SYNCRO 25 YEARS

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Ρε παιδιά !

Κάνετε σαν να σας βρίσανε την ομάδα !

Δεν λέμε για το ΠΟΙΟ ειναι το καλύτερο ! Για το ποιό είναι το πιό όμορφο !

Για τεχνολογία είπαμε να μιλήσουμε !

Τώρα γιατί στον έναν αρέσει πορτοκάλι στον άλλο μανταρίνι...

ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ !

Nα μάθουμε λίγο για το συγκεκριμένο όχημα για την τεχνολογία και την φιλοσοφία του και όχι να πούμε έιναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ή είναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ !
Mία απάντηση στο ερώτημα που σου έθεσα;

:111:

Δεν υπερασπίζομαι καμία «παράταξη».
Ούτε αναφέρθηκα σε ομορφιά.
Τα κείμενά μου είναι ξεκάθαρα.
Αλλά, άλλο να κάνουμε κουβέντα και άλλο να προσπαθούμε να πείσουμε όλο τον κόσμο πως ο ήλιος ανατέλλει από τη Δύση......

Από την αρχή της κουβέντας έχω εξηγηθεί.
Όταν ξεκίνησε ο φίλος caravelle τις συγκρίσεις και τα σχόλια περί ανυπέρβλητης κατασκευής και ποιότητας και δυνατοτήτων.
Ναι, καλό, χρυσό, αλλά σε σύγκριση με το σήμερα χάνει και καλό είναι να μην γεμίζουμε ανακρίβειες 25 σελίδες.


Μιλήστε όσο θέλετε (και εγώ μαζί) για τεχνολογία και 1002 πράγματα. Αλλά μην σκίσουμε την κακομοίρα την μηχανολογία για καθαρά εγωιστικούς λόγους. :126:

Μία απάντηση στο ερώτημα που σου έθεσα;

Επίσης μήπως πάσχεις από αχρωματοψία; Γιατί δίπλα στο μαύρο υπάρχει και ένα κίτρινο και ποιό κει ένα πράσινο!

Ακόμα εκεί γίνεται αναφορά και σε κάποιο VW EUROVAN! Έχει ακριβώς τα ίδια χρώματα! Περίεργα πράγματα! Τι να είναι;



:111:
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Δεν ξέρω τον "χαρακτηρισμό " αλλά θα το έλεγα σαν "Έξυπνη " Ανάρτηση που δεν χάνει την γεωμετρία της όταν το όχημα χαμηλώνει από το βάρος του φορτίου !

κάπου είχα διαβάσει ότι λέγεται Swing axle αλλά δεν ασχολήθηκα τότε παραπάνω ....

Ρώτα με για ηλεκτρολογικά για αμάξια 70-80-90 να σου τα πώ , για ανάρτηση , τόσο εξ ειδικευμένη δεν έχω μελετήσει !
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Δεν ξέρω τον "χαρακτηρισμό " αλλά θα το έλεγα σαν "Έξυπνη " Ανάρτηση που δεν χάνει την γεωμετρία της όταν το όχημα χαμηλώνει από το βάρος του φορτίου !

κάπου είχα διαβάσει ότι λέγεται Swing axle αλλά δεν ασχολήθηκα τότε παραπάνω ....

Ρώτα με για ηλεκτρολογικά για αμάξια 70-80-90 να σου τα πώ , για ανάρτηση , τόσο εξ ειδικευμένη δεν έχω μελετήσει !

Είναι μία μορφή παθητικής τετραδιεύθυνσης!

Κανείς ειδικός δεν ήξερε να μου πει γιατί είναι έτσι, ούτε καν οι Αμερικάνοι από την GO WESTY που είναι τρομερά εξειδικευμένοι!

Το ανακάλυψα κάνοντας αυτό το πειραματάκι!

:107:

Συμπληρωματικές πληροφορίες για το video του Giovanni:

Michael
May 22, 2008 at 1:54 am

And this is also not an actual crash test. The ADAC (German motorist club) got a rusty old VW bus, put lots of weight in the bed and ran it into a wall at some ludicrous speed. They did that when they first opened their new crash test facilities to put on a show for the press.

