Αυτόνομα αυτοκίνητα

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Άμπαλος Χ3
Τρως τον παπά.
Μπάι.
:lolsign:
Να σε δω τι θα πεις όταν φύγει ο άνθρωπος από το όχημα. Αν θα γίνει σε λιγότερα από δύο χρόνια που έκανε η Waymo με premaped διαδρομές θα σε ταγκάρω να γελάσουμε. Ίσως γίνει και φέτος να ξερς. ;)
Όταν βγάζουν στη φόρα της ασχετοσύνη πονάει. Ξέρω.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.191
Reaction score
90.781
Να σε δω τι θα πεις όταν φύγει ο άνθρωπος από το όχημα. Αν θα γίνει σε λιγότερα από δύο χρόνια που έκανε η Waymo με premaped διαδρομές θα σε ταγκάρω να γελάσουμε.
Θα γίνει, είπαμε.
Αλλα:
Στο έγραψα ήδη:
Καλά, είναι δυνατόν να συγκρίνεις τους χρόνους που έκανε μια εταιρεία 6 -7 χρόνια πριν με το σήμερα; Είσαι τόσο άμπαλος; Ίδια επεξεργαστική ισχύ είχαν τότε οι εταιρίες με σήμερα; Δεν βλέπεις τι γίνεται με το HW3, πριν μερικά ποστ είπες πως θα τους αλλάξουν hardware (δεν :tongue:).
Αυτό που ξέρω είναι πως για τόσο τσουρέκι, έπρεπε ήδη ΣΗΜΕΡΑ να είναι παντού χωρίς συνοδηγό/οδηγό, για ελεύθερο χάρτη 100%. Οτιδήποτε λιγότερο δεν δικαιολογείται με όσα λέτε.
Άμπαλε.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.098
Reaction score
45.374
πότε ήρθε η τεσλα στην ελλάδα;
το γκούγκλαρα, το 2020. Πριν 5 χρόνια δλδ.
Αν το θυμάμαι καλά τότε υπήρχε στο site της παραγγελίας αυτό που υπάρχει και σήμερα, και τότε έλεγε ότι αυτό (FSD) θα ενεργοποιηθεί κάποια στιγμή στο μέλλον.
Διαβάζοντας το σήμερα καταλαβαίνει κανείς και την παπάτζα που χρησιμοποιούν για να ψαρέψουν κόσμο, FSD (Full Self-Driving) αλλά όχι και FSD κανονικό, ενισχυμένο Autopilot λέει μετά :roflmao: :roflmao: :roflmao: .

Screenshot 2025-08-21 at 14.48.42.png



Ξέρετε υπάρχει μια τεράστια διαφορά μεταξύ ανακοινώσεων εταιρειών στον τύπο προκειμένουν να διατηρούν το μερίδιο φωνής τους ανά πάσα στιγμή και άλλο να πουλάς κάτι (να παίρνεις λεφτά λέμε) με υποσχετική ότι θα το έχεις κάποια στιγμή στο μέλλον και αυτό το μέλλον να μην έρχεται σε εύλογο χρόνο.


 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Καλά, είναι δυνατόν να συγκρίνεις τους χρόνους που έκανε μια εταιρεία 6 -7 χρόνια πριν με το σήμερα; Είσαι τόσο άμπαλος; Ίδια επεξεργαστική ισχύ είχαν τότε οι εταιρίες με σήμερα; Δεν βλέπεις τι γίνεται με το HW3, πριν μερικά ποστ είπες πως θα τους αλλάξουν hardware
Είναι δυνατόν να συγκρίνεις ένα ειδικό όχημα εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ που πάει μόνο σε premaped διαδρομές και μόνο με lidars το 2025 (και να μην θέλουν να αλλάξουν στρατηγική, γιατί θα τους στείλει 10 χρόνια πίσω), με ένα software που πάει παντού και βρίσκεται ακόμη και σε οχήματα των 40.000 ευρώ και μπορεί να τα αγοράσει ο καθένας; Πήγαινε πάρε ένα Waymo να δούμε μπορείς;
Το διαδίκτυο είναι γεμάτο με χιλιάδες videos που οι οδηγοί δεν κάνουν τίποτα με το FSD. Πάει μόνο του. Ακόμη και σε βουνά και λαγκάδια. Είχαν όλο το χρόνο και το χρήμα να αλλάξουν και να πάνε και αυτοί σε Vison only. Το 2009 ξεκίνησαν, πολύ πριν την Tesla. Δεν μπορούν όμως όπως φαίνεται. Ακόμη και οι Κινέζοι τους πέρασαν. H XPENG έχει vision only.
Tο άλλο πολύ σημαντικό που σας διαφεύγει είναι η ικανότητα ανάπτυξης σε μεγάλο όγκο. Ο ένας που είχε προβάδισμα 5-6 χρόνια σχεδίασε ένα μη εμπορικό όχημα που πάει μόνο σε μέρη που ξέρει, και δεν μπορεί να αγοράσει κανείς ως απλός οδηγός για δικό του όχημα, και ο άλλος ξεκινώντας 6 χρόνια μετά είδε στη διαδρομή ότι με τα lidrars δεν πάει πουθενά και επέλεξε τον δύσκολο δρόμο και τα κατάφερε.

