Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
1.735
Reaction score
1.843
Πολύ ωραία.

Αυτά τα 2 σεταπ, απέχουν έτη φωτός μεταξύ τους.

Οι στάθμες στα καλι θα είναι υπέρ-πολλαπλάσιες των ντατς.

Το μπάσο στα καλι, με τα 4 σαμπ της νταιναόντιο, θα είναι χαοτικά ανώτερης ποιότητας και ποσότητας και έκτασης και ελέγχου και ότι άλλο θες πες, από το ζευγάρι των ντατς.

Η ικανότητα του ιμερσιβ σεταπ των καλι να παίζει ιμερσιβ περιεχόμενο, από μουσική έως ταινίες, και να κάνει 3D απμιξινγκ τα υποδεέστερα φορματς, βάζει γκολ από τα αποδυτήρια σε οποιαδήποτε μουσική κι αν ακούσει οποιοσδήποτε σώας τα φρένας άνθρωπος, και βεβαίως σε θέαση κινηματογράφου.

Το μόνο που έχουν να ζηλέψουν τα καλι, είναι ένα ιμερσιβ σεταπ από ντατς. Αλλά κει, το κοστολόγιο πάει στο σιχτίρι. Αυτό όμως, δεν κάνει το ιμερσιβ σεταπ των καλι υποδεέστερο του δικαναλου των ντατς, επειδή το δεύτερο έχει απλώς 2 τεμάχια ντατς. 😎
Δε τα διαβαζεις σωστα... Τα max καθαρα spl ειναι ανωτερα στα dd 8c και καθε αλλος δεικτης παραμορφωσης ακομα και στο μπασο εως τα 40hz.

Δικαιωμα σου να απορριπτεις τους υπολοιπους επισης δεικτες, αλλα ειναι ετη φωτος μπροστα το dd 8c σε γενικη ποιοτητα ηχου, ενω παιζουν ρολο...

Κατω απο τα 40 hz θα κερδισουν τα sub με τα Kali σε σταθμες και ελαφρα σε thd αλλα θα χασουν σε group delay και ποσο σφιχτο ακουγεται το μπασο.

Δηλαδη η διαφορα ακουγεται στο θορυβο χωρου η σε pipe organ edm οπου τα kali με τα subs θα δωσουν παραπανω.

Ομως ο τροπος αξιολογησης αυτος του ηχου ειναι τοσο περιοριστικος και μονοκοματος που για την πλειονοτητα των ακουσματων δεν εχει επαφη με την πραγματικοτητα.


Μετρική (20 – 40 Hz, @1 m, CEA-2010 “10 % THD limit”)Kali IN-8 V2 × 13 + 4 Dynaudio 18SDutch & Dutch 8c (ζεύγος)
–6 dB σημείο (anechoic)≈ 19 Hz (με EQ & room gain)≈ 24 Hz
Μέγ. SPL @ 31,5 Hz≈ 108 dB≈ 100 dB
Μέγ. SPL @ 25 Hz≈ 103 dB≈ 96 dB
Μέγ. SPL @ 20 Hz≈ 98 dB≈ 92 dB
THD @ 25 Hz, 90 dB3–4 %5–6 %
Group-delay (DSP + LPF)5–7 ms (18S)3–4 ms (εσωτερικό FIR)
Αριθμός μονάδων LF4 × 9″ διπλού ρόλου (push-pull)2 × 8″ (push-pull, σφραγισμένα)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.602
Reaction score
89.343
Φιλαράκι, τα Kali είναι 13 τεμάχια, και ξεφορτωμένα από τα σαμπς, οέο
αλλα θα χασουν σε group delay και ποσο σφιχτο ακουγεται το μπασο.
Σοβαρά τώρα; γιατί; Δεν θα χρησιμοποιηθεί software?
Γιατί όχι δηλαδή, τιμωρία θα το βάλουμε το Dirac?

Παιδιά, sorry, ξίνισε το γάλα, πετάξτε το
 

Μηνύματα
1.735
Reaction score
1.843
Φιλαράκι, τα Kali είναι 13 τεμάχια, και ξεφορτωμένα από τα σαμπς, οέο
Εχει ληφθει υποψιν στις μετρησεις high pass 80hz και eq σε ολα τα καναλια ηδη. Οι μεσαιες στα καλι δεν επηρεαζονται απο το κοψιμο στα 80hz γιατι εχουν ξεχωριστο οδηγο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.771
Reaction score
142.796
Δε τα διαβαζεις σωστα... Τα max καθαρα spl ειναι ανωτερα στα dd 8c και καθε αλλος δεικτης παραμορφωσης ακομα και στο μπασο εως τα 40hz.