You can see the results of an actual VW T3 crash test (and a couple of other similar vans) here:

http://www.t3-infos.de/images/Crashtest_T3.pdf

Eδώ:

http://blog.cardomain.com/2008/05/21/chinese-crash-t/


:107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: Re: SYNCRO 25 YEARS

Μία απάντηση στο ερώτημα που σου έθεσα;
Αναφέρεσαι σε αυτό?

http://i361.photobucket.com/albums/oo57/hellenic_vanagon/T4.jpg


Αυτό είναι επόμενης γενιάς Transporter.
Είναι το Τ4.
Και?
Τι σχέση έχει με την κουβέντα?









Επίσης μήπως πάσχεις από αχρωματοψία; Γιατί δίπλα στο μαύρο υπάρχει και ένα κίτρινο και ποιό κει ένα πράσινο!

Ακόμα εκεί γίνεται αναφορά και σε κάποιο VW EUROVAN! Έχει ακριβώς τα ίδια χρώματα! Περίεργα πράγματα! Τι να είναι;



:111:


Δυστυχώς για σένα, ΔΕΝ πάσχω από αχρωματοψία.
Σε ευχαριστώ που μου το θύμησες....


Το Overall είναι η συνολική επίδοση.
Συγχαρητήρια κερδίσατε 75% σε ΜΑΥΡΟ!!!


Μετάφραση αγαπητέ?
Overall Ratings - SafeCarGuide.com evaluates all the available data on a specific vehicle and assigns it 1 of 5 possible performance ratings based on data contained in the first 12 categories shown above. The overall rating is not simply an average of the other scores, because certain categories count more from a safety point of view.


Overall Ratings Based On Safety
http://www.safecarguide.com/img/e.GIF Excellent Safety - Highly Recommended http://www.safecarguide.com/img/g.gif Good Safety - Recommended http://www.safecarguide.com/img/a.gif Acceptable But Better Choices Exist - Not Recommended http://www.safecarguide.com/img/m.gif Marginal Safety - Unacceptable http://www.safecarguide.com/img/p.gif Poor Safety - Unacceptable









Το πρασινάκι που μου αναφέρετε αγαπητέ είναι για το βάρος/ μάζα. Δείτε γιατί παίρνει πρασινάκι.....


Μετάφραση:
Weight Class Categories - Keep in mind that crash test results aren't comparable between vehicles with large weight differences (more than 15%). That's why we've divided the vehicles into 5 distinct weight categories.
http://www.safecarguide.com/img/e.GIF 3500 lbs / 1590 kgs or more http://www.safecarguide.com/img/g.gif 3000-3499 lbs / 1363-1589 kgs http://www.safecarguide.com/img/a.gif 2600-2999 lbs / 1181-1362 kgs http://www.safecarguide.com/img/m.gif 2300-2599 lbs / 1045-1180 kgs http://www.safecarguide.com/img/p.gif Less than 2300 lbs / 1045 kgs


Με απλά λόγια, το Τ3/ caravelle/ eurovan κοκ παίρνει το πρασινάκι γιατί απλούστατα είναι βαρύ!!!!!!!!
(και παρόλα αυτά, στο overall μαυρίζεται)

Θυμίζω τα βασικά περί Φυσικής: μεγάλο βάρος/ μάζα = μεγάλη αδράνεια = μεγάλες αποστάσεις φρεναρίσματος και δυσκολία στο στρίβειν = τρακάρισμα εκεί που τα υπόλοιπα μόλις γλύτωσαν.....
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Συμπληρωματικές πληροφορίες για το video του Giovanni:

Michael
May 22, 2008 at 1:54 am

And this is also not an actual crash test. The ADAC (German motorist club) got a rusty old VW bus, put lots of weight in the bed and ran it into a wall at some ludicrous speed. They did that when they first opened their new crash test facilities to put on a show for the press.