Ξυδάκι. :drinks:
το γκούγκλαρα, το 2020. Πριν 5 χρόνια δλδ.
Αν το θυμάμαι καλά τότε υπήρχε στο site της παραγγελίας αυτό που υπάρχει και σήμερα, και τότε έλεγε ότι αυτό (FSD) θα ενεργοποιηθεί κάποια στιγμή στο μέλλον.
Διαβάζοντας το σήμερα καταλαβαίνει κανείς και την παπάτζα που χρησιμοποιούν για να ψαρέψουν κόσμο, FSD (Full Self-Driving) αλλά όχι και FSD κανονικό, ενισχυμένο Autopilot λέει μετά :roflmao: :roflmao: :roflmao: .

View attachment 375486


Ξέρετε υπάρχει μια τεράστια διαφορά μεταξύ ανακοινώσεων εταιρειών στον τύπο προκειμένουν να διατηρούν το μερίδιο φωνής τους ανά πάσα στιγμή και άλλο να πουλάς κάτι (να παίρνεις λεφτά λέμε) με υποσχετική ότι θα το έχεις κάποια στιγμή στο μέλλον και αυτό το μέλλον να μην έρχεται σε εύλογο χρόνο.


Δεν ξέρετε για αυτό λέτε όσα λέτε. Και εγώ τα ίδια έλεγα. Όταν άρχισα όμως να διαβάζω άρχισα και να καταλαβαίνω περισσότερα από τους υπόλοιπους που δεν έχουν ιδέα. :) Και κυρίως τα media έχουν μαύρα μεσάνυχτα στο θέμα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.191
Reaction score
90.781
Και θα αλλάξουν ξανά και ξανά. Θα προχωρήσει η επιστήμη. Το να κρίνεις το παρελθόν με την γνώση του σήμερα είναι καθαρή αμπαλοσύνη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.375
Reaction score
144.191
Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά, γιατί βλέπω πρόβλημα κατανόησης. 😁😂🤣

Στις 1-2 περιοχές που προ διμήνου ξεκίνησε να δουλεύει πιλοτικά η Τέσλα την αυτόνομη οδήγηση, το FSD είναι λεβελ 4, και ο άνθρωπος που κάθεται στη θέση του συνοδηγού (ή οδηγού) είναι για νομικούς λόγους ασφαλείας, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες απαιτήσεις της νομοθεσίας κάθε περιοχής.

Το FSD που χρησιμοποιείται σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι ΠΟΛΥ διαφορετικό από το αντίστοιχο FSD που έχει ο κόσμος που αγόρασε ένα Τέσλα, και πλήρωσε το πακέτο FSD.

Σιγά σιγά θα περάσει το FSD των αυτόνομων αυτοκινήτων (πιλοτικό πρόγραμμα) στους κατόχους ΙΧ της Τέσλα, πράγμα που για να γίνει, πρέπει να υπάρξει ανάλογη αδειοδότηση από την νομοθεσία κάθε περιοχής.

Και να θέλει να το δώσει τώρα η Τέσλα στους ιδιοκτήτες ΙΧ, δεν επιτρέπεται, είναι παράνομο.

Το FSD του κόσμου, είναι λεβελ 2, υποχρεωτικά, από τον νόμο, ολόβε. Δεν ευθύνεται στην παρούσα φάση η Τέσλα για αυτό, αλλά η έλλειψη κατάλληλης νομοθεσίας για τέτοια αδειοδότηση.

Οπότε, συνολικά:

Για τους πελάτες σήμερα: Το Tesla FSD που διανέμεται στα ΙΧ είναι Level 2 (Supervised), απαιτώντας συνεχή ανθρώπινη επίβλεψη. Αυτό επιτρέπει η υπάρχουσα νομοθεσία.


