Γιατί τελικά σταματάμε να ακούμε νέα μουσική

Μηνύματα
18.424
Reaction score
21.917
@Bhutia Αν εννοεί την εξίσωση του RT με αίθουσας είναι αδύνατον
Δεν εννοώ την εξίσωση φυσικά και το διευκρίνησα και αυτό. Είπα ότι μπορείς προς το υψηλότερο (όχι το χαμηλότερο).

Διβάζετε λίγο πιο προσεκτικά τι λέει ο άλλος βρε παιδιά. Να αφήνετε εντυπώσεις θέλετε μόνο ;
 

Μηνύματα
1.693
Reaction score
1.781
Κανονικά θα έπρεπε κάθε νοήμων ακροατής να καταπολεμήσει με απαράμιλλη βία και να φτάσει να σιχαίνεται το προσωπικό του confirmation bias πάνω σε οτιδήποτε αφορά τον ήχο.

Αυτός, είναι ένας ωραίος τρόπος εξέλιξης στο χόμπι.
Δεν μπορείς να αφαιρέσεις με κανένα τρόπο την υποκειμενικότητα της αντιληψης του ήχου από τον ακροατή . Ειναι εγγενής σε κάθε άνθρωπο
Δεν εννοώ την εξίσωση φυσικά και το διευκρίνησα και αυτό. Είπα ότι μπορείς προς το υψηλότερο (όχι το χαμηλότερο).

Διβάζετε λίγο πιο προσεκτικά τι λέει ο άλλος βρε παιδιά. Να αφήνετε εντυπώσεις θέλετε μόνο ;
Γι αυτό το είπα . Για να το διευκρινίσεις ξανά
 

Μηνύματα
18.424
Reaction score
21.917
Παραδέχομαι ότι δεν την έχω...
Δεν χρειάζεται και δεν είναι θέμα γνώσης αλλά αναρώτησης (ακόμη στάδιο). Την εύρεση της πιθανής γνώσης σε αυτό το ιδιαίτερο σενάριο που εξετάζω είναι προς ανεύρεση.

Και πόσο μάλλον εγω να δεις που δεν την έχω.

Είναι θέμα να ξέρεις πως λειτουργεί η διαδικασία της γνώσης και όπως είπα απο αυτά τα "λανθασμένα" εάν μπορεί να προκύψει κάτι "σωστό" ή βοηθητικό σε έναν άλλο τομέα.

Τέλος πάντων τι κάθομαι και εξηγάω και δικαιλογούμαι ; Τα βασικά του full, open και frequent διαλόγου στην εύρεση της αληθειας λογικά (όποια και να καταλήξει να είναι αυτή) ; Η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν εχω και την δύναμη, το κίνητρο ή και το συμφέρον να στηρίξω μια τέτοια τρόικα χαρακτηριστικών χωρίς κάν να υπολογίζω μέσα και το κυριοτερο .... την καθαρή γνώση για το θέμα.
στο (και στα) καλύτερα στούντιο του κόσμου που τα +-3 db είναι αποτέλεσμα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ (τα 5 και 6 εκ. ευρώ απλώς 5-6 db) και αποτέλεσμα ακόμη και φροντισμένου αναπόφευκτού πρώτη ανάκλαση απο αυτό που τα 3 db είαι αναπόφευκτα και το μινιμουμ
Του δαπέδου (και μόνο είναι τα 3 db). Και φροντισμένου κιόλας. Μετά δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει ή να μπορούσαμε να πατάμε).

Ξέχασα να το γράψω και το γράφω καθώς είναι σημαντικό για να καταλάβουμε τι ζητά απο εμάς ο Bhutia να θεωρούμε "λογικό" όριο διακύμανσης και μετά απο το οποιό θα παρέμβαινε με dsp.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.879
Reaction score
59.180
Δεν εννοώ την εξίσωση φυσικά και το διευκρίνησα και αυτό. Είπα ότι μπορείς προς το υψηλότερο (όχι το χαμηλότερο).

