Featured Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )

Μηνύματα
395
Reaction score
549
Το ίδιο συμβαίνει και στα αυτοκίνητα, έρχεται ο Μήτσος απ τα κάτω Πετράλώνα και σου λέει… εκεί στην μερσεντές στην Στουτγκάρδη κάνουν μαλακιες, θα στο λύσω εγώ το πρόβλημα. ( p.s. Ο Μήτσός δεν έχει τελειώσει το λύκειο)
Βρε καλως τον
καινουργιο παρατραγουδο
Μάζεψε τα λόγια σου μην έχουμε στεναχώριες ….
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.332
Reaction score
1.278
Sugden σε πανακριβο ( τρεχον ) μηχανημα εβαλε τριμερ της ISKRA νομιζω ανατολικης Γερμανιας εφευγαν οι ρυθμισεις πηγαινε η πολωση στον ουρανο και εκαιγε ασφαλειες στο μηχανημα στο ξεκινημα Ο σχεδιαστης εχει κανει λαθος και περιπωση που ανοιξει το τριμερ η πολωση παει στον ουρανο . Μια μικρη αναιμακτη αλλαγη και αν τυχον ανοιξει το τριμερ η πολωση πεφτει στο μηδεν . Φυσικα αλλαγη του τριμερ

Τρεχον μηχανημα ευρωπαικου κατασκευαστη το θερμιστορ που παρακολουθει την πολωση εχει κοντυτερα ποδαρακια δεν μπορει να ακουμπησει την ψυκτρα να νοιωσει σε τι θερμοκρασια ειναι οι ψυκτρες και αδυνατει να ρυθμισει την πολωση σωστα ειδικα οταν το μηχανημα ειναι ζεστο , Προεκταση με συρματακια κατ ευθεινα επαφη στο πλαι της ψυκτρας και τ μηχανημα σταθεροποιηθηκε .

Arcam Στο αριστερο καναλι η ψυκτρα τους επεσε κοντη και το τρασιστορ που αισθανεται την θερμοκρασια δεν την ακουμπαει Αποτελεσμα το εν καναλι δουλευ σοτυς 40 βαθμος και Α πολωση το αλλο στους 65 με διπλασια πολωση
προεταση συρματακια να ακουμπησει το τρανσιστορ και το μηχανημα σταθεροποιηθηκε .

Dan D agostino Τρανσιστορ το οποιο ελεγχει την ταση τροφοδοσιας στο κυκλωμα της προστασιας εχει υπολογιστει οριακα και αν τυχει ο πελατης να εχει λαθος σεταρισματα ( μηχανημα σεταρισμενο στα 220 σε χωρα που εχει 240 ) η γενικα αν τυχει να ειναι μια ψιλη η ταση το δικτυου παραπανω ειδικα τις νυχτες το τρανσιστορ τον πινει . Σε συνεργασια με τον σχεδιαστη αλλαζεται μια αντιταση πριν το τρανσιστορ με πιο μεγαλη και αλλαζει τις ανοχες του τρανσιτορ +25% πανω ( ενσωματωθηε στην παραγαωγη απο περυσι τον Νοεμβριο που το εντοπισα ) εγινε revision στο service manual και ενσωματωθηκε στην παραγωγη εκτοτε .

Τρεχον μηχανημα που δνε μπορω να εκθεσω Ευρωπαικου κατασκευαστη εχει πλακωσει τα τρανσιστορ εξοδου με ασυληπτη ταση για να παραξει ισχυ και με εναν απλο υπολογισμο με μαθηματικα Γ γυμανασιου καταλαβαινει καποιος οτι ξεπεραστηκε το SOA ( safe operation area ) των τρανσιστορ καηκαν μηχανηματα και αρκετ α εγιναν ενεργειες ο κατασκευαστης κατεβασε την ταση του μετασχηματιστη απο εκει και μετα

Μπορω να συνεχισω ολη την νυχτα
 

Μηνύματα
104
Reaction score
67
Βρε καλως τον
καινουργιο παρατραγουδο
ακριβως ετσι συμβαινει σε καποιες περιπτωσεις
σχεδιαζεται ενα μηχανημα
φευγει απο την ομαδα σχεδιασης
παει στην παραγωγη οπου στο 100% των περιπτωσεων ενα κουτσουρεμα θα πεσει
και ειτε απο ενα σχεδιαστικο λαθος ειτε απο αστοχια υλικου αρκετα χρονια μετα πολλες φορες απο 3 μεχρι 40 θα βγει καποιο προβλημα
εκει λοιπον αναλογα τους λογους που προκαλεσαν το προβλημα ο τεχνικος μπορει να δωσει την μαμα λυση η να δωσει μια λυση καλυτερη απο του σχεδιαστη γιατι στα χρονια που περασαν και αλλοι συναντησαν το προβλημα, το διαχειριστηκαν οποτε υπαρχει πεπατημενη.

