Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.734
Reaction score
4.424
52 kWh, 130 kW, 345 Nm torque
75 kWh, 160 kW, 355 Nm torque. 600km WLTP
Liquid Cooled Battery and precondition.
V2L, V2H, V2G
150kW DC, 14min 250km, plug & charge in US.
Google Automotive Software



View attachment 370307
1750164087334.png
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.297
Reaction score
144.066
Ωραίο φαίνεται, από την όψη του γίνεται εμφανές πως βελτίωσαν και την αεροδυναμική του.
(Μοιάζει λιγάκι στο Τέσλα)
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.934
Reaction score
32.920
Updated

Nέο Nissan Leaf

- 4.35m long x 1.81m width
- Boot 435lt
- 52 kWh, 436km WLTP, 130 kW, 345 Nm torque, 7.9" 0-100km, 170km/h.
- 75 kWh, 603KN WLTP, 160 kW, 355 Nm torque, 6.9" 0-100km, 170km/h.
- Liquid Cooled Battery and precondition.
- V2L, V2H, V2G
- 11kw AC, 150kW DC, 14min 250km, plug & charge in US.
- Google Automotive Software
- 4 Regen levels & One Pedal Drive
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
15.418
Reaction score
22.480
Μπράβο στη Nissan. Το νέο Leaf είναι όντως σοβαρά αναβαθμισμένο σε σύγκριση με το προηγούμενο.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.934
Reaction score
32.920
Δεν είναι Ρενώ;
Πατάει στην CFM-EV πλατφόρμα, όπως και τα Megane, Scenic & Ariya. Τα υπόλοιπα λένε είναι Nissan. Θα έλεγα πως ίσως και ο κινητήρας να είναι Renault ή συνεργασία.
Μπράβο στη Nissan. Το νέο Leaf είναι όντως σοβαρά αναβαθμισμένο σε σύγκριση με το προηγούμενο.
Καλό φαίνεται. Αν κάνει και όσα λέει θα είναι καλύτερο. :)
Η τιμή θα τα δείξει όλα. Το βλέπω κοντά στο ΚΙΑ ΕV3.
 


Μηνύματα
17.716
Reaction score
25.498
2 κίνητο φαίνεται και η οροφή δεν ανοίγει...
pass και ας έχει φυσιολογικές διαστάσεις και φρέσκο εσωτερικο σχεδιασμό χωρις κονσόλες...
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.934
Reaction score
32.920
Δεν υπάρχει. Αργότερα.

Ο αμερικανος από πάνω λέει πως το βασικό μοντέλο δεν θα έχει nav και route battery precondition. Μόνο manual.
Τσίπηδες. Software είναι μαμώ την τρέλα μου.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
10.995
Reaction score
10.543
Αν δεν έχει πλοήγηση με δυνατότητα να επιλέξεις σταθμό φόρτισης στην πορεία του ταξιδιού, φυσικά δεν θα έχει και auto preconditioning. Το θέμα είναι η Google πόσο το χρεώνει αυτό στη Nissan;
 

Μηνύματα
348
Reaction score
359
Σήμερα έκανα μια βόλτα στις αντιπροσωπείες
Ionic 5 43500
Megane 43500
O2. 43500
BYD atto3 ξεπούλησε αναμένεται το καινούριο Αυγούστο και αυτό 42-43000.
Τέσλα Υ 45000.
Ότι πάρεις ίδια τιμή. Έλεος
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.934
Reaction score
32.920
Βρήκα αυτό σε Ιαπωνικό κανάλι. Σε τιμές Ιαπωνίας, και σύμφωνα με το slide, το μικρό πάει στα 29.000€ και το μεγάλο στα 33.000€, εκεί. Χωρίς τις τοπικές επιδοτήσεις.

1000027633.jpg
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.297
Reaction score
144.066
Σημειώστε: προσθιοκίνητο.

Και το μοτέρ, made in china. 🤣😁😜

Ρε τους Ιάπωνες ρε.
 
Last edited:

Μηνύματα
17.716
Reaction score
25.498
Σημειώστε: προσθιοκίνητο.
Αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι. Το πρόσθιο κινητό έχει ανωτερες ικανότητες ανάκτησης από τη μια , χειρότερη επιτάχυνση από την άλλη.
4κουνα μόνο τελικά
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.297
Reaction score
144.066
4κουνα μόνο τελικά
Μη το λες.

Και πισοκούνα, είναι καλά για EV.
Ωραιότατες επιδόσεις επιτάχυνσης έχει η πισοκούνα Τέσλα η 3-άρα. 😎
LR πισοκούνα, 0-100 σε 5,2" και 201 τελική. 702 WLTP.
Με 45κ.

Φυσικά τετρακουνα είναι καλύτερα, δε το συζητάμε καν.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.892
Μηνύματα
3.032.791
Members
38.517
Νεότερο μέλος
Mpermplis
Top