Διβάζετε λίγο πιο προσεκτικά τι λέει ο άλλος βρε παιδιά. Να αφήνετε εντυπώσεις θέλετε μόνο ;
Δώσε μας ανώτατο δόκιμο κατά την άποψή σου όριο σε τιμή msec...
...
Εγώ προσωπικά είμαι τυχερός καθώς μου αρέσει ((είναι και πιο κοντά στην "πραγματικότητα" για όποιον τον ενδιαφέρει αυτή (κακώς βέβαια τον ενδιαφέρει στην ανπαραγωγή)) ένα πλούσιο (lush), πολύ αργό, με μεγάλο decay χαμηλό χωρίς απαραίτητα να αυξάνεται πολύ η ενέργεια του και ένταση του σε λογικά πλαίσια βέβαια πάντα μιλώντας (η οποία δεν είναι αυτή που προσδίδει την χωρική πληροφορία ή και την αλλαγή στο texture και το μουσικό ύφος και εκφραση όλων των υπολοίπων οργάνων ... η ένταση προσδίδει άλλα πράγματα), ακολουθούμενο με ακριβώς συγκεκριμένο, ταχύτατο, ταιριαστό τόσο - όσο περιεχόμενο στις υψηλές συχνότητες. Αυτό το "ταίριασμα" αποτελεί και την πραγματική αίσθηση των δυναμικών που πάλι πρέπει να είναι καθορισμένη και "ταιριασμένη" και όχι πάλι να έχει μόνο τα αντικειμενικά κριτήρια των μετρήσεων περί χαμηλότερου και δυνατότερου ήχου. Για αυτούς αλλά και πολλούς άλλους λόγους πρέπει να ακούμε ... τι ακούμε, αλλά και να ξέρουμε τι θέλουμε ή τι άποψη θέλουμε να έχουμε εμείς για το ηχητικό μας αποτέλεσμα. Επίσης για αυτό βλέπουμε ότι υπάρχουν συστήματα με τέλειες μετρήσεις που απογοητεύουν. Φαντάζομαι και ελπίζω αυτά να είναι μέσα στην λέξη "εναρμόνιση" που χρησιμοποιείτε οι audio people όταν κάνετε τις δικές σας παρεμβάσεις με sub κλπ χωρίς αυτή να έχει περάσει τον έλεγχο του κάθε κατσσκευαστή που κάτω από διαφορετικο σκεπτικό μπορεί να σχεδιάσε τα μικρά ηχεία του που χρησιμοποιείτε και στα οποία προσθέτετε τα όποια δικά σας subs.


Αυτή η "σύμπτωση" που επιδιώκεις ή θεωρείς σωστή θεωρητικά να υπάρχει, δεν οδηγεί στην πράξη κατά ανάγκη σε καλύτερο συνολικά ηχητικό αποτέλεσμα. Απο την μικρή μου εμπειρία μπορεί και σε χειρότερο. Μπορείς να την ειττύχεις και με άλλους τρόπους απο την εισαγωγή δεύτερων αρμονικών όπως π.χ. κάνουν οι λάμπες ή με άλλους τρόπους και "μυστικά" και "συνταγές" που γνωρίζουν πολύ λίγοι και καλοί κατασκευαστές - σχεδιαστές χωρίς ενέργεια και ηχητική πίεση. (Και) την μεταβατική εξάλλου στα χαμηλά όπως είπε και ο Ντιμιφούτ την ξεχνάς έτσι και αλλιώς. Οπότε δεν οφείλεται εκεί το πράγμα. Η ηχητική πίεση δεν είναι το μυστικό. Όπως έχω ξαναπεί παλιότερα το μυστικό θα ήταν να πετύχει κάποιος μεγάλο decay χωρίς να εξιτάρει ιδιορρυθμούς σε οικιακό χώρο. Υπάρχουν και τρόποι με βάση την ακουστική. Πρέπει να ανοίξεις κάτι τρύπες όμως στον χώρο σου να φεύγει σε άλλο χώρο χα χα. Τότε θα άκουγες πραγματικά καλό ποιοτικά χαμηλό (και όχι ποσοτικά). Θα ήσουν και ευχαριστημένος και χωρίς την ενέργεια του.
...
στο (και στα) καλύτερα στούντιο του κόσμου που τα +-3 db είναι αποτέλεσμα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ (τα 5 και 6 εκ. ευρώ απλώς 5-6 db) και αποτέλεσμα ακόμη και φροντισμένου αναπόφευκτού πρώτη ανάκλαση απο αυτό που τα 3 db είαι αναπόφευκτα και το μινιμουμ
...
Ξέχασα να το γράψω και το γράφω καθώς είναι σημαντικό για να καταλάβουμε τι ζητά απο εμάς ο Bhutia να θεωρούμε "λογικό" όριο διακύμανσης και μετά απο το οποιό θα παρέμβαινε με dsp.
Σε δικούς μου οικιακούς χώρους έχω δείξει παλαιότερα χαμηλή διακύμανση στην απόκριση ακόμα και στις πρώτες οκτάβες τάξης συν/πλην 3dB ακόμα και χωρίς DSP και σε όλες τις περιπτώσεις χωρίς ξόδεμα εκατομμυρίων...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.536
Reaction score
142.327
Δεν μπορείς να αφαιρέσεις με κανένα τρόπο την υποκειμενικότητα της αντιληψης του ήχου από τον ακροατή . Ειναι εγγενής σε κάθε άνθρωπο
Τοκ φορ γιορσέλφ μέιτ!
 

