Τί είναι επιτέλους οι "χροιές";

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.560
Reaction score
2.171
Re: Απάντηση: Τί είναι επιτέλους οι "χροιές";

Δεν νομίζω - γιατι εχει μπεί ακόμα ενας χώρος και η απόκριση ενός μικροφώνου, καθως και το οποιο response του adc του dat!
Aν είναι εφικτό να ψηφιοποιήσεις πριν τους προ, όλα τα παραπάνω θα περιληφθούν στο file που θα προκύψει, έχουν όμως περιληφθεί και στα guitar1,2,3. Οι στάθμες είναι η βασική δυσκολία.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.991
Reaction score
2.870
Θα μπορούσε να είναι κι έτσι:
guitar1 Luxman
guitar3 ιδιοκατασκευή
guitar2 λαμπάτος

Μου αρέσει περισσότερο το 3.

...
 





Μηνύματα
281
Reaction score
0
Συγγνώμη, τί εννοείς ότι δεν ανοίγουν τα αρχεία;
Υπάρχει πρόβλημα στην αποσυμπίεση, όταν το άνοιγμα ή το σώσιμο στον δίσκο, γίνεται με internet explorer (7 στην δικιά μου περίπτωση).

Λύνεται είτε με αυτό που πρότεινε ο GF, είτε με χρήση του winrar και αλλάγη extension σε .rar ή .gz.

Με firefox, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Μάλλον έχει να κάνει με ένα θέμα του ie 7 και zip άρχεια, με file type ascii και όχι binary.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.564
Reaction score
22.086
Λυπούμαι αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, προσωπικά ουδέποτε ανοίγω κατ' ευθείαν ένα αρχείο. Το κατεβάζω πρώτα, αν χρειάζεται το αποσυμπιέζω και μετά το ανοίγω. Ο,τιδήποτε αρχείο και να είναι. Πάντως, τα τρία αρχεία που έχω ανεβάσει είναι .wav και ανοίγουν κανονικά με Windows Media Player 10 και 11. Το δοκίμασα σε τουλάχιστον τρεις εγκαταστάσεις Windows XP και Vista. Επίσης, ανοίγουν κανονικά με έναν τυπικό wave editor, (Cooledit 2000, Wavelab).
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.564
Reaction score
22.086
Λοιπόν, για να μην αφήσω αιωρούμενα ερωτήματα, ας το πάρει το ποτάμι, αλλά πριν το πάρει, σας παρακαλώ να μη με παρεξηγήσετε, κι αν σας δυσκολεύω, συγχωρήστε με. Ούτε ήθελα γελοιοποιήσω κανέναν, ούτε να κάνω τον έξυπνο. Απλώς, ήθελα να αποδείξω το σχεδόν αυτονόητο, και μάλιστα δια της εξ ιδίων εμπειρίας. Έχουμε και λέμε λοιπόν…



Guitar 1: Πολύ αντηχείο, λίγη χορδή. Μπασαριστό, ευγενικό, "laid back", lay down Sally, «λαμπάτο» αποτέλεσμα.



Guitar 2: Μέση κατάσταση, με το μικρόφωνο τοποθετημένο στην εξαγωγή του αντηχείου, αλλά και μπροστά στα νύχια του κιθαρίστα. Πλούσια τα ελέη. «Μια με απ’ όλα».



Guitar 3: Το αντίθετο της 1ης περίπτωσης. Μπόλικη χορδή, ελάχιστο αντηχείο. Πριμαριστό αποτέλεσμα, που μπορεί να εκληφθεί ως «επιθετικό», «διαυγές», «κρυστάλλινο», «κλινικό», κιμάς μόσχου νωπός, με τη βούλα τα καρπούζια, κλπ.

Σε καθεμιά περίπτωση, χρησιμοποιήθηκε και διαφορετικό μικρόφωνο, κάποιο από τα οποία είναι ψηφιακό, πράγμα που κατά βάσιν μπορεί να σημαίνει, εκτός των άλλων, διαφορετική πολική απόκριση, χώρια που υπάρχουν μικρόφωνα με ρυθμιζόμενη απόκριση.

Με άλλα λόγια, οι «χροιές» είναι στο χέρι του ηχολήπτη, και σκεφθείτε τι μπορεί να γίνει και εκ των υστέρων, στο post production. Συμπερασματικά, αν σας αρχίσει κανένας το παραμύθι περί «χροιών», στείλτε τον εδώ να ξυπνήσει. Όχι τίποτ’ άλλο, αλλά αυτά τα περί «χροιών» διαβάζουν οι εκ των έσω, (στουντιάδες, ηχολήπτες, μηχανικοί, παραγωγοί και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις), και λύνονται στα γέλια. :114:
 

Attachments


Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Τί είναι επιτέλους οι "χροιές";

Δηλαδή αν σου πει κάποιος θέλω "πλούσιο" ήχο, πως θα τον ηχογραφούσες ? :102:

Το συμπέρασμα τελικά ποιο είναι ?
 