Δικαιωμα σου να απορριπτεις τους υπολοιπους επισης δεικτες, αλλα ειναι ετη φωτος μπροστα το dd 8c σε γενικη ποιοτητα ηχου, ενω παιζουν ρολο...

Κατω απο τα 40 hz θα κερδισουν τα sub με τα Kali σε σταθμες και ελαφρα σε thd αλλα θα χασουν σε group delay και ποσο σφιχτο ακουγεται το μπασο.

Δηλαδη η διαφορα ακουγεται στο θορυβο χωρου η σε pipe organ edm οπου το kali με τα subs θα δωσει παραπανω.

Ομως ο τροπος αξιολογησης αυτος του ηχου ειναι τοσο περιοριστικος και μονοκοματος που για την πλειονοτητα των ακουσματων δεν εχει επαφη με την πραγματικοτητα.
Κάνεις λάθος.

Από τα πιο βασικά μέχρι στα πιο προχωρημένα.

Λόγου χάριν, η συνολική ηχητική ενέργεια μιας 11-αδας καλι, ακόμα κι αν παίζει το καθένα κάτω από 100 dB SPL, θα είναι χαοτικά υψηλότερη αυτής των ντατς.

Δεν βγαίνουν τα κουκιά με τα μεγάφωνα των ντατς, τι δεν καταλαβαίνεις;

Ταυτόχρονα, η μεγάλη ποσότητα ηχητικής ενέργειας που απαιτείται στις 2 πρώτες οκτάβες, θα εξουθενώσει πανευκολα το ένα ζευγάρι ντατς ακόμα και σε χαλαρές για μένα στάθμες σε Μόμπι, ενώ αντιθέτως, η τετράδα σαμπ του ιμερσιβ σεταπ των καλι (μιλάμε για 8 τεμάχια 10"), μαζί με την 11-άδα των γουφερ των καλι (για 3η οκτάβα και άνω), θα σηκώσουν τέτοια στάθμη, που προσωπικά δεν μου χρειάζεται.

Δεν καταλαβαίνεις πως δουλεύει το πράγμα, ή κάνεις πως δε καταλαβαίνεις.

Σε κάθε περίπτωση, κάνεις τρομερό λάθος.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.771
Reaction score
142.796
Δε τα διαβαζεις σωστα... Τα max καθαρα spl ειναι ανωτερα στα dd 8c και καθε αλλος δεικτης παραμορφωσης ακομα και στο μπασο εως τα 40hz.

Δικαιωμα σου να απορριπτεις τους υπολοιπους επισης δεικτες, αλλα ειναι ετη φωτος μπροστα το dd 8c σε γενικη ποιοτητα ηχου, ενω παιζουν ρολο...

Κατω απο τα 40 hz θα κερδισουν τα sub με τα Kali σε σταθμες και ελαφρα σε thd αλλα θα χασουν σε group delay και ποσο σφιχτο ακουγεται το μπασο.

Δηλαδη η διαφορα ακουγεται στο θορυβο χωρου η σε pipe organ edm οπου τα kali με τα subs θα δωσουν παραπανω.

Ομως ο τροπος αξιολογησης αυτος του ηχου ειναι τοσο περιοριστικος και μονοκοματος που για την πλειονοτητα των ακουσματων δεν εχει επαφη με την πραγματικοτητα.


Μετρική (20 – 40 Hz, @1 m, CEA-2010 “10 % THD limit”)Kali IN-8 V2 × 13 + 4 Dynaudio 18SDutch & Dutch 8c (ζεύγος)
–6 dB σημείο (anechoic)≈ 19 Hz (με EQ & room gain)≈ 24 Hz
Μέγ. SPL @ 31,5 Hz≈ 108 dB≈ 100 dB
Μέγ. SPL @ 25 Hz≈ 103 dB≈ 96 dB
Μέγ. SPL @ 20 Hz≈ 98 dB≈ 92 dB
THD @ 25 Hz, 90 dB3–4 %5–6 %
Group-delay (DSP + LPF)5–7 ms (18S)3–4 ms (εσωτερικό FIR)
Αριθμός μονάδων LF4 × 9″ διπλού ρόλου (push-pull)2 × 8″ (push-pull, σφραγισμένα)
Παίζεις με τον πόνο σου! 😁😜🤣

Μόνος σου βγάζεις τα ματάκια σου! 😁😜🤣

Τα ντατς, θα βγάζουν Μαξ εσπιελ 100 dB στους 31 κύκλους και 96 dB στους 25. Καλά, άσε τους 20, εκεί έχουν πεθάνει.😁😜😜