Μηνύματα
18.424
Reaction score
21.917
Δώσε μας ανώτατο δόκιμο κατά την άποψή σου όριο σε τιμή msec...
Δεν με ενδιαφέρι η "τυπολατρική" συζήτηση που θες να κάνεις και ιδίως μετά απο τέτοιο λογύδριο και κατηγορηματική τοποθέτηση σου ή που μέχρι πρίν λίγο δεν κατανοούσες καν τι λέω ...και ίσως ακόμη.

Η συζήτηση είναι περί της ¨αρχής" " των θεμάτων απο ακουστικής άποψης , όχι για εκεί που το οδηγείς ή θα το οδηγήσεις εάν κάνω το λάθος και σου απαντήσω. Εξάλλου τι σε ενδιαφέρει εσένα ; Εσυ ξέρεις καλύτερα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.879
Reaction score
59.180
Δεν με ενδιαφέρι η "τυπολατρική" συζήτηση που θες να κάνεις και ιδίως μετά απο τέτοιο λογύδριο και κατηγορηματική τοποθέτηση σου ή που μέχρι πρίν λίγο δεν κατανοούσες καν τι λέω ...και ίσως ακόμη.

Η συζήτηση είναι περί της ¨αρχής" " των θεμάτων απο ακουστικής άποψης , όχι για εκεί που το οδηγείς ή θα το οδηγήσεις εάν κάνω το λάθος και σου απαντήσω. Εξάλλου τι σε ενδιαφέρει εσένα ; Εσυ ξέρεις καλύτερα.
Αφού παραδέχομαι ανοικτά και το επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρω... :wink:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.536
Reaction score
142.327
Το μεγάλο decay στην πρώτη οκτάβα (και κάτωθεν αυτής) εφόσον δεν εμπεριέχει εμφανείς (μετρήσιμους) ιδιοσυντονισμούς (καθαρό σπέκτρο) καλύπτει (μπαλώνει ωραιότατα) την πραγματική έλλειψη απόκρισης εκεί κάτω.

Το μόνο μειονέκτημα αυτής της κατάστασης, είναι η "χαλαρή" κρουστική, αλλά σιγά τα ωά. Εκεί κάτω συνήθως (στο 95% της ενέργειας) μιλάμε για steady state ενέργεια, οπότε το μεγάλο decay δεν είναι πρόβλημα.

Πόσο μεγάλο; Έως και 0,6" θα τολμούσα να πω.
Παραπάνω θα είναι πρόβλημα, θα φορτώνει μπάσο εκεί που δεν υπάρχει, δηλαδή θα μιλάμε για τρόπον τινά one note bass, ή μάλλον για one octave bass. Θα επιβάλλεται.

Εάν τώρα, υπάρχουν σοβαρά μεγάφωνα για ομαλή απόκριση σε όλη την έκταση της πρώτης οκταβας, έως τους 20 κύκλους, πράγμα πρακτικά αδύνατο για οποιοδήποτε ηχείο χωρίς πολύ πολύ ισχυρά και πολλαπλά σαμπ, τότε το ιδανικό decay στην 1η οκτάβα θα πρέπει να είναι όμοιο με αυτό της δεύτερης και τρίτης οκταβας, για ομαλή αναπαραγωγή του χαμηλού.

Δηλαδή, εάν ένα ηχείο παίζει 3η οκτάβα με 0,3" ή 0,2" RT 60, τόσο οφείλει να είναι το decay χαμηλότερα, για λόγους ομαλής αντίληψης του χαμηλού.

