Αλλαγή καλωδίων

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.497
Reaction score
21.894
Γιατί δεν καταλαβαίνετε μερικοί , ότι τα 230vac...
Για τον ίδιο λόγο που δυσκολεύονται πολύ και οι φοιτητές των πολυτεχνικών σχολών: Διότι το εναλλασσόμενο ρεύμα είναι δύσ-κο-λο. Όσο διαβάζεις για συνεχές, όλα εντάξει. Μόλις αρχίσει το 2πω να πάει και να έρχεται, αρχίζουν τα δύσκολα. Ακόμα και τελειόφοιτοι, δεν είναι σίγουρο ότι μπορούν να απαντήσουν με επιτυχία γιατί το τριφασικό είναι τριφασικό και όχι διφασικό ή 4-φασικό ή 5-φασικό. Δεν το συζητάμε για καθηγητές φυσικούς της Β'βάθμιας - εκτός αν κάποιος έχει ασχοληθεί επί τούτω από μόνος του.

Πριν χρόνια μου είχε τείλει πμ ένα παιδί, φοιτητής στο πολυτεχνείο, για να ρωτήσει αν μπορεί να πάρει το σχήμα του συντελεστή ισχύος στον τριγωνομετρικό κύκλο και τις καμπύλες, για μια εργασία που έκανε. Δεν ξέρω αν βαριόταν να φτιάξει κάποια ανάλογα ή δεν ήξερε τον τρόπο, αλλά τέλος πάντων του είπα να πάρει ό,τι θέλει, ακόμα και ολόκληρο το θέμα.

Το αντίστοιχο συμβαίνει με το θεώρημα των Νίκβιστ/Σάννον για τη δειγματοληψία. Ρώτα καθηγητές να σου πουν τί λέει το θεώρημα. Οι 99 στις 100 θα σου πουν ότι η μέγιστη συχνότητα που μπορείς να γράψεις είναι η μισή της συχνότητας δειγματοληψίας. Και άντε να ανοίξεις το paper του Σάννον και να τον ακολουθήσεις. Βέβαια, και γενικά, τα αναλογικά μπροστά στα ψηφιακά είναι εφιάλτης. Όχι μόνον παλαιότερα αλλά και σήμερα, οι κατασκευαστές που έχουν τις γνώσεις, τέλος πάντων την τεχνική δυνατότητα, να κινούν με PLL και άμεση οδήγηση το πλατώ και το κάπσταν, είναι λιγοστοί.

Τί να καταλάβουν για το ρεύμα. Αντιμετωπίζουν τα καλώδια και τα κοντίσιονερς σαν μαύρα κουτιά, Έβαλα αυτό εκεί και μου ταίριαξε, αλλά δεν ταίριαξε στου κουμπάρου μου, γιατί αυτός πληρώνει ρεύμα στου Ήρωνα, κι όχι στη ΔΕΗ. Άσε το ρεύμα της Ελπέντισον, αυτωνών το ρεύμα κάνει μόνο για Χατζηδάκι και Νέο Κύμα. Μόλις βάλεις Καζαντζίδη, αγριεύουν οι μεσαίες. Τέσπα, από κάποιο σημείο και μετά, το ρίχνεις στην πλάκα, τί να κάνεις!