Δεν αρκούν ούτε για χαλαρές στάθμες αναφοράς. 😁😜🤣
 

Μηνύματα
387
Reaction score
676
Έλα να αγαπηθούμε νταρλινγκ!!! :drinks:

Εεεεεπ, τι το κάναμε εδώ μέσα, american bar??? :o:p

Θέλεις 3 εξόδους για την αποφυγή ενεργού προενισχυτή???
Δεν μου απάντησες όμως... Costas EAR.
Με τις εξόδους του ντακ οδηγείτε ταυτόχρονα τους ενισχυτές όλων των ηχείων, σαμπ, ...., σωστά???
 

Μηνύματα
1.735
Reaction score
1.843
Παίζεις με τον πόνο σου! 😁😜🤣

Μόνος σου βγάζεις τα ματάκια σου! 😁😜🤣

Τα ντατς, θα βγάζουν Μαξ εσπιελ 100 dB στους 31 κύκλους και 96 dB στους 25. Καλά, άσε τους 20, εκεί έχουν πεθάνει.😁😜😜

Δεν αρκούν ούτε για χαλαρές στάθμες αναφοράς. 😁😜🤣
Δεν κρυβω τιποτα φιλαρακι... Τα λεω ολα οπως ειναι. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.771
Reaction score
142.796
Αριθμός μονάδων LF4 × 9″ διπλού ρόλου (push-pull)
Εδώ κάνεις και τυπικό μετρητικά σφάλμα.

Τα σαμπ της νταιναόντιο θεωρητικά έχουν 9,5" μεγάφωνο, αλλά πρακτικά πρόκειται για 10", επειδή η νταιναόντιο έτσι τα μετράει, με κάπως περίεργο τρόπο.
Και κάθε σαμπ 18-αρι, έχει 2 μεγάφωνα, δηλαδή με 4 σαμπ έχεις 8 μεγάφωνα για τις 2 πρώτες οκτάβες, είσαι ωραίος, επαρκούν.
Και κλειστά κουτια, τέλεια.


ΥΓ.
Επίσης δεν είναι "push pull". Ποιος στο είπε αυτό; Απλώς αντικριστά είναι, αλλά συμφασικά παίζουν.
Δεν μου απάντησες όμως... Costas EAR.
Με τις εξόδους του ντακ οδηγείτε ταυτόχρονα τους ενισχυτές όλων των ηχείων, σαμπ, ...., σωστά???
Ναι.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.244
Reaction score
22.272
Κατ' αρχάς και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, το :

δεν απευθυνόταν στο πολυκάναλο συνάφι, αλλά σε προηγηθέντα ποστς

Επίσης ισχύει οτι μετά από 2 μύρια ποστς, το σάιτ έχει αποτύχει παταγωδώς στον προσδιορισμό του κατωφλίου των "υψηλών αξιώσεων" ακόμα και με ελάχιστη αξιοπιστία.

Τα πέιπερς και οι μελέτες έχουν αξία, το παραγματικά όμως ζητούμενο είναι αν η τεχνολογία (της παρούσας στιγμής) προσφέρει όντως λύση στα των μελετών, σε ποιο κόστος και σε ποιο βαθμό.
ΟΛΕΣ οι μέχρι τώρα γνώμες, συμπεριλαμβανομένης της δικιάς μου κατά το παρελθόν διατυπωμένης, ήταν υποκειμενικές και ακολουθούσαν ευρύτατα διαφοροποιούμενα κριτήρια και σταθμά.

Μοναδική εξαίρεση ένα ποστ (του Wizzy αν θυμάμαι καλά;; - βαριέμαι να ψάξω το νήμα) με μία τυφλή ( ;; - νομίζω) σύγκριση στέρεο/πολυκάναλου από ομάδα ακροατών.
Και εκεί. . . επίσης μπίζνες ες γιουζουαλ :
Οι πεφωτισμένοι πολυκάναλοι πανηγύριζαν γιατί το στέρεο έχασε
Εγώ, ο αξιοθαύμαστα πεφωτισμένος, απομόνωσα την συγκεκριμένη ομάδα των μουσικών --> πολύ, μα πολύ μικρή προτίμηση στο πολυκάναλο.