Στα πιλοτικά προγράμματα αυτόνομης οδήγησης της Τέσλα (π.χ., Robotaxi): Το Tesla FSD είναι Level 4, αλλά δεν είναι ακόμη πλήρως χωρίς επίβλεψη, λόγω των απαιτήσεων της νομοθεσίας κάθε περιοχής. Γι'αυτό το λόγο υπάρχει άνθρωπος που κάθεται είτε στη θέση του συνοδηγού, είτε στη θέση του οδηγού, χωρίς να κάνει τίποτα, αλλά έχει την ευθύνη για την επίβλεψη του οχήματος.


ΥΓ. Η Τέσλα πουλούσε νομίμως (και συνεχίζει να πουλάει νομίμως) FSD level 2, διότι οτιδήποτε παραπάνω, είναι παράνομο σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία. Ακόμα και αυτό το level 2, δεν έχει φουλ αδειοδότηση στην Ευρώπη, ως εκ τούτου, έχει περιορισμούς που δεν υπάρχουν στις ΗΠΑ, λόγου χάριν να στρίβεις λιγάκι δεξιά αριστερά το τιμόνι κάθε λίγο, για να αποδείξεις ότι το ελέγχεις.

Προσωπικά, δεν έδωσα τα λεφτά του FSD, διότι ακριβώς έχει αυτούς τους περιορισμούς, δεν είναι αδειοδοτημένο (ως level 2) στην Ευρώπη και στην Ελλάδα ειδικότερα. Θα τα δώσω ευχαρίστως (για λεβελ 2) όταν έχει αδειοδότηση. Τότε, φυσικά με δική μου ευθύνη και συνεχή επίβλεψη, θα στρίβει μέσα στα στενά της πόλης, θα σταματάει στα φανάρια, θα βγαίνει από τις εξόδους του αυτοκινητοδρομου, κλπ, πράγματα που ήδη κάνει στις ΗΠΑ, πάντα σε λεβελ 2.

Οι εξελίξεις στην νομοθεσία στην Ευρώπη (αυτές περιμένουμε) είναι σημαντικές, και φαίνεται πως σχετικά σύντομα θα λάβει έγκριση (το λεβελ 2 FSD).

Εγώ περιμένω να λάβει έγκριση μέσα στο 2026. Θα είναι πολύ μεγάλη έκπληξη να γίνει εντός του 2025. Τα απαιτούμενα λεφτά για αυτό, θα τα δώσω με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση τότε, αλλά όχι νωρίτερα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.098
Reaction score
45.374
Δεν ξέρετε για αυτό λέτε όσα λέτε. Και εγώ τα ίδια έλεγα. Όταν άρχισα όμως να διαβάζω άρχισα και να καταλαβαίνω περισσότερα από τους υπόλοιπους που δεν έχουν ιδέα. :) Και κυρίως τα media έχουν μαύρα μεσάνυχτα στο θέμα.
εννοείς ότι δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω στο site της tesla;
οκ, δεν το αποκλείω, σε ένα κβαντικό κόσμο όλα έχουν την πιθανότητα τους, για αυτό άλλως τε υπάρχει η προφητεία του γέροντα, "θα αγοράζετε FSD αλλά θα είναι σαν FSD" :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Και θα αλλάξουν ξανά και ξανά. Θα προχωρήσει η επιστήμη. Το να κρίνεις το παρελθόν με την γνώση του σήμερα είναι καθαρή αμπαλοσύνη.
Δεν κρίνω το παρελθόν με βάση το σήμερα. Μη μου μεταφέρεις όσα εσύ καταλαβαίνεις. Κρίνω τα αποτελέσματα των δύο εταιρειών με βάση όσα είχαν διαθέσιμα και οι δύο. Και είχαν τα ίδια όσο αφορά τον τεχνολογικό εξοπλισμό. Και σύμφωνα με τον εξοπλισμό που επέλεξαν και τα μυαλά που είχαν στο προσωπικό τους έφτασαν εκεί που έφτασαν σήμερα. Ένα χάος το outcome, και με τραγικά μεγαλύτερες τσέπες ο άλλος λόγω Google.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά, γιατί βλέπω πρόβλημα κατανόησης. 😁😂🤣

Στις 1-2 περιοχές που προ διμήνου ξεκίνησε να δουλεύει πιλοτικά η Τέσλα την αυτόνομη οδήγηση, το FSD είναι λεβελ 4, και ο άνθρωπος που κάθεται στη θέση του συνοδηγού (ή οδηγού) είναι για νομικούς λόγους ασφαλείας, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες απαιτήσεις της νομοθεσίας κάθε περιοχής.

