Επειδή πρέπει να λέμε και τα θετικά, θα ήθελα ν' αναφέρω τις πολύ καλές εντυπώσεις μου από το service της Ideal.
Τα τελευταία 3-4 χρόνια έχω χρησιμοποιήσει 3 Toshiba laptops (όχι όλα δικά μου) και λόγω αυτών έχω έρθει σε επαφή με το service της Ideal (αντιπροσωπείας της Toshiba στην Ελλάδα για laptops), όπου η εξυπηρέτηση ήταν πάντα άψογη και μάλιστα καλύτερη απ' όσο θα είχα την απαίτηση. Συγκεκριμένα:
- Ένα απ' αυτά είχε εξωτερικά χρωματιστό καπάκι το οποίο είχα γρατσουνίσει. Τους το πήγα μη έχοντας απαίτηση βέβαια να καλυφθεί απ' την εγγύηση (το οποίο και ανέφερα) και παρόλαυτά μου το άλλαξαν χωρίς να πληρώσω τίποτα (ούτε εργατικά).
- Είχαμε αγοράσει δυο laptop μαζί (εγώ κι ένας φίλος). Όταν τα ανοίξαμε και επειδή είμαι πολύ... ψείρας, διαπίστωσα ότι το καθένα απ' αυτά είχε ένα καμμένο pixel (το οποίο ούτε κατά διάνοια φαινόταν, έτυχε και το πρόσεξα σε μαύρο φόντο). Η εγγύηση αναφέρει ότι αλλαγή panel μπορεί να γίνει μόνο όταν έχουν καεί από 4 pixel και πάνω (ή κάτι τέτοιο τέλοσπάντων), το οποίο σήμαινε ότι οι δικές μας περιπτώσεις δεν καλύπτονταν. Παρόλαυτά, πήγα και τα δυο laptop στην Ideal και... μου άλλαξαν panel και στα δυο χωρίς καμία επιβάρυνση (υπόψην τα panel είναι πανάκριβα ανταλλακτικά, συνήθως αν έχει σοβαρό πρόβλημα η οθόνη είναι πιο συμφέρον να πάρεις άλλο laptop παρά ν' αλλάξεις panel).
- Σ' ένα τροφοδοτικό είχε στραβώσει το βύσμα που συνδέεται με το laptop (μάλλον κάποιος το είχε πατήσει), οπότε και φόρτιζε πολύ δύσκολα και μόνο αν το κρατούσες υπό κάποια γωνία κτλ. Με λίγα λόγια ήθελε αλλαγή και εφόσον ήταν από δική μας υπαιτιότητα λογικά θα έπρεπε να πληρώσουμε το ανταλλακτικό (που μάλλον θα χρειαζόταν καινούριος μετασχηματιστής γιατί το καλώδιο δεν είναι αποσπώμενο, με κόστος περί τα 80 ευρώ, αν παίρναμε original της Toshiba). Το πάω στην Ideal, κοιτάζουν αν είναι μέσα στην εγγύηση (που ήταν) και χωρίς δεύτερη κουβέντα μου δίνουν καινούριο μετασχηματιστή, χωρίς καν να ρωτήσουν πώς στράβωσε κτλ.
Σ' όλες τις περιπτώσεις τα laptop ήταν εντός εγγύησης (μάλιστα είχα κάνει και επέκταση από 2 στα 4 χρόνια και στη μια περίπτωση είχε περάσει η αρχική και ήμουν εντός της extra εγγύησης), αλλά η επισκευή που ήθελα δεν καλυπτόταν απ' αυτή (και πολύ δικαιολογημένα). Παρόλαυτά, όχι μόνο δε ζήτησαν τίποτα, αλλά δεν άρχισαν καν κουβέντα "μήπως και ίσως και θα δούμε" κτλ.
Τι να πω, ευτυχώς που υπάρχουν και μερικοί επαγγελματίες στις μέρες μας και μπράβο τους. Όπως καταλαβαίνετε, για πιθανή μελλοντική αγορά laptop τα Toshiba θα είναι η πρώτη μου επιλογή.
Επίσης ν' αναφέρω ότι δεν έχω καμία σχέση με την Ideal (πέραν των παραπάνω συναλλαγών μου, που κάθε κάτοχος Toshiba laptop θα μπορούσε να έχει).
Τα τελευταία 3-4 χρόνια έχω χρησιμοποιήσει 3 Toshiba laptops (όχι όλα δικά μου) και λόγω αυτών έχω έρθει σε επαφή με το service της Ideal (αντιπροσωπείας της Toshiba στην Ελλάδα για laptops), όπου η εξυπηρέτηση ήταν πάντα άψογη και μάλιστα καλύτερη απ' όσο θα είχα την απαίτηση. Συγκεκριμένα:
- Ένα απ' αυτά είχε εξωτερικά χρωματιστό καπάκι το οποίο είχα γρατσουνίσει. Τους το πήγα μη έχοντας απαίτηση βέβαια να καλυφθεί απ' την εγγύηση (το οποίο και ανέφερα) και παρόλαυτά μου το άλλαξαν χωρίς να πληρώσω τίποτα (ούτε εργατικά).
- Είχαμε αγοράσει δυο laptop μαζί (εγώ κι ένας φίλος). Όταν τα ανοίξαμε και επειδή είμαι πολύ... ψείρας, διαπίστωσα ότι το καθένα απ' αυτά είχε ένα καμμένο pixel (το οποίο ούτε κατά διάνοια φαινόταν, έτυχε και το πρόσεξα σε μαύρο φόντο). Η εγγύηση αναφέρει ότι αλλαγή panel μπορεί να γίνει μόνο όταν έχουν καεί από 4 pixel και πάνω (ή κάτι τέτοιο τέλοσπάντων), το οποίο σήμαινε ότι οι δικές μας περιπτώσεις δεν καλύπτονταν. Παρόλαυτά, πήγα και τα δυο laptop στην Ideal και... μου άλλαξαν panel και στα δυο χωρίς καμία επιβάρυνση (υπόψην τα panel είναι πανάκριβα ανταλλακτικά, συνήθως αν έχει σοβαρό πρόβλημα η οθόνη είναι πιο συμφέρον να πάρεις άλλο laptop παρά ν' αλλάξεις panel).
- Σ' ένα τροφοδοτικό είχε στραβώσει το βύσμα που συνδέεται με το laptop (μάλλον κάποιος το είχε πατήσει), οπότε και φόρτιζε πολύ δύσκολα και μόνο αν το κρατούσες υπό κάποια γωνία κτλ. Με λίγα λόγια ήθελε αλλαγή και εφόσον ήταν από δική μας υπαιτιότητα λογικά θα έπρεπε να πληρώσουμε το ανταλλακτικό (που μάλλον θα χρειαζόταν καινούριος μετασχηματιστής γιατί το καλώδιο δεν είναι αποσπώμενο, με κόστος περί τα 80 ευρώ, αν παίρναμε original της Toshiba). Το πάω στην Ideal, κοιτάζουν αν είναι μέσα στην εγγύηση (που ήταν) και χωρίς δεύτερη κουβέντα μου δίνουν καινούριο μετασχηματιστή, χωρίς καν να ρωτήσουν πώς στράβωσε κτλ.
Σ' όλες τις περιπτώσεις τα laptop ήταν εντός εγγύησης (μάλιστα είχα κάνει και επέκταση από 2 στα 4 χρόνια και στη μια περίπτωση είχε περάσει η αρχική και ήμουν εντός της extra εγγύησης), αλλά η επισκευή που ήθελα δεν καλυπτόταν απ' αυτή (και πολύ δικαιολογημένα). Παρόλαυτά, όχι μόνο δε ζήτησαν τίποτα, αλλά δεν άρχισαν καν κουβέντα "μήπως και ίσως και θα δούμε" κτλ.
Τι να πω, ευτυχώς που υπάρχουν και μερικοί επαγγελματίες στις μέρες μας και μπράβο τους. Όπως καταλαβαίνετε, για πιθανή μελλοντική αγορά laptop τα Toshiba θα είναι η πρώτη μου επιλογή.
Επίσης ν' αναφέρω ότι δεν έχω καμία σχέση με την Ideal (πέραν των παραπάνω συναλλαγών μου, που κάθε κάτοχος Toshiba laptop θα μπορούσε να έχει).