- Μηνύματα
- 1.135
- Reaction score
- 1.034
Αρα αν βαλω στο peq του wiim pro plus που λειτουργει στο ψηφιακο πεδιο, ενα low shelf με κεντρικη συχνοτητα 40hz ενα gain -12db και ενα q =1 θα βελτιωσω τον ηχο που βγαινει απο τα ηχεια μου?
Ο τελευταίος που ακούει το τελικό αποτέλεσμα και δίνει το ΟΚ είναι ο παραγωγός. Κανένας μαστεράς και κανένας audio engineer. Δεν υπάρχει κανένας άλλος. Μόνο ο παραγωγός.Κανείς δεν ήταν στην αίθουσα που ο κάθε mastering engineer άκουσε το αποτέλεσμα της ηχογράφησης με τα ηχεία κλπ που είχε και έκανε τα κόλπα του για να βγει το τελικό αποτέλεσμα.
Τα tweaks στο ρεύμα και διάφορα καλώδια έχουν ως καθαρό στόχο να αυξήσουν το snr και να μειώσουν το thd του συστήματος μιας και είναι μέρος του signal chain .
Μισό τοις εκατό, ένα τοις εκατό ; Ποιος ξέρει … Υποτίθεται ότι γίνονται αφού κάποιος έχει εξαντλήσει τα περιθώρια στον βασικό εξοπλισμό και την ακουστική περιποίηση .
Οπότε σταματήστε αυτό το ανώφελο πράγμα . Δεχτείτε ότι παίζουν κάποιο ρόλο όπως δέχονται όλοι του χόμπι ότι άλλα παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο .
Αμάν ρε παιδιά . Βαρέθηκα . Δε λέτε τίποτα πρωτότυπο… όλο τα ίδια και τα ίδια αναμασάτε …
Μπορει να το κανουν και να εχουν τετοιες μετρησεις αλλα δεν ειναι πιασαρικο απο πλευρας μαρκετινγκ. H qed εχει ολοκληρο paper νομιζω ονοματι " the sound of science" κατι τετοιο που μπορει καποιος να βρει καποια ενδιαφεροντα πραγματα.Ο τελευταίος που ακούει το τελικό αποτέλεσμα και δίνει το ΟΚ είναι ο παραγωγός. Κανένας μαστεράς και κανένας audio engineer. Δεν υπάρχει κανένας άλλος. Μόνο ο παραγωγός.
Έχει παρουσιάσει κανείς μετρήσεις snr & thd, οπως αναφέρεις, πριν και μετά την αλλαγή καλωδίων; Αυτό περιμένουμε, αλλά δεν...
Κανείς δεν παρουσιάζει και δεν μετράει τίποτα. Ας το κάνει κάποιος, και όλοι θα χειροκροτήσουν.
Από την άλλη, δεν σου κάνει εντύπωση πως κανένας κατασκευαστής δε λέει "δοκίμασα με το σύστημά μου το τάδε καλώδιο και αυξήθηκε το snr 1 ή 2%" ;
Οι μουσικοί, οι καλλιτέχνε όπως τους αποκαλείς, δεν ασχολούνται με την ηχογράφηση ούτε με την παραγωγή του δίσκου.Προφανώς κάθε studio έχει και τον ήχο του και είναι δουλειά του παραγωγού να επιλέξει εκείνο που ταιριάζει στο κάθε project. Όλα τα σοβαρά studios αναφέρουν λεπτομερώς τι μηχανήματα ακριβώς χρησιμοποιούν (μικρόφωνα, κομπρέσορες, προενισχυτές, equalizers κλπ). Τα πάντα όλα.
Αυτό όμως είναι μέρος της επιλογής των δημιουργών. Όπως και ο Mark Knopfler επιλέγει με ποια κιθάρα θα πάιξει κάθε φορά. Και τι προενίσχυση θα χρησιμοποιήσει. Και θα φέρει και το μικρόφωνό του το λαμπάτο. Και θα βάλει όσες παραμορφώσεις γουστάρει.
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ, ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΚΡΟΑΤΕΣ
Γι αυτόν ακριβώς το λόγο, οφείλουμε να έχουμε όσο το δυνατόν συστήματα που να πάιζουνε με ακρίβεια και να αποδίδουν αυτά που πρέπει. Αυτά που ήθελε ο δημιουργός να αποδώσει, στο μέτρο που ήθελε να τα αποδώσει.
