Προβολεας της χρονιας?

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
731
Στο αμερικανικο φορουμ διαβαζω πως το περιοδικο Home Theater Magazine
ανακυρηξε ως καλυτερο βιντεοπροβολεα της χρονιας τον...
Marantz VP-11S2

Δευτερος ο JVC HD100

Δεν εχω δει τον 11S2 , και οντως ελπιζω να ειναι τοσο καλος.
Κρινοντας ομως απο τον δευτερο και γνωριζοντας πως στο περιοδικο
εχουν ηδη κανει τεστ τον Sony VPL-VW200....ε, να...μου φαινεται καπως....
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Μια χαρα να σου φαίνεται.
Τι; σου πέφτουν '"λίγοι" και οι Marantz τώρα;
Εξαιρετικός ο 200 αλλά εχει τα θεματάκια του, που για κάποιους είναι βασικότατα.
 



Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Προβολεας της χρονιας?

Μια χαρα να σου φαίνεται.
Τι; σου πέφτουν '"λίγοι" και οι Marantz τώρα;
Εξαιρετικός ο 200 αλλά εχει τα θεματάκια του, που για κάποιους είναι βασικότατα.
Πες του τα βρε Βαγγέλη του Αντρέα με τις γεροντοκαψούρες του :137:

Πάντως, έναν marantz έχω δει στη ζωή μου και τρελάθηκα, με τον 200 δεν τρελάθηκα.
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

Ο Σκαφάτος μας τα "έχει κάνει μαλακά σαν κρέμα" που λένε κι οι φίλοι μας οι Γάλλοι, με τον Sony VPL 200, και ελικρινά δυσκολεύομαι να κατανοήσω τους λόγους. :121:

Ο Sony VPL200 είναι όντως πρωταθλητής της καλής κίνησης με το motion flow στο low, καθώς και στις διαβαθμίσεις των χρωμάτων λόγω της XENON λάμπας του. Από κει και πέρα όμως, το χάος!... :116:

Με την αυτόματη ίριδα ενεργοποιημένη, ο 200άρης έχει κορυφαίο on/off contrast, αλλά δημιουργεί κάποσα θεματάκια στο gamma του. Αν πάλι, τολμήσεις να του απενεργοποιήσεις την αυτόματη ίριδα, το on/off contrast του κυμαίνεται στα μετριότατα επίπεδα του 3500-4000:1, οπότε αποχαιρετάτε αυτομάτως τα τρισδιάστατα σκοτεινά πλάνα!

Το ANSI contrast του κυμαίνεται στα πολύ χαμηλά επίπεδα του 260:1 στα πατερνάκια-σκακιέρες, όπως έχει μετρηθεί σε πάμπολλα reviews του εξωτερικού, σαν κλασικός τρίτσιπος που είναι, υστερεί δραματικά στο ANSI contrast, πάντα σε σχέση με τις κορυφαίες μονότσιπες DLP σχεδιάσεις.

Η σύγκλισή του όπως τον είδαμε στη PSA κυμαινόταν από κουκουρούκου έως πολύ μέτρια, με άμεση επίπτωση στην ευκρίνειά του, αφού δυσκολευόμαστε αρκετά στο να διαβάσουμε τα παράθυρα του desktop του HTPC! Οπότε καταλαβαίνετε το τι γέλιο ρίχνω με τις π@π@ριές του ειδικού τύπου, που βάζουν βαθμό 10 στην ευκρίνεια του VPL200! :111: :142:
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
731
Re: Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

Ο Σκαφάτος μας τα "έχει κάνει μαλακά σαν κρέμα" που λένε κι οι φίλοι μας οι Γάλλοι, με τον Sony VPL 200, και ελικρινά δυσκολεύομαι να κατανοήσω τους λόγους.

Ο Sony VPL200 είναι όντως πρωταθλητής της καλής κίνησης με το motion flow στο low, καθώς και στις διαβαθμίσεις των χρωμάτων λόγω της XENON λάμπας του. Από κει και πέρα όμως, το χάος!...

Με την αυτόματη ίριδα ενεργοποιημένη, ο 200άρης έχει κορυφαίο on/off contrast, αλλά δημιουργεί κάποσα θεματάκια στο gamma του. Αν πάλι, τολμήσεις να του απενεργοποιήσεις την αυτόματη ίριδα, το on/off contrast του κυμαίνεται στα μετριότατα επίπεδα του 3500-4000:1, οπότε αποχαιρετάτε αυτομάτως τα τρισδιάστατα σκοτεινά πλάνα!

Το ANSI contrast του κυμαίνεται στα πολύ χαμηλά επίπεδα του 260:1 στα πατερνάκια-σκακιέρες, όπως έχει μετρηθεί σε πάμπολλα reviews του εξωτερικού, σαν κλασικός τρίτσιπος που είναι, υστερεί δραματικά στο ANSI contrast, πάντα σε σχέση με τις κορυφαίες μονότσιπες DLP σχεδιάσεις.

