- Μηνύματα
- 4.252
- Reaction score
- 11
Άνεση:
1)Kαθίσματα8 θέσεις) όλα ανατομικά με προσκέφαλα και υποβραχιόνια.
α)εμπρός:
β)μεσαία: (με την απίθανη 1/3 του αυτοκινήτου συρόμενη οροφή!).
γ)σύνολο:
Χαίρομαι που μία κυρία παίρνει μέρος στην συζήτησή μας!
Εύχομαι να σου αρέσει το νήμα!
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Το αυτοκίνητο αυτό όποιος το γνωρίσει από κοντά το ερωτεύεται τόσο δυνατά που δεν θέλει ποτέ να το αποχωριστεί! Τό λένε και οι NEW YORK TIMES! (Το διάβασες
:107:
Φυσικά τα πίσω καθίσματα πέφτουν και δημιουργούν ένα τεράστιο υπέρδιπλο κρεββάτι!
:107:
Και τα καθίσματα επιπέδου εξοπλισμού carat:
Aλλά και μπροστινά περιστρεφόμενα για ενοποίηση του χώρου.
Κάτι ακόμα στην κατεύθυνση της ενοποίησης, είναι ο διάδρομος που υπάρχει ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, ο οποίος επιτρέπει το πέρασμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου εσωτερικά!
:107:
2)Ένα ακόμα ζήτημα στο θέμα της άνεσης είναι ο θόρυβος κινητήρα-δρόμου. Εδώ λοιπόν και πέρα από τα εργοστασιακά δεδομένα, συμβαίνει κάτι μοναδικό! Λόγω της αρχιτεκτονικής του αυτοκινήτου, (κινητήρας πίσω κάτω από το πάτωμα όπως στα υπεραστικά λεωφορεία), με ελάχιστο κόστος, ο θόρυβος εξαφανίζεται σε τέτοιο βαθμό που πρέπει να κοιτάς τα όργανα του αυτοκινήτου για να καταλάβεις αν λειτουργεί! Δεν θα σας δώσω link για αυτό! Ρωτήστε έναν οποιοδήποτε μάστορα που να ξέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Και αν δεν το κάνει κάνεις αυτό, ακούει απλά ένα γουργουρητό κάπου μακρυά πίσω!
3)Άνεση- υδραυλικό τιμόνι.
Διαθέτει ένα πανάλαφρο υδραυλικό τιμόνι που στο παρκάρισμα σου επιτρέπει, ακόμα και με έξτρα μικρή διάμετρο, να το γυρίζεις με το μικρό σου το δακτυλάκι!
4)Άνεση-διάμετρος στροφής για κυκλοφορία στην πόλη:
To μόνο 4x4 αυτού του μεγέθους που έχει διάμετρο τα 10,9 μ., στρίβοντας εκεί που στρίβουν μικρά επιβατικά, δημιουργώντας περίεργη αίσθηση λόγω όγκου!
5)Άνεση ανάρτησης: Στην Αμερική αναφέρονται σε αυτό λέγοντας ότι έχει : "Riding on air feeling".