Σε δικαναλο σεταπ, εφόσον έχουν καταπολεμηθεί δραστικά και εξόχως αποτελεσματικά οι ισχυρές πρώτες ανακλάσεις, πράγμα ιδιαίτερα δύσκολο (κι ας φαίνεται εύκολο), είναι υπέρ της χωρικής πληροφορίας (έστω ψεύτικης) το μεγαλύτερο του 0,3" μετρήσιμο RdT60, ας πούμε 0,4".

Το δυστύχημα στο δικαναλο σεταπ, είναι πως οι ισχυρές πρώτες πλαϊνές ανακλάσεις, αυξάνουν το αντιληπτό πλάτος της μουσικής σκηνής, ενώ οι ισχυρές πρώτες ανακλάσεις πίσω από τη θέση ακρόασης, αυξάνουν το immersion.

Οι ισχυρές αυτές πρώτες ανακλάσεις, αυξάνουν το RdT60 και σκοτώνουν τόσο την χωρική πληροφορία της ηχογράφησης (λόγω επικάλυψης με αυτήν του χώρου ακρόασης), όσο και την τονική ισορροπία και αρτιότητα της ανάλυσης, διότι κανένας τοίχος δεν μπορεί να παίζει με τόση τονική ακρίβεια και λεπτομέρεια όσο το μεγάφωνο (με μόνη εξαίρεση κάποιους εξαιρετικούς διαχυτές που πλησιάζουν πολύ).

Η δική μου εκτίμηση, είναι πως το βέλτιστο αποτέλεσμα από άποψη υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής στο δικαναλο σεταπ, είναι εφικτή με σωστό τρίγωνο ακρόασης (ισόπλευρο) και μετρήσιμο RdT στα 0.3", συν μία μικρή ανακλαστική επιφάνεια πίσω από τη θέση ακρόασης, σε lede με το dead end εμπρός.

Προφανώς σε δίπολα ηχεία (όπως τα μαγκνεπαν) το dead end δε μπορεί να είναι εμπρός, για ευνόητους λόγους.
 

Μηνύματα
5.394
Reaction score
9.445
Αφού παραδέχομαι ανοικτά και το επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρω... :wink:
Και γω παραδέχομαι ότι δεν ξέρω.

Αυτό που δεν ξέρω και θέλω να μάθω είναι γιατί θα πρέπει να ακούω κλασική μουσική. Πάλι κάποια στοιχεία κομφορμισμου ανιχνευω.
 

Μηνύματα
18.424
Reaction score
21.917
Και γω παραδέχομαι ότι δεν ξέρω.

Αυτό που δεν ξέρω και θέλω να μάθω είναι γιατί θα πρέπει να ακούω κλασική μουσική. Πάλι κάποια στοιχεία κομφορμισμου ανιχνευω.
Για να πιάσουν τόπο τα λεφτά που έδωσες και ο χρόνος που αφιέρωσες για να φτιάξεις πολυκάναλο. :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.536
Reaction score
142.327
Το μόνο μειονέκτημα αυτής της κατάστασης, είναι η "χαλαρή" κρουστική,
Άλλο ένα (σπάνιο) μειονέκτημα, είναι στην αναπαραγωγή εκκλησιαστικού οργάνου (στις πολύ χαμηλές νότες), και άλλο ένα στην χωρική πληροφορία από μεγάλους χώρους ηχογράφησης.
 


Μηνύματα
18.424
Reaction score
21.917
Άλλο ένα (σπάνιο) μειονέκτημα, είναι στην αναπαραγωγή εκκλησιαστικού οργάνου, και άλλο ένα στην χωρική πληροφορία από μεγάλους χώρους ηχογράφησης.
¨Εχεις ¨ανωμαλία" στον ιππόκαμπο. :D :D 😍 (το ψάρι σου στο ενυδρείο εννοώ όχι την εγκεφαλική δομή). :D

Είσαι και ολοκληρωτιστής που το κρατάς φυλακισμένο εκεί το κακόμοιρο. Δεν το αφήνεις ελεύθερο στην φύση να το φάνε τα άλλα ψάρια. :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.536
Reaction score
142.327
¨Εχεις ¨ανωμαλία" στον ιππόκαμπο. :D :D 😍 (το ψάρι σου στο ενυδρείο εννοώ όχι την εγκεφαλική δομή). :D
Γιατί το λες αυτό;

Μια χαρά είναι τα ψάρια μου, μάλιστα έχω γέννες! 😂😁🤣
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.536
Reaction score
142.327
Ναι αλλά πόσες φορές να ακούσεις εκκλησιαστικό όργανο ?
Καμία. Δε χρειάζεται.