Την ωρα που συμβαινουν αυτα ο ιδιος ο σχεδιαστης μπορει πλεον να μην δουλευει για αυτη την εταιρια , Μπορει το λαθος να ηταν εσκεμενο για να ψοφανε τα μηχανηματα για να παιρνει καινουργιο ο πελατης αλλα και μπορει και ο ιδιος ο σχεδιαστης να μην ειχε παρει χαμπαρι οτι εκανε ψιλη μαλακια και ετυχε να το διαβασει σε ενα ξενο φορουμ που το εγραψε ο Σακης

Αν νομιζεις οτι μεγαλοτεραστια εργοστασια οπως YAMAHA δεν πεφτουν σε ψιλα σφαλματακια και δεν εχουν αστοχιες υλικου εισαι πολυ λαθος Περιεργως συμβαινει και σε αυτους
Ποσο μαλλον σε εργοστασια τα οποια ειναι κατα πολυ μικροτερα και προφανως δεν εχουν τις τεραστιες Ιαπωνικες ομαδες ( σε κοσμο ) που θα ψαχουλεψουν τα παντα
ο μέγας εν Ελλάδι γκουρού των ηλεκτρονικών θεωρεί παρατράγουδο όποιον έχει αντίθετη με αυτόν άποψη…μιλάμε μεγάλο ηλεκτρονικό όμως…
 

Μηνύματα
1.205
Reaction score
2.768
Η πολύ μεγάλη εξειδικευση και ενασχόληση με ένα μόνο συγκεκριμένο πράγμα ναι σε κάνει μοναδικό, αλλά ταυτόχρονα σε αποκόβει από όλα τα υπόλοιπα.
Τα υπόλοιπα μπορεί να σχετίζονται με την ειδικότητα καθεαυτό, με πράγματα σε συνεργία με την ειδικότητα ή ακόμα και με την προσωπική ανάπτυξη του κάθε ατόμου πανω στη δουλειά του.

Αν εκάστοτε Σάκης πχ έχει πιάσει 1000 μοντέλα επανειλημμένα, έχει σπάσει το μυαλό του να βρει λύση όταν απέναντι είχε τοίχο, όταν ένα Χ σχεδιασμό τον δει υλοποιημένο άλλου καλύτερα, όταν έχει συνεργαστεί με 59 κατασκευαστές για να επισκευάσει by the book κάτι, έχει με το πέρας του χρόνου μια Χ εμπειρία σε σχέση με το Sakis που εδώ και 29 χρόνια βλέπει το ίδιο κύκλωμα και η εργασία του είναι να κολλάει ανταλλακτικά η να αλλάζει πλακέτες χωρίς να έχει λέγειν στη σχεδίαση του εκάστοτε κυκλώματος.
Ναι o Sakis τον Σάκη τον κατουράει στην κόλληση, αλλά ο Σάκης τον Sakis τον κατουράει σε όλα τα υπόλοιπα.

Επειδη τυχαίνει να είμαι μηχανικός σε άλλο τομέα...σόρρυ ρε μπρο αλλά έβγαλες όλο το δυναμικό της χώρας σου άχρηστο.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.332
Reaction score
1.278
ο μέγας εν Ελλάδι γκουρού των ηλεκτρονικών θεωρεί παρατράγουδο όποιον έχει αντίθετη με αυτόν άποψη…μιλάμε μεγάλο ηλεκτρονικό όμως…
Το πρωτο παρατραγουδο εισαι εσυ γιατι απαξιωνεις εξ ορισμου και οριζοντια ολους τους τεχνικους το οποιο δνε μπορει να ισχυει. ( εμενα ασε με απεξω γραψε οτι ειμαι χειροτερος απο ολους )
Το δευετρο γιατι προφανως δεν εχεις τηνν παραμικρη ιδεα απο διδικασιες παραγωγης και αυτο που σου γραφω ειναι αυτα που εχουν συμβει ακριβως οπως τα γραφω και με την ιδια λογικη που συμβαινουν στην ΑΚΑΙ συμβαινουν και στην Krell

Δεν εχιε να κανει με το ποσο ακριβο ειναι αυτο το προιον η ποσο καλος ειναι ο σχεδιαστης Εχει να κανει με τα ανθρωπινα λαθη και τις διαδικασιες παραγωγης
και μεχρι εδω καλα τα εχουμε παει απο εδω και περα που κινεζικοποιηθηκαν τα παντα εχουν να πεσουν απιστευτα γελια.

