόνια αργότερα ανεπτυγμένες περιοχές όπως η Σένζεν και η Σανγκάη έθεσαν κόστος αγοράς πινακίδας κυκλοφορίας για τα θερμικά στα $11.500. Τα ηλεκτρικά τις έπαιρναν δωρεάν. Τέταρτο καμπανάκι για τους δυτικούς.

4 καμπανάκια για τους κουφούς/ τυφλούς δυτικούς, από την μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο. Είχαν 20 χρόνια να προετοιμαστούν για αυτό που έρχεται. Αντί να τρέχουν όπως ξέρουν ήδη ότι τρέχουν αυτοί που τους ενημέρωσαν, πετούσαν χαρταετό επειδή τα κέρδη από τα θερμικά έτρεχαν έξω από τις τσέπες γιατί είχαν γεμίσει. Είχαν κοντή σκέψη και λογική, καθώς παίρνουν αποφάσεις σύμφωνα με τα αποτελέσματα τριμήνων, ενώ οι Κινέζοι δουλεύουν τα περιβόητα πλάνα πενταετίας.

Κάπου εκεί στη στροφή του Covid, η τοπική αγορά γύρισε ανάποδα και σήμερα το φυσάνε και δεν κρυώνει. Όλοι μαζί οι δυτικοί δεν ξεπερνούν το 25% της μεγαλύτερης αγοράς στον κόσμο. Όταν χτυπούσαν τα καμπανάκια ήταν κυρίαρχοι. Τώρα 40 μήνες ανάπτυξη για να βγει στην αγορά ένα όχημα της VW, 18 της BYD, ενώ ταυτόχρονα είναι καλύτερο και φθηνότερο.

Καλά να πάθουν.

Δεν τους φταίει κανείς παρά μόνο το κεφάλι τους. Η αναφορά στις επιδοτήσεις είναι αστεία, γελοία, κωμωδία, υποτιμά τη νοημοσύνη μας. Οι δυτικοί έχουν λάβει πολλαπλάσια δισεκατομμύρια επιδοτήσεων (έχω αναβάσει κάποια από αυτά που δεν είναι καν όλα και πλησιάζουν το σύνολο των Κινέζικων), και είναι στην κατάσταση που βλέπουμε σήμερα.

Προσωπικά αν μπορέσω δεν θα τους δώσω ούτε €. Νταβατζίδες δεν πληρώνω. Χίλιες φορές να προσπαθήσω να πάρω Αμερικάνο που έτσι και αλλιώς όλοι τον αντιγράφουν για να ζήσουν (Tesla), παρά να επικροτώ τους τεμπέληδες κοντόφλαμους που ζητάνε προστασία. Αλλιώς Κινέζο (BYD).
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.767
Reaction score
30.664
Ξέχασες το καμπανάκι στο τέλους του 2019 από τη Wuhan, πάλι κοιμόντουσαν οι δυτικοί.
Άσχετο. Είναι της ίδιας λογικής " δεν παίρνω Tesla επειδή δεν μου αρέσει ο Musk".
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.811
Reaction score
43.012
Άσχετο
Γιατί; δεν έχουν εδώ εφαρμογή η προνοητικότητα, τα 5ετή πλάνα, η μεθοδικότητα και σοφία των Κινέζων που προβάλεις; Τα εξάντλησαν όλα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μόνο;
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.767
Reaction score
30.664
Διάβασα πως το iD2 πάει για 2027. Καλά κρασιά. Ακόμα και οι Γάλλοι τους ξεπέρασαν. Οι δε Κινέζοι θα έχουν δεύτερης γενιάς μέχρι τότε.

Σε ένα από τα videos στην Ντόιτσε Βέλε η πρώην επίτροπος εμπορίου της ΕΕ λέει πως η Ευρώπη έχασε την θέση της στην Λατινική Αμερική από τους Κινέζους. Πρέπει να βρεί άλλες περιοχές. Στο ίδιο video αναφέρει πως οι φόροι που έβαλε ο Τραμπ στη θητεία του στα Κινέζικα αύξησαν το ετήσιο κόστος ζωής της μέσης Αμερικανικης οικογένειας κατά $2.600.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.158
Reaction score
137.733
Οι δε Κινέζοι θα έχουν δεύτερης γενιάς μέχρι τότε.
Τρίτης.


Διάβασα πως το iD2 πάει για 2027. Καλά κρασιά.
Ναι, good wines.

Στο iD.3 την παλεύουν με μειώσεις τιμής, σημαντικές μειώσεις, φαίνονται τώρα μόνον στο γερμανικό site, αναμένονται και δω.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.158
Reaction score
137.733
Να μην ξεχνάμε πως η VW group είναι 4η στον κόσμο σε πωλήσεις ηλεκτρικών.
24η θες να πεις.