Εγώ είμαι φαν του εκκλησιαστικού οργάνου, έχω άφθονες τέτοιες ηχογραφήσεις εδώ και πάρα πολλά χρόνια, κι έχω επισκευθεί αρκετούς μεγάλους καθεδρικούς με φημισμένα όργανα.

Προφανώς (μέχρι προσφάτως) πίστευα ακράδαντα πως είναι εντελώς αδύνατο να αναπαραχθεί στο σπίτι, αυτό το μεγαλείο χαμηλών συχνοτήτων, οι παλμοί αέρα, με το ατελείωτο decay που ακούς σε ένα μεγάλο καθεδρικό ναό, με σβήσιμο της νότας στο 1,5".

Νιώθεις τις χαμηλές συχνότητες, κι ακούς τον αέρα. Έτσι προβλέπεται, είναι υποηχοι. Πώς δγιάλο..

Πώς δγιάλο να βγει αυτό στο σπίτι, όταν εκεί κάτω οι οικιακοί χρόνοι απόσβεσης είναι τεράστιοι, με εμφανείς ιδιοσυντονισμούς, που προστιθέμενοι στην ενέργεια της ηχογράφησης οδηγούν σε ένα ισχυρό βουητό, με καμία αίσθηση παλμών αέρα, με κάλυψη των στοιχείων του οργάνου.

Πώς δγιάλο να βγουν στο σπίτι, όταν εκεί χαμηλά βρίσκεται το μπας ριφλεξ; Είναι εντελώς αδύνατο, χωρίς εξαίρεση. Εδώ δεν υπάρχουν εξαιρέσεις.

Πώς δγιάλο να βγει τόση πραγματική ενέργεια εκεί κάτω, εάν δεν έχεις μια αρμαθιά τόσο ισχυρών σαμπ που να καταφέρνουν τέτοιο "πόνο" και ταυτόχρονα να μη το βρωμίζουν τα ίδια τα μεγάφωνα και οι καμπίνες τους;

Φαντάζει αδιέξοδο, κι αυτό ειλικρινά πίστευα.

Μέχρι την πεντάδα των σφραγισμένων σαμπ της perlisten, συν το waveforming της trinnov. Έτσι, ναι, βγαίνει το ρημάδι. Αλλά εντάξει, το κοστολόγιο δεν είναι "λογικό", κακά τα ψέματα. Όντιο παραλογισμοί.
 

Μηνύματα
477
Reaction score
806
Γιατί η μουσικη ειναι πλεον τσαμπα και γιαυτο εχει καταντήσει ευτελές προιον.
Παλιά που την πληρωναμε ειχε αλλη αξια.
 

Μηνύματα
18.424
Reaction score
21.917
Γαιτί ακολουθούν όλοι τις συμβουλές του Bhutia και του Τούλ και νομίζουν ότι με μια super flat FR με dsp αντικαθιστούν την ποιότητα εγγραφής ένος μεγάλου στούντιο. :D :D

Επίσης τα βίντεο αυτών των τύπων στα βιντεάκια του Ν.Κ. που στηρίζουν μια τέτοια πρακτική και ότι είναι το ίδιο αποτέλεσμα για να πουλάνε μηχανήματα στο υπνοδωματιο- στουντιο. :D:D

Γιατί φορτώσαμε στους κακομοίρηδες τους μουσικούς να κάνουν τα πάντα στην δουλειά αυτή ενω παλιά πληρώναμε περισσότερα αλλα υπήρχαν απο πίσω τους είκοσι ειδικοί που τους βοηθούσαν. :D

Επίσης με τα plugins και τα dsp που κάνουν όλες τις εγγραφές να είναι ίδιες. ιδίως μετά το 2003 και εφιάλτης μετά το 2010. Μέχρι και πιατίνια έχουν όλοι ίδια απο βιβλιοθήκες. :D

