Ταξίδι στην Singapore και denon 4308

Μηνύματα
1.220
Reaction score
3
το τι ισχυει επισημα παρε ενα τηλεφωνο το βενιζελος να στο πει
Εχεις κάποιο λόγο που είσαι έτσι εριστικός?
Εκτός το λοιπόν από τα ταξίδια έχω και άλλες σχέσεις με το Βενιζέλος και τουλάχιστον αυτά που λέω ξέρω ότι είναι σωστά. Ο λόγος που τα λέω είναι να βοηθήσω τους φίλους συμφορουμίτες.
Τώρα αν εσύ δεν τα πιστεύεις, βέβαια, δικαίωμα σου
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
τι να σου πω
στο παν και αλλοι εκτος αν νομιζεις οτι εχεις δικιο
αν θες πας στο αεροδρομιο και σε περιμενει καποιος να σε παει να σου δειξει τι ισχυει
αν δεν σου αρεσει αυτο που ισχυει παλι δικαιωμα σου
παντως ειναι γνωστο οτι απο χωρες εοκ δεν υπαρχει φορος
αν θες ρωτα και εταιριες κουριερ να στο πουν
εκτος και αν και αυτες ειναι εριστικες
 


Μηνύματα
1.220
Reaction score
3
Φαίνεται πως δεν θες να καταλάβεις, αλλά δικαίωμα σου
Λοιπόν, αν κάποιος πάει ταξίδι εκτός schenghen με πτήση μέσω άλλης εντός schenghen χώρας, όταν έρθει εδώ υπόκειται σε τελωνειακό έλεγχο. Αν βέβαια το εισητήριο του είναι ας πούμε NY-Παρίσι-Αθήνα, αν σταματήσει και βγεί στον ενδιάμεσο σταθμό τότε θα ελεχθεί εκεί
Τώρα αν οι τελωνειακοί βαριούνται ή οτιδήποτε άλλο και δεν ελέγχουν...
Την επόμενη φορά που θα ταξιδέψεις εκτός Schenghen, και γυρίσεις μέσω Ευρώπης, κάνε μία χάρη στον εαυτό σου και φρόντισε το χαρτάκι που σου βάζουν στο χερούλι της αποσκευής σου κάντο να μην φαίνεται. Δεν χάνεις και τίποτα άλλωστε
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
να σου δωσω το τηλεφωνο ενος πιλοτου της ολυμπιακης να σου πει τι ισχυει ?
και αν θες τον συναντας στο αεροδρομιο ενστολο για να σου λυθει καθε απορια
 


Μηνύματα
61
Reaction score
0
Παιδιά ευχάριστο για τις απαντήσεις σας εχθές γύρισα από Μπαλί μέσω Σιγκαπούρης. Στην αρχή του ταξιδιού σταματήσαμε στην Σιγκαπούρη για μιάμιση μέρα. Αφού κάναμε ένα πρωινό τουρ το απογευματάκι πήγα σε δύο μεγάλα εμπορικά καταστήματα το Sim lim square και το Henan και τα δύο ήταν τεράστια 7 ορόφους ηλεκτρονικά ήταν ένας παράδεισος. Στο πρώτο μπορούσες να κάνεις παζάρια στο δεύτερο είχε φιξ τιμές. Στο Sim Lim είχε πιο πολλά από τα δικά μας στο δεύτερο περισσότερο για υπολογιστές. Τελικά αφού έκανα την βόλτα μου βρήκα το μαγαζί που έψαχνα είχε όλλα τα μοντέλα τις DENON η τιμή που είχε ο 3808 ήταν 900 € με το φπα το δικό τους το οποίο το έπαιρνες πίσω. Δεν τον αγόρασα διότι δεν είχε εγγύηση για Ευρώπη και δεύτερων το υπέρβαρο στην SINGAPORE AIRLINES είχε 30 € το κιλό και αυτός ζύγιζε 22 κιλά. Όσο για το τελωνείο δεν υπήρχε πρόβλημα ήταν ένας για 300 άτομα με το που έπιανε έναν και τον έβλεπες την έκανες με ελαφρά. Το μόνο που αγόρασα ήταν μια βιντεοκάμερα και ένα photo frame της Sony. Στην ουσία δεν γλύτωσα και τίποτα η Sony η βιντεοκάμερα είχε στο pixmania 70 € λιγότερο και το photo frame 40 € λιγότερα.
 


