Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.318
Reaction score
22.370
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων!

Στην Κύπρο το νέο RENAULT 5 E-Electric

Renault 5E-Tech Electric: Παραγγελίες με τιμή €18.900

Char. Pilakoutas Auto Alliance Ltd, μέλος του Ομίλου Πηλακούτα, άρχισε να δέχεται παραγγελίες για το επαναστατικό Renault 5 E-Tech Electric με τη βασική έκδοση να προσφέρεται στην εξαιρετική τιμή των 18.900€, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης."
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.728
Reaction score
32.712
Μάλιστα. Πάνω κάτω και στην Ελλάδα τα ίδια θα είναι νομίζω.

Εvolution 40kWh 120hp: 30.000€
Techno 40kWh 120hp: 32.000€
Techno 52kWh 150hp: 35.000€
Iconic 5 52kWh 150hp: 37.000€

Δεν βλέπω την Εvolution 40kWh 90hp που λογικά θα είχε κάπου στα 27.000€ - 28.000€.
Full extra με το advance driving assistance είναι μόνο αυτό των 37.000€. Βάλε χρώμα και Harman Kardon ηχοσύστημα άλλα 1500€ φτάσαμε τα 38.500€. Ότι είχα γράψει πριν μέρες, ακριβώς. Και δεν βλέπω πουθενά να προσφέρουν αυτά τα μαμάτα αυτοκόλλητα οροφής. Άλλα 600€. 39.100€ το R5. 🤪😤
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.728
Reaction score
32.712
Πάρα πολλά κατά την άποψη μου. Βγάλε έξω τα extras που είπα*. Δηλαδή πάμε εδώ.
Techno 52kWh 150hp: 35.000€ ούτε 4m αμάξι.

Πάρα πολλά.
Στη Γαλλία βεβαία πουλάει σαν τρελό (No1 μάλιστα) γιατί είναι Γαλλία, έχει άλλους μισθούς, άλλες τιμές, ΚΑΙ, η επιδότηση είναι μέσα στην τιμή. Το ίδιο αμάξι εκεί έχει 29.500€, και αν το πάρεις με leasing που όπως έχω δει παίζουν τα περισσότερα είναι 4.800€ και 37 x 317€ για 60.000χλμ συνολικά. Και τα 4.800€ μπορούν να μειωθούν και άλλο ανάλογα το εισόδημα.

* Για μένα αμάξι, και κυρίως για την πόλη, χωρίς ADAS δεν παίζει με τίποτα.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.728
Reaction score
32.712
θύμισε μου ποιο αυτοκίνητο έχεις τώρα;
Δεν έχει καμία σημασία. Δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω τόσα χρήματα και να είμαι σταμάτα ξεκίνα στην κίνηση. Που εδώ δεν έχω καθόλου κίνηση, αλλά μια φορά στο τόσο φτάνει. Χθες απόγευμα κατέβηκα για μια δουλειά στο Ελληνικό και βλάστημησα. Θυμήθηκα γιατί τόσα χρόνια που ήμουν προς τα εκεί κυκλοφορούσα μόνο με μηχανή χειμώνα καλοκαίρι. Θα καταλάβατε τι λέω μόνο αν μπαίνετε σε κίνηση μια φορά το τρίμηνο μη πω εξάμηνο. Αν μπαίνετε κάθε μέρα δεν έχετε ιδέα τι βιώνει ο άλλος που δεν ζει εκεί και δεν μπαίνει στην κίνηση. Από την έξοδο από Βάρη μέχρι το Praktiker έκανα 50' για 8χλμ. Σε 50' πάω και έρχομαι αεροδρόμιο. 65χλμ. 😅

Αν δώσω τόσα χρήματα το αμάξι θα πάει μόνο του σε κίνηση. Τουλάχιστον αυτό.
 
Last edited:






costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.100
Reaction score
143.552
Ανακοίνωσε Q6 η άουντι, στην πλατφόρμα που χρησιμοποιείται στο Μακάν.

Επιτέλους, αρχίζουν να γίνονται "άνθρωποι", αλλά από την άλλη, τα λεφτά που θα ζητάει, θα είναι για λίγους, έως πολύ λίγους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.728
Reaction score
32.712
Σύμφωνα με την Ελβετική εταιρεία Buhler, η Honda θα τοποθετήσει 6 πρέσες Gigacasting στο νέο εργοστάσιο που θα κατασκευάζει EVs στην Αμερική. Η Βuhler είναι ο κατασκευαστής για τα 6 Gigacastings. Άντε να μπαίνουν ένας ένας στη σειρά. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.100
Reaction score
143.552
Σε μερικά χρόνια, όλοι ανεξαιρέτως θα ακολουθήσουν την πρακτική της Τέσλα.