You can see the results of an actual VW T3 crash test (and a couple of other similar vans) here:

http://www.t3-infos.de/images/Crashtest_T3.pdf

Eδώ:

http://blog.cardomain.com/2008/05/21/chinese-crash-t/


:107:


Ωωωω!!! :111:

Υποκλίνομαι!
Αφού το δήλωσε ο Michael πως το Τ3 που σμπαραλιάζεται είναι δοκιμή τοίχων, τι να πω πια......
Ο κος Michael είναι υψηλόβαθμο στέλεχος του VAG, να υποθέσω? :138:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

@ Giovanni επόμενη ερώτηση:

βλέποντας το Τ4 με την πολύ πιο συμβατική κατασκευή, θα είχες όλες αυτές τις ανησυχίες η αντιρρήσεις που έχεις για το SYNCRO;

:111:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

@ Giovanni επόμενη ερώτηση:

βλέποντας το Τ4 με την πολύ πιο συμβατική κατασκευή, θα είχες όλες αυτές τις ανησυχίες η αντιρρήσεις που έχεις για το SYNCRO;

:111:

Γιατί απαντάς με ερωτήσεις?

Θα σου απαντήσω......

Εσύ πόσο θα ανησυχούσες για την ενεργητική ασφάλεια ενός (ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ) οχήματος όταν στο 80% των αναφορών του κατασκευαστή του, αναφέρεται η παθητική ασφάλεια?
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Γιατί απαντάς με ερωτήσεις?

Θα σου απαντήσω......

Εσύ πόσο θα ανησυχούσες για την ενεργητική ασφάλεια ενός (ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ) οχήματος όταν στο 80% των αναφορών του κατασκευαστή του, αναφέρεται η παθητική ασφάλεια?
Φίλε μου,

Α)Το Τ4 που είδες είναι το EUROVAN δηλαδή το Αμερικάνικο Τ4!
Παίρνει ακριβώς τα ίδια χρώματα με το VANAGON που είναι και παλαιότερο και εντελώς αντισυμβατικό! Αυτό λέει πολλά! (Αν θέλει κανείς να ακούσει βέβαια!)
Υπάρχουν όμως και αναφορές ότι σε κάποια σημεία υστερεί το (Τ4)!

Β)Αν προσέξεις καλύτερα θα δεις ότι το πράσινο κουτάκι είναι ο βαθμός της FOLKSAΜ! Kαι αυτό γιατί το δίνουν οι Αμερικάνοι; Απλούστατα αναγνωρίζουν την αξία των μετρήσεων της!
Βλέπουμε λοιπόν ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι μετρήσεων!

Σύμφωνα λοιπόν με την FOLKSAM που μετράει ουσιαστικά το τι βλέπουν κάθε μέρα στο δρόμο, και αφού εσύ δεν μπαίνεις στον κόπο, θα σου πω τα εξής:

το 2wd, που 'οπως εξήγησα είναι κατά τι κατώτερο του 4wd, ειναι καλύτερο στον τομέα που συζητάμε από:

1)ΜERCEDES 20/300 86-95 & C class(και μόνο αυτή η αναφορά για όποιον ξέρει το αυτοκίνητο αυτό, είναι υπεραρκετή και δεν θα χρειαζόταν τίποτε άλλο!).

2)BMW 5 81-95 (τα ίδια θα έλεγα με τα προηγούμενα!)

3)'Aλλα τουλάχιστον 50 αυτοκίνητα διαφόρων κατηγοριών!

Θα αρκούσε να είναι ισοδύναμο η ακόμα και λίγο κατώτερο από όλα αυτά! ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΤΟ +40%!!!

ΠΑΡΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ!!!

Γιατί δεν ρίχνεις μιά ματιά και συζητάμε έτσι χωρίς νόημα;

(post # 52).

Γ)Είναι όμως και από τα ισοδύναμα στους πίνακες ανώτερο!

Και να γιατί: ενώ το VOLVO σειρά 700 είναι στο + 40%, δηλαδή στην ίδια κατηγορία με το Τ3 (2WD), στην μεταξύ τους σύγκρουση το VOLVO διαλύθηκε και σου ποστάρισα ένα απίθανο ντοκουμέντο: την γκρίνια που 'επεσε μεταξύ τους!