Παρακαλώ τον Wizzy, ή όποιον το πόσταρε, να παραθέσει λινκ της εν λόγω σύγκρισης, γιατί εκεί είναι το ενδιαφέρον:
- Τι ακριβώς συγκρίθηκε;
- Δύο ιδίου κόστους, φαντάζομαι εξαιρετικά στο είδος τους, συστήματα ;
- Και ποιού κόστους ακριβώς ;
- Σε χαμηλότερο κόστος έγιναν δοκιμές, και ποιές ήταν αυτές ;
- Ή των δύο "βέλτιστων" το καθένα στο είδος του συστήματα, ασχέτως απαιτούμενου κόστους ;
- Και ποια ακριβώς ήταν αυτά ;
- Και σε τι χώρο ; Με τι διαστάσεις ; Με τι φροντίδα ; Κόστος φροντίδας ;

Μόνο με σαφή εικόνα των παραπάνω, και προσεκτική εις βάθος ανάγνωση και ανάλυση, μπορούν να βγουν αξιόπιστα συμπεράσματα, και πάλι αυτά θα είναι διαφοροποιημένα, ανάλογα με τις προσωπικές προτεραιότητες του καθενός

Επαναλαμβάνω, όποιος γνωρίζει να δώσει το λινκ
Βρε μπαγάσα, ευτυχώς που διαβάζω το thread "απέξω απέξω" κι είδα το post σου! Την επόμενη φορά, βάλε το @ κολλητά στο username του μέλους στο οποίο αναφέρεσαι για να παίρνει τη σχετική ειδοποίηση!

Στο προκείμενο: μάλλον με μπερδεύεις με κάποιο άλλο μέλος. Δεν θυμάμαι να βρέθηκα σε ΑΒ blind test δικάναλου Και πολυκάναλου συστήματος. Αυτά που έχω γράψει στο παρελθόν είναι:

1) Οι εμπειρίες μου από ακρόαση πολυκάναλων συστημάτων (@stathis, @costas EAR & @Dimifoot) οι οποίες ήταν εξαιρετικές.

2) Η εμπειρία μου με το ηχοσύστημα του γραφείου (Logitech Z-5500), από το οποίο άκουγα μουσική σε 2.1 υλοποίηση λόγω χωροταξικών θεμάτων, τα οποία όταν έλυσα και πρόσθεσα κεντρικό ηχείο (πλέον 3.1), διαπίστωσα πόσο δίκιο είχε ο @costas EAR που φωνάζει και κράζει "βάλτε κεντρικό ηχείο"! (σκέψου τι θα γινόταν εάν μπορούσα να προσθέσω ένα 802D ως κεντρικό ηχείο στο σύστημά μου. Δεν θα έβγαινα από το χώρο ακρόασης, εκεί θα άφηνα τα κοκκαλάκια μου...)

3) Η αποκάλυψη (κυριολεκτικά και μεταφορικά) που βίωσα όταν πρόσθεσα δύο (2) subwoofers στο σύστημά μου (2.2). Δεν περιγράφω άλλο...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.771
Reaction score
142.796
τα Ντας ήταν τα καλύτερα ηχητικά , μετά τα Περλίσεν και μετά τα Κεφ μπλέιντ, ls 60 εμένα δεν μου άρεσαν
Εμένα δεν με συγκίνησαν καθόλου τα ντατς. 😁🤣😜

Όσες φορές έτυχε και τα άκουσα, δεν. 😎

Ούτε τα κεφ τα μπλέιντ που λες. Κι είχα υψηλές προσδοκίες από δαυτα. Δε μ'άρεσαν κυρίως τα πρίμα τους, δεξερωγωτι, βαρέθηκα να το ψάξω, βλέποντας την τιμή τους. 🤣😁

Καλά, τα μικρά κεφ είναι απαράδεκτα μόνα τους, τσιροκοπάνε αέρα Πατέρα. 😁🤣😜

Τα kii με τις βάσεις τους, ναι, μ'αρέσουν.

Πιο πολύ μ'αρέσουν τα Grimm, με τις βάσεις τους κι αυτά.

Πάρα πολύ μ'αρέσουν τα Νιούμαν όμως.
Κι όχι γιατί τα έχω. 😎
Υποθέτω επειδή έχουν αυτό το μιντ, ωραίο μιντ.
Εννοείται με σαμπ.

Απ' όλα τα ηχεία που έχω ακούσει, τα me geithein με το 16-αρι γουφερ είναι τα πιο ευχάριστα στα αυτιά μου.
Με πολύ μεγάλη διαφορά. Χιουτζ.
 