Εκτός κι αν δεν συμπεριλαμβάνεις την Κίνα όταν λες "στον κόσμο". 😁🤣
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.767
Reaction score
30.664
Να μην ξεχνάμε πως η VW group είναι 4η στον κόσμο σε πωλήσεις ηλεκτρικών.
Δεν ξέρω τι είναι, αλλά μπαίνει μέσα σε κάθε πώληση. Οι εταιρείες που έχουν κέρδος από τα ηλεκτρικά είναι Tesla, BYD, και από λένε και LI Auto. Και πως να μην μπαίνουν, όταν μόνο για μια μικρή μπαταρία έχουν κόστος πάνω από $10.000, ενώ στην Ελλάδα η BYD πουλάει 9000€ την 60αρα Blade τοποθετημένη. Τα ίδια πάνω κάτω και η Tesla.

Αμφιβάλλω βέβαια για την 4η θέση, καθώς στην Κίνα (με τις περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών στον κόσμο) μπαίνει δεν μπαίνει στο top 20.

Μην ξεχνάμε βέβαια πως το software των iDs που πωλούνται στην Κίνα δεν είναι το ίδιο με αυτό της Ευρώπης, αλλά ανώτερο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.158
Reaction score
137.733
Δεν βάζουν την αγορά της Κίνας τα περισσότερα στατιστικά που θα βρεις διαθέσιμα.

Ακόμα κι αυτό, δεν τα υπολογίζει, διότι υπολογίζουν τα οχήματα που πουλιούνται σε όλο τον πλανήτη, κι όχι όσα πωλούνται τοπικά, μόνον μέσα στην Κίνα:

All-electric car registrations in Q1 2024 (vs. previous year):

  1. Tesla: 386,825 and 19% share (vs. 23.6%)
  2. BYD Group: 300,124 and 14.8% share (vs. 14.7%)
  3. Geely-Volvo: 149,647 and 7.4% share (vs. 5.7%)
  4. SAIC (incl. SAIC-GM-Wuling): 149,290 and 7.3% share (vs. 7.4%)
  5. Volkswagen Group: 136,949 and 6.7% share (vs. 7.5%)

Από το ανωτέρω, βλέπουμε απλώς μια μικρή πτώση των ποσοστών του VW γκρουπ, που τη γνωρίζουμε (κλείνει εργοστάσια λέμε, απολύσεις προσωπικού, κατάργηση συμβάσεων, κλπ).

Αν δεις μέσα στην αγορά της Κίνας τους αριθμούς των ηλεκτρικών οχημάτων που πουλιούνται, τότε θα καταλάβεις τι παίζει. Εκεί το VW γκρουπ, είναι άφαντο, σα να μην υπάρχει.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.767
Reaction score
30.664
Ναι αυτό λέω. Το πρώτο δυτικό ηλεκτρικό είναι μετά το Top15, και δεν είναι VW αλλά BMW. Τώρα θυμήθηκα ένα πίνακα στην Κίνα, όπου το πρώτο VW, και δεύτερο δυτικό, είναι 24ο. Και είναι σε αυτή τη θέση επειδή έχει $12.000 - $15.000. Όχι 40.000€ που έχει εδώ. Δεν θα είχε καμία τύχη. Θα τα πετούσαν στη θάλασσα.

Πάντως η Tesla τα πάει εκπληκτικά καλά στην Κίνα αν σκεφτεί κανείς τις επιλογές. Στην ουσία δύο μοντέλα πουλάει, έναντι των άλλων με 5-10 ο καθένας.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.158
Reaction score
137.733
Το επόμενο βήμα, είναι να πουλάει κι εδώ τα iD.3 όσο τα πουλάει στην Κίνα.

Κι αυτός είναι ο στόχος τους, με μειώσεις εξόδων.


ΥΓ.
Για να καταλάβετε τα μεγέθη στην Κίνα:

Between January and August, China recorded 6.2 million EV registrations, up from the 4.7 million units seen 12 months ago.

Καλημέρα σας. 😁🤣

Επί της ευκαιρίας, στην πρώτη 20-αδα δεν υπάρχει περίπτωση να μπει οτιδήποτε από VW στην Κίνα:

1000013043.png



Όσον αφορά το 2023, χωρίς βεβαίως να υπολογίζουν την τοπική αγορά της Κίνας, οκ, το VW γκρουπ ήταν 5ο στην κατάταξη, αλλά τα νούμερα είναι αστεία:

1000013041.png


Ολόκληρο το 2023, όλες οι μάρκες μαζί του VW γκρουπ, πούλησαν συνολικά 200 χιλιάδες EV, ενώ μόνη της η Τέσλα, μια μάρκα, πούλησε σχεδόν 2 μύρια EV! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Εν ολίγοις, η Τέσλα πούλησε τα διπλάσια EV από το σύνολο των γκρουπ που κατέλαβαν την 3η έως την 7η θέση!