κατα τα αλλα ΓΕΝΙΚΑ οι Ελληνε μαστοροι σε ολους τους τομεις εχουν την καλυτερη φημη στον κοσμο και αυτο , αυτη η απαξιωση που εχετε εδω μεσα με μονο εργαλειο ενα πληκτρολογιο δεν ειναι καλο για τον τοπο και τα παιδια μας οχι για εμενα προσωπικα Εγω δεν εχω την αναγκη σας και εγω απο μονος μου δηλωνω ο χειροτερος απο ολους .
 

Μηνύματα
3.296
Reaction score
3.981
Απορία. Οι Έλληνες κατασκευαστές δεν είναι και τεχικοί; :rolleyes:
Άντε να βγάλεις άκρη....
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.332
Reaction score
1.278
Απορία. Οι Έλληνες κατασκευαστές δεν είναι και τεχικοί; :rolleyes:
Άντε να βγάλεις άκρη....
Ναι και μαλιστα οι Ελληνες εχουν πολυ καλα στατιστικα στις βλαβες και στις αστοχιες
Η ποιοτητα κατασκευη στους Τσακιριδηδες παρολο οτι τα μηχανηματα ειναι λαμπατα και εξ ορισμου ειναι λιγο αναρχα στην κατασκευη ( ετσι πρεπει να ειναι ) εχουν εξαιρετικα στατισιτικα και δεν πεφτουν σε λουμπες ευκολα . Πολυ προσεγμενες δουλειες
Στην LAB 12 επισης τα στιστικα τους ειναι εξαιρετικα μηδαμινα σχεδον μηχανηματα εβγαλαν προβληματα απο οταν βγηκαν απο το εργοστασιο
Στην IDEON που μιλαμε εδω αυτη την στιγμη για τα καλυτεραDAC στον κοσμο και κει τα στατιστικα τους ειναι εξαιρετικα ο Βασιλης εχιε κανει απιστευτη σχεδιαση και το υλικο τους ειναι παρα πολυ ψαγμενο Αλλα και ο ιδιος ο Βασιλης ειναι παλια καραβανα ξερει να φυλαξει τις κακοτοπιες


Ενα EDIT :
Οχι δεν ειναι ολοι οι Ελληνες κατασκευαστες τεχνικοι Υπαρχουν μια δυο φωτεινες εξαιρεσεις Να μην ανοιξω το στομα μου και τρεχουμε στα δικαστηρια ......
 
Last edited:



east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.332
Reaction score
1.278
Συνεργατης μου λεει οτι εχει παραλαβει ενα σετ προ τελικου απο πελατη επωνυμης Ελληνικης εταιριας με καποιο προβλημα στο ενα καναλι


προενισχυτης λιανικη περιπου 5000
τελικος Λιανικη περιπου 25,000
αισθηση μου ειναι οτι δεν πουλαει Ελλαδα μονο εξωτερικο και τρελλαμενος να δω τι εχει μεσα

Ανοιγω τον προ
δυο μετασχηματιστες Γιατρα ενας για το audio αλλος για τα λογικα κυκλωματα ζητημα 50 βαττ ο καθενας
το λογικο κυκλωμα ενα ποτενσιομετρο με ρελεδες με τηλεχειρισμο με ενα atmel και ενα display μπροστα που δειχνει την θεση του ποτενσιομετρου Κινεζικο κιτ λιανικη 220 ευρω
το Audio μια πλακετα με δυο regulator 7815-7915 και ενα opamp της σειρας τιποτα ιδιιατερο
δεν ασοληθηκα καν να κοιταξω αν ηταν κιτ απο ebay
Ανοιγω τον τελικο τεραστιος μετασχηματιστης Γιατρα χωρις σοφτ σταρτ 8 πυκνωτες αναρχα τοποθετημενοι συνδεμενοι με καλωδια μπαλαντεζας ηλεκτρικα χωρις κανενα κωδικα χρωματων τροφοδοτικο που εδινε ρευμα σε δυο πλακετες με μοσφετ που σε πρωτη ματια μου φανηκαν γνωστες.