Κι έχεις και τον Ear να τους λέει για οφθαλμαπάτες και ακουστικές απάτες και δεγκζερωγωτί. Και φυσικά δεν τα δέχονται με τίποτα. Τί να δεχτεί ένας ανθρωπάκος τώρα, στα πενηνταξερωγώ ή τα εξηνταφεύγα! Ότι σε όλη του τη ζωή τον κορόιδευαν κατάμουτρα και εξακολουθούν να τον κοροϊδεύουν; Χώρια τα χάπια που τους έχουν φορτώσει οι γιατροί και τα σκουπίδια που τρώνε - άσε που πίνουν κάθε βράδι! Αναρωτιούνται οι επιτήδειοι τί άλλο να τους πουλήσουν, τους φυτεύουν αμφιβολίες, αυτές τακιμιάζουν με την άγνοια και φέρνουν την ανασφάλεια, κι αυτή ανοίγει το πορτοφόλι. End so the story goes...
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
2.183
Εκ των πραγμάτων (de facto) είναι άτοπον να εξαιρούνταν από τη θεώρηση παράγοντες όπως η τονική συμπεριφορά , τα δυναμικά περιθώρια (για δεδομένη στάθμη) και η ακουστική ανταπόκριση από το χώρο δοκιμής/ακρόασης. Εάν αυτά δεν είναι εκ προοιμίου περιποιημένα - ενώ κιόλας ο βαθμός φροντίδας τους είναι εκτιμητέος με αντικειμενικά κριτήρια - τότε η αξιολόγηση αντιληπτών διαφοροποιήσεων κατά τις εναλλαγές καλωδίων ισοδυναμεί με το να μην είχαν κάποιοι τα προς το ζην και παράλληλα ν'ασχολούνταν όλη μέρα με το ποιος θα εκλεγόταν κυβερνήτης σε οποιαδήποτε διακεκριμένη χώρα στο εξωτερικό.
Δεν διαφωνούμε στο θέμα των συνθηκών αξιολόγησης, όπου αυτές θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ιδανικές .
Εγω διαφωνώ στην ύπαρξη ακουστών και μετρήσιμων διαφορών μεταξύ διαφορετικών καλωδίων ρεύματος, ανεξαρτήτως συνθηκών ακρόασης.

Το μόνο που θεωρώ απαραίτητο είναι η τήρηση των προδιαγραφών ασφάλειας και μηχανικής αντοχής των καλωδίων. Προφανώς θα πρέπει να επιλέξουμε την κατάλληλη διατομή των αγωγών για μην έχουμε απώλειες ισχύος και υψηλές θερμοκρασίες σε αγωγούς και τερματικές διεπαφές διασύνδεσης.
 


Μηνύματα
7.469
Reaction score
2.183
Για τον ίδιο λόγο που δυσκολεύονται πολύ και οι φοιτητές των πολυτεχνικών σχολών: Διότι το εναλλασσόμενο ρεύμα είναι δύσ-κο-λο. Όσο διαβάζεις για συνεχές, όλα εντάξει. Μόλις αρχίσει το 2πω να πάει και να έρχεται, αρχίζουν τα δύσκολα. Ακόμα και τελειόφοιτοι, δεν είναι σίγουρο ότι μπορούν να απαντήσουν με επιτυχία γιατί το τριφασικό είναι τριφασικό και όχι διφασικό ή 4-φασικό ή 5-φασικό. Δεν το συζυτάμε για καθηγητές φυσικούς της Β'βάθμιας - εκτός αν κάποιος έχει ασχοληθεί επί τούτω από μόνος του.

Πριν χρόνια μου είχε τείλει πμ ένα παιδί, φοιτητής στο πολυτεχνείο, για να ρωτήσει αν μπορεί να πάρει το σχήμα του συντελεστή ισχύος στον τριγωνομετρικό κύκλο και τις καμπύλες, για μια εργασία που έκανε. Δεν ξέρω αν βαριόταν να φτιάξει κάποια ανάλογα ή δεν ήξερε τον τρόπο, αλλά τέλος πάντων του είπα να πάρει ό,τι θέλει, ακόμα και ολόκληρο το θέμα.

Το αντίστοιχο συμβαίνει με το θεώρημα των Νίκβιστ/Σάννον για τη δειγματοληψία. Ρώτα καθηγητές να σου πουν τί λέει το θεώρημα. Οι 99 στις 100 θα σου πουν ότι η μέγιστη συχνότητα που μπορείς να γράψεις είναι η μισή της συχνότητας δειγματοληψίας. Και άντε να ανοίξεις το paper του Σάννον και να τον ακολουθήσεις. Βέβαια, και γενικά, τα αναλογικά μπροστά στα ψηφιακά είναι εφιάλτης. Όχι μόνον παλαιότερα αλλά και σήμερα, οι κατασκευαστές που έχουν τις γνώσεις, τέλος πάντων την τεχνική δυνατότητα, να κινούν με PLL και άμεση οδήγηση το πλατώ και το κάπσταν, είναι λιγοστοί.