Μηνύματα
118
Reaction score
0
Αν και το θέμα έχεις ξεφύγει, με ηρεμία, θα ήθελα να συνοψίσω:

1. Οταν επιστρέφουμε από εκτός Schengen χώρα, το αυτοκόλλητο στη βαλίτσα δεν είναι πράσινο. Όταν "τσεκάρουμε" στη Σιγκαπούρη, θα πούμε ότι "τσεκάρουμε" για Αθήνα, άσχετα αν η επιστροφή γίνεται μέσω Ευρώπης. (πχ Σιγκαπούρη-Βερολίνο-Αθήνα). Στο Βερολίνο δεν γίνεται έλεγχος και οι βαλίτσες μεταφέρονται από αεροπλάνο σ' αεροπλάνο. Έτσι ο έλεγχος γίνεται στον τελικό προορισμό (Αθήνα).
2. Όταν στην Αθήνα φτάνει μιά τέτοια πτήση, όλες οι βαλίτσες βγαίνουν σχεδόν μαζί και όλοι οι επιβάτες κατευθύνονται (παλι μαζί) στη έξοδο, οπου υπάρχουν τελωνειακοί (επειδή προερχόμαστε από μη Schengen χώρα). Εκεί, είναι θέμα τύχης (και face control) να μας ζητήσουν ή όχι, να ανοίξουμε κάποια βαλίτσα.

Παρ' όλα αυτά, εύχομαι να έχεις ήδη πάει και να έχεις επιστρέψει με τον 4308 χωρίς προβλήματα.
 

Μηνύματα
1.220
Reaction score
3
Μα είναι δυνατόν, το ευνόητο λέμε
Δηλαδή ότι όσοι έρχονται εκτός EU υπόκεινται σε τελωνειακό έλεγχο, ήμαρτον!!
Τώρα όπως λέει και ο YannisA και όλοι έχουμε παρατηρήσει οι τελωνειακοί δεν έχουν και μεγάλη ζέση... άλλο αυτό όμως!
 


Μηνύματα
1.220
Reaction score
3
Ξέχασε την τιμή και κοίτα να τη χαρείς, μια χαρά φαίνεται
Η μόνη ένσταση, για μένα, είναι ότι δεν είναι HD αλλά αυτά είναι το τι θέλει ο καθένας, καλορίζικη!
 

Μηνύματα
61
Reaction score
0
Ξέχασε την τιμή και κοίτα να τη χαρείς, μια χαρά φαίνεται
Η μόνη ένσταση, για μένα, είναι ότι δεν είναι HD αλλά αυτά είναι το τι θέλει ο καθένας, καλορίζικη!
Και εγώ hd ήθελα αλλά είχε 1000 € η πιο φθηνή. Έξαλλου δεν είμαι και ο τύπος που θα την κρατάει συνέχεια. Το βαριέμαι το hobby αυτό.
 

Μηνύματα
1.220
Reaction score
3
Μαζί σου - εγώ της φωτογραφίας είμαι :)
Αλλά και σαν επένδυση θα σκεφτόμουν HD αλλά 1000€ είναι πάρα πολλά
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Εισαγωγές από ξένες χώρες, εκτός Ε.Ε. & τελωνειακός έλεγχος

Ο YannisA τα είπε όλα εν περιλήψει.

Επιτρέψτε μου να πω κι εγώ το τί ισχύει με απλά λόγια.

Σε όλες τις πτήσεις με ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ εντός Ε.Ε. οι αποσκευές φέρουν ταμπελάκι (tag) που φέρει στις δυο πλευρές του και κατά μήκος 2 πράσινες λωρίδες, που υποδηλώνουν πως η αποσκευή φορτώθηκε σε χώρα της Ε.Ε. Επί πλέον, αναφέρεται σαφώς τόσο η πόλη ή το όνομα του αεροδρομίου φόρτωσης (π.χ. ATH - από το ATHENS για την Αθήνα) όσο και ο τελικός προορισμός.

Στις πτήσεις με ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ εκτός Ε.Ε. τα tags των αποσκευών ΔΕΝ έχουν τις πράσινες λωρίδες και αυτό φαίνεται από πολλά μέτρα μακρυά.

Είναι, λοιπόν, στο χέρι και στην ευθύνη του τελωνειακού υπαλλήλου να σε σταματήσει και να σου ζητήσει τον έλεγχο των αποσκευών, ανεξάρτητα με ποιά πτήση ήρθες. Να σημειώσω πως πέραν αυτού του κανόνα, οι τελωνειακοί έχουν το δικαίωμα να ελέγξουν οποιαδήποτε αποσκευή, είτε προέρχεται από χώρα Ε.Ε. είτε όχι, για λόγους ευνόητους (μεταφορά επικίνδυνων αντικειμένων, ναρκωτικών, κλπ.), αρκεί να δικαιολογηθούν επαρκώς στον ελεγχόμενο επιβάτη και εφ' όσον βεβαίως οι αποσκευές του φέρουν tag με πράσινες λωρίδες.