στην δευτερη Θυμηθηκα οτι τις εχω δει στο ξενο φορουμ ειναι του Αντωνακη απο το Αυστραλια που ειναι επωνυμος σχεδιαστης και εργαζεται σε πολυ μεγαλες εταιριες και εχει και μια ατομικη που φιαχνει κιτ εξαιρετικης ποιοτητας θα ελεγα και προσεγμενης σχεδιασης νομιζω η πλακετα καθε καναλιου με τα εξοδου επανω ετοιμη μονταρισμενη 180 ευρω
 

Μηνύματα
104
Reaction score
67
Sugden σε πανακριβο ( τρεχον ) μηχανημα εβαλε τριμερ της ISKRA νομιζω ανατολικης Γερμανιας εφευγαν οι ρυθμισεις πηγαινε η πολωση στον ουρανο και εκαιγε ασφαλειες στο μηχανημα στο ξεκινημα Ο σχεδιαστης εχει κανει λαθος και περιπωση που ανοιξει το τριμερ η πολωση παει στον ουρανο . Μια μικρη αναιμακτη αλλαγη και αν τυχον ανοιξει το τριμερ η πολωση πεφτει στο μηδεν . Φυσικα αλλαγη του τριμερ

Τρεχον μηχανημα ευρωπαικου κατασκευαστη το θερμιστορ που παρακολουθει την πολωση εχει κοντυτερα ποδαρακια δεν μπορει να ακουμπησει την ψυκτρα να νοιωσει σε τι θερμοκρασια ειναι οι ψυκτρες και αδυνατει να ρυθμισει την πολωση σωστα ειδικα οταν το μηχανημα ειναι ζεστο , Προεκταση με συρματακια κατ ευθεινα επαφη στο πλαι της ψυκτρας και τ μηχανημα σταθεροποιηθηκε .

Arcam Στο αριστερο καναλι η ψυκτρα τους επεσε κοντη και το τρασιστορ που αισθανεται την θερμοκρασια δεν την ακουμπαει Αποτελεσμα το εν καναλι δουλευ σοτυς 40 βαθμος και Α πολωση το αλλο στους 65 με διπλασια πολωση
προεταση συρματακια να ακουμπησει το τρανσιστορ και το μηχανημα σταθεροποιηθηκε .

Dan D agostino Τρανσιστορ το οποιο ελεγχει την ταση τροφοδοσιας στο κυκλωμα της προστασιας εχει υπολογιστει οριακα και αν τυχει ο πελατης να εχει λαθος σεταρισματα ( μηχανημα σεταρισμενο στα 220 σε χωρα που εχει 240 ) η γενικα αν τυχει να ειναι μια ψιλη η ταση το δικτυου παραπανω ειδικα τις νυχτες το τρανσιστορ τον πινει . Σε συνεργασια με τον σχεδιαστη αλλαζεται μια αντιταση πριν το τρανσιστορ με πιο μεγαλη και αλλαζει τις ανοχες του τρανσιτορ +25% πανω ( ενσωματωθηε στην παραγαωγη απο περυσι τον Νοεμβριο που το εντοπισα ) εγινε revision στο service manual και ενσωματωθηκε στην παραγωγη εκτοτε .

Τρεχον μηχανημα που δνε μπορω να εκθεσω Ευρωπαικου κατασκευαστη εχει πλακωσει τα τρανσιστορ εξοδου με ασυληπτη ταση για να παραξει ισχυ και με εναν απλο υπολογισμο με μαθηματικα Γ γυμανασιου καταλαβαινει καποιος οτι ξεπεραστηκε το SOA ( safe operation area ) των τρανσιστορ καηκαν μηχανηματα και αρκετ α εγιναν ενεργειες ο κατασκευαστης κατεβασε την ταση του μετασχηματιστη απο εκει και μετα

Μπορω να συνεχισω ολη την νυχτα
Καλα που υπάρχεις και εσυ και έσωσες την D agostino
 

Μηνύματα
104
Reaction score
67
Το πρωτο παρατραγουδο εισαι εσυ γιατι απαξιωνεις εξ ορισμου και οριζοντια ολους τους τεχνικους το οποιο δνε μπορει να ισχυει. ( εμενα ασε με απεξω γραψε οτι ειμαι χειροτερος απο ολους )
Το δευετρο γιατι προφανως δεν εχεις τηνν παραμικρη ιδεα απο διδικασιες παραγωγης και αυτο που σου γραφω ειναι αυτα που εχουν συμβει ακριβως οπως τα γραφω και με την ιδια λογικη που συμβαινουν στην ΑΚΑΙ συμβαινουν και στην Krell

Δεν εχιε να κανει με το ποσο ακριβο ειναι αυτο το προιον η ποσο καλος ειναι ο σχεδιαστης Εχει να κανει με τα ανθρωπινα λαθη και τις διαδικασιες παραγωγης
και μεχρι εδω καλα τα εχουμε παει απο εδω και περα που κινεζικοποιηθηκαν τα παντα εχουν να πεσουν απιστευτα γελια.