Η σύγκλισή του όπως τον είδαμε στη PSA κυμαινόταν από κουκουρούκου έως πολύ μέτρια, με άμεση επίπτωση στην ευκρίνειά του, αφού δυσκολευόμαστε αρκετά στο να διαβάσουμε τα παράθυρα του desktop του HTPC! Οπότε καταλαβαίνετε το τι γέλιο ρίχνω με τις π@π@ριές του ειδικού τύπου, που βάζουν βαθμό 10 στην ευκρίνεια του VPL200!
Χθες που βρεθηκαμε απο κοντα σου εκαναν μια ερωτηση και ακομα
περιμενω την απαντηση:
Δειξε μου τον καλυτερο!Μπορεις?
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

Ο Σκαφάτος μας τα "έχει κάνει μαλακά σαν κρέμα" που λένε κι οι φίλοι μας οι Γάλλοι, με τον Sony VPL 200, και ελικρινά δυσκολεύομαι να κατανοήσω τους λόγους. :121:

Ο Sony VPL200 είναι όντως πρωταθλητής της καλής κίνησης με το motion flow στο low, καθώς και στις διαβαθμίσεις των χρωμάτων λόγω της XENON λάμπας του. Από κει και πέρα όμως, το χάος!... :116:

Με την αυτόματη ίριδα ενεργοποιημένη, ο 200άρης έχει κορυφαίο on/off contrast, αλλά δημιουργεί κάποσα θεματάκια στο gamma του. Αν πάλι, τολμήσεις να του απενεργοποιήσεις την αυτόματη ίριδα, το on/off contrast του κυμαίνεται στα μετριότατα επίπεδα του 3500-4000:1, οπότε αποχαιρετάτε αυτομάτως τα τρισδιάστατα σκοτεινά πλάνα!

Το ANSI contrast του κυμαίνεται στα πολύ χαμηλά επίπεδα του 260:1 στα πατερνάκια-σκακιέρες, όπως έχει μετρηθεί σε πάμπολλα reviews του εξωτερικού, σαν κλασικός τρίτσιπος που είναι, υστερεί δραματικά στο ANSI contrast, πάντα σε σχέση με τις κορυφαίες μονότσιπες DLP σχεδιάσεις.

Η σύγκλισή του όπως τον είδαμε στη PSA κυμαινόταν από κουκουρούκου έως πολύ μέτρια, με άμεση επίπτωση στην ευκρίνειά του, αφού δυσκολευόμαστε αρκετά στο να διαβάσουμε τα παράθυρα του desktop του HTPC! Οπότε καταλαβαίνετε το τι γέλιο ρίχνω με τις π@π@ριές του ειδικού τύπου, που βάζουν βαθμό 10 στην ευκρίνεια του VPL200! :111: :142:

O Sony VPL200 Παναγιωτη ειναι ο καλυτερος τριτσιπος και οχι μονο

1)εχει την καλυτερη συγκλιση απο ολα τα τριτσιπα μιας και εχει την δυνατοτητα διορθωσης η οποια οπως ειδαμε κανει δουλεια.
Δεν μπορει να γινει dlp αλλα ειναι αρκετα κοντα....που σημαινει οτι πολυ δυσκολα καποιος θα δει κατι.....

2)εχει το καλυτερο χρωμα

3)εχει καλο on/off (με χρηση ιριδας)

4)την καλυτερη κινηση

5)εχει το καλυτερο ansi contrast ..
(ξεπερναει και τον sharp ....που ειναι κορυφαιος...)

6)εχει ποιοτητα κατασκευεις(ισαξια του marantz)

7)εχει πολυ καλα μενου ετσι ωστε να κανεις οτι γουσταρεις σε θεμα ρυθμισεων..

8)η ευκρινεια ειναι κορυφαια οπου το gamma ειναι σωστο....

9)εχει πολυ καλη ομοιομορφια

ολα αυτα με χρηση του motion flow.....

Και κατα ειναι μονο το gama του......

Τα λεφτα του τα αξιζει μεχρι τελευταιας δεκαρας.....
Εικονα σαν του 200αρι δυσκολα θα ξεπερστει....
Εκτος τωρα με τα led αν αλλαξουν τα δεδομενα....
Ειδωμεν....

Οποτε Παναγιωτη μην δυσκολευεσαι να κατανοησεις τους λογους...
Τα πραγματα ειναι απλα....και ολα οσα εγραψα ισχυουν 100%

Toν αγοραζεις λοιπον....παιρνεις και εναν αναμορφικο.....και καθεσε και απολαμβανεις εικονα 120" σε 235 ....
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

Στο αμερικανικο φορουμ διαβαζω πως το περιοδικο Home Theater Magazine
ανακυρηξε ως καλυτερο βιντεοπροβολεα της χρονιας τον...
Marantz VP-11S2

Δευτερος ο JVC HD100

Δεν εχω δει τον 11S2 , και οντως ελπιζω να ειναι τοσο καλος.
Κρινοντας ομως απο τον δευτερο και γνωριζοντας πως στο περιοδικο
εχουν ηδη κανει τεστ τον Sony VPL-VW200....ε, να...μου φαινεται καπως....
Καλυτερα που εβγαλαν αυτον απο το να ειχαν τον jvc hd100...

Αν σκεφτεις οτι jvc εχει το τριπλο on/off ....
..εχει τα μισα λεφτα....και τον κατατασουν δευτερο....
Φαντασου τι αποψη εχουν για την εικονα του....
Αλλα τι να κανουν που ο κοσμος πεφτει με την μουρη οταν βλεπει τετοια on/off...
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

O Sony VPL200 Παναγιωτη ειναι ο καλυτερος τριτσιπος και οχι μονο

1)εχει την καλυτερη συγκλιση απο ολα τα τριτσιπα μιας και εχει την δυνατοτητα διορθωσης η οποια οπως ειδαμε κανει δουλεια.
Δεν μπορει να γινει dlp αλλα ειναι αρκετα κοντα....που σημαινει οτι πολυ δυσκολα καποιος θα δει κατι.....

3)εχει καλο on/off (με χρηση ιριδας)

5)εχει το καλυτερο ansi contrast ..
(ξεπερναει και τον sharp ....που ειναι κορυφαιος...)

8)η ευκρινεια ειναι κορυφαια οπου το gamma ειναι σωστο....

Ας τα πάρουμε ένα ένα τα σημεία που επισημαίνεις λοιπόν, μήπως βγάλουμε κάποια άκρη. Αφαίρεσα τα σημεία που συμφωνώ μαζί σου, για να συζητήσουμε τα υπόλοιπα...

1) Για τη σύγκλιση του VPL200 μιλάς λες και αναφέρεσαι σε άλλον προβολέα από αυτόν που είδαμε. Πουθενά δεν είδαμε ότι τα μενού του VPL200 μπορούσαν να μας δώσουν καλύτερη ρύθμιση από την εργοστασιακή, αυτό αποτελεί δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα. Αυτό που όλοι μας είδαμε, και επικαλούμαι σε αυτό το σημείο τις μαρτυρίες του Βαγγέλη Λάμπρου, του Δημήτρη Ακριβού αλλά και άλλων που ήταν παρόντες, ήταν το εσωτερικό πατερνάκι του VPL200 να μας δείχνει άριστη σύγκλιση, ενώ αντίθετα το πατερνάκι το DVE HD-DVD να μας δείχνει κουκουρούκου σύγκλιση! :111:

Δεν δοκιμάσαμε να βελτιώσουμε τη σύγκλιση του VPL200, απλώς διαπιστώσαμε κι εμείς αυτό που είδε κι ο Thomas Norton στο δικό του review του για τον VPL200, ότι δηλαδή το εσωτερικό πατερνάκι του VPL200 για τη ρύθμιση της σύγκλισης είναι για τα μπάζα, και μάλιστα ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΠΟΝΗΡΑ φτιαγμένο με σκοπό να ξεγελάει τον ιδιοκτήτη του VPL200, αφού του δίνει την εντύπωση ότι η σύγκλισή του είναι άριστη, ενώ στη πραγματικότητα η σύγκλιση είναι από πολύ μέτρια έως κουκουρούκου! :142:

Στο review του για τον VPL200, ο Thomas Norton αναφέρει σαφέστατα ότι παιδεύτηκε πολλές ώρες προσπαθώντας να βελτιώσει την εργοστασιακή ρύθμιση της σύγκλισης, αλλά στο τέλος τα παράτησε, μια και ότι κι αν έκανε κατέληγε σε χειρότερο αποτέλεσμα από το εργοστασιακό, οπότε αναγκάστηκε στο τέλος να ξαναγυρίσει στις αρχικές ρυθμίσεις της σύγκλισης. Οπότε, όπως καταλαβαίνεις, το δικό σου συμπέρασμα ότι θα μπορούσε ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ο VPL200 να αποκτήσει άριστη σύγκλιση μετά από ρύθμιση, είναι εντελώς ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ και μέχρι να το δούμε να γίνεται στη πράξη μπροστά στα μάτια μας, δεν αποτελεί παρά λόγια του αέρα...

Επίσης, ένα άλλο σημείο που έδειχνε ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΑ κατά την ταπεινή μου άποψη, το πρόβλημα στη σύγκλιση του VPL200, άρα και στην ευκρίνειά του, ήταν το desktop του HTPC: δυσκολευόμουν πολύ να διαβάσω τα γράμματα στα παράθυρα, σε πλήρη αντίθεση με τον Kuro, που όσο τουλάχιστον έπαιζε στη κάτω βάση, και άρα δεν γινόταν εκτεταμένη χρήση του vertical lens shift, διάβαζα μια χαρά τα παράθυρα!