Το FSD που χρησιμοποιείται σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι ΠΟΛΥ διαφορετικό από το αντίστοιχο FSD που έχει ο κόσμος που αγόρασε ένα Τέσλα, και πλήρωσε το πακέτο FSD.

Σιγά σιγά θα περάσει το FSD των αυτόνομων αυτοκινήτων (πιλοτικό πρόγραμμα) στους κατόχους ΙΧ της Τέσλα, πράγμα που για να γίνει, πρέπει να υπάρξει ανάλογη αδειοδότηση από την νομοθεσία κάθε περιοχής.

Και να θέλει να το δώσει τώρα η Τέσλα στους ιδιοκτήτες ΙΧ, δεν επιτρέπεται, είναι παράνομο.

Το FSD του κόσμου, είναι λεβελ 2, υποχρεωτικά, από τον νόμο, ολόβε. Δεν ευθύνεται στην παρούσα φάση η Τέσλα για αυτό, αλλά η έλλειψη κατάλληλης νομοθεσίας για τέτοια αδειοδότηση.

Οπότε, συνολικά:

Για τους πελάτες σήμερα: Το Tesla FSD που διανέμεται στα ΙΧ είναι Level 2 (Supervised), απαιτώντας συνεχή ανθρώπινη επίβλεψη. Αυτό επιτρέπει η υπάρχουσα νομοθεσία.


Στα πιλοτικά προγράμματα αυτόνομης οδήγησης της Τέσλα (π.χ., Robotaxi): Το Tesla FSD είναι Level 4, αλλά δεν είναι ακόμη πλήρως χωρίς επίβλεψη, λόγω των απαιτήσεων της νομοθεσίας κάθε περιοχής. Γι'αυτό το λόγο υπάρχει άνθρωπος που κάθεται είτε στη θέση του συνοδηγού, είτε στη θέση του οδηγού, χωρίς να κάνει τίποτα, αλλά έχει την ευθύνη για την επίβλεψη του οχήματος.


ΥΓ. Η Τέσλα πουλούσε νομίμως (και συνεχίζει να πουλάει νομίμως) FSD level 2, διότι οτιδήποτε παραπάνω, είναι παράνομο σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία. Ακόμα και αυτό το level 2, δεν έχει φουλ αδειοδότηση στην Ευρώπη, ως εκ τούτου, έχει περιορισμούς που δεν υπάρχουν στις ΗΠΑ, λόγου χάριν να στρίβεις λιγάκι δεξιά αριστερά το τιμόνι κάθε λίγο, για να αποδείξεις ότι το ελέγχεις.

Προσωπικά, δεν έδωσα τα λεφτά του FSD, διότι ακριβώς έχει αυτούς τους περιορισμούς, δεν είναι αδειοδοτημένο (ως level 2) στην Ευρώπη και στην Ελλάδα ειδικότερα. Θα τα δώσω ευχαρίστως (για λεβελ 2) όταν έχει αδειοδότηση. Τότε, φυσικά με δική μου ευθύνη και συνεχή επίβλεψη, θα στρίβει μέσα στα στενά της πόλης, θα σταματάει στα φανάρια, θα βγαίνει από τις εξόδους του αυτοκινητοδρομου, κλπ, πράγματα που ήδη κάνει στις ΗΠΑ, πάντα σε λεβελ 2.

Οι εξελίξεις στην νομοθεσία στην Ευρώπη (αυτές περιμένουμε) είναι σημαντικές, και φαίνεται πως σχετικά σύντομα θα λάβει έγκριση (το λεβελ 2 FSD).