κατα τα αλλα ΓΕΝΙΚΑ οι Ελληνε μαστοροι σε ολους τους τομεις εχουν την καλυτερη φημη στον κοσμο και αυτο , αυτη η απαξιωση που εχετε εδω μεσα με μονο εργαλειο ενα πληκτρολογιο δεν ειναι καλο για τον τοπο και τα παιδια μας οχι για εμενα προσωπικα Εγω δεν εχω την αναγκη σας και εγω απο μονος μου δηλωνω ο χειροτερος απο ολους .
Θα σου απαντήσω μονο και μονο για μην αφήνεις υπόνοιες. Αρχικά Παρατραγουδο είσαι και φαίνεσαι. Οριζόντια και κάθετα. Μονο τους τεχνικους. Οι κατασκευαστές ειναι σοβαρότατοι και παρα πολύ καλοί. Αν εσύ νομίζεις οτι δεν έχω ιδεα απο διαδικασίες παραγωγης να σε ενημερώσω οτι έχω. Στην διαδικασία παραγωγής λοιπον, δεν υπάρχουν ανθρώπινα λάθη και εαν υπαρξουν το QC ειναι εκει να τα διορθώσει. Τωρα για τα κινέζικα δεν ξέρω αλλα οι σοβαρες κατασκευές δεν έχουν σφάλματα.
Οι Έλληνες μηχανικοί εχουν την καλύτερη φήμη στον κόσμο θα μπορούσε να έχει μια βάση. Οι Μάστορες οχι και τόσο. Ξέρεις τι γέλια έχουν ρίξει στο εξωτερικό με κολλήσεις ελλήνων μαστόρων; Δεν μπορεις να φανταστείς... Οπότε ναι οι έλληνες επισκευαστές είναι τουλάχιστον αδιάφοροι.
 

Μηνύματα
104
Reaction score
67
Η πολύ μεγάλη εξειδικευση και ενασχόληση με ένα μόνο συγκεκριμένο πράγμα ναι σε κάνει μοναδικό, αλλά ταυτόχρονα σε αποκόβει από όλα τα υπόλοιπα.
Τα υπόλοιπα μπορεί να σχετίζονται με την ειδικότητα καθεαυτό, με πράγματα σε συνεργία με την ειδικότητα ή ακόμα και με την προσωπική ανάπτυξη του κάθε ατόμου πανω στη δουλειά του.

Αν εκάστοτε Σάκης πχ έχει πιάσει 1000 μοντέλα επανειλημμένα, έχει σπάσει το μυαλό του να βρει λύση όταν απέναντι είχε τοίχο, όταν ένα Χ σχεδιασμό τον δει υλοποιημένο άλλου καλύτερα, όταν έχει συνεργαστεί με 59 κατασκευαστές για να επισκευάσει by the book κάτι, έχει με το πέρας του χρόνου μια Χ εμπειρία σε σχέση με το Sakis που εδώ και 29 χρόνια βλέπει το ίδιο κύκλωμα και η εργασία του είναι να κολλάει ανταλλακτικά η να αλλάζει πλακέτες χωρίς να έχει λέγειν στη σχεδίαση του εκάστοτε κυκλώματος.
Ναι o Sakis τον Σάκη τον κατουράει στην κόλληση, αλλά ο Σάκης τον Sakis τον κατουράει σε όλα τα υπόλοιπα.

Επειδη τυχαίνει να είμαι μηχανικός σε άλλο τομέα...σόρρυ ρε μπρο αλλά έβγαλες όλο το δυναμικό της χώρας σου άχρηστο.
σέβομαι την άποψη σου. Θα σου πω όμως κάτι. Οχι ο Σάκης δεν κατουράει τον sakis πουθενά. Εκ πείρας θα σου πω ότι όποτε χρειάστηκε να επισκευάσω κάτι, πρώτα πήγα σε έλληνες τεχνικούς με μαγαζιά και καδ, το αποτέλεσμα ήταν τραγικό. Μόλις λοιπόν μίλησα με την μαμά εταιρία και με έστειλε σε τεχνικό στο εξωτερικό ως δια μαγείας το πρόβλημα λύθηκε. Με report, ανταλλακτικά ακριβώς τα ίδια, κλπ. Το μόνο ίσως ήταν το κόστος λίγο τσιμπημένο αλλά δεν απασχολεί γιατί η δουλεια έγινε.
 