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.560
Reaction score
2.171
Χμμμ, καλό και παραστατικό.
Αλλά... καθόλου δεν με εκπλήσσει το γεγονός! Περισσότερη εντύπωση μου είχε κάνει όπως είπα, το μέγεθος των διαφορών, που μάλιστα έβγαινε από PC. Τώρα εξηγείται.

Να παρατηρήσω πάντως, ότι η διαφορά στις χροιές, λόγω ποικίλης χρήσης εξοπλισμού και τεχνικών ηχογράφησης, δεν σημαίνει ότι διαφορετικές υλοποιήσεις ενισχυτικών στερούνται προσωπικής "ταυτότητας" ως προς τις χροιές.
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Τί είναι επιτέλους οι "χροιές";

....

Να παρατηρήσω πάντως, ότι η διαφορά στις χροιές, λόγω ποικίλης χρήσης εξοπλισμού και τεχνικών ηχογράφησης, δεν σημαίνει ότι διαφορετικές υλοποιήσεις ενισχυτικών στερούνται προσωπικής "ταυτότητας" ως προς τις χροιές.
Αυτός είναι και ο λόγος που μας αρέσει ένα ενισχυτής ή όχι, χωρίς να μπορούμε να το εξηγήσουμε ?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.564
Reaction score
22.086
Να παρατηρήσω πάντως, ότι η διαφορά στις χροιές, λόγω ποικίλης χρήσης εξοπλισμού και τεχνικών ηχογράφησης, δεν σημαίνει ότι διαφορετικές υλοποιήσεις ενισχυτικών στερούνται προσωπικής "ταυτότητας" ως προς τις χροιές.
Σωστά, αλλά ο προσδιορισμός αυτής της ταυτότητας προϋποθέτει άμεση σύγκριση, με όλα τα υπόλοιπα μέρη του συστήματος κοινά, και χρησιμοποιώντας το ίδιο κομμάτι από τον ίδιο δίσκο και στον ίδιο χώρο. Διαφορετικά, είναι τόσοι οι παράγοντες που διαφοροποιούν το ακουστικό αποτέλεσμα, που είναι σαν να αποφαίνεται για το σχέδιο του χαλιού κοιτάζοντας τα χνούδια του.
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: Re: Τί είναι επιτέλους οι "χροιές";

.... Guitar 3: Το αντίθετο της 1ης περίπτωσης. Μπόλικη χορδή, ελάχιστο αντηχείο. Πριμαριστό αποτέλεσμα, που μπορεί να εκληφθεί ως «επιθετικό», «διαυγές», «κρυστάλλινο», «κλινικό», κιμάς μόσχου νωπός, με τη βούλα τα καρπούζια, κλπ.
.....
Με άλλα λόγια, οι «χροιές» είναι στο χέρι του ηχολήπτη, και σκεφθείτε τι μπορεί να γίνει και εκ των υστέρων, στο post production
Επομένως λογικό που μου άρεσε περισσότερο το quiter3
.... Για τα άλλα δυό δεν μπορώ να πω από που προέρχονται, αλλά μπορώ να πω πως η guitar3 μου αρέσει καλύτερα. Η guitar2 φαίνεται σαν πολύ πλούσια για φυσικός ήχος,πολλά δυναμικά που κατά τη γνώμη μου δεν έχει το παίξιμό της ....
γιατί σε unplugged ακρόαση αυτό ακούς, μπόλικη χορδή και ελάχιστο αντηχείο. Τώρα αν αυτό είναι επιθετικό, θα το αντιμετωπίσω, ο άντρας ο ψημένος, ο σατράπης, ο πρόστυχος! :142:

Και φυσικά είναι στο χέρι του ηχολήπτη οι χροιές και γενικά το επίπεδο της εγγραφής. Το κακό είναι άμα πάει στο πόδι ....
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Τί είναι επιτέλους οι "χροιές";

Σωστά, αλλά ο προσδιορισμός αυτής της ταυτότητας προϋποθέτει άμεση σύγκριση, με όλα τα υπόλοιπα μέρη του συστήματος κοινά, και χρησιμοποιώντας το ίδιο κομμάτι από τον ίδιο δίσκο και στον ίδιο χώρο. Διαφορετικά, είναι τόσοι οι παράγοντες που διαφοροποιούν το ακουστικό αποτέλεσμα, που είναι σαν να αποφαίνεται για το σχέδιο του χαλιού κοιτάζοντας τα χνούδια του.
Αφού δεχόμαστε αυτό, το ερώτημα είναι πως ?
Ποιο το χαρακτηριστικό εκείνο του ενισχυτή που του δίνει "χαρακτήρα".
Κάτι μεταξύ απόκρισης και έντασης πρέπει να είναι...
 

