Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.488
Reaction score
31.463
Η Κίνα δεν εξάγει μόνο ηλεκτρικά.

China Vehicle Exports: Insane Growth

2020: 1.3M
2021: 2.1M
2022: 3.3M
2023: 5.2M
2024: 6.4M

Key Metrics - 2024

Value of Exports: $115 billion.
Average Price: $17,963
Top 3 Exporters: Chery, SAIC, Changan
Gasoline-powered vehicles share of total: 76%

1000020292.jpg
 

TGD

Μηνύματα
9.241
Reaction score
9.258
Η Foxxconn θέλει να αγοράσει το μερίδειο της Renault για να γίνει εταιρία "παροχής υποδομών για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, όχι κατασκευαστής αυτοκινήτων".
Μου θυμίζει την αγορά της Land Rover από την BMW. Πήραν την εταιρία, μετέφεραν στην μητρική την τεχνογνωσία, κράτησαν τη φίρμα που είχε πωλήσεις (MINI) και ένα εργοστάσιο και ξεπούλησαν τα υπόλοιπα.
 

TGD

Μηνύματα
9.241
Reaction score
9.258
Α, γι'αυτό χρειάζονται συστήματα υποβοήθησης του οδηγού!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.488
Reaction score
31.463
Και η Ford έχει καταθέσει πατέντα για προβολή διαφημίσεων στην οθόνη του οχήματος.
 




Μηνύματα
17.038
Reaction score
24.312
εντωμεταξύ μιλάει για παλίρροια , ο μλκς, που στη μεσόγειο τέτοιο πράμμα δεν υπάρχει, νομίζει οτι είναι τίποτα γερμανία ή βέλγιο που η θάλασσα ανεβαίνει 2-3 μέτρα μέρα νύχτα και είναι η άμμος μπετό πατημένο.
σπρώχνε τώρα μλκ , μπετόβλακα
 

TGD

Μηνύματα
9.241
Reaction score
9.258
Σχόλιο στο βίντεο:
They have wet belts! The worst design of belt and a known issue! However, this is not the only reason I and many others will not ever purchase these. It’s the most hideous, ugliest , most cheap looking vw transport ever. This is not progress. This is a design flaw, inside and out!


Άλλοι κάνουν χειρότερα στα τεστ:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.829
Reaction score
94.174

Εντός των επόμενων τριών ετών, η παραγωγική ικανότητα εντός Γερμανίας θα μειωθεί κατά 100.000 μονάδες και θα αυξηθεί κατά 200.000 μονάδες στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Ουγγαρία.

τα ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes δεν πωλούν όσο θα ήλπιζε η εταιρία, σε σημείο που να αναθεωρείται ο στόχος για αποκλειστική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2030.
 

Μηνύματα
31.323
Reaction score
26.098

Εντός των επόμενων τριών ετών, η παραγωγική ικανότητα εντός Γερμανίας θα μειωθεί κατά 100.000 μονάδες και θα αυξηθεί κατά 200.000 μονάδες στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Ουγγαρία.

τα ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes δεν πωλούν όσο θα ήλπιζε η εταιρία, σε σημείο που να αναθεωρείται ο στόχος για αποκλειστική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2030.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΚ ΑΠΟΥΛΗΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟΥ 23 ΚΑΙ 24 ΣΤΟ 50% ΤΗΣ

ΑΡΧΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.488
Reaction score
31.463
Renault Group financial results 2024: Πετάει η ομάδα.

- Record levels on operating profit.
- Record net cash position.
- Renault Group Revenue +7.4%, 56.2δις €
- Group Operating Margin 4.3δις €, 7.6%, το μεγαλύτερο στα 126 χρόνια της Renault.
- Free Cash Flow 2.9δις €.
- Από Νο5 πήγε Νο3 στην Ευρώπη.
- Πρώτη στα Light Commercial Vehicles.
- Πρώτη σε όλες τις κατηγορίες στη Γαλλία.
- Δύο συνεχόμενες χρονιές Car of the Year είναι Renault.
- Renault 5 & Alpine A290 Car of the Year 2025.
- Renault Newmaster Van of the Year 2025.
- Ανάπτυξη του Shanghai Ampere Development Center.
- Development Time: λιγότερα από 2 χρόνια για το νέο Twingo, όταν πριν ήθελαν 4-5 χρόνια.
- Renault Twingo, LFP Battery, 10kWh/ 100km.
- Renault Twingo will be 40% lower in variable cost than those on R5.