Μηνύματα
1.205
Reaction score
2.768
Μιλάμε για μηχανήματα ψυχαγωγίας (no offence Σάκη δεν το λέω διολου υποτιμητικά) την ώρα και την στιγμή που επισκευάζονται σοβαρά μηχανήματα εντός συνόρων....

Τι σκατα debate είναι αυτό που συζητάμε τόση ώρα;

Σε όλο τον πλανήτη υπάρχουν καλοί και κακοί άνθρωποι στη δουλειά τους...δεν πάει με τη φυλή ή την χώρα κτλ.

Ξερωγω εδώ έχεις doa εξαιρέσεις σε qc και λάθη από μονάδες που η ντιαγκοστινο μοιάζει με περίπτερο δίπλα από το wallmart... Τι λες άνθρωπε μου;
 

Μηνύματα
104
Reaction score
67
Μιλάμε για μηχανήματα ψυχαγωγίας (no offence Σάκη δεν το λέω διολου υποτιμητικά) την ώρα και την στιγμή που επισκευάζονται σοβαρά μηχανήματα εντός συνόρων....

Τι σκατα debate είναι αυτό που συζητάμε τόση ώρα;

Σε όλο τον πλανήτη υπάρχουν καλοί και κακοί άνθρωποι στη δουλειά τους...δεν πάει με τη φυλή ή την χώρα κτλ.

Ξερωγω εδώ έχεις doa εξαιρέσεις σε qc και λάθη από μονάδες που η ντιαγκοστινο μοιάζει με περίπτερο δίπλα από το wallmart... Τι λες άνθρωπε μου;
Τι λέω ρε άνθρωπε; Οτι όποτε έχω πάει μηχάνημα ακριβό σε έλληνα επισκευαστή ξέρω γω δεν δούλεψε ποτέ σωστά. Και δεν είναι ένας… τσαπατσουλιά και €100. Μέχρι που το έστειλα εξωτερικό και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ. Αυτό λέω άνθρωπε μου. Μηχανήματα ψυχαγωγίας δεν λέω που κοστίζουν μερικές χιλιάδες ευρώ και παραλίγο να καταστραφούν. Αυτό λεω
Μακάρι να είχα διαφορετικές εμπειρίες να μπορώ να πω ότι ο τάδε είναι εξαιρετικός…
 

Μηνύματα
1.205
Reaction score
2.768
Να σου πω ότι ο κυρ Μήτσος στη γειτονιά μου, μηχανικός με @@ πήρε ένα μηχανάκι 400cc 31 άλογα το έκανε ένα κτήνος 496cc 62αλογα ρόδα ασπαστο αξιόπιστο χωρίς να κάνει κιχ.(Έπινε τον πάτο του βέβαια)

Ενώ ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός της μαμά εταιρίας σε επίσημο επισκευαστικό κέντρο που πήγα και μιλημένος ξέχασε να δέσει ένα καβαλέτο και ο ένας εκκεντροφόρος κοπαναγε μέσα στο μοτέρ και μου έκανε ζημιά 3κ....

Η διαφορά ξέρεις ποια ήταν; Ο ένας έφτιαχνε ότι έλεγε το μανιουαλ, έκανε τα σεμινάρια για τα μοντέλα της εταιρίας και εκεί τελειώνε ο ρόλος του.
Ο κυρ Μήτσος ήταν μηχανικός αγώνων, είχε γαμηθει στο διαβασμα, είχε ξςκωλωθει στα σεμινάρια, είχε λερώσει τα χέρια του, είχε βελτιώσει κιτ από μεγάλους οίκους με δικές του μετατροπες γιατί είδε ότι στην πράξη δημιουργούσαν θέματα, είχε δει 500 μοτέρ όχι τα 10 που εμπορεύεται η εταιρία Χ. Είχε δει μηχανες σπαραλιασμενες από την πίστα και και και
Το αγαπούσε αυτό που έκανε.

