Hyundai i20 1,2 με 84ps η' το1,0 με 100ps?

Μηνύματα
2.849
Reaction score
232
Φίλος μου που ψάχνει να αγοράσει μικρό σχετικά αυτοκίνητο καλοβλέπει το hyundai i20 και με έβαλε και εμένα στη πρίζα, γιατί τελικά είναι από εκείνα που μου αρεσουνε, οπότε στο μελον θα δούμε.
Το εχει κάποιος αγοράσει να μας πει δύο λόγια, γιατί με ένα απλό τεστ ντραιβ δεν βγάζεις και πολλά συμπεράσματα. Αναφέρομαι σε μοτέρ 1.200 με 84 άλογα η το χιλιαρι τουρμπο. Η τιμή διαφέρει κάπου στα 1.150 ευρώ οπότε είναι κοντά. Η διαδρομες που θα κάνει το αυτοκίνητο είναι κατά 80% σε επαρχιακό δρόμο, ευθείες και με 90-100χλμ περίπου στο κοντέρ. Καμία βόλτα σε βουνό το καλοκαίρι με 2 άτομα, λίγα ταξιδάκια εθνική και γενικά με νορμάλ ταχύτητες.η κατανάλωση είναι κάτι που κάνεις μπόρεσε να μας πει. Δηλ με 100 στο κοντέρ σταθερά πόσο καίει;
 

Μηνύματα
2.849
Reaction score
232
Mετα απο 2 χρονια και κατι,επανερχομαι στο θεμα,αφου ο φιλος μου τελικα θα αγορασει, οπως λεει, το i20 με το μοτερ 1.0 tgdi κσι 100 ιππους στην εκδοση N LINE που ειναι λιγακι σπορτιβ στο ματι.

Εχει καποιος αυτο το 1.000αρι να μας πει δυο λογια για την καταναλωση του,την αντοχη των φρενων,αν εβγαλε βλαβες και γενικοτερα την συμπεριφορα του στον δρομο οταν πας ταξιδακι με 3 ατομα και 2-3 βαλιτσες επιπλεον?
 

Μηνύματα
13.803
Reaction score
6.786
Σχεδόν τρία είναι τα χρόνια.......αλλά ακόμα το ψάχνει? Σε ένα χρόνο και κάτι (2026) θα βγει ο αντικαταστάστης του,αφού το αυτοκινήτο κυκλοφόρησε το 2020 και αρχή της φετινής χρονιάς έγινε και το midlife facelift.
Tο αυτοκίνητο το έχει φίλος δύο χρόνια και είναι αρκετά αξιόπιστο,ενώ χωρίς να ξεχωρίζει κάπου (εκτός από τους χώρους του που είναι όντως τοπ για την κατηγορία),είναι αρκετά καλό σε όλα. Σίγουρα δεν είναι το πιο οικονομκό στην κατηγορία τους,ειδικά αν το πιέσεις,οπότε αν κάνει αρκετά χιλιόμετρα και μέσα στην πολή,τότε ίσως να κοιτάξει αλλού.
Το Ν line είναι ωραίο στο μάτι και με τον πιο πλήρη εξοπλισμό,αλλά οι 17αρηδες τροχοί και το όλο στήσιμο είναι υπερβολικά για αυτοκίνητο 100 ίππων......η έκδοση premium είναι η πιο λογική επιλογή.
 

Μηνύματα
2.849
Reaction score
232
Σχεδόν τρία είναι τα χρόνια.......αλλά ακόμα το ψάχνει? Σε ένα χρόνο και κάτι (2026) θα βγει ο αντικαταστάστης του,αφού το αυτοκινήτο κυκλοφόρησε το 2020 και αρχή της φετινής χρονιάς έγινε και το midlife facelift.
Tο αυτοκίνητο το έχει φίλος δύο χρόνια και είναι αρκετά αξιόπιστο,ενώ χωρίς να ξεχωρίζει κάπου (εκτός από τους χώρους του που είναι όντως τοπ για την κατηγορία),είναι αρκετά καλό σε όλα. Σίγουρα δεν είναι το πιο οικονομκό στην κατηγορία τους,ειδικά αν το πιέσεις,οπότε αν κάνει αρκετά χιλιόμετρα και μέσα στην πολή,τότε ίσως να κοιτάξει αλλού.
Το Ν line είναι ωραίο στο μάτι και με τον πιο πλήρη εξοπλισμό,αλλά οι 17αρηδες τροχοί και το όλο στήσιμο είναι υπερβολικά για αυτοκίνητο 100 ίππων......η έκδοση premium είναι η πιο λογική επιλογή.
Η καταναλωση του, που περιπου ειναι?η διαδρομες θα ειναι εκτος πολης σε ανοιχτο δρομο και περιπου 80 με 100 αντε 110 χλμ ταχυτητα.
 