Επανέρχομαι για λίγο στο θέμα της ασφάλειας για να σας δείξω πόσο το αποτέλεσμα της σύγκρουσης ανάμεσα σε VANAGON και VOLVO ήταν εντελώς απρόσμενο και πόσο πολύ δυσκολεύτηκαν κάποιοι να το... χωνέψουν. Είναι από συζήτηση fan της άλλης πλευράς, δηλ. της VOLVO:
Volvo Page Edit
Liftarn, I am new to wikipedia edits so please excuse me if I have erred. I recently make a change to Volvo_cars to remove a statement regarding the C-pillar that I believe to be incorrect. You replaced it with "The Volvo 745 had some severe problems that could cause sever injuries in a frontal colission.[14]" Apart from the spelling mistakes, that too is an unsupportable conclusion from ref 14 (the Vanagon - Volvo 745 crash test). Please refer to the discussion page for my justification for the edit. Why did you undo my change? User:garlandw72.39.151.5 (talk) 00:08, 14 January 2008 (UTC)
You may fix the spelling if you want, but the facts are correct. Both about the C pillar and the rename from 740 to 940. The full ref is not avaoilable online as far as I have found. // Liftarn (talk)
Please clarify. Please explain how there is a problem with the Volvo 745 C-pillar based on the video images of the reference. In the images, the C-pillar is not damaged. The A-pillar is squashed right up to the B-pillar but that is NOT because of a faulty design; it is squashed because the Vanagon is high. Any vehicle will undergo an A-pillar deformation if the impact comes in at that height. I repeat, it is not a fault of the 745; it is merely a consequence of this particular accident. Since the images were posted on a Vanagon site, it appears that the point of the test is to show that the Vanagon is not quite the death trap that it first appears to be because the front structure is quite rigid and higher than a typical car. To prove the point, they crashed it into what was widely achnowledged to be one of the safest cars on the road at the time - the 745. They could have used a big Mersedes and have gotten the same result. This of course points to an important safety issue, the mismatch of vehicle heights, that deserves a full discussion given the number of SUVs and large trucks on the road these days and the push to smaller, greener passenger cars. But again, to finger the 745 as the issue is wrong. I am not disputing the fact that the 740 series became the 940 series; that is well known. Nor am I disputing that the 940 has some safety improvements over the 740 (SIPS for instance). I am quite familiar with the 745 and I have never heard of the C-pillar weakness that you claim. I also checked with the large collection of experienced people in the Volvo owners community at www.brickboard.com. They never heard of a C-pillar weakness. So please back up your claim that there are severe problems in a 745 that could cause severe injuries in a frontal collision. If you can't do that, then please remove that statement as per the spirit of Wikipedia. User:garlandw72.39.151.5 (talk) 11:58, 14 January 2008 (UTC)
The original source is a Folksam study that showed a weakness in the Volvo 745 design. // Liftarn (talk)
Δεν μπόρεσαν να το χωνέψουν με τίποτα!
:142:
Kαι μία syncroβιογραφία:
http://www.vwvortex.com/artman/publish/printer_1965.shtml
ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ!
:107:
ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Η σωστή foto για κλιματισμό με συρόμενη οροφή είναι αυτή:
:107:
Άλλη μία syncroβιογραφία:
http://vanagonsyncroproject-herman.blogspot.com/
KAI OI ΚΑΝΑΔΟΙ!
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ!
http://www.syncro-nutz.com/index2.html
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΛΓΟΙ!
http://www.busman.be/
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ!
http://syncro.club.free.fr/
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ!
http://www.syncro-bernd-jaeger.de/
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΤΙΟΑΦΡΙΚΑΝΟΙ!
http://www.syncrohospital.co.za/default.asp
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ!
http://www.syncro.com.au/
:107:
ΑΥΤΟΣ ΕXEI VANAGITIS (ΠΡΟΣΟΧΗ! ΝΕΟΣ ΙΟΣ!)
http://stuccohead.tripod.com/
(Και έτσι για πρώτη φορά, "εξ' απαλών ονύχων", σας βάζω στην σύγκριση με το επόμενο μοντέλο το Τ4/Τ5).
:107:
ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΑΣ! (ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ)
http://www.syncrosource.com/
:107:
Kαι βέβαια, όπως όλοι το περιμένατε,
ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ!
(Ανταπόκριση από "GRECIA")
[youtube]JEvV41sdUXM[/youtube]
:107:
1)Kαθίσματα8 θέσεις) όλα ανατομικά με προσκέφαλα και υποβραχιόνια.
α)εμπρός:
β)μεσαία: (με την απίθανη 1/3 του αυτοκινήτου συρόμενη οροφή!).