GF

Μηνύματα
941
Reaction score
27
Re: Απάντηση: Re: Τί είναι επιτέλους οι "χροιές";

Αφού δεχόμαστε αυτό, το ερώτημα είναι πως ?
Ποιο το χαρακτηριστικό εκείνο του ενισχυτή που του δίνει "χαρακτήρα".
Κάτι μεταξύ απόκρισης και έντασης πρέπει να είναι...
Κατα την αποψη μου και αυτο ισχυει για ολα τα κομματια ενος συστηματος, απο πηγη μεχρι χωρο, και κατα αντιστροφη σειρα σπουδαιοτητας [χονδρικα] ειναι....

1) Αποκριση συχνοτητας
2) Αποκριση φασης
3) Στατικη αρμονικη παραμορφωση
4) Δυναμικη αρμονικη παραμορφωση
5) Παραμορφωση ενδοδιαμορφωσης.

Θεωροντας παντα οτι υπαρχει επαρκεια σε ολα τα αλλα (ισχυς, ρευμα, ταση κλπ)
 

D

deleted user 10898

Guest
να ρωτησω και εγω κατι με την αφελεια του αρχαριου...
ακουσα την προηγουμενη εβδομαδα εναν single ended λαμπατο να οδηγει ηχεια diy φτιαγμενα ειδικα για αυτον και τα λιγα του βατ.
μου εκανε τρομερη εντυπωση η αποδοση της φωνης και ειδικα ενος φλαουτου σε ενα κοματι. ειχε τοσο ογκο η φωνη της τραγουδιστριας αλλα και το οργανο ηταν σαν να επαιζε τεραστιο...
το ακουσμα μου αρεσε. (ο ιδιος ενισχυτης δεν μπορουσε να τοποθετησει και να διαχωρισει πρωτα και δευτερα βιολια σε ορχηστρικο κομματι....)
ερωτω αφελως... γιατι μου αρεσε αυτο το ακουσμα? καταλαβαινα οτι το δικο μου συστημα (λαμπατος προ, class d ενισχ, πανελ) ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα, αλλα το αλλο ειχε χροιες!!!!!! τι ειναι τελικα αυτες οι ρημαδες οι χροιες που μου αρεσαν?
μην βριζεται τον νεο,
Νικος
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: Τί είναι επιτέλους οι "χροιές";

Σου άρεσε γιατί οι συχνότητες της φωνής είναι οι ελκυστικότερες για το ανθρώπινο αυτί. Εκεί μπαίνει η "εκπαίδευση", να μάθει να καταλαβαίνει το πραγματικό και όχι το όμορφο. Πράγμα που δείχνεις να το έχεις ως ένα βαθμό. :107:
 

Μηνύματα
436
Reaction score
0
Με άλλα λόγια, οι «χροιές» είναι στο χέρι του ηχολήπτη, και σκεφθείτε τι μπορεί να γίνει και εκ των υστέρων, στο post production. Συμπερασματικά, αν σας αρχίσει κανένας το παραμύθι περί «χροιών», στείλτε τον εδώ να ξυπνήσει. Όχι τίποτ’ άλλο, αλλά αυτά τα περί «χροιών» διαβάζουν οι εκ των έσω, (στουντιάδες, ηχολήπτες, μηχανικοί, παραγωγοί και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις), και λύνονται στα γέλια. :114:
Εδώ άμα αλλάξεις ένα καλάμι σε σαξόφωνο, κλαρινέτο ή όμποε, νομίζεις ότι ακούς άλλο όργανο.
Αν δε αλλάξεις επιστόμιο (πχ στο σαξόφωνο βάλεις ένα μεταλλικό αντί για κοκκάλινο), τότε όντως ακούς άλλο όργανο.

Αυτό ισχύει και σ' άλλα όργανα. Παράδειγμα, λιγότερο κερί στις χορδές, άλλο κούρδισμα στην κιθάρα, νύχια (ναι, μη γελάτε!)...


Κοινώς, ακόμα και πριν φτάσεις στο μικρόφωνο (ή τους μαγνήτες, σε ηλεκρικά όργανα), μπορείς να παίξεις με τον ήχο.
Τι να λέμε τώρα...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.317
Μηνύματα
2.971.476
Members
38.298
Νεότερο μέλος
johnny_b90
Top