Μηνύματα
18.794
Reaction score
22.490
Εμένα δεν με συγκίνησαν καθόλου τα ντατς. 😁🤣😜

Όσες φορές έτυχε και τα άκουσα, δεν. 😎

Ούτε τα κεφ τα μπλέιντ που λες. Κι είχα υψηλές προσδοκίες από δαυτα. Δε μ'άρεσαν κυρίως τα πρίμα τους, δεξερωγωτι, βαρέθηκα να το ψάξω, βλέποντας την τιμή τους. 🤣😁

Καλά, τα μικρά κεφ είναι απαράδεκτα μόνα τους, τσιροκοπάνε αέρα Πατέρα. 😁🤣😜

Τα kii με τις βάσεις τους, ναι, μ'αρέσουν.

Πιο πολύ μ'αρέσουν τα Grimm, με τις βάσεις τους κι αυτά.

Πάρα πολύ μ'αρέσουν τα Νιούμαν όμως.
Κι όχι γιατί τα έχω. 😎
Υποθέτω επειδή έχουν αυτό το μιντ, ωραίο μιντ.
Εννοείται με σαμπ.

Απ' όλα τα ηχεία που έχω ακούσει, τα me geithein με το 16-αρι γουφερ είναι τα πιο ευχάριστα στα αυτιά μου.
Με πολύ μεγάλη διαφορά. Χιουτζ.
Τα Γκρίμ δεν τα εχω ακούσει ... ήθελα στην έκθεση αλλά τα είχαν στατικό display.

Στο youtube που άκουσα ένα καλά ηχογραφημένο αρχείο που τα συγκρίνανε με άλλα δύο (ή τρία) και τις διάσημες "αναγωγές" μου χα χα ...και πάλι νομίζω ο Steady το πόσταρε .... ήταν τα καλύτερα με διαφορά και μου άρεσαν πάρα πολύ.

Τα Κάλι δεν τα έχω ακούσει (είμαι Hi End - ας χα χα) αλλά εκτιμώ πολύ το βιογραφικό, τον χαρακτήρα και τις σπουδές αυτού που φτιάχνει τα Hedd audio (του γέρου, πρώην Adam ; ; ). Οπότε αυτά θα έψαχνα να ακούσω.

:D
 
Last edited:


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.623
Reaction score
2.280
μάλλον με μπερδεύεις με κάποιο άλλο μέλος. Δεν θυμάμαι να βρέθηκα σε ΑΒ blind test δικάναλου Και πολυκάναλου συστήματος.
Δεν έγραψα οτι βρέθηκες, ή βρέθηκε όποιος κι' αν ήταν, αλλά οτι πόσταρε δημοσιευμένη κάπου δοκιμή.
Και ζήτησα το λινκ της δοκιμής.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.771
Reaction score
142.796
Αυτη τη στιγμη τα grimm ls1c ειναι τα αντικειμενικα καλυτερα ηχεια που εχει μετρησει ο Atkinson.
Μ'αρέσουν σου λέω, μη το ψάχνεις καν.

Ωραία ηχεία, παίζουν σοβαρά μουσική.


εκτιμώ πολύ το βιογραφικό, τον χαρακτήρα και τις σπουδές αυτού που φτιάχνει τα Hedd audio (του γέρου, πρώην Adam ; ; ). Οπότε αυτά θα έψαχνα να ακούσω.
Σωστά τα λες.

Έχει βγάλει κάτι πολύ ενδιαφέροντα ηχεία, αλλά "φτηνά" δεν είναι. Ενδιαφέροντα είναι όμως, για πολλούς λόγους. Σοβαρός μηχανικός.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.771
Reaction score
142.796
Στα ηχεία που έχουν ενσωματώσει DSP, συνήθως έχω ένα θεματάκι όταν τα ακούω, κι ας μετράνε τέλεια.

Επίσης σε αρκετά ομοαξονικά, όπως και της κεφ. Κάτι μου στραβώνει.

Επίσης σε μεγάλες κόρνες στα Τουίτερ. Κάτι δε μ'αρεσει. Ωραίο το waveguide, αλλά άμα πάει να γίνει μεγάλη κόρνα για να δέσει σε δίδρομο, κάτι χάνει στα αυτιά μου.

ΥΓ. Λαμπρή εξαίρεση σε αυτόν τον "προσωπικό" κανόνα περί ενσωμάτωσης DSP, είναι τα kii και τα genelec the ones.

Ωστόσο, δεν θα έπαιρνα τέτοια ηχεία, εάν δεν είχα τη δυνατότητα να τα ταΐζω με ψηφιακό σήμα. Αυτό, για ιμερσιβ σεταπ, σημαίνει "τον πολύ ακριβό τρινοβ". Όποτε, καλύτερα τα me geithein, πιο φτηνά θα βγει.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.595
Μηνύματα
3.017.070
Members
38.464
Νεότερο μέλος
tseperdonos
Top