alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.761
- Reaction score
- 30.662
Το 2001 η Κινεζικη κυβέρνηση ανακοίνωσε την απόφαση της να βοηθήσει στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων. Πρώτο καμπανάκι για την δυτική αυτοκινητοβιομηχανία.
Το 2008 ανακοίνωσε σε όλους τους κατασκευαστές, δυτικούς και εγχώριους, πως το 10% των πωλήσεων νέων οχημάτων πρέπει να είναι ηλεκτρικά. Ξεσηκώθηκαν όλοι, και οι εγχώριοι. Δεύτερο καμπανάκι για τους δυτικούς.
Το 2010 λόγω τεράστιου κυκλοφοριακού και περιβαλλοντικού προβλήματος στο Πεκίνο, οι νέες πινακίδες οχημάτων δίνονταν με κλήρωση. Όσοι αγόραζαν ηλεκτρικά είχαν πολύ περισσότερες πιθανότητες να λάβουν πινακίδες κυκλοφορίας. Οι υπόλοιποι με τα θερμικά έπαιζαν μεχρι και με 1/80. Τρίτο καμπανάκι για τους δυτικούς.
Μερικά χρόνια αργότερα ανεπτυγμένες περιοχές όπως η Σένζεν και η Σανγκάη έθεσαν κόστος αγοράς πινακίδας κυκλοφορίας για τα θερμικά στα $11.500. Τα ηλεκτρικά τις έπαιρναν δωρεάν. Τέταρτο καμπανάκι για τους δυτικούς.
4 καμπανάκια για τους κουφούς/ τυφλούς δυτικούς, από την μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο. Είχαν 20 χρόνια να προετοιμαστούν για αυτό που έρχεται. Αντί να τρέχουν όπως ξέρουν ήδη ότι τρέχουν αυτοί που τους ενημέρωσαν, πετούσαν χαρταετό επειδή τα κέρδη από τα θερμικά έτρεχαν έξω από τις τσέπες γιατί είχαν γεμίσει. Είχαν κοντή σκέψη και λογική, καθώς παίρνουν αποφάσεις σύμφωνα με τα αποτελέσματα τριμήνων, ενώ οι Κινέζοι δουλεύουν τα περιβόητα πλάνα πενταετίας.
Κάπου εκεί στη στροφή του Covid, η τοπική αγορά γύρισε ανάποδα και σήμερα το φυσάνε και δεν κρυώνει. Όλοι μαζί οι δυτικοί δεν ξεπερνούν το 25% της μεγαλύτερης αγοράς στον κόσμο. Όταν χτυπούσαν τα καμπανάκια ήταν κυρίαρχοι. Τώρα 40 μήνες ανάπτυξη για να βγει στην αγορά ένα όχημα της VW, 18 της BYD, ενώ ταυτόχρονα είναι καλύτερο και φθηνότερο.
Καλά να πάθουν.
Δεν τους φταίει κανείς παρά μόνο το κεφάλι τους. Η αναφορά στις επιδοτήσεις είναι αστεία, γελοία, κωμωδία, υποτιμά τη νοημοσύνη μας. Οι δυτικοί έχουν λάβει πολλαπλάσια δισεκατομμύρια επιδοτήσεων (έχω αναβάσει κάποια από αυτά που δεν είναι καν όλα και πλησιάζουν το σύνολο των Κινέζικων), και είναι στην κατάσταση που βλέπουμε σήμερα.
Προσωπικά αν μπορέσω δεν θα τους δώσω ούτε €. Νταβατζίδες δεν πληρώνω. Χίλιες φορές να προσπαθήσω να πάρω Αμερικάνο που έτσι και αλλιώς όλοι τον αντιγράφουν για να ζήσουν (Tesla), παρά να επικροτώ τους τεμπέληδες κοντόφλαμους που ζητάνε προστασία. Αλλιώς Κινέζο (BYD).
Το 2008 ανακοίνωσε σε όλους τους κατασκευαστές, δυτικούς και εγχώριους, πως το 10% των πωλήσεων νέων οχημάτων πρέπει να είναι ηλεκτρικά. Ξεσηκώθηκαν όλοι, και οι εγχώριοι. Δεύτερο καμπανάκι για τους δυτικούς.
Το 2010 λόγω τεράστιου κυκλοφοριακού και περιβαλλοντικού προβλήματος στο Πεκίνο, οι νέες πινακίδες οχημάτων δίνονταν με κλήρωση. Όσοι αγόραζαν ηλεκτρικά είχαν πολύ περισσότερες πιθανότητες να λάβουν πινακίδες κυκλοφορίας. Οι υπόλοιποι με τα θερμικά έπαιζαν μεχρι και με 1/80. Τρίτο καμπανάκι για τους δυτικούς.
Μερικά χρόνια αργότερα ανεπτυγμένες περιοχές όπως η Σένζεν και η Σανγκάη έθεσαν κόστος αγοράς πινακίδας κυκλοφορίας για τα θερμικά στα $11.500. Τα ηλεκτρικά τις έπαιρναν δωρεάν. Τέταρτο καμπανάκι για τους δυτικούς.
4 καμπανάκια για τους κουφούς/ τυφλούς δυτικούς, από την μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο. Είχαν 20 χρόνια να προετοιμαστούν για αυτό που έρχεται. Αντί να τρέχουν όπως ξέρουν ήδη ότι τρέχουν αυτοί που τους ενημέρωσαν, πετούσαν χαρταετό επειδή τα κέρδη από τα θερμικά έτρεχαν έξω από τις τσέπες γιατί είχαν γεμίσει. Είχαν κοντή σκέψη και λογική, καθώς παίρνουν αποφάσεις σύμφωνα με τα αποτελέσματα τριμήνων, ενώ οι Κινέζοι δουλεύουν τα περιβόητα πλάνα πενταετίας.
Κάπου εκεί στη στροφή του Covid, η τοπική αγορά γύρισε ανάποδα και σήμερα το φυσάνε και δεν κρυώνει. Όλοι μαζί οι δυτικοί δεν ξεπερνούν το 25% της μεγαλύτερης αγοράς στον κόσμο. Όταν χτυπούσαν τα καμπανάκια ήταν κυρίαρχοι. Τώρα 40 μήνες ανάπτυξη για να βγει στην αγορά ένα όχημα της VW, 18 της BYD, ενώ ταυτόχρονα είναι καλύτερο και φθηνότερο.
Καλά να πάθουν.
Δεν τους φταίει κανείς παρά μόνο το κεφάλι τους. Η αναφορά στις επιδοτήσεις είναι αστεία, γελοία, κωμωδία, υποτιμά τη νοημοσύνη μας. Οι δυτικοί έχουν λάβει πολλαπλάσια δισεκατομμύρια επιδοτήσεων (έχω αναβάσει κάποια από αυτά που δεν είναι καν όλα και πλησιάζουν το σύνολο των Κινέζικων), και είναι στην κατάσταση που βλέπουμε σήμερα.
Προσωπικά αν μπορέσω δεν θα τους δώσω ούτε €. Νταβατζίδες δεν πληρώνω. Χίλιες φορές να προσπαθήσω να πάρω Αμερικάνο που έτσι και αλλιώς όλοι τον αντιγράφουν για να ζήσουν (Tesla), παρά να επικροτώ τους τεμπέληδες κοντόφλαμους που ζητάνε προστασία. Αλλιώς Κινέζο (BYD).
Last edited: