Άψογη εξυπηρέτηση από service Ideal (αντιπροσωπεία Toshiba laptops)

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Επειδή πρέπει να λέμε και τα θετικά, θα ήθελα ν' αναφέρω τις πολύ καλές εντυπώσεις μου από το service της Ideal.

Τα τελευταία 3-4 χρόνια έχω χρησιμοποιήσει 3 Toshiba laptops (όχι όλα δικά μου) και λόγω αυτών έχω έρθει σε επαφή με το service της Ideal (αντιπροσωπείας της Toshiba στην Ελλάδα για laptops), όπου η εξυπηρέτηση ήταν πάντα άψογη και μάλιστα καλύτερη απ' όσο θα είχα την απαίτηση. Συγκεκριμένα:

- Ένα απ' αυτά είχε εξωτερικά χρωματιστό καπάκι το οποίο είχα γρατσουνίσει. Τους το πήγα μη έχοντας απαίτηση βέβαια να καλυφθεί απ' την εγγύηση (το οποίο και ανέφερα) και παρόλαυτά μου το άλλαξαν χωρίς να πληρώσω τίποτα (ούτε εργατικά).

- Είχαμε αγοράσει δυο laptop μαζί (εγώ κι ένας φίλος). Όταν τα ανοίξαμε και επειδή είμαι πολύ... ψείρας, διαπίστωσα ότι το καθένα απ' αυτά είχε ένα καμμένο pixel (το οποίο ούτε κατά διάνοια φαινόταν, έτυχε και το πρόσεξα σε μαύρο φόντο). Η εγγύηση αναφέρει ότι αλλαγή panel μπορεί να γίνει μόνο όταν έχουν καεί από 4 pixel και πάνω (ή κάτι τέτοιο τέλοσπάντων), το οποίο σήμαινε ότι οι δικές μας περιπτώσεις δεν καλύπτονταν. Παρόλαυτά, πήγα και τα δυο laptop στην Ideal και... μου άλλαξαν panel και στα δυο χωρίς καμία επιβάρυνση (υπόψην τα panel είναι πανάκριβα ανταλλακτικά, συνήθως αν έχει σοβαρό πρόβλημα η οθόνη είναι πιο συμφέρον να πάρεις άλλο laptop παρά ν' αλλάξεις panel).

- Σ' ένα τροφοδοτικό είχε στραβώσει το βύσμα που συνδέεται με το laptop (μάλλον κάποιος το είχε πατήσει), οπότε και φόρτιζε πολύ δύσκολα και μόνο αν το κρατούσες υπό κάποια γωνία κτλ. Με λίγα λόγια ήθελε αλλαγή και εφόσον ήταν από δική μας υπαιτιότητα λογικά θα έπρεπε να πληρώσουμε το ανταλλακτικό (που μάλλον θα χρειαζόταν καινούριος μετασχηματιστής γιατί το καλώδιο δεν είναι αποσπώμενο, με κόστος περί τα 80 ευρώ, αν παίρναμε original της Toshiba). Το πάω στην Ideal, κοιτάζουν αν είναι μέσα στην εγγύηση (που ήταν) και χωρίς δεύτερη κουβέντα μου δίνουν καινούριο μετασχηματιστή, χωρίς καν να ρωτήσουν πώς στράβωσε κτλ.

Σ' όλες τις περιπτώσεις τα laptop ήταν εντός εγγύησης (μάλιστα είχα κάνει και επέκταση από 2 στα 4 χρόνια και στη μια περίπτωση είχε περάσει η αρχική και ήμουν εντός της extra εγγύησης), αλλά η επισκευή που ήθελα δεν καλυπτόταν απ' αυτή (και πολύ δικαιολογημένα). Παρόλαυτά, όχι μόνο δε ζήτησαν τίποτα, αλλά δεν άρχισαν καν κουβέντα "μήπως και ίσως και θα δούμε" κτλ.

Τι να πω, ευτυχώς που υπάρχουν και μερικοί επαγγελματίες στις μέρες μας και μπράβο τους. Όπως καταλαβαίνετε, για πιθανή μελλοντική αγορά laptop τα Toshiba θα είναι η πρώτη μου επιλογή.

Επίσης ν' αναφέρω ότι δεν έχω καμία σχέση με την Ideal (πέραν των παραπάνω συναλλαγών μου, που κάθε κάτοχος Toshiba laptop θα μπορούσε να έχει).
 

Μηνύματα
4.830
Reaction score
3
Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση από service Ideal (αντιπροσωπεία Toshiba laptops)

Μπράβο στην Toshiba. Τώρα που το σκέφτομαι λέω να πάω κι εγώ τον προβολέα μου κι ας είναι εκτός εγγύησης.
 