Από κει και πέρα, οτιδήποτε άλλο είναι μόνο "υποθέσεις".

Να σημειώσω ότι επειδή κάνω συνεχώς ταξείδια στο εξωτερικό λόγω επαγγέλματος (εργαζόμενος στην ναυτιλία, τόσο σαν ναυτικός στο παρελθόν, όσο και σαν στέλεχος Ν. Εταιρείας), εντός και εκτός Ε.Ε., το πρόβλημα με τον εκτελωνισμό τέτοιων συσκευών το αντιμετωπίζω πολλά χρόνια τώρα και δεν υπάρχουν στάνταρντ κανόνες. Εξαρτάται από την στιγμή, την όρεξη του τελωνειακού και την καλοσύνη του (ή μη) να σε αφήσει να περάσεις το είδος ατελώνιστο ή με λίγο δασμό.

Τέλος, για να καλύψω και τα περί ενδιάμεσου σταθμού εντός Ε.Ε., θα πω το εξής παράδειγμα.

Το 1997, αν θυμάμαι καλά, ερχόμουν από Dubai, και είχα μαζί μου ένα μίνι στερεοφωνικό συγκρότημα, αλλά πλήρες, με ρ/ενισχυτή, CD, ηχειάκια κλπ., πακέτο αρκετά μεγάλο (και μάλιστα τυλιγμένο με άσπρο χαρτί απέξω για να μη φαίνεται), όχι δικό μου αλλά κάποιου συναδέλφου, τον οποίο εξυπηρετούσα.

Στην επιστροφή μου, ζήτησα από την εταιρεία να μου βγάλει εισιτήριο επιστροφής μέσω Ρώμης με την Alitalia.

Στο Dubai ζήτησα από την συνοδό εδάφους να μου τσεκάρει τις αποσκευές μέχρι Ρώμη, με την απόφαση - και το ρίσκο - να τις παραλάβω στη Ρώμη και μετά να τις ξανα-τσεκάρω για Αθήνα. Φυσικά, η διαφορά των ωρών στις πτήσεις μου επέτρεπε αυτή την επιλογή.

Όντως παρέλαβα τις αποσκευές στη Ρώμη και προχώρησα προς την έξοδο. Εκεί με σταμάτησαν οι Ιταλοί τελωνειακοί. Είδα κι έπαθα να τους πείσω πως τα πράγματά μου προορίζονται για την Αθήνα, δείχνοντάς τους διαβατήριο και εισιτήριο, για να με αφήσουν να περάσω. Φυσικά, μετά το ξανα-τσεκάρισμα των αποσκευών στη Ρώμη, μπήκαν tags με πράσινη λωρίδα, και στην Αθήνα, μολονότι ο τελωνειακός με σταμάτησε προς στιγμήν, είδε τα tags και με άφησε να περάσω ελεύθερα.

Σήμερα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει. ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ χώρα εντός Ε.Ε. πρωτομπείς, με αποσκευές προερχόμενες εκτός Ε.Ε., υπόκεισαι σε άμεσο τελωνειακό έλεγχο και είσαι υποχερωμένος να εκτελωνίσεις επί τόπου τα είδη. Αυτό τουλάχιστον έχω αντιληφθεί από τα τελευταία ταξείδια μου.

Και κάτι ακόμα, σχετικά με το βάρος των αποσκευών.

Τα τελευταία χρόνια, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν αγριέψει πολύ και είναι αυστηρές ως προς το επιτρεπόμενο βάρος αποσκευών ανά επιβάτη. Ως γνωστόν, το επιτρεπτό σύνηθες βάρος είναι 20 κιλά. Σε οριμένες περιπτώσεις, αυτό μπορεί να γίνει 30 ή 40 κιλά, αλλά για ορισμένες κατηγορίες επιβατών (οι ναυτικοί είναι μία από αυτές).

Το επί πλέον βάρος ανά κιλό χρεώνεται με πολύ δυσβάτακτο κόστος. Από Σιγγαπούρη δεν θα μου έκανε εντύπωση ακόμα κι αν ζητούσαν 10 ή 15 δολλάρια το κιλό. Βεβαίως, αν κάποιος δεν είναι μόνος του και το σύνολο των κιλών δύο (η περισσοτέρων) ανθρώπων δεν ξεπερνά το επιτρεπτό, τότε μπορεί να ρισκάρει για μια τέτοια συσκευή. Αλλά όλα πρέπει να γίνουν με γνώμονα τα παραπάνω.

Αυτά προς γνώσιν όλων. Και ελπίζω να βοήθησα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.326
Μηνύματα
2.971.727
Members
38.301
Νεότερο μέλος
antavent
Top