Εχω μια εντύπωση και ο μεταμοντερνισμός που μας οδήγησε α) να θεωρούμε λογικό και να μην αντιδράμε σε πολύ πιο σπουδαία πράγματα απο αυτά του audio, για το audio θα αντιδράσουμε και θα απαιτήσουμε ; β) σε μια σιωπηρή ανελευθερία έκφρασης και λόγου όπου θα ανγκάζεσαι στην καλύτερη να λες πράγματα αστειευόμενος ή και σε λίγο καθόλου καθώς θα έχει φυλάκα. Πάντα θεωρούσα ότι αυτός ο μετα μοντερνισμός σαν φιλοσοφία ζωής, κινημα και ιδεών ....στα πάντα ακόμη και στην μουσική είχε κάτι ύποπτο και ότι θα απέβαινε τελικά επιζήμιος και ας ήταν "νέα" μουσική. Χρειαζόμαστε μια νέα Αναγένηση στην Δύση, πολιτιστικά, επιστημονικά, ηθικά, αισθητικά κλπ αλλιώς την έχουμε πατήσει. :D
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.536
Reaction score
142.327
Χρειαζόμαστε μια νέα Αναγένηση στην Δύση, πολιτιστικά, επιστημονικά, ηθικά, αισθητικά κλπ αλλιώς την έχουμε πατήσει. :D
Τώρα σωθηκες..😂😁🤣

Ιδίως με τη νέα γενιά, που βαργιέται και να αναπνέει.

 

Μηνύματα
5.394
Reaction score
9.445
Γαιτί ακολουθούν όλοι τις συμβουλές του Bhutia και του Τούλ και νομίζουν ότι με μια super flat FR με dsp αντικαθιστούν την ποιότητα εγγραφής ένος μεγάλου στούντιο. :D :D

Επίσης τα βίντεο αυτών των τύπων στα βιντεάκια του Ν.Κ. που στηρίζουν μια τέτοια πρακτική και ότι είναι το ίδιο αποτέλεσμα για να πουλάνε μηχανήματα στο υπνοδωματιο- στουντιο. :D:D

Γιατί φορτώσαμε στους κακομοίρηδες τους μουσικούς να κάνουν τα πάντα στην δουλειά αυτή ενω παλιά πληρώναμε περισσότερα αλλα υπήρχαν απο πίσω τους είκοσι ειδικοί που τους βοηθούσαν. :D

Επίσης με τα plugins και τα dsp που κάνουν όλες τις εγγραφές να είναι ίδιες. ιδίως μετά το 2003 και εφιάλτης μετά το 2010. Μέχρι και πιατίνια έχουν όλοι ίδια απο βιβλιοθήκες. :D

Εχω μια εντύπωση και ο μεταμοντερνισμός που μας οδήγησε α) να θεωρούμε λογικό και να μην αντιδράμε σε πολύ πιο σπουδαία πράγματα απο αυτά του audio, για το audio θα αντιδράσουμε και θα απαιτήσουμε ; β) σε μια σιωπηρή ανελευθερία έκφρασης και λόγου όπου θα ανγκάζεσαι στην καλύτερη να λες πράγματα αστειευόμενος ή και σε λίγο καθόλου καθώς θα έχει φυλάκα. Πάντα θεωρούσα ότι αυτός ο μετα μοντερνισμός σαν φιλοσοφία ζωής, κινημα και ιδεών ....στα πάντα ακόμη και στην μουσική είχε κάτι ύποπτο και ότι θα απέβαινε τελικά επιζήμιος και ας ήταν "νέα" μουσική. Χρειαζόμαστε μια νέα Αναγένηση στην Δύση, πολιτιστικά, επιστημονικά, ηθικά, αισθητικά κλπ αλλιώς την έχουμε πατήσει. :D
Home recording

Οι εποχές που η μουσική παραγωγή προοριζόταν μόνο για λίγους προνομιούχους με πρόσβαση σε ακριβά στούντιο έχουν περάσει προ πολλού. Χάρη στην ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας και του λογισμικού, είναι πλέον ευκολότερο από ποτέ να δημιουργήσετε το δικό σας μουσικό στούντιο στο σπίτι σας. Η οικιακή ηχογράφηση, γνωστή και ως ηχογράφηση στο σπίτι προσφέρει στους μουσικούς, τα συγκροτήματα και τους παραγωγούς την ευκαιρία να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους ανεξάρτητα και με ευελιξία.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.247
Μηνύματα
3.006.161
Members
38.436
Νεότερο μέλος
damian111
Top