(post # 114 )

Δ)Στα στοιχεία της NCAP που υπάρχουν αναλυτικές μετρήσεις διαφόρων παραγόντων, (post # 107), βγαίνει καλύτερο ακόμα και από αυτοκίνητα με αερόσακους!

Ε)Σειρά από μαρτυρίες που κατέθεσα λένε τα ίδια!

Τέλος δεν επανέρχομαι, το ανάλυσα και είμαι εντάξει απέναντι στους συμφορουμίτες, στον εαυτό μου και στον Κύριο! ΄

:107:
 


Μηνύματα
319
Reaction score
17
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Παρακολουθώ το θεμα.... αλλά δεν με εμπνέει το οχημα
Δεν υπάρχει ανεξάρτητη ανάρτηση με μετάδοση κίνησης η οποία να πραγματοποιεί κάθετη διαδρομή
Θα σπάσει το ημιαξόνιο
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Παρακολουθώ το θεμα.... αλλά δεν με εμπνέει το οχημα
Δεν υπάρχει ανεξάρτητη ανάρτηση με μετάδοση κίνησης η οποία να πραγματοποιεί κάθετη διαδρομή
Θα σπάσει το ημιαξόνιο

To ημιαξόνιο πράγματι θα σπάσει! Και τότε ανοίγουμε την πόρτα, (που έχει ειδική μελέτη και το επιτρέπει καθέτως), και βγάζουμε έξω ένα πόδι, (όποιο μας βολέυει καλύτερα, κατά προτίμηση της συνοδηγού που είμαστε 20 χρόνια παντρεμμένοι), και βοηθάμε (λίγο). Το αμάξι είναι τόσο καλό που αμέσως πιάνει τα 100 χωρίς τίποτε άλλο!
(Προσέξτε μόνο γιατί μπορούν να σας πουν ότι η σύντροφος/σύζυγος σας ποδηγετεί!!!)

Αυτά είναι αμάξα! (χωρίς "ι")

:107:
 

Μηνύματα
319
Reaction score
17
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

:138::138::138:
10+
10+

Sorry παιδια δεν ηθελα να σας χαλάσω το θεμα, συνεχίστε...

Το καλύτερο τρανσπόρτερ που εχω πάει βόλτα ηταν ενα παλία ενός χιπι στα Ματαλα, απίστευτες καβάτζες το οχημα
Και ενα βαν το οποιο ηταν μακραν...του Καταραμένου με 500+ αλογα σε Τρανζιτ
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Προσωπικές εμπειρίες από συγκρούσεις:

Α)Tεχνικά:

Kατ΄αρχήν να θυμίσω την επαναστατική δομή αυτού του αυτοκινήτου, που ενώ δεν έχει καπώ και κινητήρα μπροστά και τρομάζει με την εμφάνιση αυτή, έχει τα εξαιρετικά αποτελέσματα που προανέφερα "δια μακρών"!



Πριν από οτιδήποτε άλλο να σας εξηγήσω κάτι, που όσοι είστε μηχανολόγοι το ξέρετε:

μία δομή, όπως ας πούμε ένας τοίχος, μπορεί σε παράλληλη φόρτιση να αντέχει τεράστιες δυνάμεις, ας πούμε 10 τόνους, και σε κάθετη φόρτιση, αν δεν υπάρχει ειδική πρόβλεψη, μόνο μερικές δεκάδες η εκατοντάδες κιλά! Είναι μία από τις πλέον σκληρές δοκιμασίες κάποιας δομής που μπορεί να γίνει!