3) και 8) Λες: 3) εχει καλο on/off (με χρηση ιριδας), και αμέσως μετά λες: 8) η ευκρινεια ειναι κορυφαια οπου το gamma ειναι σωστο..., δύο σημεία δηλαδή που είναι εντελώς αλληλοσυγκρουόμενα μεταξύ τους στον VPL200, καθώς η ύπαρξη του ενός, αυτομάτως αναιρεί την ύπαρξη του άλλου: αν ο χρήστης επιλέξει αυτόματη ίριδα, έχει μεν κορυφαίο on/off contrast, αλλά το gamma είναι κουκουρούκου, άρα και ένα μέρος της ευκρίνειας πηγαίνει περίπατο, όπως και μόνος σου παραδέχεσαι! Εξάλλου, νομίζω ότι ήσουν παρών στη φωτομέτρηση του gamma του VPL200 με το π@π@ροφωτόμετρο, όπου νομίζω ότι θα θυμάσαι πολύ καλά ότι στο 60IRE η αυτόματη ίριδα του VPL200 χάζευε εντελώς και μπέρδευε τα μπούτια της, δεν μπορούσε να αποφασίσει πόσο να ανοιγοκλείσει, ξεκινούσε από τα 8000 lux και κατέληγε στα 7000 lux(!!!) :142:

Αν από την άλλη μεριά, ο χρήστης απενεργοποιήσει την αυτόματη ίριδα, αποκτά αυτομάτως σωστό gamma, άρα και σωστή ευκρίνεια, αποχαιρετά όμως αυτομάτως τα τρισδιάστατα σκοτεινά πλάνα, όπως ακριβώς γράφω στο πρώτο μήνυμα! Ή μήπως θα τολμήσεις να μου ισχυριστείς, ότι θα κοιτάξει στα μάτια ο VPL200 με ένα on/off contrast 3.500 έως 4.000:1 με τη σταθερή ίριδα, π.χ. τον Kuro που έχει τουλάχιστον 20.000:1, στα σκοτεινά πλάνα;!

5) Τώρα τι να πω βρε Κώστα, αυτό κι αν το θεωρώ εντελώς ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ συμπέρασμα. Ισχυρίζεσαι ότι έχει καλύτερο ANSI contrast ο VPL200 από τον Sharp 21000, όταν στα πατερνάκια-σκακιέρες, ο Sharp καταγράφει τουλάχιστον ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ANSI contrast από τον VPL200! Ξέρω βεβαίως πολύ καλά τι εννοείς: εννοείς ότι αυτό το ANSI contrast ο Sony το καταγράφει μόνο σε κινούμενη εικόνα λόγω του motion flow και όχι σε ακίνητη όπως είναι τα πατερνάκια αναφοράς! Ε και λοιπόν;! Κι εγώ μπορώ να σου πω ότι είμαι ο πάπας της Ρώμης! Υπάρχει κάποιος τρόπος να μας αποδείξεις αυτόν τον ισχυρισμό περί ANSI contrast σε κινούμενη εικόνα;;; :118:
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"><meta name="ProgId" content="Word.Document"><meta name="Generator" content="Microsoft Word 10"><meta name="Originator" content="Microsoft Word 10"><link rel="File-List" href="file:///C:%5CDOCUME%7E1%5C0EEF%7E1%5CLOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml"><link rel="Edit-Time-Data" href="file:///C:%5CDOCUME%7E1%5C0EEF%7E1%5CLOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_editdata.mso"><!--[if !mso]> <style> v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} </style> <![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><style> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> </style><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";} </style> <![endif]--> <o:p> </o:p>
Ισχυρίζεσαι ότι έχει καλύτερο ANSI contrast ο VPL200 από τον Sharp 21000, όταν στα πατερνάκια-σκακιέρες, ο Sharp καταγράφει τουλάχιστον ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ANSI contrast από τον VPL200! Ξέρω βεβαίως πολύ καλά τι εννοείς: εννοείς ότι αυτό το ANSI contrast ο Sony το καταγράφει μόνο σε κινούμενη εικόνα λόγω του motion flow και όχι σε ακίνητη όπως είναι τα πατερνάκια αναφοράς! Ε και λοιπόν;! Κι εγώ μπορώ να σου πω ότι είμαι ο πάπας της Ρώμης! Υπάρχει κάποιος τρόπος να μας αποδείξεις αυτόν τον ισχυρισμό περί ANSI contrast σε κινούμενη εικόνα;;; <!--[if gte vml 1]><v:shapetype id="_x0000_t75" coordsize="21600,21600" o:spt="75" o:preferrelative="t" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" filled="f" stroked="f"> <v:stroke joinstyle="miter"/> <v:formulas> <v:f eqn="if lineDrawn pixelLineWidth 0"/> <v:f eqn="sum @0 1 0"/> <v:f eqn="sum 0 0 @1"/> <v:f eqn="prod @2 1 2"/> <v:f eqn="prod @3 21600 pixelWidth"/> <v:f eqn="prod @3 21600 pixelHeight"/> <v:f eqn="sum @0 0 1"/> <v:f eqn="prod @6 1 2"/> <v:f eqn="prod @7 21600 pixelWidth"/> <v:f eqn="sum @8 21600 0"/> <v:f eqn="prod @7 21600 pixelHeight"/> <v:f eqn="sum @10 21600 0"/> </v:formulas> <v:path o:extrusionok="f" gradientshapeok="t" o:connecttype="rect"/> <o:lock v:ext="edit" aspectratio="t"/> </v:shapetype><v:shape id="_x0000_i1025" type="#_x0000_t75" alt="" style='width:11.25pt; height:11.25pt'> <v:imagedata src="file:///C:\DOCUME~1\0EEF~1\LOCALS~1\Temp\msohtml1\01\clip_image001.gif" o:href="http://www.avsite.gr/vb/-/smilies/1-15x15/118.gif"/> </v:shape><![endif]--><!--[if !vml]-->:118:<!--[endif]-->
<o:p></o:p>
<o:p> </o:p>
Πράγματι δεν υπαρχει κάποιος τροπος μέτρησης που να αποδεικνύει τις τιμές του ansi σε κινούμενη εικονα, παρολα αυτά ο ισχυρισμός του Κωστα μου φαίνεται λογικός.:111:
Αν και πιο πολύ μάλλον πρόκειται για αίσθηση παρα για πραγματικές τιμές. <o:p></o:p>
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