Τί να καταλάβουν για το ρεύμα. Αντιμετωπίζουν τα καλώδια και τα κοντίσιονερς σαν μαύρα κουτιά, Έβαλα αυτό εκεί και μου ταίριαξε, αλλά δεν ταίριαξε στου κουμπάρου μου, γιατί αυτός πληρώνει ρεύμα στου Ήρωνα, κι όχι στη ΔΕΗ. Άσε το ρεύμα της Ελπέντισον, αυτωνών το ρεύμα κάνει μόνο για Χατζηδάκι και Νέο Κύμα. Μόλις βάλεις Καζαντζίδη, αγριεύουν οι μεσαίες. Τέσπα, από κάποιο σημείο και μετά, το ρίχνεις στην πλάκα, τί να κάνεις!

Κι έχεις και τον Ear να τους λέει για οφθαλμαπάτες και ακουστικές απάτες και δεγκζερωγωτί. Και φυσικά δεν τα δέχονται με τίποτα. Τί να δεχτεί ένας ανθρωπάκος τώρα, στα πενηνταξερωγώ ή τα εξηνταφεύγα! Ότι σε όλη του τη ζωή τον κορόιδευαν κατάμουτρα και εξακολουθούν να τον κοροϊδεύουν; Χώρια τα χάπια που τους έχουν φορτώσει οι γιατροί και τα σκουπίδια που τρώνε - άσε που πίνουν κάθε βράδι! Αναρωτιούνται οι επιτήδειοι τί άλλο να τους πουλήσουν, τους φυτεύουν αμφιβολίες, αυτές τακιμιάζουν με την άγνοια και φέρνουν την ανασφάλεια, κι αυτή ανοίγει το πορτοφόλι. End so the story goes...
Τωρα επειδή δεν βγαίνουν τα κουκιά , μας πουλάνε εμβόλια και κάθε μέρα η γνωστή εταιρεία εμβολίων μας προβάλει στην TV τουλάχιστον 20 διαφημίσεις το 24ωρο, με όλες τις παθήσεις από τις οποίες πλεον κινδυνεύουμε και πρέπει αν αγαπάμε τη ζωή μας , να εμβολιαστούμε.
Άσε που έχουν ήδη βρει και το εμβόλιο της μαμάκιας, αλλά δεν το διαθέτουν στην αγορά γιατί φοβούνται ότι θα χάσουν όλη τους την πελατία. Δεν πρόκειται να το χρηματοδοτήσει κσι η κυβέρνηση για ευνόητους λόγους
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.629
Reaction score
58.099
Δε το γνωριζω τι συμβαινει με το πικαπ. Δεν ειχα ποτε μου εμπειρια ουτε εχω ασχοληθει...
Τι να κάνω που θέλησα να δώσω χαρακτηριστικό παράδειγμα στην πράξη για όσους θα είχαν πρόβλημα με τη θεωρητική μου διάλεκτο.... :sneaky:
Λοιπόν κάτω από τη συχνότητα συντονισμού στη διάταξη bass reflex αυτή συμπεριφέρεται σαν απλή τρύπα στην καμπίνα. Η αέρια μάζα εντός αυτής θα έχει υψηλότατη ενδοτικότητα με αποτέλεσμα οι ταλαντώσεις του woofer να μην αποσβένονται καθόλου οπότε σήματα χαμηλότερης συχνότητας και ανάλογα με τη στάθμη η εκτροπή του κώνου ενδέχεται να υπερβαίνει την τιμή Xmax.
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
για να μην παρεξηγηθώ και με κατατάξετε στους καλωδιόφιλους.
Δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος, μην ανησυχείς για αυτό. :D😍 Και εγώ έτσι λέω πάντως όταν με ρωτάνε στην δημόσια ζωή μου. Ότι δεν ακούω διαφορές, no joke. Που να δείς σε άλλα θέματα πιο σημαντικά της ζωής ... τι (δεν) λέω. :D
Τι να κάνω που θέλησα να δώσω χαρακτηριστικό παράδειγμα στην πράξη για όσους θα είχαν πρόβλημα με τη θεωρητική μου διάλεκτο.... :sneaky:
Λοιπόν κάτω από τη συχνότητα συντονισμού στη διάταξη bass reflex αυτή συμπεριφέρεται σαν απλή τρύπα στην καμπίνα. Η αέρια μάζα εντός αυτής θα έχει υψηλότατη ενδοτικότητα με αποτέλεσμα οι ταλαντώσεις του woofer να μην αποσβένονται καθόλου οπότε σήματα χαμηλότερης συχνότητας και ανάλογα με τη στάθμη η εκτροπή του κώνου ενδέχεται να υπερβαίνει την τιμή Xmax.
Η αλήθεια είναι τώρα που το λές .... ότι και τα γούφερ μου συγκριτικά τώρα είναι πιο πολλά (οτκώ) και η καμπύλη λιγότερο απότομη που να είναι κοντά σε αυτή κλειστής καμπίνας και η συχνότητα συντονισμού πολύ χαμηλότερη και η καμπίνα μεγαλύτερη σε λίτρα. :D:D Είδες πως τα γυρίζω ; :D:D Πάλι όμως λίγο έπρεπε να κουνιούνται βρε παιδάκι μου. Καθόλου ; :D
 