γ)σύνολο:
Ούτε το διδακτορικό σου να είχες κάνει στο συγκεκριμένο μοντέλο :107:
Μπράβο γιατί δεν είναι πολλοί (μάλλον είναι ελάχιστοι) οι οδηγοί που εμβαθύνουν τόσο πολύ στη γνώση των χαρακτηριστικών και της συμπεριφοράς του κάθε τύπου αυτοκινήτου στο οποίο εμπιστεύονται την ασφάλειά τους. Κι αν υπάρχουν σημεία που αμφισβητούνται, από τη συζήτηση πάντα καλό βγαίνει!
Χαίρομαι που μία κυρία παίρνει μέρος στην συζήτησή μας!
Εύχομαι να σου αρέσει το νήμα!
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Το αυτοκίνητο αυτό όποιος το γνωρίσει από κοντά το ερωτεύεται τόσο δυνατά που δεν θέλει ποτέ να το αποχωριστεί! Τό λένε και οι NEW YORK TIMES! (Το διάβασες
:107:
Φυσικά τα πίσω καθίσματα πέφτουν και δημιουργούν ένα τεράστιο υπέρδιπλο κρεββάτι!
:107:
Και τα καθίσματα επιπέδου εξοπλισμού carat:
Aλλά και μπροστινά περιστρεφόμενα για ενοποίηση του χώρου.
Κάτι ακόμα στην κατεύθυνση της ενοποίησης, είναι ο διάδρομος που υπάρχει ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα, ο οποίος επιτρέπει το πέρασμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου εσωτερικά!
:107:
2)Ένα ακόμα ζήτημα στο θέμα της άνεσης είναι ο θόρυβος κινητήρα-δρόμου. Εδώ λοιπόν και πέρα από τα εργοστασιακά δεδομένα, συμβαίνει κάτι μοναδικό! Λόγω της αρχιτεκτονικής του αυτοκινήτου, (κινητήρας πίσω κάτω από το πάτωμα όπως στα υπεραστικά λεωφορεία), με ελάχιστο κόστος, ο θόρυβος εξαφανίζεται σε τέτοιο βαθμό που πρέπει να κοιτάς τα όργανα του αυτοκινήτου για να καταλάβεις αν λειτουργεί! Δεν θα σας δώσω link για αυτό! Ρωτήστε έναν οποιοδήποτε μάστορα που να ξέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Και αν δεν το κάνει κάνεις αυτό, ακούει απλά ένα γουργουρητό κάπου μακρυά πίσω!
3)Άνεση- υδραυλικό τιμόνι.
Διαθέτει ένα πανάλαφρο υδραυλικό τιμόνι που στο παρκάρισμα σου επιτρέπει, ακόμα και με έξτρα μικρή διάμετρο, να το γυρίζεις με το μικρό σου το δακτυλάκι!
4)Άνεση-διάμετρος στροφής για κυκλοφορία στην πόλη:
To μόνο 4x4 αυτού του μεγέθους που έχει διάμετρο τα 10,9 μ., στρίβοντας εκεί που στρίβουν μικρά επιβατικά, δημιουργώντας περίεργη αίσθηση λόγω όγκου!
5)Άνεση ανάρτησης: Στην Αμερική αναφέρονται σε αυτό λέγοντας ότι έχει : "Riding on air feeling".