Παναγιωτη με γνωριζεις αρκετα καλα θα ελεγα.....

Οταν λεω κατι δεν το λεω για πλακα.....κατι γινετε....


Ασχολουμαι αρκετα χρονια και εχω μια ελαχιστη εμπειρια ......

Ολοι ειδαμε και ετσι τον προβολεα και αλλιως(motion flow)
Yπαρχει σαφης διαφορα στην εικονα ......


Αυτο με το ansi contrast στο εχω πει απο την πρωτη στιγμη που τον ειδαμε....
Ουτε πιστευω οτι το εχεις διαβασει πουθενα απο αυτους που διαβαζεις στο εξωτερικο.
Και ουτε προκειται να διαβασεις(η ακουσεις)κατι τετοιο γιατι εχει να κανει με εικονα καθαρα και οχι νουμερα απο πατερνς.......που σημαινει οτι ο καθε ενας μπορει να κανει τεστ εναν προβολεα και βγαζωντας καποια νουμερα να δειξει ποσο καλος ειναι η οχι(ακομα και εσυ με το π@π@ροφοτομετρο)....εδω μιλαμε για εικονα κινουμενη που χρειαζεται εμπειρια αλλη.......

Δεν με ενδιαφερει λοιπον τι πιστευεις.....
...Εξαλλου γνωριζω πολυ καλα οτι εισαι νουμερακιας....στην ταινια χανεσε....

Εγραψα την αποψη μου στο πως βλεπω το προβολι.....
Εσυ εχεις αλλη αποψη και καλα κανεις......
Δεν νομιζω να χρειαζετε να συζητησουμε τιποτα.....
Αυτα που εγραψα η τα δεχεσε η οχι.......η κατα το ημιση.....
Δεν κανω λαθη παλι στο να καθομαι τι και πως κ.λ.π...δεν με ενδιαφερει.....
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

5) Τώρα τι να πω βρε Κώστα, αυτό κι αν το θεωρώ εντελώς ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ συμπέρασμα. Ισχυρίζεσαι ότι έχει καλύτερο ANSI contrast ο VPL200 από τον Sharp 21000, όταν στα πατερνάκια-σκακιέρες, ο Sharp καταγράφει τουλάχιστον ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ANSI contrast από τον VPL200! Ξέρω βεβαίως πολύ καλά τι εννοείς: εννοείς ότι αυτό το ANSI contrast ο Sony το καταγράφει μόνο σε κινούμενη εικόνα λόγω του motion flow και όχι σε ακίνητη όπως είναι τα πατερνάκια αναφοράς! Ε και λοιπόν;! Κι εγώ μπορώ να σου πω ότι είμαι ο πάπας της Ρώμης! Υπάρχει κάποιος τρόπος να μας αποδείξεις αυτόν τον ισχυρισμό περί ANSI contrast σε κινούμενη εικόνα;;; :118:
Δεν πιστευω να ζηλευεις επειδη εβγαλα τον sony καλυτερο..:112:
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

Δεν πιστευω να ζηλευεις επειδη εβγαλα τον sony καλυτερο..

