Θερμοκρασια ενισχυτων και λυσεις - προτασεις ψυξης

Reaction score
0
Επανέρχομαι!! Ξεκίνησα λοιπον να σημειώνω τι χρειάζομαι για να υλοποιήσω την κατασκευή! Του Γιώργου μάλλον, είναι πιο απλή νομίζω!

Το πρόβλημα είναι ότι αν και θα έπρεπε να έχω κάποιες βασικές γνώσεις Ηλεκτρονικής (έχουμε 2 μαθήματα Ηλεκτρονικής στη σχολή .. Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών είμαι) δεν έχω περάσει κανένα από τα δύο!! Οπότε μάλλον είμαι λίγο άσχετος!!

Pls help.. Αγοράζω τα ανεμιστηράκια, το τροφοδοτικό, το ρελέ, την ασφάλεια και τα ledakia. Οκ μέχρι εδώ.

Μετά πως τα συνδέω? Χρειάζομαι τίποτα έξτρα εργαλεία? Τι καλώδια πρέπει να πάρω?

Χαζές ερωτήσεις ε? Το ξέρω!!!

Reaction score
5
1. Απλα καλωδιακια. Ακομα και τα καλωδιακια απο τηλεφωνικο καλωδιο (ΟΧΙ το πλακε που κουμπωνουν τα RG βισματα) κανουν (ενδεικτικα για το παχος των καλωδιων).

2. Κολλητηρι, κολληση (μπορει και να τα ματισεις μεταξυ τους χωρις κολληση αλλα στα Led θα εχεις προβλημα...) και θερμοσυστελομενο (λεπτο) για μονωση σε καλωδια (καπου θα χρειαστει σιγουρα).

3. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ καποια αντισταση για τα LED, μην τα βαλεις πανω στο τροφοδοτικο!!

4. Ενα πολυμετρο (προαιρετικο ειναι αλλα να εχεις κατι να μετρησεις αν δε λειτουργει κατι...)

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ..... ΠΡΙΝ τοποθετησεις το κυκλωμα στο κουτι και το κολλησεις μεσα κλπ, φτιαξτο-συνδεσε το εκτος κουτιου να δεις οτι δουλευει και μετα "μονιμοποιησε" την κατασκευη....

Τον 7300 εχεις αν δεν κανω λαθος?

Λες....
Το πρόβλημα είναι ότι αν και θα έπρεπε να έχω κάποιες βασικές γνώσεις Ηλεκτρονικής (έχουμε 2 μαθήματα Ηλεκτρονικής στη σχολή .. Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών είμαι) δεν έχω περάσει κανένα από τα δύο!! Οπότε μάλλον είμαι λίγο άσχετος!!
Υποθετω οτι αναφερεσαι σε Βασικα Ηλεκτρονικα...?
Αν ναι... Ειναι ΠΟΛΥ βασικα και ΠΡΕΠΕΙ να τα περασεις, οχι για να τα περασεις αλλα για να τα μαθεις. Ειναι η βαση για ολα τα παραπανω... Αν πχ δεν ξερεις το νομο του Ohm (οχι να τον ξερεις παπαγαλια, αλλα να τον εφαρμοσεις), απλα θα πρεπει να τον μαθεις... αλλιως εισαι σε αλλο δρομο...