Εσύ σε ποιον θα πήγαινες το όχημα σου ;

Επίσης ο μαλακάς επίσημος καθιστά όλους τους μηχανικους της Ελλάδας άχρηστους;

Ο.Τζιοβανη ο Ιταλός θα έκανε καλύτερη δουλειά από τον κυρ Μήτσο; Ίσως ναι ίσως όχι, το πιθανότερο ήταν να έκανε εφάμιλλη.
Θα ασχολούνταν μαζί μου στο βαθμό που έκανε ο κυρ Μήτσος; Αν έμενα Ιταλία ίσως, από εδώ ούτε με σφαιρες.
Από Ελλάδα αν η δουλειά του κυρ Μήτσου κοστίσε 5κ για να γίνει η ίδια έξω θα κόστιζε 30κ γιατί κράτησε μήνες με πολλές αλλαγές και προσθήκες στη πορεία.

Το σημαντικότερο...με τον κυρ Μήτσο και τον χρόνο που πέρασα μαζί του εντός του συνεργείου έμαθα να κάνω μόνος μου τη βασική συντήρηση των μηχανών μου και ίσως κάτι πιο advanced και αυτό δεν κοστολογείται.

Οκ μαλακές υπάρχουν παντού, μην τα ισοπεδώνεις όλα. Δεν είναι ωραίο και για τους επαγγελματίες ούτε και για την εικόνα που παρουσιάζεις εσύ ο ίδιος για τον εαυτό σου.

Πολύ σοφία έπεσε σήμερα και δεν είναι του χαρακτήρα μου. Πά να δω γιαπωνέζικα μικι μαο να ισιωσω
 

Μηνύματα
104
Reaction score
67
Να σου πω ότι ο κυρ Μήτσος στη γειτονιά μου, μηχανικός με @@ πήρε ένα μηχανάκι 400cc 31 άλογα το έκανε ένα κτήνος 496cc 62αλογα ρόδα ασπαστο αξιόπιστο χωρίς να κάνει κιχ.(Έπινε τον πάτο του βέβαια)

Ενώ ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός της μαμά εταιρίας σε επίσημο επισκευαστικό κέντρο που πήγα και μιλημένος ξέχασε να δέσει ένα καβαλέτο και ο ένας εκκεντροφόρος κοπαναγε μέσα στο μοτέρ και μου έκανε ζημιά 3κ....

Η διαφορά ξέρεις ποια ήταν; Ο ένας έφτιαχνε ότι έλεγε το μανιουαλ, έκανε τα σεμινάρια για τα μοντέλα της εταιρίας και εκεί τελειώνε ο ρόλος του.
Ο κυρ Μήτσος ήταν μηχανικός αγώνων, είχε γαμηθει στο διαβασμα, είχε ξςκωλωθει στα σεμινάρια, είχε λερώσει τα χέρια του, είχε βελτιώσει κιτ από μεγάλους οίκους με δικές του μετατροπες γιατί είδε ότι στην πράξη δημιουργούσαν θέματα, είχε δει 500 μοτέρ όχι τα 10 που εμπορεύεται η εταιρία Χ. Είχε δει μηχανες σπαραλιασμενες από την πίστα και και και
Το αγαπούσε αυτό που έκανε.

Εσύ σε ποιον θα πήγαινες το όχημα σου ;

Επίσης ο μαλακάς επίσημος καθιστά όλους τους μηχανικους της Ελλάδας άχρηστους;

Ο.Τζιοβανη ο Ιταλός θα έκανε καλύτερη δουλειά από τον κυρ Μήτσο; Ίσως ναι ίσως όχι, το πιθανότερο ήταν να έκανε εφάμιλλη.
Θα ασχολούνταν μαζί μου στο βαθμό που έκανε ο κυρ Μήτσος; Αν έμενα Ιταλία ίσως, από εδώ ούτε με σφαιρες.
Από Ελλάδα αν η δουλειά του κυρ Μήτσου κοστίσε 5κ για να γίνει η ίδια έξω θα κόστιζε 30κ γιατί κράτησε μήνες με πολλές αλλαγές και προσθήκες στη πορεία.

Το σημαντικότερο...με τον κυρ Μήτσο και τον χρόνο που πέρασα μαζί του εντός του συνεργείου έμαθα να κάνω μόνος μου τη βασική συντήρηση των μηχανών μου και ίσως κάτι πιο advanced και αυτό δεν κοστολογείται.

Οκ μαλακές υπάρχουν παντού, μην τα ισοπεδώνεις όλα. Δεν είναι ωραίο και για τους επαγγελματίες ούτε και για την εικόνα που παρουσιάζεις εσύ ο ίδιος για τον εαυτό σου.