Ναι σιγά τώρα! Λες και είναι κανένας σοβαρός προβολέας ο Sharp 21000! :137:

Λες και δεν έχουμε δει πόσα προβλήματα έχει στην εικόνα του και πόσους συμβιβασμούς πρέπει να κάνει κάποιος για να πει ότι μπορεί να πάρει αξιοπρεπή σκοτεινά πλάνα! :116:

Για να μη μιλήσω για το flickering της λάμπας, τη ταχύτατη πτώση 20% της φωτεινότητας μόλις στις 100 πρώτες ώρες λειτουργίας κτλ. :141:

Γι' αυτό λέω και ξαναλέω ότι δεν υπάρχει κανένας προβολέας που να μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς σε πολλούς τομείς της εικόνας, απλώς πρέπει να διαλέξει κάποιος το είδος των συμβιβασμών που θα κληθεί να κάνει... :121:
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
731
Re: Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

Γι' αυτό λέω και ξαναλέω ότι δεν υπάρχει κανένας προβολέας που να μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς σε πολλούς τομείς της εικόνας, απλώς πρέπει να διαλέξει κάποιος το είδος των συμβιβασμών που θα κληθεί να κάνει... :121:
Ωραια!
Εαν εκανες εσυ αυτον τον συμβιβασμο σημερα, με ποιον θα τον εκανες?
Με το χερι στην καρδια, συντροφε!:126:
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

Ναι σιγά τώρα! Λες και είναι κανένας σοβαρός προβολέας ο Sharp 21000! :137:

Λες και δεν έχουμε δει πόσα προβλήματα έχει στην εικόνα του και πόσους συμβιβασμούς πρέπει να κάνει κάποιος για να πει ότι μπορεί να πάρει αξιοπρεπή σκοτεινά πλάνα! :116:

Για να μη μιλήσω για το flickering της λάμπας, τη ταχύτατη πτώση 20% της φωτεινότητας μόλις στις 100 πρώτες ώρες λειτουργίας κτλ. :141:

Γι' αυτό λέω και ξαναλέω ότι δεν υπάρχει κανένας προβολέας που να μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς σε πολλούς τομείς της εικόνας, απλώς πρέπει να διαλέξει κάποιος το είδος των συμβιβασμών που θα κληθεί να κάνει... :121:
Ειναι σοβαρος προβολεας ο sharp...
O καινουριος marantz θα εχει την ποιοτητα εικονας τoυ sharp χωρις το flickering(λογο ποιοτητας κατασκευεις)και με ελαφρος καλυτερη ομοιομορφια.....
 

Μηνύματα
22.273
Reaction score
15.548
Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

Γι' αυτό λέω και ξαναλέω ότι δεν υπάρχει κανένας προβολέας που να μπορεί να σταθεί αξιοπρεπώς σε πολλούς τομείς της εικόνας, απλώς πρέπει να διαλέξει κάποιος το είδος των συμβιβασμών που θα κληθεί να κάνει... :121:
Αυτο υπηρχε παντα Πανο....

Το θεμα ειναι να ειναι ισοροποιμενη η εικονα σε ολους τους τομεις
(οπως στο εχω πει χιλιες φορες)και να μην υπαρχουν σκαμπανεβασματα μεγαλα στις παραμετρους εικονας....
O sharp ειναι ισοροποιμενο μηχανακι και για μενα κορυφαιο....
Tα εχει ολα για να δειξει 100" σωστα μια εικονα...
Το μονο προβλημα ειναι το flickering λογο ποιοτητας και η ελαφρος ανομοιομορφια λογο ιριδας....
Εαν ο marantz δεν το εχει το πρωτο κερδισε......
Δεν νομιζω να δειξει κατι καλυτερο απο οτι ο sharp.....
Δεν μπορει να δειξει κατι καλυτερο γιατι απλα ειναι ενας sharp σε δυνατοτητες με καλυτερα καποια σημεια στα ηλεκτρονικα του...
Ουτε υπαρχει αλλο μηχανακι να μπορει να δειξει ετσι την εικονα μεχρι σημερα.......

Τωρα το ποσο πεφτει η λαμπα ειναι αναμενομενο....φυσιολογικο..
Χρειαζεται λαμπα ανα τοσες ωρες.....

Η sony απο την αλλη σου παρεχει τα παντα στην εικονα ισοροποιμενα σχεδον εκτος του οτι μεταφραζει τις εκαστοτοτε σκηνες οπως γουσταρει....δλδ λογο αυτοματης ιριδας δεν εχει "πιστη" αναπαραγωγη το πως ειναι η καθε σκηνη...δλδ αλλες μπορει να ειναι σωστες και αλλες οχι ....οποτε χανεσε.....ομως η εικονα του αρεσει....και ειναι λογικο.
Ειναι ενα κορυφαιο μηχανακι με 2-3 προβληματακια που η τα δεχεσε και ζεις η πας σε αλλο....

Και οσον αφορα τους jvc γενικος....μιας και εγραψα για τους αλλους .....ε ας πω κατι και γι'αυτους....
Δεν πιστευω να θεωρεις σοβαρο ενα μηχανακι που καθε λιγο και λιγακι χανει το gamma του και χρειαζεται 2.5 gamma για να μπορεσει να πιασει αυτα που κανει ο sharp η ο καινουριος marantz.
Ασε το χρωμα.κ.λ.π..μην γραφω τα ιδια παλι.
Και μην κοιτας που δεν τα γραφουν αυτα οταν κανουν review ...