Last edited:

zaharias

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
354
Reaction score
306
Υπάρχει διαθέσιμο καλώδιο ρεύματος από aliexpress
Απομίμηση γνωστής και πανάκριβης εταιρείας.
Όποιος θέλει από περιέργεια μπορεί να το δοκιμάσει (Αθήνα)
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
2.183
Δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος, μην ανησυχείς για αυτό. :D😍 Και εγώ έτσι λέω πάντως όταν με ρωτάνε στην δημόσια ζωή μου. Ότι δεν ακούω διαφορές, no joke. Που να δείς σε άλλα θέματα πιο σημαντικά τςη ζωής ... τι (δεν) λέω. :D
Αν συναντάς ανθρώπους που σε ρωτούν αν ακούς διαφορές ή οχι , εσύ να τους απαντάς ότι ακούς μόνο εκείνες που ακούγονται.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.283
Reaction score
137.940
Αναλόγως διαφόρων παραμέτρων, πχ της σχέσης της συχνότητας συντονισμού του μπας ριφλεξ και του ιδιοσυντονισμού λόγω όγκου καμπίνας, μπορεί το ίδιο μεγάφωνο σε συγκεκριμένη συχνότητα είτε να κάνει πολύ μεγαλύτερες διαδρομές των αναμενόμενων (αναμενόμενες είναι αυτές που θα έκανε εκτός καμπίνας, ελεύθερο), είτε πολύ μικρότερες των αναμενόμενων.

Εν ολίγοις, η αρχιτεκτονική της καμπίνας μπορεί να είναι τέτοια που να προφυλάσσει το μεγάφωνο να μην προσεγγίζει εύκολα το x-max του, ή το ανάποδο.
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
2.183
Υπάρχει διαθέσιμο καλώδιο ρεύματος από aliexpress
Απομίμηση γνωστής και πανάκριβης εταιρείας.
Όποιος θέλει από περιέργεια μπορεί να το δοκιμάσει (Αθήνα)
Εσύ που το δοκίμασες, κατάλαβες κάποια διαφορά σε σχέση με το αυθεντικό, ή δεν έχεις το αυθεντικό και θέλεις κάποιος άλλος να το επιχειρήσει ;
 