- To 2019 ένα όχημα μας είχε 2200 - 2600 parts. To Twingo θα έχει 750, 30% λιγότερα από το R5.
- Τιμή του Twingo κάτω από 20.000€ χωρίς επιδότηση.
- Στόχος της Renault όλα της τα μοντέλα να αναπτύσσονται σε 100 βδομάδες.
- Το Twingo ολοκληρώνεται σε 21 μήνες. Έχουμε πιάσει ταχύτητες Κίνας και αυτό χάρη στους ανθρώπους της Ampere.
- Η Dacia σε συνεργασία με την Ampere ετοιμάζουν Α-Segment EV, Made in Europe. Θα αναπτυχθεί σε 16 μήνες. Σχεδιάζουμε να πουληθεί κάτω από 18.000€ χωρίς επιδότηση.
- Νο2 στην Ευρώπη στα HEVs. Από 2% το 2020 φτάσαμε στο 20% το 2024.
- 5 R&D Centers με Geely & Aramco για ICE engines.
- 9% των πωλήσεων είναι BEVs στο Group, στα τέλη του Q4 έφτασε 19% στην Ευρώπη.
- 7 νέα οχήματα το 2025, τα 4 BEVs.

Τι χρειάζεται, κατά τον Luca De Meo, για να αυξηθεί η ζήτηση των EVs στην Ευρώπη.
- Να έρθει ένα σοκ στη ζήτηση. Ίσως ένα πανευρωπαϊκό σχέδιο, που να λέει για παράδειγμα ότι από την τάδε χρονιά όλα τα leasing - επαγγελματικά θα είναι BEVs.
- Πανευρωπαϊκό σχέδιο επιδοτήσεων με σταθερότητα για 5-6 ίσως και 10 χρόνια. Να είναι σίγουρος ο καταναλωτής ότι υπάρχει υποστήριξη.
- Στον τομέα της ανταγωνιστικότητας πρέπει να μειωθεί το κόστος ενέργειας. Αν δούμε το R5, το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας για την κατασκευή του R5 είναι διπλάσιο από αυτό των υπαλλήλων. Ως Ευρώπη έχουμε ένα χάσμα ανταγωνιστικότητας του 25% σε σχέση με τους Κινέζους.
- Πρέπει να μπει μια λογική και μια τάξη στους κανονισμούς. Στην Reanult ένας στους τέσσερις μηχανικούς ασχολείται με τους κανονισμούς. Με GSR2, Euro7 etc. Το 25% των μηχανικών αντί να ασχολείται με τη δουλειά του και να προσθέτει αξία στη Renαult ασχολείται με τους κανονισμούς της Ευρώπης. Αυτό είναι αντιπαραγωγικό. Από σήμερα μέχρι το 2030 έχουμε 10-12 νέους κανονισμούς σε όλα τα οχήματα, μοιρασμένους μέσα στο 2025-2030. Αν πραγματοποιηθούν, καθώς ακόμη δεν είναι βέβαιο, θα αυξήσουν το κόστος όλων των οχημάτων κατά 30% ίσως και παραπάνω. Η αγοραστική δύναμη της Ευρώπης είναι χαμηλή. Πρέπει να μειώσουμε το κόστος, όχι να το αυξάνουμε. Όλοι δρουν σαν να έχουν αποδεχθεί ότι η αγορά της Ευρώπης είναι 13εκ οχήματα, το οποίο είναι 25% κάτω από πριν. Τα έσοδα που έχει χάσει η ΕΕ μόνο από τον ΦΠΑ είναι 90δις €.

 
Last edited:



MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.402
Reaction score
11.120
Μάλλον ο dealer έκανε τη λάδια. "Θα σου βάλω b&w δώρο".
Αυτό λέει πράγματι το άρθρο. Ας μη βιαζόμαστε να καταδικάσουμε τη... σουηδική εταιρεία για ένα μικρό ορθογραφικό λαθάκι του εμπόρου. :biggrin:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.463
Μηνύματα
2.977.835
Members
38.325
Νεότερο μέλος
τασοςD
Top