Πολύ σοφία έπεσε σήμερα και δεν είναι του χαρακτήρα μου. Πά να δω γιαπωνέζικα μικι μαο να ισιωσω
Αγαπητέ φίλε, επειδή καταλαβαίνω τι θες να πεις εν μέρει θα συμφωνήσω. Όμως στις δικές μου περιπτώσεις τρεις για να είμαι πιο ακριβής, σε τρεις διαφορετικούς έλληνες μάστορες ηλεκτρονικούς και μια τέταρτη με ρολόι όπου έβαλαν χερι οι έλληνες δυστυχώς και προσπαθώ να είμαι δίκαιος τα έκαναν σκατα!!!
Το αποτέλεσμα; Το μεν ρολόι πήγε στο εργοστάσιο στην Ελβετία, και τα άλλα τρία μηχανήματα στην Ολλανδία για επισκευή. Προφανώς και χαζός δεν είμαι να πληρώνω €300 μεταφορικά συν την εργασία του τεχνικού η οποία είναι πολύ πιο ακριβή αλλά τουλάχιστον επιδιορθώθηκε το πρόβλημα. Και στα τρία μηχανήματα! Δυστυχώς όχι όλοι γιατί μπορώ να αναφέρω και εγώ ηλεκτρονικούς που κεντάνε αλλά δεν ασχολούνται με επισκευές, είναι εντελώς για τα μπάζα και απλώς έχουν μεγάλο στόμα και λένε ότι τους έρθει στο κεφάλι. Κοντολογίς η δική μου άποψη είναι ότι δεν έχουμε σοβαρούς μάστορες για krell, levinson, και τέτοιας κατηγορίας μηχανήματα. Αρκετοί δεν έχουν καν τον εξοπλισμό. Πολυμετρα και κολλητήρια parkside…
 

Μηνύματα
11.386
Reaction score
14.912
Πού τη βρίσκεις την όρεξη ρε Σάκη? Πες Ενα έχεις δίκιο και πάμε παρακάτω 🤣🤣🤣🤣🤣
 

Μηνύματα
19.422
Reaction score
23.452
Πού τη βρίσκεις την όρεξη ρε Σάκη? Πες Ενα έχεις δίκιο και πάμε παρακάτω 🤣🤣🤣🤣🤣
Που είσαι βρε ; Μου έλειψες. :D Εσυ φταίς για όλα. Ο κόσμος δεν βρίσκει λυχνίες με τον πόλεμο της Ρωσίας (εγω εννοείται ότι τα προέβλεψα όλα και έχω στόκ για όλη μου την ζωή and then some) και τώρα δεν (θα) βρίσκει ήδη και τσιπάκια με τις κυρώσεις στην Κίνα. Άρα σε λίγο δεν θα έχουμε και μάστορες. Με τον πόλεμο δε στο Ιράν (οσονούπω) δεν θα έχουμε και ενέργεια για να τα βάζουμε να παίζουν. Eίκοσι ευρώ η KWh, δέκα ευρώ δηλαδή για να βράσουμε λίγο ρύζι. :D Εμένα πάντως το phono μου είναι Αγγλικό. Ζήτω η Αγγλία. :D Για δες είναι καλό ή μάπα ; Είναι ίδιο με του Μεντβέντεφ.


Του @kanakiani είναι καλύτερο. :D 😍
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.509
Reaction score
83.772
Που είσαι βρε ; Μου έλειψες. :D Εσυ φταίς για όλα. Ο κόσμος δεν βρίσκει λυχνίες με τον πόλεμο της Ρωσίας (εγω εννοείται ότι τα προέβλεψα όλα και έχω στόκ για όλη μου την ζωή and then some) και τώρα δεν (θα) βρίσκει ήδη και τσιπάκια με τις κυρώσεις στην Κίνα. Άρα σε λίγο δεν θα έχουμε και μάστορες. Με τον πόλεμο δε στο Ιράν (οσονούπω) δεν θα έχουμε και ενέργεια για να τα βάζουμε να παίζουν. Eίκοσι ευρώ η KWh, δέκα ευρώ δηλαδή για να βράσουμε λίγο ρύζι. :D Εμένα πάντως το phono μου είναι Αγγλικό. Ζήτω η Αγγλία. :D Για δες είναι καλό ή μάπα ; Είναι ίδιο με του Μεντβέντεφ.


Του @kanakiani είναι καλύτερο. :D 😍
:rolleyes:
Πά να δω γιαπωνέζικα μικι μαο να ισιωσω
ανέβασε λινκ... μπας κ βοηθήσεις κόζμο :rolleyes::rolleyes:
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.115
Μηνύματα
3.042.900
Members
38.535
Νεότερο μέλος
Manosahead
Top