Μηνύματα
1.370
Reaction score
1.358
Τι να κάνω που θέλησα να δώσω χαρακτηριστικό παράδειγμα στην πράξη για όσους θα είχαν πρόβλημα με τη θεωρητική μου διάλεκτο.... :sneaky:
Λοιπόν κάτω από τη συχνότητα συντονισμού στη διάταξη bass reflex αυτή συμπεριφέρεται σαν απλή τρύπα στην καμπίνα. Η αέρια μάζα εντός αυτής θα έχει υψηλότατη ενδοτικότητα με αποτέλεσμα οι ταλαντώσεις του woofer να μην αποσβένονται καθόλου οπότε σήματα χαμηλότερης συχνότητας και ανάλογα με τη στάθμη η εκτροπή του κώνου ενδέχεται να υπερβαίνει την τιμή Xmax.
Οντως μειωνεται η δυνατοτητα της αεριας μαζας να δρα ως ελατηριο στο woofer σε πολυ χαμηλες συχνοτητες και σε υψηλες σταθμες , αλλα αν γινει προσεκτικη επιλογη συχνοτητας συντονισμου του πορτ ωστε να ταιριαζει με τα χαρακτηριστικα του woofer, σωστος σχεδιασμος του πορτ για να αποφευχθουν οι στροβιλισμοι, ανθεκτικη αναρτηση και αρκετα μεγαλο xmax, το προβλημα αν και δεν εξαλειφεται , μειωνεται σημαντικα.

Παντως ειναι λογικο να θελει ο σχεδιαστης να εκμεταλευτει την πιεση του αερα της καμπινας που προκυπτει απο την ταλαντωση του κωνου για να ανεβασει το output των χαμηλων. Θεωρω το bass reflex πολυ λογικη επιλογη.
 
Last edited:

Μηνύματα
327
Reaction score
535
Εσείς μπορεί να πιστεύετε ότι ευθύνονται τα καλώδια και να θέλετε να αναπαράξετε αυτή την υποτιθέμενη ιδιότητα στο χώρο σας. Εγώ αναφέρθηκα στην ηχητική ταυτότητα του συγκεκριμένου studio που δείχνει και τις προτιμήσεις σας ως προς το πόσο χρωματισμένο θέλετε τη μουσική σας. That's all.
Περιποιημένο χώρο δεν έχω, δυστυχώς. Μια θερμομόνωση έκανα στην οροφή μου και αυτή τη καπάκωσα με συμπαγή γυψοσανίδα επειδή το σαλόνι εξυπηρετεί τις ανάγκες μιας οικογένειας. Η νεκρική σιγή όμως που άκουσα όταν τοποθετείτο το μονωτικό υλικό, θα μου μείνει αξέχαστη. Μπορώ μόνο να φανταστώ πως θα ήταν οι ακροάσεις μου με τέτοια απορρόφηση, αλλά δυστυχώς είναι κάτι το ανέφικτο και η διάτρητη γυψοσανίδα είναι άσχημη.
Απο placebo δόξα τω Θεώ, δεν πάσχω. Τουλάχιστον όχι πλέον. Όσο για το τί λέει ο "διαφθορέας" ότι δήθεν είμαι nocebo, θα ήθελα να τον ευχαριστήσω. Είναι τίτλος τιμής να ξεστομίζει ο "διαφθορέας" κάτι τέτοιο για το άτομό μου.

Ακόμα μια στρεβλή άποψη που χαρακτηρίζει τους οντιοφίλ. Το ΣΩΣΤΟ EQ, είναι κάτι που όλοι θα έπρεπε να είχαμε στα συστήματά μας. Το EQ που προκύπτει απο τις μετρήσεις του συστήματος στο χώρο μας, κατά προτίμηση ΑΦΟΥ τον έχουμε φροντίσει.
Προφανώς κάθε studio έχει και τον ήχο του και είναι δουλειά του παραγωγού να επιλέξει εκείνο που ταιριάζει στο κάθε project. Όλα τα σοβαρά studios αναφέρουν λεπτομερώς τι μηχανήματα ακριβώς χρησιμοποιούν (μικρόφωνα, κομπρέσορες, προενισχυτές, equalizers κλπ). Τα πάντα όλα.
Αυτό όμως είναι μέρος της επιλογής των δημιουργών. Όπως και ο Mark Knopfler επιλέγει με ποια κιθάρα θα πάιξει κάθε φορά. Και τι προενίσχυση θα χρησιμοποιήσει. Και θα φέρει και το μικρόφωνό του το λαμπάτο. Και θα βάλει όσες παραμορφώσεις γουστάρει.

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ, ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΚΡΟΑΤΕΣ

Γι αυτόν ακριβώς το λόγο, οφείλουμε να έχουμε όσο το δυνατόν συστήματα που να πάιζουνε με ακρίβεια και να αποδίδουν αυτά που πρέπει. Αυτά που ήθελε ο δημιουργός να αποδώσει, στο μέτρο που ήθελε να τα αποδώσει.

Καθήστε τώρα να φάτε τη ζωή σας να αλλάζετε καλώδια και ασφάλειες, χωρίς να έχετε σημείο αναφοράς. Να σφίξει το μπάσο, να απλωθούν οι μεσαίες, και να κελαιδήσουν τα πρίμα.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
 

Μηνύματα
2.595
Reaction score
3.959
Γιατί δεν καταλαβαίνετε μερικοί , ότι τα 230vac δεν ρυθμίζονται δεν επηρεάζονται , δεν την ακούν , με τίποτα.
Είναι 230vac . Τέλος .
Οτι και να κάνετε το ίδιο θα παραμείνουν . 230vac .
Οτοοταν πάνε στον ενισχυτή και το τροφοδοτικό του θα γίνουν , 30-40-50-60 vdc μετά ανορθώσεως και θα τροφοδοτήσουν τα ανάλογα κυκλώματα . Με ή χωρίς θόρυβο , αναλόγως του τροφοδοτικού.
Ποιά μαγεία πιστεύετε ότι υπάρχει στα 230 vac ?
Ψιτ παιδί..
Τα 230, 30, 40, 50 ή 60 δεν αλλάζουν. Δεν διαφωνούμε επ' αυτού. Έχεις ιδέα τι γίνεται στα 2-3 τμ που βρίσκονται όλα τα μηχανήματα και τα καλώδια; το εξήγησε πολύ ομορφα ο Siltech στο black box 2022. Αν θες στο βάζω να το δεις. Της ηχομπάρας το κάγκελο γίνεται εκεί που έγραψα. Και αυτό επιφέρει μεταβολές οι οποιές ακούγονται. Κάτι το οποίο γίνεται και στα καλώδια ηχείων που ακουμπάνε στο πάτωμα.
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
2.183
Εγώ δεν τα μπορώ τα bass reflex.
Τα προτιμώ όπως παίζουν με βουλωμένα τα ports .
Είμαι λάτρης της infinity baffle σχολής.
Μέχρι και το ραδιόφωνο της Tivoly διαθέτει μια σχετικά μικρή οπή (port ) στη βάση της ξύλινης καμπίνας για την ενίσχυση των χαμηλών συχνοτήτων.
Σε μέτρια έως υψηλή στάθμη, ο ήχος παραμόρφωνε πολύ και ήταν κουραστικός. Οταν έκλεισα την οπή, μειώθηκε αισθητά η παραμόρφωση, καθότι η μεταβαλλόμενη πίεση στο εσωτερικό του κουτιού επιδρούσε ως αποσβετικό του μεγαφώνου , του οποίου το πηνίο φωνής δεν έφτανε ποτέ στο όριο να βρεθεί εκτός μαγνητικού πεδίου.
Ωστόσο σε καλές σχεδιάσες ηχείων το bass reflex ενισχύει σε μεγάλο βαθμό τις χαμηλές συχνότητες, που δεν μπορεί το ηχείο λόγω μεγαφώνων και όγκου καμπίνας να αναπαράξει σωστά.
Η γραμμή μεταφοράς έχει επίσης τους οπαδούς της. Ποτέ δεν εχω ακούσει να βουλώνουν την έξοδο του αέρα σε ηχείο γραμμής μεταφοράς.
 