Μηνύματα
31.641
Reaction score
26.492
ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ 2004 ΔΥΟ ΛΑΠΤΟΠ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΤΟΚ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΠΕΝΤΙΟΥΜ 3 ΠΟΛΥΚΑΙΡΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΚΙΝΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΑΛΛΑΧΤΗΚΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (50%) ΕΦΟΣΟΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΗΤΑΝ ΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.

ΕΔΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΔΗΓΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ.
 

Μηνύματα
910
Reaction score
20
Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση από service Ideal (αντιπροσωπεία Toshiba laptops)

εχω ακουσει και εγω τα καλυτερα για την toshiba μιας και ειναι και απο τις
πρωτες αντιπροσωπειες στην χωρα μας.αντε παντα τετοια!
οι πιο πολλες εταιριες αλλωστε τα στελνουν εξωτερικο και περιμενεις καμποσο καιρο..
 

Μηνύματα
3
Reaction score
0
Πραγματικά εκπλήσσομαι μ' αυτά που διαβάζω για την άψογη εξυπηρέτηση.Σ εμένα γιατί δεν απαντά κανείς ούτε στο τηλέφωνο.Aγόρασα ένα SATELLITE C855-1QF τον Μάιο του 13 και μου δημιούργησε πρόβλημα στο λογισμικό κατά την ideal.Otan to πήρα στα χέρια μου μετά από 10 μέρες δεν λειτουργούσε το ασύρματο.Δεν λειτουργούσαν τα bluetooth δεν μπορώ να αναβαθμίσω σε 8.1 ,μου λέει ότι δεν αναγνωρίζεται το προιόν στο site της toshiba και το χειρότερο έχω καταναλώσει ώρες να επικοινωνήσω τηλεφωνικά και μάταιος κόπος.
 

Μηνύματα
31.641
Reaction score
26.492
ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ!!!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΥΦΕΣΗΣ ΚΑΙ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΙΔΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
ΟΥΤΕ Η ΠΛΗΘΩΡΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΕΚΕΙ.
 

Μηνύματα
3
Reaction score
0
ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ!!!
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΥΦΕΣΗΣ ΚΑΙ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΙΔΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
ΟΥΤΕ Η ΠΛΗΘΩΡΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΕΚΕΙ.
Εγώ πάλι δεν το βρίσκω καθόλου λογικό.Τουλάχιστον μια υποτυπώδης εξυπηρέτηση θα μπορούσε να υπάρχει.
Επίσης επειδή πλήρωσα ενώ ήταν εντός εγγύησης, θα μπορούσα να το πάω σε κάποιον άλλο τεχνικό και να έχω προσωπική επαφή και άμμεση εξυπηρέτηση.Εχουμε αντιπροσωπεία ή δεν έχουμε?
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.839
Reaction score
2.192
τα προβλήματα του λογισμικού δεν τα καλύπτει καμία εγγύηση
Το call center δεν ανήκει στην Ideal αλλά στην Toshiba Europe και δεν είμαι σίγουρος ότι είναι εντός Ελλάδας
Προσωπικά μια φορά που τους χρειάστηκα ήταν άψογοι
 

Μηνύματα
3
Reaction score
0
τα προβλήματα του λογισμικού δεν τα καλύπτει καμία εγγύηση
Το call center δεν ανήκει στην Ideal αλλά στην Toshiba Europe και δεν είμαι σίγουρος ότι είναι εντός Ελλάδας
Προσωπικά μια φορά που τους χρειάστηκα ήταν άψογοι
To τηλεφωνικό κέντρο είναι στην Ελλάδα.Εχω μιλήσει μια δυο φορές στο παρελθόν μετά από πολλή αναμονή.Για το λογισμικό όσον αφορά την εγγύηση το καταλαβαίνω.Το να μου εγκαταστήσουν όμως το καινούργιο με προβλήματα δεν το καταλαβαίνω.Εύχομαι να έχεις δίκιο και να ήταν απλά μια ατυχία για μένα αλλά το σίγουρο είναι ότι όλο το σκηνικό με έχει προβληματίσει.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.476
Reaction score
44.266
Για service laptop toshiba που πάμε; πάμε και τα αφήνουμε στα μαγαζιά cosmote - germanos που λέει στο site η ideal ή υπάρχει και κάτι άλλο;
 

Μηνύματα
31.641
Reaction score
26.492
ΙΝΤΕΑΛ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΚΡΕΟΝΤΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΛΩΝΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠ ΤΟ ΚΑΠΝΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΗΝ

ΛΕΝΟΡΜΑΝ.

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.098
Μηνύματα
3.001.103
Members
38.407
Νεότερο μέλος
kalelakos
Top