Στην προκειμένη περίπτωση που βρίσκει εφαρμογή αυτό;

Το οριζόντιο και καμπυλωμένο, (άλλο τρομερό στοιχείο αύξησης της αντοχής, η καμπύλη), δοκάρι με πράσινο χρώμα, που βλέπετε στην παραπάνω φωτό, στο σημείο που τοποθετείται ο προφυλακτήρας και λέγεται "deformation element", και είναι για την απορρόφηση της σύγκρουσης, αυτό που με τον "cruncher" που λέγαμε διπλασιάζεται εύκολα και χωρίς ούτε να προκαλεί ούτε να θέτει σε κίνδυνο την ζωή των συνανθρώπων μας, αυτός λοιπόν ο ''προφυλακτήρας" απλά, είναι τόσο ισχυρός που σηκώνει το αυτοκίνητο ακόμα και φορτωμένο με ένα γρύλλο! Δηλαδή δέχεται κάθετα φορτία της τάξης τόννων! Για δείξτε μου ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να σηκωθεί από τον προφυλακτήρα και μάλιστα με τόσο βάρος που μπορεί να δεχτεί ένα SYNCRO!


Β)Στενές επαφές τρίτου τύπου:

α)Τρίτων:

1)Παραβίαση STOP και κάρφωμα ένός Τ3 στο πλάϊ κέντρο ενός SIMCA 1508! (To θυμάται κανείς άραγε αυτό;)
Αποτέλεσμα:

SIMCA: χάσιμο του 50% του...φάρδους του! Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα! Έγινε εκριβώς λες και το έκοψες στην μέση αλλά με συμπίεση!

Τ3 (οχι SYNCRO). Oι λαμαρίνα της μετώπης "τεντώθηκε" στον σκελετό που βλέπουμε παραπάνω και φάνηκε όπως το ύφασμα της ομπρέλλας στις μπανέλλες! Τίποτα άλλο! Το αυτοκίνητο μετά τις διαδικασίες, κινήθηκε κανονικά! Υποχώρηση δομής; Ούτε χιλιοστό!

2)Από διήγηση και έτσι δεν ξέρω λεπτομέρειες: με FIAT 124. (Δεκαετίας 70 το πολύ γνωστό)

FIAT: χάθηκε σαν οπτασία! Αν δεν το είχαν δει πριν θα πίστευαν πως δεν υπήρξε ποτέ!

Τ3 (2WD) Σπασμένα flash και μιχροβουλιάγματα λαμαρίνας! Συνέχισε κανονικά τον δρόμο του!

3)Διήγηση: σύγκρουση FORD MONDEO, (του 2000 περίπου), υπό γωνία σε διασταύρωση με Τ3 (WD).

MONDEO τσάκισε στην μέση, (έστριψε η μούρη).

Τ3 σπάσιμο σε δεξί flash! Συνέχισε την πορεία του κανονικά!

β)Δικές μου:

1)κυρία με ΜΙΝΙ COOPER, (δεκαετίας 60),που μόλις πήρε το δίπλωμα, περνάει με πορτοκαλί ακολουθούμενη από εμένα. Ξαφνικά θυμάται να φρενάρει!

Αποτέλεσμα ΜΙΝΙ COOPER: To πίσω παρμπριζ σπάει και το πλαίσιο φτάνει περίπου στο κεφάλι της οδηγού!

Τ3 (WD) Έψαχνα μία ώρα να βρώ που ακούμπησε ο προφυλακτήρας γιατί δεν υπήρχε ούτε γραντζουνιά!

2)Σε ηλικιωμένο κύριο με κάποιο FORD στην Εθνική σταματημένοι, του φεύγει το πόδι από το φρένο και έρχεται με την όπισθεν και πέφτει επάνω μου με περίπου 10 χλμ. (αρκετά δυνατά).

Aποτέλεσμα: ακούγεται ένα δυνατό κρακ, (σα να σπάνε χιλιάδες αυγά), και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου του "φουσκώνει" ελαφρά. Το δικό μου δεν κατέβηκα καν να κοιτάξω! Πλέον ήξερα!

3)Δύο φορές κυρίες με FIAT PUNTO, (το μόνο γερό FIAT;), πέσανε στον πίσω προφυλακτήρα μου! Άστα! ψυγεία σπασμένα νερά να τρέχουν και δάκρυα!

4)Άλλη κυρία με VW GOLF κοιτάζει στον καθρέφτη της να δει αν έχεται κανείς πίσω, δεν βλέπει κανένα, βγάζει flash, (τυπικότατη), αλλάζει λωρίδα και ... πέφτει απάνω μου γιατί ήμουν ακριβώς δίπλα και με θεώρησε τοίχο!

Αποτέλεσμα: "φρύδι" του φτερού του Τ3 βρίσκει στο δικό της "φρύδι" Το ομόσταυλο GOLF υποχωρεί περίπου 10 πόντους μέσα! Το Τ3 ... συμπληρώστε μόνοι σας!


Με τον φόβο ότι κάτι σημαντικό ξεχνάω...


:107:

Πάμε τώρα να δούμε λίγο και τον τομέα ανάρτηση;

Γιατί ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δεν θα μπορούσε να έχει μία απλή ανάρτηση, αλλά μία που, τότε, το 1979, βέβαια ήταν ασύληπτη για τον ανταγωνισμό, αλλά και σήμερα δεν μπορεί να παρά να προκαλεί όχι απλό θαυμασμό αλλά δέος!

Άλλωστε σε αυτήν την ανάρτηση σε συνδυασμό με μία τέτοια αυτόματη τετρακίνηση που θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα, σε αυτήν την ανάρτηση λοιπόν, οφείλεται το ότι σήμερα είμαι εδώ και σας γράφω!

Ανάρτηση λοιπόν με: αρνητικό offset εμπρός και παθητική διεύθυνση πίσω!

:442:



:107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Προσωπικές εμπειρίες από συγκρούσεις:

Α)Tεχνικά:

Kατ΄αρχήν να θυμίσω την επαναστατική δομή αυτού του αυτοκινήτου, που ενώ δεν έχει καπώ και κινητήρα μπροστά και τρομάζει με την εμφάνιση αυτή, έχει τα εξαιρετικά αποτελέσματα που προανέφερα "δια μακρών"!
Η διαφορετικότητα δεν ορίζεται ως επανάσταση.
Κάθε όχημα, οφείλει να είναι διαφορετικό στην δομή του, γιατί πρέπει να καλύψει διαφορετικές ανάγκες και υποχρεώσεις (διαφορετική χρήση, διαφορετική διάταξη κοκ)

Η δομή στα Caravelle είναι διαφορετική γιατί δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Όχι επαναστατική





Πριν από οτιδήποτε άλλο να σας εξηγήσω κάτι, που όσοι είστε μηχανολόγοι το ξέρετε:

μία δομή, όπως ας πούμε ένας τοίχος, μπορεί σε παράλληλη φόρτιση να αντέχει τεράστιες δυνάμεις, ας πούμε 10 τόνους, και σε κάθετη φόρτιση, αν δεν υπάρχει ειδική πρόβλεψη, μόνο μερικές δεκάδες η εκατοντάδες κιλά! Είναι μία από τις πλέον σκληρές δοκιμασίες κάποιας δομής που μπορεί να γίνει!

Στην προκειμένη περίπτωση που βρίσκει εφαρμογή αυτό;

Το οριζόντιο και καμπυλωμένο, (άλλο τρομερό στοιχείο αύξησης της αντοχής, η καμπύλη), δοκάρι με πράσινο χρώμα, που βλέπετε στην παραπάνω φωτό, στο σημείο που τοποθετείται ο προφυλακτήρας και λέγεται "deformation element", και είναι για την απορρόφηση της σύγκρουσης, αυτό που με τον "cruncher" που λέγαμε διπλασιάζεται εύκολα και χωρίς ούτε να προκαλεί ούτε να θέτει σε κίνδυνο την ζωή των συνανθρώπων μας, αυτός λοιπόν ο ''προφυλακτήρας" απλά, είναι τόσο ισχυρός που σηκώνει το αυτοκίνητο ακόμα και φορτωμένο με ένα γρύλλο! Δηλαδή δέχεται κάθετα φορτία της τάξης τόννων! Για δείξτε μου ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να σηκωθεί από τον προφυλακτήρα και μάλιστα με τόσο βάρος που μπορεί να δεχτεί ένα SYNCRO!
  1. Υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει τρακάρισμα όπου το δεύτερο όχημα θα εκτοξευθεί από το....υπόγειο?
  2. Το ότι ο προφυλακτήρας αντέχει να σηκώσει το βάρος όλου το οχήματος (κάθετη φόρτιση) γιατί σε κάνει να πιστεύεις πως έχει τα ίδια όρια αντοχής και σε οριζόντια φόρτιση? Αυτοαναιρείσαι μέσα σε ελάχιστες γραμμές στο παραπάνω κείμενό σου!!! :121:
Β)Στενές επαφές τρίτου τύπου:

α)Τρίτων:

1)Παραβίαση STOP και κάρφωμα ένός Τ3 στο πλάϊ κέντρο ενός SIMCA 1508! (To θυμάται κανείς άραγε αυτό;)
Αποτέλεσμα:

SIMCA: χάσιμο του 50% του...φάρδους του! Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα! Έγινε εκριβώς λες και το έκοψες στην μέση αλλά με συμπίεση!

Τ3 (οχι SYNCRO). Oι λαμαρίνα της μετώπης "τεντώθηκε" στον σκελετό που βλέπουμε παραπάνω και φάνηκε όπως το ύφασμα της ομπρέλλας στις μπανέλλες! Τίποτα άλλο! Το αυτοκίνητο μετά τις διαδικασίες, κινήθηκε κανονικά! Υποχώρηση δομής; Ούτε χιλιοστό!

2)Από διήγηση και έτσι δεν ξέρω λεπτομέρειες: με FIAT 124. (Δεκαετίας 70 το πολύ γνωστό)

FIAT: χάθηκε σαν οπτασία! Αν δεν το είχαν δει πριν θα πίστευαν πως δεν υπήρξε ποτέ!

Τ3 (2WD) Σπασμένα flash και μιχροβουλιάγματα λαμαρίνας! Συνέχισε κανονικά τον δρόμο του!

3)Διήγηση: σύγκρουση FORD MONDEO, (του 2000 περίπου), υπό γωνία σε διασταύρωση με Τ3 (WD).

MONDEO τσάκισε στην μέση, (έστριψε η μούρη).

Τ3 σπάσιμο σε δεξί flash! Συνέχισε την πορεία του κανονικά!

β)Δικές μου:

1)κυρία με ΜΙΝΙ COOPER, (δεκαετίας 60),που μόλις πήρε το δίπλωμα, περνάει με πορτοκαλί ακολουθούμενη από εμένα. Ξαφνικά θυμάται να φρενάρει!

Αποτέλεσμα ΜΙΝΙ COOPER: To πίσω παρμπριζ σπάει και το πλαίσιο φτάνει περίπου στο κεφάλι της οδηγού!

Τ3 (WD) Έψαχνα μία ώρα να βρώ που ακούμπησε ο προφυλακτήρας γιατί δεν υπήρχε ούτε γραντζουνιά!

2)Σε ηλικιωμένο κύριο με κάποιο FORD στην Εθνική σταματημένοι, του φεύγει το πόδι από το φρένο και έρχεται με την όπισθεν και πέφτει επάνω μου με περίπου 10 χλμ. (αρκετά δυνατά).

Aποτέλεσμα: ακούγεται ένα δυνατό κρακ, (σα να σπάνε χιλιάδες αυγά), και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου του "φουσκώνει" ελαφρά. Το δικό μου δεν κατέβηκα καν να κοιτάξω! Πλέον ήξερα!

3)Δύο φορές κυρίες με FIAT PUNTO, (το μόνο γερό FIAT;), πέσανε στον πίσω προφυλακτήρα μου! Άστα! ψυγεία σπασμένα νερά να τρέχουν και δάκρυα!

4)Άλλη κυρία με VW GOLF κοιτάζει στον καθρέφτη της να δει αν έχεται κανείς πίσω, δεν βλέπει κανένα, βγάζει flash, (τυπικότατη), αλλάζει λωρίδα και ... πέφτει απάνω μου γιατί ήμουν ακριβώς δίπλα και με θεώρησε τοίχο!