Εγώ περιμένω να λάβει έγκριση μέσα στο 2026. Θα είναι πολύ μεγάλη έκπληξη να γίνει εντός του 2025. Τα απαιτούμενα λεφτά για αυτό, θα τα δώσω με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση τότε, αλλά όχι νωρίτερα.
Kανείς στην Ευρώπη δεν έχει FSD, και ας το πλήρωσε. Autopilot έχει. Αν πλήρωσε FSD και νομίζει ότι έχει FSD είναι βλάκας. Άσε που αποκλείεται να μην έχει ενημερωθεί από την αντιπροσωπία ή από το ίδιο το app πριν την αγορά. Εγώ που τους ρώτησα τότε μου τα είπαν όπως πραγματικά είναι. Και FSD να πληρώσει οι δυνατότητες του δεν έχουν καμία σοβαρή διαφορά με αυτές του autoplilot καθώς δεν υπάρχει άδεια για FSD. Εντάξει θα μπορεί να παρκάρει και ίσως να κάνει και sammon. Kλάιν. Κυκλοφορούν videos από Ευρώπη που όταν φτάνει για φόρτιση του λέει πάρκαρε σε αυτό το φορτιστή και αυτό πάει.
εννοείς ότι δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω στο site της tesla;
οκ, δεν το αποκλείω, σε ένα κβαντικό κόσμο όλα έχουν την πιθανότητα τους, για αυτό άλλως τε υπάρχει η προφητεία του γέροντα, "θα αγοράζετε FSD αλλά θα είναι σαν FSD" :biggrin:
Ναι, δεν κατάλαβες. Τα λέει ξεκάθαρα, και δεν είναι ότι νομίζεται.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.191
Reaction score
90.781
Και όμως, ο φαλάκρας τα ξεκαθαρίζει σωστά. Έτσι είναι.
Ο άλλος έχει τον ζήλο του νεοφώτιστου, και είναι θολωμένος
:lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Και όμως, ο φαλάκρας τα ξεκαθαρίζει σωστά. Έτσι είναι.
Ο άλλος έχει τον ζήλο του νεοφώτιστου, και είναι θολωμένος
:lolsign:
Ναι τα είπε καλύτερα γιατί σας έγραψε έκθεση. Σιγά μη κάτσω να γράψω πάλι έκθεση. Το έχω κάνει τόσες φορές και ακόμη πετάτε αετό. :)

Αν τώρα εσύ κατάλαβες από τα λεγόμενα του ότι το FSD στην Ευρώπη είναι Level 2 είναι επειδή είσαι άμπαλος. ΔΕΝ υπάρχει FSD στην Ευρώπη. Και εκεί που υπάρχει ΔΕΝ είναι Level 2. :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.191
Reaction score
90.781
Αλλά να πούμε και κάτι για την ορολογία…Είναι παραπλανητική: όταν λέμε FULL, και δίπλα γράφουμε (εκ των υστέρων) supervised είναι κοροϊδία.
Ή είναι Full, ή όχι.
Δεν γίνεται να λες Full self driving και ταυτόχρονα να λες supervised γμω τα Αγγλικά μου.
Ή στο κάτω κάτω, ας την πουν full όταν θα γίνει Level 4.
Σήμερα είναι Supervised self driving. Level 2. SSD.
Αν τώρα εσύ κατάλαβες από τα λεγόμενα του ότι το FSD στην Ευρώπη είναι Level 2 είναι επειδή είσαι άμπαλος. ΔΕΝ υπάρχει FSD στην Ευρώπη. Και εκεί που υπάρχει ΔΕΝ δεν είναι Level 2. :biggrin:
Στην Ευρώπη δεν είναι 2. Στις ΗΠΑ τα ΙΧ είναι 2.
Το τι κατάλαβες εσύ, παραμένει μυστήριο :roflmao:
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Ναι σήμερα είναι Level 2 και αύριο που θα φύγουν οι οδηγοί ως δια μαγείας έγινε Level 5. :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
Ξεπεράστηκαν πολύ σημαντικές τεχνολογικές αδυναμίες στο άψε σβήσε. Από το 2 στο 5 με ένα φτέρνισμα.


Άσε το άλλο. Το Model Y που πήγε μόνο του στον ιδιοκτήτη του είναι Level 2. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Έχετε πολύ πλάκα λέμε. :lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.375
Reaction score
144.191
Εντάξει θα μπορεί να παρκάρει και ίσως να κάνει και sammon. Kλάιν.
Όχι, περισσότερα πράγματα κάνει.

Εάν πληρώσεις το FSD στην Ελλάδα, τότε, επιπροσθέτως του στάνταρ διαθέσιμου λογισμικού, κάνει τα εξής:

1. Βγαίνει από τον αυτοκινητόδρομο (αλλά δε στρίβει σε στενά)
2. Αλλάζει λωρίδες κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο, κάνει προσπεράσεις (αφού του πεις να κάνει)
3. Σταματάει στα φανάρια (το απλό λογισμικό τα βλέπει, αλλά δε σταματάει)
4. Παρκάρει αυτόματα
5. Dumb summon (όχι πλήρες)
6. Συνεχίζει να ζητάει να κουνάς κάθε 1-2 λεπτά το τιμόνι.

