Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.961
Reaction score
45.100
Να ένα ωραίο παράδειγμα η MG (Morris Garages).
Ως γνωστό πρόκειται για κινέζο (τεράστιο, κρατικό) κατασκευαστή που όμως έχει αγοράσει το brand, ένα brand που είχε "πεθάνει".
Με το όνομα αυτό όμως έχει καταφέρει ιδιαίτερη διείσδυση στην αγορά, κυρίως τη βρετανική, φιγουράρει στην πρώτη δεκάδα και 5% μερίδιο!
Βλέπεις στο μαγαζί στην Κηφισίας το μεγάλο σήμα στον τοίχο MG και τα γράμματα από κάτω που λένε Since 1926 να είναι πιο μεγάλα. Ξέρουν τι πουλάνε.

Ενα μικρό, ανέξοδο, μαθηματάκι τι σημαίνει brand awareness και τι δύναμη έχει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.661
Δεν μου αρέσει το χρώμα του δέρματος
Αυτό καλό είναι; Να τ'αφήσω;

Έχει και το σωστό μήκος για σένα, μια χαρά το κόβω.
Προσθιοκίνητο βέβαια, αλλά τι α κάεις;

1753356478193.jpeg


Alfa Romeo Junior Elettrica 280 Veloce

Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας, σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη
Μέγιστη ισχύς: 280 PS
Μέγιστη ροπή: 345 Nm
Χωρητικότητα μπαταρίας: 54 kWh (Ονομαστική), 50,8 kWh (Πραγματική)
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 5,9 sec
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Μέση κατανάλωση εργοστασιακή/δοκιμής: 18,6/23,6 kWh/100 km
Αυτονομία εργοστασιακή: 322 km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.173/1.781/1.505 mm
Μεταξόνιο: 2.557 mm
Βάρος: 1.590 kg
Χώρος αποσκευών: 400-1.265 lt


Τιμή: Από 43.400 ευρώ (με προωθητική ενέργεια), από 40.400 ευρώ (με κρατική επιδότηση και προωθητική ενέργεια).

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.661
Αυτή η φουλ στο καρακιτσαριό ολόβε επιτηδευμένη κινεζιά, συναγωνίζεται σε αντι-αισθητική από μέσα μόνο τα ηλεκτρικά Μερτσέντες 🤣🤪😁😂, αλλά απ'εξω το λες πιο ενδιαφέρον απ' τα γερμανικά. 🤪🤣😁😂
 


TGD

Μηνύματα
10.846
Reaction score
10.403
Το κουμπί με το τιμόνι αριστερά στο τιμόνι του MG τι κάνει;
 


TGD

Μηνύματα
10.846
Reaction score
10.403
Και το έχουν φάτσα κάρτα; Όπως αντίστοιχα στη δεξιά μεριά το "power boost";
 

Μηνύματα
17.634
Reaction score
25.327
τα mg είναι οτι πιο άχαρο σχεδιαστικά κυκλοφορεί , μιλάμε για αγγαρεία τρελή στο σχεδιαστικό , κάτι σαν sangyong του 90.
τώρα το ανοιχτό, με δεδομένο οτι ένα τέτοιο όχημα θα πρέπει κατά 99% να είναι θελκτικό σχεδιαστικά και μετά οτιδήποτε άλλο , είναι αδύνατον να περιγραφεί με λόγια το μέγεθος της αποτυχίας.
 

Μηνύματα
246
Reaction score
339
Αυτό καλό είναι; Να τ'αφήσω;

Έχει και το σωστό μήκος για σένα, μια χαρά το κόβω.
Προσθιοκίνητο βέβαια, αλλά τι α κάεις;

View attachment 373011

Alfa Romeo Junior Elettrica 280 Veloce

Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας, σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη
Μέγιστη ισχύς: 280 PS
Μέγιστη ροπή: 345 Nm
Χωρητικότητα μπαταρίας: 54 kWh (Ονομαστική), 50,8 kWh (Πραγματική)
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 5,9 sec
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Μέση κατανάλωση εργοστασιακή/δοκιμής: 18,6/23,6 kWh/100 km
Αυτονομία εργοστασιακή: 322 km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.173/1.781/1.505 mm
Μεταξόνιο: 2.557 mm
Βάρος: 1.590 kg
Χώρος αποσκευών: 400-1.265 lt


Τιμή: Από 43.400 ευρώ (με προωθητική ενέργεια), από 40.400 ευρώ (με κρατική επιδότηση και προωθητική ενέργεια).