Καθήστε τώρα να φάτε τη ζωή σας να αλλάζετε καλώδια και ασφάλειες, χωρίς να έχετε σημείο αναφοράς. Να σφίξει το μπάσο, να απλωθούν οι μεσαίες, και να κελαιδήσουν τα πρίμα.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
Από μια ζωντανή συναυλία, λένε οι ειδικοί, ούτε το 70% της πληροφορίας είναι δυνατόν να καταγραφεί στην ηχογράφηση , ακόμα και με τα καλύτερα μηχανήματα και μικρόφωνα του κόσμου.Κανείς δεν ήταν στην αίθουσα που ο κάθε mastering engineer άκουσε το αποτέλεσμα της ηχογράφησης με τα ηχεία κλπ που είχε και έκανε τα κόλπα του για να βγει το τελικό αποτέλεσμα.
Τα tweaks στο ρεύμα και διάφορα καλώδια έχουν ως καθαρό στόχο να αυξήσουν το snr και να μειώσουν το thd του συστήματος μιας και είναι μέρος του signal chain .
Μισό τοις εκατό, ένα τοις εκατό ; Ποιος ξέρει … Υποτίθεται ότι γίνονται αφού κάποιος έχει εξαντλήσει τα περιθώρια στον βασικό εξοπλισμό και την ακουστική περιποίηση .
Οπότε σταματήστε αυτό το ανώφελο πράγμα . Δεχτείτε ότι παίζουν κάποιο ρόλο όπως δέχονται όλοι του χόμπι ότι άλλα παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο .
Αμάν ρε παιδιά . Βαρέθηκα . Δε λέτε τίποτα πρωτότυπο… όλο τα ίδια και τα ίδια αναμασάτε …
έτσι να το δεχθώ...Μισό τοις εκατό, ένα τοις εκατό ; Ποιος ξέρει … Υποτίθεται ότι γίνονται αφού κάποιος έχει εξαντλήσει τα περιθώρια στον βασικό εξοπλισμό και την ακουστική περιποίηση .
Συνεχώς ανάποδος.Τα δύο πρώτα ίσως να μη γίνουν πράξη ποτέ.Το βλέπουμε θα γίνει πράξη οπωσδήποτε.έτσι να το δεχθώ...
οπότε ας τελειώσουμε με τα subs & την ακουστική περιποίηση και βλέπουμε
Για πρότεινε ένα για καλωδια ρεύματος. Σελιδα και παράγραφοΈχει τόσα πραγματικά χρήσιμα papers και βιβλία να διαβάσετε (που δε τα έχετε διαβάσει), που αυτά τα χαζοβιόλικα περί καλωδίων θα έπρεπε να τα αγνοείτε επιδεικτικά.
Υποηχητικό φίλτρο είπαμε, όχι στα 40 Hz!Αρα αν βαλω στο peq του wiim pro plus που λειτουργει στο ψηφιακο πεδιο, ενα low shelf με κεντρικη συχνοτητα 40hz ενα gain -12db και ενα q =1 θα βελτιωσω τον ηχο που βγαινει απο τα ηχεια μου?
The unable Mogami.Για πρότεινε ένα για καλωδια ρεύματος. Σελιδα και παράγραφο
Ma η QED κατασκευάζει και πουλάει καλώδια.Μπορει να το κανουν και να εχουν τετοιες μετρησεις αλλα δεν ειναι πιασαρικο απο πλευρας μαρκετινγκ. H qed εχει ολοκληρο paper νομιζω ονοματι " the sound of science" κατι τετοιο που μπορει καποιος να βρει καποια ενδιαφεροντα πραγματα.
Μη λέμε πράγματα που είναι ευρέως γνωστά και μην πετάμε τη μπάλα στην κερκίδα. Δε μίλησε κανείς για live παιξίματα. Για στούντιο μιλάμε.Οι μουσικοί, οι καλλιτέχνε όπως τους αποκαλείς, δεν ασχολούνται με την ηχογράφηση ούτε με την παραγωγή του δίσκου.
Τους αρκεί να ακούγονται δυνατά και καθαρά στο CD.
Από μια ζωντανή συναυλία, λένε οι ειδικοί, ούτε το 70% της πληροφορίας είναι δυνατόν να καταγραφεί στην ηχογράφηση , ακόμα και με τα καλύτερα μηχανήματα και μικρόφωνα του κόσμου.
Στο σπίτι, θα χαθεί ένα σημαντικό ποσοστό αυτής της πληροφορίας , αναλόγως της εκάστοτε εγκατάστασης, του εξοπλισμού και φυσικά του χώρου.
Οπότε, αναγκαστικά συμβιβάζεσαι και σταματάς να ασχολείσαι με τα στερεοφωνικά , εκτός κι αν είσαι επαγγελματίας και τρως γλυκό ψωμί από το αντικείμενο , οπότε δεν πυροβολείς τα πόδια σου αλλά προσπαθείς να διαιωνίσεις τους μύθους γύρω από το αντικείμενο του ήχου. Το τελευταίο το καταλαβαίνω απόλυτα και το ζούμε καθημερινά.
