Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
Για την Macan 4 τι πληροφορίες έχουμε; Κάνω δεύτερες σκέψεις...
Κορυφαίο.

Αλλά βγαίνει σημαντικά ακριβότερο, εάν βάλεις αυτά που ΠΡΈΠΕΙ να βάλεις.

Δυστυχώς, είναι όλα "πρόσθετα".

Εάν δε τα βάλεις, δεν αξίζει ούτε για πλάκα.


ΥΓ. Η Μακάν δεν έχει καμία σχέση με το μοντελ 3 που έλεγες. Ο ανταγωνισμός της Μακάν από Τέσλα, είναι το μοντελ Χ, και βγαίνει λίγο ακριβότερα από το Χ, κατά 10-15 χιλιάρικα, οπότε πρακτικά είναι στην ίδια τιμή. Προφανώς αν πας για Χ, πρέπει οπωσδήποτε να δεις και το Μακάν. Ανάμεσα σε Χ και Μακάν, αναλόγως προτεραιοτήτων, διαλέγεις τι θες.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.613
Reaction score
84.281
Έβαλα αυτά που ήθελα, είμαι ΟΚ από τιμή, κάνα 10ρικο πάνω

Κατά τα άλλα τι παίζει;
με το μοντελ 3 που έλεγες
Έχω κρυώσει λίγο με το model 3. Αν και ιδανικό ως μέγεθος-προτίμηση (sedan, οχι τεράστιο, ιδανικό)-εξτρα τα έχει όλα κτλ κτλ, έχει δυο σημαντικά μειονεκτήματα: 1.ακριβό leasing σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα ίδιας αξίας, και 2. Παλαβό ιδιοκτήτη της εταιρίας, ο οποίος έχει άμεση πρόσβαση στο αυτοκίνητο μέσω software. Δεν ξέρω αν μπορώ να το αποδεχθώ αυτό.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.542
Εταιρικό Renault Megane e-Tech έφτασε τα 100.000χλμ και πήγε για το τρίτο του service κάπου στο Στρασβούργο. Το κάθε service κοστίζει 94 ευρώ. Μια στις δύο φορτίσεις γινόταν σε DC, με το όχημα κάποιες φορές να μένει για μέρες στο 100% ή κοντά στο 0%.

SoH 96%.

 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
1.ακριβό leasing σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα ίδιας αξίας
Εφόσον πας για Λίζινγκ, δες όλες τις διαθέσιμες επιλογές στο ίδιο πάνω κάτω μηνιαίο μίσθωμα του μοντελ 3, και διαλέγεις αναλόγως.

Κάποιες φίρμες προωθούν καλά το Λίζινγκ, με σημαντικά καλύτερες προσφορές προς τις εταιρείες Λίζινγκ σε σχέση με την λιανική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου, και ταυτόχρονα κάποια αυτοκίνητα που πιστεύουν οι εταιρείες Λίζινγκ ότι θα ενοικιάσουν σε μεγάλους αριθμούς, τα αγοράζουν μαζικά, οπότε κερδίζουν σημαντικές μειώσεις τιμής από τις κατασκευάστριες φίρμες.

Αυτά λίγο σε ενδιαφέρουν εσένα.

Εσένα σε νοιάζει μόνον το κόστος του μηνιαίου μισθώματος, συν την προκαταβολή, δηλαδή το συνολικό κόστος του Λίζινγκ για μια 4-ετία, οπότε βλέπεις ποια αυτοκίνητα είναι διαθέσιμα πάνω κάτω στο κόστος που έχεις υπολογίσει να δίνεις, και επιλέγεις την πιο ελκυστική (για τις δικές σου προτιμήσεις) πρόταση.
 



Μηνύματα
1.248
Reaction score
1.864
Εσύ θα έχεις ειδική έκδοση. :biggrin:
Άλλοι πάνε συνεργείο για update. :biggrin:
και εγώ είχα πάει παλιότερα,
αλλά γράφεις δεν ξέρουν τι είναι ΟΤΑ, ίσως μάθανε στο μεταξύ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.542
Ε μάλλον μπήκαν οι Κινέζοι και τους έκαναν ανθρώπους. 8-)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.613
Reaction score
84.281
την προηγούμενη εβδομάδα ήταν το τελευταίο :roflmao:
Ναι, ΟΤΑ. Έφτιαξε κάποια bugs.
Κάποιες φίρμες προωθούν καλά το Λίζινγκ
To ID3 GTX, το έχει σε 300 ευρώ περίπου χαμηλότερο μηνιαίο μίσθωμα, ενώ είναι ακροβότερο σε λιανική. Άντε βγάλε άκρη.
Αν ήταν τετρακίνητο θα το σκεφτόμουν και αυτό, μου αρέσει. Θέλω τετρακίνηση, βαρέθηκα τόσα χρόνια.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
To ID3 GTX, το έχει σε 300 ευρώ περίπου χαμηλότερο μηνιαίο μίσθωμα, ενώ είναι ακροβότερο σε λιανική. Άντε βγάλε άκρη.
Δε χρειάζεται να βγάλεις άκρη, απλώς βλέπεις τι σε συμφέρει οικονομικά.

Λίζινγκ είναι, το συνολικό κόστος υπολογίζεις.

Και οκ, άμα θες, κάνεις και γούστα, εφόσον είναι εντός μπάτζετ.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
Εγώ στη θέση σου, έτσι για ξεκάβλωμα εφόσον είναι για Λίζινγκ 4-ετιας, θα χτυπούσα ένα μοντελ 3 περφόρμανς, γιατί τέτοιες επιδόσεις δε θα τις ξαναδείς ποτέ.
Τουλάχιστον σε γήινο κοστολογιο, να μη χρειάζεται να δώσεις μια περιουσία.

Διαολεμένο γκάζι, και τραίνο. Οτιδήποτε και να βρεθεί στο δρόμο σου, το περνάς σα σταματημένο.

Κι άμα θες, μπαίνεις και σε πίστα, έτσι για το χαβαλέ.
Έτοιμα είναι τα πρισέτς, και τα προσαρμόζεις κατά το δοκούν. Τρομερά παραμετροποιήσιμο, αλά τρινοβ.

Μετά την 4-ετια, πας σε κάτι νορμάλ, ανθρώπινο, θα πατήσεις και τα 60, μετά θέλει χαλαρά. Ότι προλάβεις.



ΥΓ. Κι οκ, άμα το ερωτευτείς στην πορεία, κράτα το κιόλας στο τέλος του Λίζινγκ, άριστη αυτονομία έχει με λογική χρήση. Στο chill είναι και για ηλικιωμένους, που θα τους φύγει η καρδιά με τέρμα τα γκάζια.
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.649
Μηνύματα
2.947.667
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top