Το πρόβλημα είναι ο χρόνος..

Οι γιγαντιαίες πρέσες, κοστίζουν ακριβά, έχουν περιορισμένη ετήσια παραγωγή, αργούν να κατασκευαστούν και αργούν να μεταφερθούν και να τεθούν σε λειτουργία, να γίνουν δοκιμές με διαφορετικά κράματα, κλπ

Ο χρόνος είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.908
Reaction score
90.054
Ανακοίνωσε Q6 η άουντι, στην πλατφόρμα που χρησιμοποιείται στο Μακάν.

Επιτέλους, αρχίζουν να γίνονται "άνθρωποι", αλλά από την άλλη, τα λεφτά που θα ζητάει, θα είναι για λίγους, έως πολύ λίγους.
Υπάρχει ήδη αυτό, είναι αρκετά φρέσκο-σύγχρονο, καμία σχέση με το Q4, το έχω δει από κοντά. Άλλαξαν κάτι;
 


TGD

Μηνύματα
10.737
Reaction score
10.345
Είδατε ότι διαφημίζεται το 7θεσιο -επιτελους- idBuzz;
Είδατε ότι διαφημίζεται το 7θεσιο -επιτελους- idBuzz;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.100
Reaction score
143.552
Υπάρχει ήδη αυτό, είναι αρκετά φρέσκο-σύγχρονο, καμία σχέση με το Q4, το έχω δει από κοντά. Άλλαξαν κάτι;
Όχι, είδα κάτι μετρήσεις και το θυμήθηκα.

Δε σε ενδιαφέρει εσένα, μεγάλο είναι.
 


Μηνύματα
2.635
Reaction score
2.528
η Honda θα τοποθετήσει 6 πρέσες Gigacasting
Ποιο είναι το πλεονέκτημα του Gigacasting (πολύ μεγάλες πρέσες απ' ότι καταλαβαίνω).
Ξέρει κανείς;

Οκ, μου απάντησε το chatgtp:

Πλεονεκτήματα του Gigacasting
  1. Μείωση αριθμού εξαρτημάτων
    • Παραδοσιακά, ένα αυτοκίνητο αποτελείται από πολλές συγκολλημένες μεταλλικές επιφάνειες (π.χ. 70+ κομμάτια για το πίσω πλαίσιο).
    • Με το Gigacasting, ένα τεράστιο χυτό κομμάτι αντικαθιστά δεκάδες μικρότερα, μειώνοντας τη πολυπλοκότητα.
  2. Ελάττωση κόστους παραγωγής
    • Λιγότερα εξαρτήματα σημαίνουν λιγότερες διαδικασίες συναρμολόγησης και συγκόλλησης, άρα χαμηλότερο κόστος.
    • Μείωση ανάγκης για ρομπότ συγκόλλησης, βίδες, στερεώσεις κ.λπ.
  3. Μείωση βάρους
    • Ενιαία χυτά εξαρτήματα μπορούν να είναι ελαφρύτερα και ανθεκτικότερα, συμβάλλοντας στη βελτίωση της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων.
  4. Αυξημένη ακαμψία και ασφάλεια
    • Ένα μονοκόμματο πλαίσιο είναι πιο στιβαρό και ανθεκτικό στις παραμορφώσεις, βελτιώνοντας τη συμπεριφορά του οχήματος σε σύγκρουση.
  5. Ταχύτερη παραγωγή
    • Ένα μεγάλο χυτό εξάρτημα παράγεται σε δευτερόλεπτα ή λεπτά, αντί για ώρες που απαιτούνται για τη συναρμολόγηση πολλών μικρότερων εξαρτημάτων.
  6. Βιωσιμότητα και λιγότερα απόβλητα
    • Η διαδικασία Gigacasting μειώνει τη σπατάλη υλικού, καθώς λιγότερα μεταλλικά αποκόμματα και συγκολλήσεις καταλήγουν στα σκουπίδια.
Μειονεκτήματα / Προκλήσεις
  • Πολύ υψηλό αρχικό κόστος εξοπλισμού (οι γιγαντιαίες πρέσες είναι ακριβές).
  • Δύσκολες επισκευές: Αν ένα μονοκόμματο πλαίσιο υποστεί σοβαρή ζημιά, μπορεί να είναι δυσκολότερο να
  • επισκευαστεί.
  • Πολύπλοκος ποιοτικός έλεγχος: Αν προκύψει σφάλμα στο χυτό εξάρτημα, μπορεί να πρέπει να απορριφθεί ολόκληρο, αντί να αντικατασταθεί ένα μικρό κομμάτι.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.733
Μηνύματα
3.025.514
Members
38.488
Νεότερο μέλος
nikpapageo
Top