alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 17.038
- Reaction score
- 30.976
Άλλο το συμβάν σε πάρκιγκ και άλλο σε αντιπροσωπία. Εντελώς διαφορετικά πράγματα.Καθώς και γερμανικά που αρπάζουν μέσα σε πάρκινγκ...
Άλλο το συμβάν σε πάρκιγκ και άλλο σε αντιπροσωπία. Εντελώς διαφορετικά πράγματα.Καθώς και γερμανικά που αρπάζουν μέσα σε πάρκινγκ...
Ελληναράς δεν ήταν που εξακολουθούσε στο τέλος να υποστηρίζει τα ηλεκτρικά, αλλά που ξεκίνησε ταξίδι απροετοίμαστος και χωρίς να γνωρίσει το αυτοκίνητό του πρώτα.Το προπερασμένο Σαββατοκύριακο ένας γνωστός με την παρέα του πήγαν εκδρομή στην Παύλιανη.
Ας σημειωθεί πως η απόσταση από την Αθήνα είναι 235 χιλιόμετρα και το υψόμετρο της 1050 μέτρα.
Ένας από την παρέα του, ήθελε να δείξει το καινούριο του ηλεκτρικό αμάξι μάρκας Μ......., αξίας 70000 ευρώ.
Οι υπόλοιποι είχαν τις αντιρρήσεις τους, αλλά ο τύπος επέμενε και τελικά δέχτηκαν να πάνε με αυτό.
Ξεκίνησαν από την Αθήνα με τα διαθέσιμα χιλιόμετρα στα 500. Με το που βγήκαν εθνική και άνοιξε, τα χιλιόμετρα έπεσαν στα 350. Όταν δε η διαδρομή έγινε ανηφορική, για κάθε ένα χιλιόμετρο δρόμου τα διαθέσιμα χιλιόμετρα μειώνονταν κατά 10. Αυτά μας περιέγραφε ο γνωστός.
Για να μην τα πολυλογώ χρειάστηκε δύο στάσης για φόρτιση και με το σχετικό ψάξιμο στην περιοχή για φορτιστή, τους πήρε 7 ώρες να φτάσουν. Με ένα συμβατικό αυτοκίνητο χρειάζεσαι κάτω από 3 ώρες.
Το τι κράξιμο έπεσε το φαντάζεστε πιστεύω... <<Άντε πέτα το το μπου.... που πήρες>> και τα σχετικά.
Η πλάκα είναι πως ο ιδιοκτήτης, κλασικός Ελληναράς, δεν το έβαζε κάτω και παρά την ταλαιπωρία που τράβηξαν, υποστήριζε με σθένος τα ηλεκτρικά!!!
Ελάχιστη η διαφορά. Αμάξι σε ακινησία και εκτός φόρτισης και στις δύο περιπτώσεις.Άλλο το συμβάν σε πάρκιγκ και άλλο σε αντιπροσωπία. Εντελώς διαφορετικά πράγματα.
Το ένα σε ελεγχόμενο χώρο, και το άλλο έκθετο σε κάθε βλαμμένο, μια από τις παραμέτρους.Ελάχιστη η διαφορά. Αμάξι σε ακινησία και εκτός φόρτισης και στις δύο περιπτώσεις.
Καλά, θεωρίες συνομωσίας.Το ένα σε ελεγχόμενο χώρο, και το άλλο έκθετο σε κάθε βλαμμένο, μια από τις παραμέτρους.
Είπα, μια παράμετρος. Να γράψουμε και τις υπόλοιπες; Βαριέμαι.Καλά, θεωρίες συνομωσίας.
Πήγε τάχα κάποιος σε χώρο με κάμερες (που κατέγραψαν και τη φωτιά) και βρήκε τρόπο να προκαλέσει την ανάφλεξη της μπαταρίας.
Και, βέβαια, δεν πήγε, γιατί οι κάμερες θα τον είχαν καταγράψει και θα γινόταν γνωστό πως είχε γίνει δολιοφθορά νωρίτερα.
Άν είναι ακόμη πιο τραβηγμένα σενάρια, δεν υπάρχει και λόγος. Κι εγώ βαριέμαι να τα καταρρϊπτω.Είπα, μια παράμετρος. Να γράψουμε και τις υπόλοιπες; Βαριέμαι.
Πάντα αναρωτιόμουν ποια είναι τα κριτήρια ….Car of the Year 2025 - Renault 5.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το αυτοκίνητο της χρονιάς είναι ηλεκτρικό, και Renault.
View attachment 355309
Nominees are judged on the following criteria: design, comfort, safety, economy, handling, performance, functionality, environmental requirements, driver satisfaction and price. Technical innovation and value for money are also important factors.[6]Πάντα αναρωτιόμουν ποια είναι τα κριτήρια ….
Α ΟΚ τότεand price
Με μάσκα (έστω και ψεύτικη), αυτό μάλιστα! Όχι σαν τα άλλα, λες κι έχουν βάλει ένα τοίχο μπροστά!Κι όμως, μπορεί να είναι όμορφα αυτοκίνητα κι ας είναι ηλεκτρικά.
Πέρσι ήταν το Scenic που ξεκινά από 48.000. Δεν το λες φθηνό.Α ΟΚ τότε
45Κ λέει θα έχει η "μικρή" έκδοση που έχει και πολύ πιο γρήγορη φόρτιση.Όσο για το Mazda, πολλά μπορεί να είναι όμορφα, και αρκετά ακριβά, αλλά μένει να δούμε/ δείξουν και τι κάνουν. Γιατί αν είναι να δώσεις 70 και να μην κάνει ούτε 250χλμ σαν τον άλλον, hard pass, really hard.
Α ναι; Δεν είδα το video. Πληρώνεις Deepal δηλαδή με φερετζέ Mazda; Καλή φάση. Ούτε καν Geely ή BYD ή XPeng. Deepal.45Κ λέει θα έχει η "μικρή" έκδοση που έχει και πολύ πιο γρήγορη φόρτιση.
Αν φαίνονται "λίγα" για Mazda τέτοιου μεγέθους και... φινέτσας, είναι επειδή στην ουσία πρόκειται για το "Deepal L07" της "Changan" (wtf?) με άλλο σήμα. Made in China εννοείται.