Μηνύματα
2.005
Reaction score
2.348
Προφανώς κάθε studio έχει και τον ήχο του και είναι δουλειά του παραγωγού να επιλέξει εκείνο που ταιριάζει στο κάθε project. Όλα τα σοβαρά studios αναφέρουν λεπτομερώς τι μηχανήματα ακριβώς χρησιμοποιούν (μικρόφωνα, κομπρέσορες, προενισχυτές, equalizers κλπ). Τα πάντα όλα.
Αυτό όμως είναι μέρος της επιλογής των δημιουργών. Όπως και ο Mark Knopfler επιλέγει με ποια κιθάρα θα πάιξει κάθε φορά. Και τι προενίσχυση θα χρησιμοποιήσει. Και θα φέρει και το μικρόφωνό του το λαμπάτο. Και θα βάλει όσες παραμορφώσεις γουστάρει.

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ, ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΚΡΟΑΤΕΣ

Γι αυτόν ακριβώς το λόγο, οφείλουμε να έχουμε όσο το δυνατόν συστήματα που να πάιζουνε με ακρίβεια και να αποδίδουν αυτά που πρέπει. Αυτά που ήθελε ο δημιουργός να αποδώσει, στο μέτρο που ήθελε να τα αποδώσει.

Καθήστε τώρα να φάτε τη ζωή σας να αλλάζετε καλώδια και ασφάλειες, χωρίς να έχετε σημείο αναφοράς. Να σφίξει το μπάσο, να απλωθούν οι μεσαίες, και να κελαιδήσουν τα πρίμα.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
Φαντάζομαι ότι εσύ γνωρίζεις τι και πως ήθελε να αποδώσει ο κάθε καλλιτέχνης.Επισης ότι όλα αυτά τα έκανε πράξη ο μηχανικός ήχου.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.629
Reaction score
58.099
Αναλόγως διαφόρων παραμέτρων, πχ της σχέσης της συχνότητας συντονισμού του μπας ριφλεξ και του ιδιοσυντονισμού λόγω όγκου καμπίνας, μπορεί το ίδιο μεγάφωνο σε συγκεκριμένη συχνότητα είτε να κάνει πολύ μεγαλύτερες διαδρομές των αναμενόμενων (αναμενόμενες είναι αυτές που θα έκανε εκτός καμπίνας, ελεύθερο), είτε πολύ μικρότερες των αναμενόμενων.

Εν ολίγοις, η αρχιτεκτονική της καμπίνας μπορεί να είναι τέτοια που να προφυλάσσει το μεγάφωνο να μην προσεγγίζει εύκολα το x-max του, ή το ανάποδο.
Τέτοιοι εξειδικευμένοι όροι με κάνουν να σκέπτομαι ανάλογους που θέτουν οι Cal-Audio People, του τύπου καθηλωτικές διαφορές θ'ακούγονταν μονάχα άμα το σύστημα είναι super high end with a cherry on top δηλαδή αποκαλυπτικό.

Δεν γίνεται να δεχθούμε ότι όσοι κατασκευαστές ενσωματώνουν υποηχητικά φίλτρα σε ενεργά ηχεία ή sub πρέπει να μην έχουν προβλέψει ενδελεχώς κάθε παράμετρο λειτουργίας στις αντίστοιχες υλοποιήσεις καταφεύγοντας υποτίθεται σε λύσεις τύπου ΄΄όλα τα σφάζω και τα μαχαιρώνω΄΄... Ομοίως και για όσους σχεδιαστές φωνογραφικών σταδίων θα επέμεναν να βάζουν κι εκεί υποηχητικά φίλτρα... Ας αφήσουμε διακριτικά στην πάντα και διάφορα λογισμικά DSP αφού κατά την άποψη των παραδοσιακών εκείνα ούτως ή άλλως... όλα θα τα έσφαζαν. :wink: :sneaky:
 