Προφανώς αυτά οφείλονται στην έλλειψη "θεσμικής έγκρισης", δηλαδή σε προβλήματα της νομοθεσίας, όπως αναφέρει ξεκάθαρα στο μανιουαλ του αυτοκινήτου.

Όποιος τα πληρώνει, αν δεν έχει μάθει τι ακριβώς πληρώνει, είναι άξιος της μοίρας του.

Όποιος τα πληρώνει γνωρίζοντας ακριβώς τι θα του προσφέρουν, καλά κάνει και τα πληρώνει.

Όποιος δε τα πληρώνει γιατί δεν είναι πλήρως αδειοδοτημένο το πακέτο FSD (level 2 πάντοτε), επίσης καλά κάνει, γιατί θα πλήρωνε πράγματα που δεν επιτρέπεται να έχει, ή για να το πω αλλιώς, πληρώνει πολύ περισσότερα από όσα τελικά επιτρέπεται από τη νομοθεσία να χρησιμοποιήσει.
Στην Ευρώπη δεν είναι 2. Στις ΗΠΑ τα ΙΧ είναι 2.
Όχι, λάθος κάνεις.

Και στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη είναι λεβελ 2 το FSD για τους πελάτες της Τέσλα, δηλαδή απαιτείται η συνεχής επίβλεψη από τον οδηγό.

Απλώς παρέχονται λιγότερες δυνατότητες στην Ευρώπη, λόγω νομοθεσίας.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.191
Reaction score
90.781
Και στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη είναι λεβελ 2 το FSD, δηλαδή απαιτείται η συνεχής επίβλεψη από τον οδηγό
ΟΚ. 👍
Ναι σήμερα είναι Level 2 και αύριο που θα φύγουν οι οδηγοί ως δια μαγείας έγινε Level 5. :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
Ξεπεράστηκαν πολύ σημαντικές τεχνολογικές αδυναμίες στο άψε σβήσε. Από το 2 στο 5 με ένα φτέρνισμα.


Άσε το άλλο. Το Model Y που πήγε μόνο του στον ιδιοκτήτη του είναι Level 2. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Για ΙΧ έγραψα. Level 2. Σήμερα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.977
Reaction score
32.958
Α τώρα το γυρίσαμε στα ΙΧ. Καλά ΟΚ.
Πάνε οι άλλοι με autopilot, τρακάρουν και μετά φταίει το "FSD" (o τελευταίος να κλείσει την πόρτα λέγε με autopilot).

Και το Level 3 θέλει επίβλεψη. Γιατί να μην είναι level 3;

Πάμε άλλη μια από αυτά που έχω γράψει στο παρελθόν.
Αν υπήρχε Level 3+(+++.......) εκεί θα ήταν σήμερα το σημερινό supervised FSD που διατίθεται στην Αμερική.
Στο υπάρχον σύστημα "βαθμολόγησης" δεν υπάρχουν καν οι διαδικασίες αξιολόγησης αυτόνομων συστημάτων οδήγησης όπως το FSD. Και αυτό γιατί οι υπάρχουσες διαδικασίες βασίζονται σε παλιά μοντέλα με προβλέψιμα αποτελέσματα. Δεν φτιάχτηκαν έχοντας υπολογίσει την ΑΙ. Βλέπει πχ ένα όχημα να κοκαλώνει, μετράει την απόσταση να μικραίνει ταχύτατα και φρενάρει απότομα. Όχι. Στο FSD θα επιλέξει τι θα κάνει ανάλογα το συνολικό περιβάλλον. Μπορεί να φρενάρει, αν δεν προλαβαίνει και μπορεί θα φύγει δεξιά ή αριστερά. Το FSD διδάσκεται οδήγηση από την δική μας οδήγηση και πραγματικά δεδομένα. Επεξεργάζεται χιλιάδες ώρες οπτικού υλικού κάθε μέρα. Και προσαρμόζεται μόνο του.

Και πριν μου την πέσετε και γελάτε ως συνήθως, αυτά δεν τα λέω εγώ αλλά άνθρωποι με σπουδές και εργασίες πάνω στο αντικείμενο.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.929
Μηνύματα
3.034.295
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top