Καλησπέρα σε ολους. Δεν ξέρω αν είναι εδώ το σωστό σημείο να εκφράσω το παράπονο μου. Αν θέλουν οι διαχειριστές μπορούν να το διαγράψουν ή να το μετακινήσουν.
Θα σας περιγράψω το πρόβλημα μου. Τα Χριστούγεννα που κατέβηκα Αθήνα (μένω βόρεια Ελλάδα) έφερα τον ενισχυτή μου (ιταλικός) για service σε γνωστό μαγαζί που φέρνει αυτά τα μηχανήματα. Τον είχα ξαναπάει και παλιότερα για service στο ίδιο κατάστημα με άμεση εξυπηρέτηση. Τωρα όμως υποτίθεται ότι περιμεένα ανταλλακτικο. Το πρόβλημα είναι ότι μετά από άπειρα τηλεφωνήματα και καποια mail δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον άνθρωπο αυτό. Αρχικά μου είχε κάνει φραγή κλήσης και δεν μπορούσα να τον βρω. Μια φορά που τον πέτυχα το καλοκαίρι μου είπε ότι περιμένει το ανταλλακτικό τον Σεπτέμβρη. Πέρασε ο Σεπτέμβρης και δεν επικοινώνησε μαζί μου. Ξανά τηλεφωνήματα με φραγή ακόμα κι αν επαιρνα και απο άλλους αριθμούς. Κάποια στιγμή πριν από μερικές εβδομάδες (19 Νοεμβρίου) του έστειλα μήνυμα και στο mail και στο FB και μου απάντησε. Έβγαλε την φραγή και μιλήσαμε. Μου είπε ότι μπορεί να έχει έρθει το ανταλλακτικό και να ξαναπάρω την Δευτέρα. Δεν ξανά απάντησε σε κλήση ενώ χτυπούσε κανονικα. Το προηγούμενο Σάββατο τον πήρα από το κινητό της συζύγου και ως εκ θαύματος απάντησε και μου είπε να του στείλω mail την Δευτέρα (σήμερα) για να με πάρει τηλέφωνο σίγουρα. (Πέταξε και κάτι δικαιολογίες για βροχές και πλημμύρες). Έτσι και έγινε. Του έστειλα email και μήνυμα στο FB και τίποτα.
Ειλικρινά το μόνο που θέλω είναι να ξέρω αν υπάρχει περίπτωση να φτιαχτεί για να ξέρω κι εγώ τι θα κάνω. Στο κάτω κάτω να πάρω ένα φτηνό μηχάνημα να περάσω.
Δεν ξέρω πια σε ποιον να απευθυνθώ. Αρχίζω και κάνω και άλλες σκέψεις για την μοίρα του ενισχυτη. Για αυτό γράφω αυτή την ανάρτηση.
Αρχικά να εκφράσω και σε άλλους το πρόβλημα μου και σε δεύτερο χρόνο αν δεν υπάρχει καμία επικοινωνία να γράψω και τα στοιχεία του εδω. Δεν θέλω προς το παρόν να κάνω κάτι τετοιο. Απλά τέτοια συμπεριφορά δεν μου έχει τύχει ποτέ από επαγγελματία και μαλιστα γνωστό στο χώρο. Αυτά προς το παρόν. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Θα σας περιγράψω το πρόβλημα μου. Τα Χριστούγεννα που κατέβηκα Αθήνα (μένω βόρεια Ελλάδα) έφερα τον ενισχυτή μου (ιταλικός) για service σε γνωστό μαγαζί που φέρνει αυτά τα μηχανήματα. Τον είχα ξαναπάει και παλιότερα για service στο ίδιο κατάστημα με άμεση εξυπηρέτηση. Τωρα όμως υποτίθεται ότι περιμεένα ανταλλακτικο. Το πρόβλημα είναι ότι μετά από άπειρα τηλεφωνήματα και καποια mail δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον άνθρωπο αυτό. Αρχικά μου είχε κάνει φραγή κλήσης και δεν μπορούσα να τον βρω. Μια φορά που τον πέτυχα το καλοκαίρι μου είπε ότι περιμένει το ανταλλακτικό τον Σεπτέμβρη. Πέρασε ο Σεπτέμβρης και δεν επικοινώνησε μαζί μου. Ξανά τηλεφωνήματα με φραγή ακόμα κι αν επαιρνα και απο άλλους αριθμούς. Κάποια στιγμή πριν από μερικές εβδομάδες (19 Νοεμβρίου) του έστειλα μήνυμα και στο mail και στο FB και μου απάντησε. Έβγαλε την φραγή και μιλήσαμε. Μου είπε ότι μπορεί να έχει έρθει το ανταλλακτικό και να ξαναπάρω την Δευτέρα. Δεν ξανά απάντησε σε κλήση ενώ χτυπούσε κανονικα. Το προηγούμενο Σάββατο τον πήρα από το κινητό της συζύγου και ως εκ θαύματος απάντησε και μου είπε να του στείλω mail την Δευτέρα (σήμερα) για να με πάρει τηλέφωνο σίγουρα. (Πέταξε και κάτι δικαιολογίες για βροχές και πλημμύρες). Έτσι και έγινε. Του έστειλα email και μήνυμα στο FB και τίποτα.
Ειλικρινά το μόνο που θέλω είναι να ξέρω αν υπάρχει περίπτωση να φτιαχτεί για να ξέρω κι εγώ τι θα κάνω. Στο κάτω κάτω να πάρω ένα φτηνό μηχάνημα να περάσω.
Δεν ξέρω πια σε ποιον να απευθυνθώ. Αρχίζω και κάνω και άλλες σκέψεις για την μοίρα του ενισχυτη. Για αυτό γράφω αυτή την ανάρτηση.
Αρχικά να εκφράσω και σε άλλους το πρόβλημα μου και σε δεύτερο χρόνο αν δεν υπάρχει καμία επικοινωνία να γράψω και τα στοιχεία του εδω. Δεν θέλω προς το παρόν να κάνω κάτι τετοιο. Απλά τέτοια συμπεριφορά δεν μου έχει τύχει ποτέ από επαγγελματία και μαλιστα γνωστό στο χώρο. Αυτά προς το παρόν. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.