Στο τέλος του 2024 τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δυσοίωνα..
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.158
Reaction score
137.733
Πολύ χλομό. Πως θα γίνουν τα 40, 15;
Όπως τα έκανε στην Κίνα.

Αυτοματοποίηση παραγωγής, με ρομπότ κι όχι με χιλιάδες ανθρώπους, απόλυση όλων, απόλυση αυτών που ασχολούνται με το σοφτγουερ (έδωσε πολλά λεφτά κι εκεί, και πολύ προσωπικό που δε τα κατάφερε) κι αγορά του έτοιμου από Κίνα, ε, κάποιες εκπτώσεις σε υλικά, κλπ.

Η κατάργηση των συμβάσεων και η έξοδος από τα συνδικάτα έχει δρομολογηθεί ήδη και προχωράει. Ειδάλλως, θα κλείσει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.767
Reaction score
30.664
Έβλεπα μια συζήτηση που συμμετείχε και ο Bob Lutz. Έλεγε πως για να ζήσει ο δυτικός που έχει πρόβλημα σήμερα, θα πρέπει να βρει το 20% των εργαζομένων που δουλεύουν σκληρά και αποδίδουν, και να απειλήσει το υπόλοιπο 80%.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.762
Reaction score
84.697
Στην Κίνα πωλούνται και κάτι τετράτροχες ηλεκτρικές κλασομπανιέρες, δεν ξέρω ποια στατιστικά μετράνε τι, εγώ βλέπω να βγαίνει παντού 4ο-5ο το VW group, χωρίς αστερίσκους στα διάφορα στατιστικά.
Και όταν κλείνει ένα εργοστάσιο η VW είναι καταστροφή ενώ όταν απολύει η Tesla το 10% των εργαζομένων είναι εξυγείανση.
:lolsign:

Έχει μαζευτεί πολύ οπαδισμός στο θέμα. Χαλαρώστε.
 

Μηνύματα
1.263
Reaction score
1.895
κάντο όπως στην Κίνα,

απολυταρχικό καθεστώς για να κόβεις κεφάλι όποιου έχει αντίρρηση,
δουλειά 12 ώρες τη μέρα, 6 μέρες την εβδομάδα για 200 ευρώ το μήνα,
τρως τα πάντα για να μην πεθάνεις από την πείνα,
ανακυκλώνεις ότι μπορείς να ξαναφάς (πχ gutter oil, spit oil κλπ),
κρατική πρόνοια όπως στην άγρια δύση,
και κυρίαρχη κοινωνική νοοτροπία ο σώζων ευαυτώ σωθήτω και οι άλλοι γαμηθήτw

και νάτο το ηλεκτρικό με 10 χιλιάρικα
(προφανώς και με εκπτώσεις στην ποιότητα)

βέβαια θες και ένα μεγααααόλο μέγεθος εσωτερικής αγοράς, για να γράφεις στα @@@@@@ σου τη διεθνή αγορά και διεθνείς κανόνες, όταν φτιάχνεις κλεψιμέικα αντίγραφα καταξιωμένων προϊόντων για να αρχίσουν να δουλεύουν τα εργοστάσια και να μαθαίνεις σιγά σιγά
 

Μηνύματα
1.537
Reaction score
1.379
Γι αυτό με κάθε αγορά μας ψηφίζουμε.
Και βλέπουμε ότι η πλειοψηφία δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με όλα αυτά.
(αν και το κατά κεφαλήν ΑΕΠ έχει αυξηθεί πολύ στην Κίνα, δεν είναι 200 ευρώ το μήνα (αλλά τα 2/3 του ελληνικού σε όρους αγοραστικής δύναμης))

Πηγή: chat GDP

Κατά κεφαλήν ΑΕΠ (PPP) 2023:
  • Κίνα:
    Το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Κίνας με όρους αγοραστικής δύναμης (PPP) εκτιμάται γύρω στα $24,400 USD.
  • Ελλάδα:
    Το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Ελλάδας με όρους αγοραστικής δύναμης (PPP) εκτιμάται γύρω στα $36,000 USD.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.794
Μηνύματα
2.952.083
Members
38.238
Νεότερο μέλος
nickmix89
Top