Ο greg για παραδειγμα θεωρει τον jvc 100 κορυφαιο μονο για το on/off του .....!!!!!!!!
1)εχει το χρωμα του sony-sharp?
2)εχει την συγκλιση των dlp?
3)εχει την ομοιομορφια των dlp?
4)εχει το ansi contrast των dlp ?

Σε ολα ειναι πισω......

ααααααα....για το ansi.....
Το ansi contrast δεν τον πειραζει τον greg γιατι κανει ενα gamma 2.5(ακουσον-ακουσον)και προσπαθει ετσι να δωσει την αντιθεση στην εικονα που χρειαζεται ωστε να δειξει σαν τον sharp στα ημι-φωτιζμενα πλανα....
Ναι .......σωστα.....αλλα απο την αλλη χανει σε γενικη φωτεινοτητα σκηνης.....παιρνει αντιθεση οπτικη (μαιμου) και χανει στην λεπτομερια...λασπονουν οι διαβαθμισεις....Ασε που καποιες σκηνες τις περναει με ιδια φωτεινοτητα μιας και το gamma 2.5 δημιουργει οπτικα ιδια σκοτεινα ........!!!!!!!
Αμ δεν ειναι ετσι Παναγιωτη.......
Κανεις αλχιμιες για να κερδισεις κατι.....δεν λεω..η τελος παντων να ισοροποισεις μια κατασταση.....
Αλλα οχι να θεωρεις κορυφαιο ενα μηχανακι επειδη μπορει και σου δινει ενα on/off ........
Εγω ποσες φορες σου εχω πει οτι το gamma 2.3 ειναι το ποιο ιδανικο για τους προβολεις με βαση τις δυνατοτητες που εχουν..
Στο sharp ομως δεν μπορεις να το κανεις αυτο γιατι εχει πολυ καλο ansi contrast.....
Oταν τον πρωτοειδαμε αυτο δεν σου ειπα.....

Και αλλα πολλα μπορεις να πεις ......αστα.....!!!!!!!!

Διαλεγεις Πανο.....(αναλογα το μεγεθος καδρου)
Η παιρνεις εικονα για να βλεπεις οσο γινετε ποιο σωστα.....(με ψιλοπροβληματα φυσιολογικα)
π.χ. marantz - sharp
Η παιρνεις εικονα να αρεσει και ας χανει σε καποια σημεια..
π.χ.sony vpl200 η jvc

Τα ψιλοπηρα λιγο....αλλα καλμαρα τωρα...σορυ.......!!!!
Εγω ειμαι σχεδον μια 5ετια με τον ιδιο προβολεα....
Εχω δεχτει τα προβληματα εξαρχης και ζω με αυτα......

Ασε που με κανεις και γραφω πραγματα που δεν θελω και δεν πρεπει να γραφω....!!!!!
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
731
Re: Απάντηση: Προβολεας της χρονιας?

Αυτο υπηρχε παντα Πανο....

Το θεμα ειναι να ειναι ισοροποιμενη η εικονα σε ολους τους τομεις
(οπως στο εχω πει χιλιες φορες)και να μην υπαρχουν σκαμπανεβασματα μεγαλα στις παραμετρους εικονας....
O sharp ειναι ισοροποιμενο μηχανακι και για μενα κορυφαιο....
Tα εχει ολα για να δειξει 100" σωστα μια εικονα...
Το μονο προβλημα ειναι το flickering λογο ποιοτητας και η ελαφρος ανομοιομορφια λογο ιριδας....
Εαν ο marantz δεν το εχει το πρωτο κερδισε......
Δεν νομιζω να δειξει κατι καλυτερο απο οτι ο sharp.....
Δεν μπορει να δειξει κατι καλυτερο γιατι απλα ειναι ενας sharp σε δυνατοτητες με καλυτερα καποια σημεια στα ηλεκτρονικα του...
Ουτε υπαρχει αλλο μηχανακι να μπορει να δειξει ετσι την εικονα μεχρι σημερα.......

Τωρα το ποσο πεφτει η λαμπα ειναι αναμενομενο....φυσιολογικο..
Χρειαζεται λαμπα ανα τοσες ωρες.....

Η sony απο την αλλη σου παρεχει τα παντα στην εικονα ισοροποιμενα σχεδον εκτος του οτι μεταφραζει τις εκαστοτοτε σκηνες οπως γουσταρει....δλδ λογο αυτοματης ιριδας δεν εχει "πιστη" αναπαραγωγη το πως ειναι η καθε σκηνη...δλδ αλλες μπορει να ειναι σωστες και αλλες οχι ....οποτε χανεσε.....ομως η εικονα του αρεσει....και ειναι λογικο.
Ειναι ενα κορυφαιο μηχανακι με 2-3 προβληματακια που η τα δεχεσε και ζεις η πας σε αλλο....