Εδώ κουμπώνουν και τα παπαγαλάκια του χώρου ....
Ο λόγος που ασχολούμαστε εμείς εδώ, τολμώ να πω, είναι κοινωνικός και επικοινωνιακός. Οι συμβουλές είναι χρήσιμες και πρέπει να παρέχονται ανιδιοτελώς.
Δεν το γνωρίζω το συγκεκριμένο που αναφέρεις αλλά από τον τίτλο δεν με πείθει για paper με σοβαρό υπόβαθρο.Μπορει να το κανουν και να εχουν τετοιες μετρησεις αλλα δεν ειναι πιασαρικο απο πλευρας μαρκετινγκ. H qed εχει ολοκληρο paper νομιζω ονοματι " the sound of science" κατι τετοιο που μπορει καποιος να βρει καποια ενδιαφεροντα πραγματα.
Ok...Δεν το γνωρίζω το συγκεκριμένο που αναφέρεις αλλά από τον τίτλο δεν με πείθει για paper με σοβαρό υπόβαθρο.
Αν λεγόταν «Η επίδραση της διατομής ενός ομοαξονικού καλωδίου, στη βελτίωση του snr”, με την αντίστοιχη βιβλιογραφία προφανώς, σίγουρα θα έψαχνα να το βρω.
Το “The sound of science” εκτός από αποτυχημένο λογοπαίγνιο, αποκλείεται να έχει κάτι ουσιώδες, από επιστημονικής άποψης.
Φαντάζομαι ο κάθε κατασκευαστής βάζει και διαφορετική συχνότητα και μείωση στο δικό του φίλτρο.Ακολουθεί φωτογραφία από ένα ολοκληρωμένο ενισχυτή Armstrong 621, που διατηρώ ακόμα σε άψογη κατάσταση σε δεύτερο βοηθητικό χώρο.
Δεξιά και κάτω φαίνεται ο επιλογέας του υποηχητικου φίλτρου, που λειτουργεί πολύ σωστά; ειδικά σε δίσκους που έχουν στραβώσει λόγω κακής φύλαξης ή της υπερβολικής ζέστης.
Άλλη η δουλειά του παραγωγού κι άλλη η δουλειά του μηχανικού ήχου.Γι αυτό και σχεδόν πάντοτε πρόκειται για δύο διαφορετικά άτομα.Ειναι ελάχιστες οι φορές που το συγκρότημα τα αναλαμβάνει όλα μόνο του.Σε κάθε περίπτωση,αναφέρονται τα παντα στο οπισθόφυλλο η στο ένθετο του δίσκου.Μη λέμε πράγματα που είναι ευρέως γνωστά και μην πετάμε τη μπάλα στην κερκίδα. Δε μίλησε κανείς για live παιξίματα. Για στούντιο μιλάμε.
Επί του
Προφανώς και ασχολούνται οι μουσικοί. Καταρχάς με την επιλογή του παραγωγού τους που τον εμπιστεύονται για να βγει ο ήχος τους όπως τον φαντάζονται αλλά και στην τελική μίξη έχουν ενεργό ρόλο.
Όλα, μα όλα τα σοβαρά συγκροτήματα έτσι λειτουργούν, άλλα σε μεγαλύτερο και άλλα σε μικρότερο βαθμό.
Σ´ένα φόρουμ η ανιδιοτέλεια πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Πάντα υπάρχουν παραφωνίες αλλά συνήθως τους γυρίζει μπούμεραγκ και εκτίθενται.
Και στο studio το ίδιο ισχύει. Μην έχεις στο μυαλό σου, ως ιδανική αναφορά συνθέτη και παραγωγού, τον Μανο Χατζιδάκι, ο οποίος αφιέρωνε άπειρες ώρες για να βελτιώσει τον ήχο και την ερμηνεία των μουσικών.Μη λέμε πράγματα που είναι ευρέως γνωστά και μην πετάμε τη μπάλα στην κερκίδα. Δε μίλησε κανείς για live παιξίματα. Για στούντιο μιλάμε.
Επί του
Προφανώς και ασχολούνται οι μουσικοί. Καταρχάς με την επιλογή του παραγωγού τους που τον εμπιστεύονται για να βγει ο ήχος τους όπως τον φαντάζονται αλλά και στην τελική μίξη έχουν ενεργό ρόλο.
Όλα, μα όλα τα σοβαρά συγκροτήματα έτσι λειτουργούν, άλλα σε μεγαλύτερο και άλλα σε μικρότερο βαθμό.