Μηνύματα
1.370
Reaction score
1.358
Προφανώς κάθε studio έχει και τον ήχο του και είναι δουλειά του παραγωγού να επιλέξει εκείνο που ταιριάζει στο κάθε project. Όλα τα σοβαρά studios αναφέρουν λεπτομερώς τι μηχανήματα ακριβώς χρησιμοποιούν (μικρόφωνα, κομπρέσορες, προενισχυτές, equalizers κλπ). Τα πάντα όλα.
Αυτό όμως είναι μέρος της επιλογής των δημιουργών. Όπως και ο Mark Knopfler επιλέγει με ποια κιθάρα θα πάιξει κάθε φορά. Και τι προενίσχυση θα χρησιμοποιήσει. Και θα φέρει και το μικρόφωνό του το λαμπάτο. Και θα βάλει όσες παραμορφώσεις γουστάρει.

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ, ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΚΡΟΑΤΕΣ

Γι αυτόν ακριβώς το λόγο, οφείλουμε να έχουμε όσο το δυνατόν συστήματα που να πάιζουνε με ακρίβεια και να αποδίδουν αυτά που πρέπει. Αυτά που ήθελε ο δημιουργός να αποδώσει, στο μέτρο που ήθελε να τα αποδώσει.

Καθήστε τώρα να φάτε τη ζωή σας να αλλάζετε καλώδια και ασφάλειες, χωρίς να έχετε σημείο αναφοράς. Να σφίξει το μπάσο, να απλωθούν οι μεσαίες, και να κελαιδήσουν τα πρίμα.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
Κανείς δεν ήταν στην αίθουσα που ο κάθε mastering engineer άκουσε το αποτέλεσμα της ηχογράφησης με τα ηχεία κλπ που είχε και έκανε τα κόλπα του για να βγει το τελικό αποτέλεσμα.

Τα tweaks στο ρεύμα και διάφορα καλώδια έχουν ως καθαρό στόχο να αυξήσουν το snr και να μειώσουν το thd του συστήματος μιας και είναι μέρος του signal chain .

Μισό τοις εκατό, ένα τοις εκατό ; Ποιος ξέρει … Υποτίθεται ότι γίνονται αφού κάποιος έχει εξαντλήσει τα περιθώρια στον βασικό εξοπλισμό και την ακουστική περιποίηση .

Οπότε σταματήστε αυτό το ανώφελο πράγμα . Δεχτείτε ότι παίζουν κάποιο ρόλο όπως δέχονται όλοι του χόμπι ότι άλλα παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο .

Αμάν ρε παιδιά . Βαρέθηκα . Δε λέτε τίποτα πρωτότυπο… όλο τα ίδια και τα ίδια αναμασάτε …
 

Μηνύματα
327
Reaction score
535
Φαντάζομαι ότι εσύ γνωρίζεις τι και πως ήθελε να αποδώσει ο κάθε καλλιτέχνης.Επισης ότι όλα αυτά τα έκανε πράξη ο μηχανικός ήχου.
Δεν χρειάζεται να ξέρω ούτε εγώ ούτε εσύ ούτε κανένας. Αρκεί το ότι ξέρουν αυτοί.
Ο μηχανικός ήχου υλοποιεί ό,τι του λέει ο παραγωγός και κατ'επέκταση ο εκάστοτε καλλιτέχνης. Δεν κάνει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι.
 


Μηνύματα
7.469
Reaction score
2.183
΄... Ομοίως και για όσους σχεδιαστές φωνογραφικών σταδίων θα επέμεναν να βάζουν κι εκεί υποηχητικά φίλτρα...
Παλαιότετα, σε πολλούς ενισχυτές, υπήρχε η επιλογή του υποηχητικού φίλτρου. Ηταν αρκετά χρήσιμο
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.840
Μηνύματα
2.953.887
Members
38.248
Νεότερο μέλος
Alexx
Top