Μηνύματα
2.849
Reaction score
232
Ποσο μπορει να καψει ενα χιλιαρακι οταν πας σταθερα με 90-100? 5 με 5,5 λιτρα?και στην εθνικη με 130 αν πας, εχει αν θυμαμαι 2.900στρ.
 

Μηνύματα
2.849
Reaction score
232
Τηλ επιλογη σεατ ιβιζα φυσικο αεριο και το κλιο με υγραεριο βενζινη την ξεχναμε γιατι δεν θελουμε τρεχαματα σε συνεργεια.

το γιαρις σε υβριδικο ειναι πανακριβο,στενο αρκετα μικρο θα ελεγα,τιμες σερβις τουοτα(βαζεις γρασο πριν πας για σερβις) και παρακαλα μην σπασεις προφυλακτηρα η βρει απο κατω μερια.σε σκισανε στα ανταλακτικα.
 

Μηνύματα
13.803
Reaction score
6.786
Η καταναλωση του, που περιπου ειναι?η διαδρομες θα ειναι εκτος πολης σε ανοιχτο δρομο και περιπου 80 με 100 αντε 110 χλμ ταχυτητα.
Σε αυτή την ταχύτητα με 6η και σταθερό ρυθμό, χωρίς δηλαδή ανούσια προσπεράσματα και επιταχύνσεις, η κατανάλωση είναι γύρω στα 5-5,5 (έχει να κάνει με το πόσο φορτωμένο είναι και αν λειτουργεί ο κλιματισμός),αλλά και πάλι δεν είναι από τα οικονομικά (peugeot 208 1.2 turbo για παράδειγμα .....). Μέσα στην πόλη τσιμπάει όμως,αλλά έχεις το πλεονέκτημα των μεγάλων χώρων και φυσικά την πολύ καλη εγγύηση των 5 ετών,ανεξάρτητα από χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο επίσης είναι σημαντικα πιο φθηνό από τον ανταγωνισμό .....περίπου 10-15% με τον ίδιο εξοπλισμό,οπότε από εκει ισοφαρίζεις την λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση. Να μην κοιτάξει καθόλου την ήπια υβριδική έκδοση,που ελάχιστα βοηθά τον κινητήρα (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) και κλέβει σχεδόν 80 λίτρα από τον χώρο αποσκευων.
 

Μηνύματα
2.849
Reaction score
232
. Να μην κοιτάξει καθόλου την ήπια υβριδική έκδοση,που ελάχιστα βοηθά τον κινητήρα (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) και κλέβει σχεδόν 80 λίτρα από τον χώρο αποσκευων.
τα ψευτο-υβριδικα προσθετουν βαρος, αρα για ποια οικονομια λεμε?ασε που το πορτμπαγκαζ παει στον πατο.το πεζο ισως να καιει ακομα και 1 λιτρο λιγοτερο.αν ομως στον 5ο η 6ο χρονο που δεν εχει εγγυηση,χαλασει μια μιζα η το κλιματιστικο κτλ,ποσα θα πληρωσουμε?γαλος ειναι,ουτε ιαπωνας, ουτε κορεατης σε αξιοπιστια.

Εγω εχω hyundai i30 του 2015 ντιζελακι με 340.000χλμ και δεν ξερω τι παει να πει τρεχαματα σε συνεργεια για βλαβες.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.210
Μηνύματα
2.932.947
Members
38.155
Νεότερο μέλος
PiterPan
Top