Άθλιο .
Φέσι ολκής και καλά Ιταλικό.
Όσο είναι εγγλέζικο το ΜG άλλο τόσο είναι Ιταλική η εν λόγω Alfa .
Βασικά ούτε Αlfa είναι.

Καλύτερα Peugeot.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.823
Reaction score
32.798

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.823
Reaction score
32.798
To εργοστάσιο της Renault στο Douai αποκτά ξανά νυχτερινή βάρδια μετά από 10 χρόνια. Ο λόγος το R5 και οι πωλήσεις του. Ξεκίνησαν να μπαίνουν και οι μπαταρίες του Made in France.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.661
Η Ρενό πολύ καλά πάει με το R5, το φολγκζβάγκεν γκρουπ όμως, δε το βλέπω καλά:

"τα κέρδη μετά φόρων μειώθηκαν κατά περισσότερο από 38%"

 

Μηνύματα
332
Reaction score
338
H lynk & co εφαρμόζει έκπτωση 4000 στο Ο2. Μαζί με την επιδότηση των 3000 γίνεται πολύ καλή επιλογή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.823
Reaction score
32.798
"τα κέρδη μετά φόρων μειώθηκαν κατά περισσότερο από 38%"

Μα γιατί; Αφού αυξήθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών; 8-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.661
Μα γιατί; Αφού αυξήθηκαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών; 8-)
Ναι, ναι. Όπως τα λένε είναι. 😁😂🤣🤪

Το γκρουπ βαγκ έχει υπερδιπλάσια πτώση κέρδους σε σχέση με την Τέσλα, και όπως είπε η δικιά τους ντόιτσε μπάνκ, αν σκάσει μύτη το model Q, τον ήπιε πανηγυρικά.

Μόνοι τους τα λένε, δε τα λέμε μεις ή κανένας άλλος. Ξέρουν το πρόβλημα.

Χρειάζονται επειγόντως ένα iD.2 και iD.1 σε όλες τις φίρμες του γκρουπ για να επιβιώσουν, και να κατασκευάζεται φουλ ρομποτικά από έξυπνο εργοστάσιο υψηλού efficiency και ταχύτητας παραγωγής, με χαμηλό κόστος παραγωγής και ατελείωτες μπαταρίες για να τα εξοπλίζουν. Τίποτα από τα ανωτέρω δεν διαθέτουν.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.999
Reaction score
90.240
IMG_9271.png


Οσο χωράει το screenshot.
Group VW τα 10 από τα 14. :fuckyou:
Είμαι σίγουρος πάντως πως το ΔΣ διαβάζει avsite για να βγάλει στρατηγική για το μέλλον.:tongue:

Ενα ενδιαφέρον στοίχημα θα ήταν ποιο αυτοκίνητο θα βγει νωρίτερα. Το ID2/1 ή το model Q/2.
Μερικά ακόμα ενδιαφέροντα: κινέζικα δεν έχει η λίστα, ένα MG ξεκινάει στο 25.
Παρακάτω:
Πωλήσεις αυτοκινήτων στο σύνολο
IMG_9272.png

4 στα 6 πρώτα είναι VW group.

Την Tesla φυσικά δεν θα την βρείτε ούτε με μικροσκόπιο
IMG_9273.png

Στο n.25, με -58.2%. 🤣😆😅😂
BYD +425%!!!
 
Last edited:




Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.806
Μηνύματα
3.028.414
Members
38.497
Νεότερο μέλος
Κωνσταντίνος Παντός
Top