Αποτέλεσμα: "φρύδι" του φτερού του Τ3 βρίσκει στο δικό της "φρύδι" Το ομόσταυλο GOLF υποχωρεί περίπου 10 πόντους μέσα! Το Τ3 ... συμπληρώστε μόνοι σας!


Με τον φόβο ότι κάτι σημαντικό ξεχνάω...


:107:


Χμμμμμμμ
:142:






Να σε ρωτήσω κάτι σε παρακαλώ?
Αφού το Caravelle/Transporter/Eurobus/Eurofighter κλπ ήταν (και εξακολουθεί να είναι) τόοοοοσο επαναστατικό, γιατί η VW άλλαξε δραματικά διάταξη/χαρακτηριστικά/νοοτροπία σε όλα της τα νεότερα μοντέλα?
Γιατί δεν έβγαλε στην παραγωγή ένα κορυφαίο Golf με το μοτέρ πίσω και τον οδηγό τέρμα μπροστά? Ένα Passat αερόψυκτο με κλιματιστικό καραβιού (θα εκμεταλλευόταν την απίστευτη αεροδυναμική του μη επίπεδου πατώματος για να λειτουργεί ως απορροφητήρας και θα έχει ψύξη 72KBtu) και υστερούντες βραχίονες? Ή ένα Tuareg που λόγω σχεδίασης, θα εκμεταλλευόταν την αστάθεια στους πλευρικούς ανέμους (που θα κληρονομούσε από το Τ3) και με μια επαναστατική μέθοδο ετεροχρονισμένης δομικής αντιπαλότητας, θα την χρησιμοποιούσε ως ημιενεργητική παθητικού χαρακτήρα τετραδιεύθυνση?

Έχασαν τέτοιο κελεπούρι?
Τς! Τσ! Τσ! :142:








25 years in death club :121:


[youtube]Ukq-UUQAcZs[/youtube]


Μήπως το Τ3 ήταν τελικά πολυμορφικό?
Και αυτομάτως μετατρέπεται από Transporter σε.....smart? :121: :137:
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Αυτό το βιντεάκι έχει πολλές φορές...., φτάνει !!!

Αναρωτιέμαι πως θα αντιδρούσε κάποιος άλλος όταν παρουσίαζε ένα αυτοκίνητο και έβαζαν επανειλημμένα κάτι τέτοιο.....:141:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
H μπροστινή ανάρτηση με το υποσσασί και το group του διαφορικού:




:107:

Kαι η πίσω με το group διαφορικό-σανζμάν:



:107:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Αυτό το βιντεάκι έχει πολλές φορές...., φτάνει !!!

Αναρωτιέμαι πως θα αντιδρούσε κάποιος άλλος όταν παρουσίαζε ένα αυτοκίνητο και έβαζαν επανειλημμένα κάτι τέτοιο.....:141:

Με τόσα βιντεάκια........παρασύρθηκα :121: :142:
 



Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Ωωω ναι!!
Είναι η επίσημη ανακοίνωση της VAG δια στόματος Michael :142:

1)Eνώ το δικό σου δια τίνος στόματος είναι;

2)Πρόσεξες πως το Τ3 συμπεριφέρεται στην σύγκρουση με το Κ70 και το VOLVO;

:111:

Άλλωστε μιά εικόνα, που ξέρουμε τι βλέπουμε, νομίζω πως όλοι συμφωνούμε: αξίζει όσο χίλιες λέξεις!

Και στο δικό σου βιντεάκι φίλε Giovanni, όπως πολύ σωστά παρατηρεί αυτός ο Κουτόφραγκος ο Μichael, δεν ξέρουμε τι βλέπουμε!

Αντίθετα οι άλλες δύο περιπτώσεις σύγκρουσης είναι με βάση τις διεθνείς προδιαγραφές, βεβαιωμένες και πιστοποιημένες!

Απλό δεν είναι;

:107:

Θα μπορούσα τώρα σε παρακαλώ να συνεχίσω το αφιέρωμα χωρίς να με διακόπτης συνέχεια με εικόνες φρίκης;

:111:

Επιτρέπεις;

:111:
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.595
Μηνύματα
2.945.493
Members
38.203
Νεότερο μέλος
john-john
Top