Και οσον αφορα τους jvc γενικος....μιας και εγραψα για τους αλλους .....ε ας πω κατι και γι'αυτους....
Δεν πιστευω να θεωρεις σοβαρο ενα μηχανακι που καθε λιγο και λιγακι χανει το gamma του και χρειαζεται 2.5 gamma για να μπορεσει να πιασει αυτα που κανει ο sharp η ο καινουριος marantz.
Ασε το χρωμα.κ.λ.π..μην γραφω τα ιδια παλι.
Και μην κοιτας που δεν τα γραφουν αυτα οταν κανουν review ...

Ο greg για παραδειγμα θεωρει τον jvc 100 κορυφαιο μονο για το on/off του .....!!!!!!!!
1)εχει το χρωμα του sony-sharp?
2)εχει την συγκλιση των dlp?
3)εχει την ομοιομορφια των dlp?
4)εχει το ansi contrast των dlp ?

Σε ολα ειναι πισω......

ααααααα....για το ansi.....
Το ansi contrast δεν τον πειραζει τον greg γιατι κανει ενα gamma 2.5(ακουσον-ακουσον)και προσπαθει ετσι να δωσει την αντιθεση στην εικονα που χρειαζεται ωστε να δειξει σαν τον sharp στα ημι-φωτιζμενα πλανα....
Ναι .......σωστα.....αλλα απο την αλλη χανει σε γενικη φωτεινοτητα σκηνης.....παιρνει αντιθεση οπτικη (μαιμου) και χανει στην λεπτομερια...λασπονουν οι διαβαθμισεις....Ασε που καποιες σκηνες τις περναει με ιδια φωτεινοτητα μιας και το gamma 2.5 δημιουργει οπτικα ιδια σκοτεινα ........!!!!!!!
Αμ δεν ειναι ετσι Παναγιωτη.......
Κανεις αλχιμιες για να κερδισεις κατι.....δεν λεω..η τελος παντων να ισοροποισεις μια κατασταση.....
Αλλα οχι να θεωρεις κορυφαιο ενα μηχανακι επειδη μπορει και σου δινει ενα on/off ........
Εγω ποσες φορες σου εχω πει οτι το gamma 2.3 ειναι το ποιο ιδανικο για τους προβολεις με βαση τις δυνατοτητες που εχουν..
Στο sharp ομως δεν μπορεις να το κανεις αυτο γιατι εχει πολυ καλο ansi contrast.....
Oταν τον πρωτοειδαμε αυτο δεν σου ειπα.....

Και αλλα πολλα μπορεις να πεις ......αστα.....!!!!!!!!

Διαλεγεις Πανο.....(αναλογα το μεγεθος καδρου)
Η παιρνεις εικονα για να βλεπεις οσο γινετε ποιο σωστα.....(με ψιλοπροβληματα φυσιολογικα)
π.χ. marantz - sharp
Η παιρνεις εικονα να αρεσει και ας χανει σε καποια σημεια..
π.χ.sony vpl200 η jvc

Τα ψιλοπηρα λιγο....αλλα καλμαρα τωρα...σορυ.......!!!!
Εγω ειμαι σχεδον μια 5ετια με τον ιδιο προβολεα....
Εχω δεχτει τα προβληματα εξαρχης και ζω με αυτα......

Ασε που με κανεις και γραφω πραγματα που δεν θελω και δεν πρεπει να γραφω....!!!!!
Το καλυτερο μηνυμα του Κωστα, που εχω διαβασει τουλαχιστον.
Περα απο την κριτικη σε ανθρωπους και μηχανες, μπορει καποιος
να διακρινει την υποθαπτουλσα κριτικη απεναντι στον ιδιο του τον εαυτο
και τις επιλογες του.:607:
 

Βαγγέλης Λάμπρου

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.695
Reaction score
277
Γλύφε-γλύφε ΑΚ και.....θα φτάσεις Αλάσκα.

Να προσθέσω οτι υπάρχουν 3 εκδοχές:
ή ο Κώστας έχει αλλάξει και συμφωνεί μαζί μας,
ή όλοι αρχίζουμε να βλέπουμε σαν τον ΚΚ και συμφωνούμε μαζί του (ούτε στον εχθρό μου)
ή ο Ερμής είναι ανάδρομος 40 μοίρες στο Πλούτωνα και βρήκε την ευκαιρία να μας βάλει "Κεφαλοκολλήριο".
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
731
Γλύφε-γλύφε ΑΚ και.....θα φτάσεις Αλάσκα.
Δεν εχω λογους να γλυψω κανενα.
Ουτε θελω "συμμαχους" και "συμμαχιες".
Αυτα, μακρια απο εμενα.
Οτι πιστευα το εγραφα και θα συνεχισω να το γραφω.

Και για ονομα, δεν προκειται να τσακωθω με κανενα για ενα
κ@λομηχανημα.
 


Staff online

  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    TrumpoMusk

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.312
Μηνύματα
3.048.018
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top