Επανέρχομαι για λίγο στο θέμα της ασφάλειας για να σας δείξω πόσο το αποτέλεσμα της σύγκρουσης ανάμεσα σε VANAGON και VOLVO ήταν εντελώς απρόσμενο και πόσο πολύ δυσκολεύτηκαν κάποιοι να το... χωνέψουν. Είναι από συζήτηση fan της άλλης πλευράς, δηλ. της VOLVO:
Volvo Page Edit
Liftarn, I am new to wikipedia edits so please excuse me if I have erred. I recently make a change to Volvo_cars to remove a statement regarding the C-pillar that I believe to be incorrect. You replaced it with "The Volvo 745 had some severe problems that could cause sever injuries in a frontal colission.[14]" Apart from the spelling mistakes, that too is an unsupportable conclusion from ref 14 (the Vanagon - Volvo 745 crash test). Please refer to the discussion page for my justification for the edit. Why did you undo my change? User:garlandw72.39.151.5 (talk) 00:08, 14 January 2008 (UTC)
You may fix the spelling if you want, but the facts are correct. Both about the C pillar and the rename from 740 to 940. The full ref is not avaoilable online as far as I have found. // Liftarn (talk)
Please clarify. Please explain how there is a problem with the Volvo 745 C-pillar based on the video images of the reference. In the images, the C-pillar is not damaged. The A-pillar is squashed right up to the B-pillar but that is NOT because of a faulty design; it is squashed because the Vanagon is high. Any vehicle will undergo an A-pillar deformation if the impact comes in at that height. I repeat, it is not a fault of the 745; it is merely a consequence of this particular accident. Since the images were posted on a Vanagon site, it appears that the point of the test is to show that the Vanagon is not quite the death trap that it first appears to be because the front structure is quite rigid and higher than a typical car. To prove the point, they crashed it into what was widely achnowledged to be one of the safest cars on the road at the time - the 745. They could have used a big Mersedes and have gotten the same result. This of course points to an important safety issue, the mismatch of vehicle heights, that deserves a full discussion given the number of SUVs and large trucks on the road these days and the push to smaller, greener passenger cars. But again, to finger the 745 as the issue is wrong. I am not disputing the fact that the 740 series became the 940 series; that is well known. Nor am I disputing that the 940 has some safety improvements over the 740 (SIPS for instance). I am quite familiar with the 745 and I have never heard of the C-pillar weakness that you claim. I also checked with the large collection of experienced people in the Volvo owners community at www.brickboard.com. They never heard of a C-pillar weakness. So please back up your claim that there are severe problems in a 745 that could cause severe injuries in a frontal collision. If you can't do that, then please remove that statement as per the spirit of Wikipedia. User:garlandw72.39.151.5 (talk) 11:58, 14 January 2008 (UTC)
The original source is a Folksam study that showed a weakness in the Volvo 745 design. // Liftarn (talk)
Δεν μπόρεσαν να το χωνέψουν με τίποτα!
:142:
Kαι μία syncroβιογραφία:
http://www.vwvortex.com/artman/publish/printer_1965.shtml
ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ!
:107:
ΔΙΟΡΘΩΣΗ: Η σωστή foto για κλιματισμό με συρόμενη οροφή είναι αυτή:
:107:
Άλλη μία syncroβιογραφία:
http://vanagonsyncroproject-herman.blogspot.com/
KAI OI ΚΑΝΑΔΟΙ!
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ!
http://www.syncro-nutz.com/index2.html
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΛΓΟΙ!
http://www.busman.be/
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ!
http://syncro.club.free.fr/
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ!
http://www.syncro-bernd-jaeger.de/
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΤΙΟΑΦΡΙΚΑΝΟΙ!
http://www.syncrohospital.co.za/default.asp
:107:
ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ!
http://www.syncro.com.au/
:107:
ΑΥΤΟΣ ΕXEI VANAGITIS (ΠΡΟΣΟΧΗ! ΝΕΟΣ ΙΟΣ!)
http://stuccohead.tripod.com/
(Και έτσι για πρώτη φορά, "εξ' απαλών ονύχων", σας βάζω στην σύγκριση με το επόμενο μοντέλο το Τ4/Τ5).
:107:
ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΑΣ! (ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ)
http://www.syncrosource.com/
:107:
Kαι βέβαια, όπως όλοι το περιμένατε,
ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ!
(Ανταπόκριση από "GRECIA")
[youtube]JEvV41sdUXM[/youtube]
:107: