Έμεινα ..πάκης

Status
Not open for further replies.

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.498
Reaction score
138.433
Τώρα βέβαια, άν μου πείς οτι πήρες στο χέρι το ακουόγραμμα σου και με κάποιο τρόπο (DSP?) πείραξες το ηχείο ετσι ωστε, στη συχνότητα που το αυτί σου έχει βύθιση πχ 2db, εσύ έδωσες +2db στο ηχείο για να φέρεις την αντιλαμβανόμενη ηχητική απόκριση flat, εγω πάω πάσο...
μην επιμένεις στο σφάλμα, στο έγραψε κι ο μπούτχιας, αν και θέλει λίγο αποκρυπτογράφηση.

γκεομίατ κι άλλοι σε λένε να πεις διαφορές με τα εξαιρετικά λιπίνσκια. ιδού η ρόδος... πήδα το! ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.498
Reaction score
138.433
Ενδεικτικόν κιόλας ότι ο μακαρίτης σχεδιαστής/κατασκευαστής τους Werner Rehde ήταν διευθυντής ορχήστρας εις το επάγγελμα....
Ακριβώς.
Σα να βάζεις τον παπά του χωριού να σου κάνει τα λογιστικά σου, και το φούρναρη τα γιατροσόφια σου :)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.689
Reaction score
58.367
Να και ο μαεστρος!
Αμα λεω εγω θα ζησουμε παλιες δοξες.. με ιδρωτα, νυχια, και μα[ν]εστρο..:p
Με τόσο καλή μνήμη,άντε μετά να πείσεις πως δεν είσαι....ελέφαντας.;)
 



Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Το όλο σκεπτικό σου είναι εντελώς μα εντελώς λάθος.
Ξανασκέψου το και αν δε το καταλάβεις, σου λέω.
Δεν με παρακολουθείς.

Ή κάνεις πως δε καταλαβαίνεις.
Για να στο εξηγήσω για άλλη μια φορά: ΥΠΑΡΧΟΥΝ αντικειμενικά πράγματα που ακούς, και ΥΠΑΡΧΟΥΝ και υποκειμενικά.
Άμα ψάχνεις τα υποκειμενικά, την υγρότητα των μεσαίων, τα μεταξένια πρίμα ή τον ιδρώτα του ντράμερ, δεν ασχολείσαι ΚΑΘΟΛΟΥ με τα γραπτά μου..
... Παλιές γνώσεις, αλλά γνώσεις που δεν είναι να τις κάνεις "γαργάρα" ...
μην επιμένεις στο σφάλμα.....
Δάσκαλε τελικά θα ακούσουμε τίποτις, ή θα πάμε back to school?:roflmao:
Αμα γουστάρεις σηκώνομαι και στον πίνακα!:lolsign:

 
Last edited:



Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Σήμερα είναι το αύριο του χθές, οποότενες ας γραφούν κανα δγυό σειρές....:)

Είχε γίνει σε κάποιο παλαιοτερο νήμα αναφορά για τα του ήχου στο χώρο μου.

Τα ουσιαστικά, τα οφ δη ρεκορντ δηλαδή, που συζητήσαμε με τον ChrisHat ήταν ότι σε γενικές γραμμές δεν υπάρχουν "εμπόδια" στο να κάνεις ακροάσεις της προκοπής.

Βέβαια, σαν οικιακός χώρος έχει ντεσιμπελόριο το 95db περίπου. Μετά ακούς τη διακόσμηση να σολάρει παράλληλα με τη μουσική.

Κάποιες μπασοπαγίδες - διαχυτες είναι στο πρόγραμμα, αλλά ο Chris έχει καιρό να φανεί από τα μέρη μας οπότε οι νέες μετρήσεις και το "φτιάξιμο " πήραν επ αορίστω αναβολή.

Στο κεφάλαιο των Lipinski έχω αναφερθεί πολλάκις, οπότε συνοπτικά επανφ- αναφέρω ότι η συγκεκριμένη υλοποίηση με τους μονομπλοκ και metric+mac mini, αποτέλεσε έρωτα μεγάλο λόγω της ακρίβειας της αναπαραγωγής.

Τώρα μην ξαναρχίσουμε τα πως και γιατί του αρχικού μουσικού γεγονότος, είναι λάθος κατεύθυνση.

Καθε καλό σύστημα αναπαράγει τις διαφορετικές ηχογραφήσεις με διαφορετικό τρόπο, δηλαδή δεν "μαγειρεύει" με χρώματα και αρώματα για να γίνονται όλα αρεστά.

Επίσης κάθε καλό σύστημα οφείλει να λειτουργεί σαν ένα μεγάφωνο πλήρους φάσματος, το οποίο όσο δυναμώνεις την ένταση τόσο μεγενθύνει το γεγονός -'εως ορίου- χωρίς να θαμπώνει ή να κουκουλώνει περιοχές του φάσματος.

Τέλος α΄ μέρους.:D
 



Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
οκ, περνάμε στο αα λοιπόν για βουλώσουμε ορισμένα στόματα υπερίληκων συμφορουμιτών:fuckyou:.

Λαμβάνοντας λοιπόν την μέγιστη απόλαυση απο το σύστεμ Lipinski, με την συνεπικουρία subs, εκτροχιάσθηκα....

άσχημα....

πάνω στην ιστορία των αδερφών....

Grimm LS1, στην πρώτη τους παρουσίαση -μάλιστα- , θεωρώντας ότι ήμουν έτοιμος να συμβιώσω μαζί τους για καιρό, πετώντας απο το δωματιο οτιδήποτε -σχεδόν- γαργαλάει οπτικά έναν χαιφιντελά.

Επέλεξα την μαύρη έκδοση, άνευ του κοντρόλερ (βολεύομαι με το άυλο κοντρόλ και τη metric gia άλλες εισόδους), για λόγους γούστου και χρημάτων.

Οπότενες τι να πώ για τα Grimm που δεν έλεγα για τα προηγούμενα?:idk:

Τέλος αα μέρους.:lazy:
 

Μηνύματα
1.743
Reaction score
871
αν και πολλαπλώς έχει κλείσει το παρόν, δεν παύουν να πίπτουν βροχή οι χαριτωμενιές, τις οποίες πολύ γουστάρω να διαβάζω..

κάπου διάβασα λοιπόν για 'πραγματικό γεγονός', για 'πιστή αναπαραγωγή', κάπου αλλού γα 'σωστό παίξιμο', 'ηχητικά πρότυπα', για 'ημίτονο' και ακόμα πιο χαριτωμένα, κουδουνίστρες, κλανιές και τέτοια.. μια αγχώδη προσπάθεια βλέπω, μια φανατίλα και δεν ξέρω γιατί.. λοιπόν..

1- ημίτονο ΔΕΝ υπάρχει (πραγματικά) στη μουσική, υπάρχει μόνο όταν ακούμε έναν σόλο αυλό, οι αυλοί είναι αυτοί που παράγουν απλή ημιτονοειδή κυματομορφή, ιδιαίτερα δε το όμποε, αυτός είναι και ένας από τους λόγους που η συμφωνική κουρδίζει με το όμποε (ο άλλος είναι γιατί τα έγχορδα χάνουν).. η μουσική είναι μια πολυπλοκότατη σύνθετη κυματομορφή, μίξη όλων των ήχων των οργάνων που συμμετέχουν, των αρμονικών, & ανακλάσεων- αλληλεπιδράσεων με το χώρο, που ακόμα και πολύ εξελιγμένα Software απεικονίζουν γραφικά με πολύ απόκλιση..

2- την μουσική λοιπόν ΔΕΝ μπορούμε με κανένα εργαλείο να τη 'δούμε' πιστά στην αρχική της μορφή (studio) ώστε να ισχυριστούμε πως θα μπορέσουμε να την 'δούμε' αναπαραγόμενη και να την συγκρίνουμε..

3- την μουσική επίσης ΔΕΝ μπορούμε να την ακούσουμε πιστά στην αρχική της μορφή (studio) για να ισχυριστούμε πως θα μπορέσουμε να την ακούσουμε αναπαραγόμενη και να την συγκρίνουμε.. γιατί απλά κάθε studio διαθέτει τα δικά του ενισχυτικά και ηχεία, έτσι αν πάρω ένα master από ένα Α studio και το ακούσω σε ένα Β studio θ' ακούσω τελείως άλλα 'πιστά' πράγματα.. πόσο μάλλον στο σπίτι μας.. (μιλώντας αντικειμενικά και σε επίπεδο hi-end μηχανημάτων & τιμών που εδώ συζητάμε)..

συνυπολογίζοντας στα παραπάνω το σημαντικότερο, ότι δηλαδή η ανθρώπινη κρίση είναι ελλιπής, οι άνθρωποι από τους οποίους εκφράζεται (γενικώς ομιλώ) ενδέχεται να μην είναι απόλυτα γνώστες και επίσης να είναι εμπαθείς, όλα αυτά για το 'πραγματικό γεγονός', 'σωστό', 'πιστό', 'καλό', 'πλήρες', 'ημίτονο', 'συνημίτονο' κλπ. κλπ. κλπ.. είναι για τη θεία μου τη Μαριγώ (μην πω για τίποτις άλλο) σίγουρα εκείνη θα εντυπωσιασθεί με όλα αυτά, που ξέρεις επειδή έχει και φράγκα ίσως αγοράσει και τα πορτατίφ..
 
Last edited:


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.891
Reaction score
28.054
ΜΑ νομίζω ότι επί των απόψεων έχει εκφρασθεί σαφέστατα επαρκώς ο dirty Harry, κατά κόσμον Clint Eastwood, ή αλλιώς ο Κλίντ ο ανατοληκόξυλας, μπορεί και ανατοληκοξυλάς.
Ως γνωστόν λοιπόν οι απόψεις , πάσης φύσεως , και όχι των προλαλησάντων , μην παρεξηγηθώ, είναι όπως οι κ@λοτρυπίδες όλοι έχουν απο ΜΙΑ.
 
Last edited:



Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Μετά το ευχάριστο και πεφωτισμένο διάλλειμμα:imtheking:, συνεχίζω για τους φραγκάτους ηλίθιουςφίλους.:)

β. μέρος λοιπόν...

Όπως ακούγεται ο περιβάλων θόρυβος σε μια πλατεία (της πρωτευούσης και νάναι μέρα), με τις τόσες διακυμάνσεις και διαβαθμίσεις, όπως ακούγεται η φιλήδονη φωνή μιάς γυναίκας (άτσα!!!) ή η άθλια ενός πανίβλακα (μακρυαααά), δημιουργείται -χωρίς να υφίσταται stereo mix- η αντίληψη απο την ακοή μας, χωρίς να σκεπτόμαστε αν υπάρχουν χαμηλές ή υψηλές συχνότητες.

Ε, τι μας πιάνει με το συγκεκριμένο θέμα όταν ένα σύστημα αναπαράγει μουσικό γεγονός στο σπίτι μας...άντε να το εξηγήσουμε..8-)

Πολλά χρόνια βέβαια, οι περιγραφές του χαηεντικού Τύπου δημιουργούσαν την "ακουστική ανάγκη" να ακούμε το πιατίνι κάνα μισάωρο μέχρι να "σβήσει" ταυτίζοντας το γεγονός με "ανάλυση".

Μεγάλη φουτάνα αυτή η ανάλυση, όλο και ξέφευγε απο το χαιφαι προς το χαιεντ, εγκαταλείποντας 'γρέζι" στις ψηλές και άντε να φύγει μετά αυτό το γρέζι απο το -φτηνό- τουίτερ.

Έ, τα Grimm DEN-ΔΕΝ έχουν ούτε αέρινες ψηλές, ούτε ρωμαλέες χαμηλές, ούτε υγρές μεσαίες.

Έχουν ανάλυση παντού, απο χάμου έως πάνου...οπότε και απλά...

ΑΠΛΑ, ακούγονται ΑΠΛΑ.

Από ότι έχω ακούσει, έχουν το πιό απλό αποτέλεσμα, δίνοντας ποσότητα πληροφορίας στη μονάδα του χρόνου που σε παραμυθιάζει ότι ΕΤΣΙ είναι, απλά.

Τσιτώνεις τα γκάζια (έχει πολλά...) και μιλάς με τον διπλανό σου!

Χαμηλώνεις λίγο και αισθάνεσαι ότι "ψιθυρίζει"

Βγαίνεις από το δωμάτιο (κατούρημα) και επιστρέφοντας αντιλαμβάνεσαι ότι παίζει δυνατά.

Δεν μπορώ να το εξηγήσω, δεν γνωρίζω τα τεχνικά του κόλπα.

Ακούω μουσικές καθημερινά όταν είμαι σπίτι, χωρίς να με κατευθύνει το σύστημα ως προς το είδος μουσικής. Τα Lipinski ήταν -τελικά- πιό επιλεκτικά, άκουγα περισσότερη Jazz, κλασσική και εθνικ.

Τα Grimmia είναι τζουκ-μποξ, βάλε να γουστάρεις μουσική. ΑΠΛΑ.;)

Τώρα θα μου πείτε τιναι αυτό το απλά μάστορη...μπορείς να το ζωγραφίσεις, να το ζυγίσεις να να..

ΟΧΙ!!

Ούτε μπορώ, ούτε θέλω.:D

Επίσης δεν επιθυμώ να παρακινήσω κανένα να το αγοράσει, αν το ακούσει κάποιος ίσως κάτι να αποκομίσει ως εμπειρία.

Ο ...Πάκης μονολογούσε κάτι άκατάληπτα όσο τα άκουγε, έβγαινε έξω, κάπνιζε, ξανάμπαινε και ξαναναμονολογούσε, όχι ρε φίλε δεν είναι δυνατόν και τέτοια, έχασε την Ανάσταση, ξανάρθε, φορέσαμε πυζάμες για να τον διώξουμε :)drinks:3 η ώρα) χτύπαγε κουδούνι και το περιπολικό...:download:

Η τεραστιοανπεχταμπλ ανάλυσή του ήταν:" ήξερα ότι θα έπαιζε εξαιρετικά, αλλά αυτό το ηλίθιο παίζει με τρόπο που σε κάνει να αισθάνεσαι ότι όλα όσα έχεις ακούσει ήταν λάθος, ακόμη και αν πολλά στοιχεία της απόδοσής τους ήταν περισσότερο εντυπωσιακά, ή συγκινησιακά ή οτιδήποτε άλλο που σε καθηλώνει σε άκουσμα μουσικής".:focus:

Ίσως ένα γ. μέρος, κάποια στιγμή.

Και ένα Υ.Γ.
: Οποιανού ΔΕΝ του αρέσουν, καθαρά και ξάστερα, τι κάνει δω μέσα?
α. Μελετά τις κινήσεις του οχτρού??

β. Περνά επικοδομητικά το χρόνο του?

γ. Κάνει ασσσκήσσσεις γραπιτού λόγου?

δ. Διαφωτίζει τα πλήθη μελλοντικών αγοραστων των Grimm μην kai φάνε την πατάτα?
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.689
Reaction score
58.367
...
1) Τώρα μην ξαναρχίσουμε τα πως και γιατί του αρχικού μουσικού γεγονότος, είναι λάθος κατεύθυνση.

2) Καθε καλό σύστημα αναπαράγει τις διαφορετικές ηχογραφήσεις με διαφορετικό τρόπο, δηλαδή δεν "μαγειρεύει" με χρώματα και αρώματα για να γίνονται όλα αρεστά.

3) Επίσης κάθε καλό σύστημα οφείλει να λειτουργεί σαν ένα μεγάφωνο πλήρους φάσματος, το οποίο όσο δυναμώνεις την ένταση τόσο μεγενθύνει το γεγονός -'εως ορίου- χωρίς να θαμπώνει ή να κουκουλώνει περιοχές του φάσματος.

Τέλος α΄ μέρους.:D
1) Αποτελεί μολαταύτα ιδανική αφετηρία,ούτως ώστε να καταπολεμούνταιι οι παρερμηνείες,αθέλητες και ...μη.;)

2) Δεκτόν.

3) Αυξάνει τις νοητές διαστάσεις ως προς τη σκηνή του γεγονότος-εν είδει προσέγγισης του ακροατή- χωρίς όμως να μεγεθύνει επιλεκτικά στοιχεία εντός αυτής.

αν και πολλαπλώς έχει κλείσει το παρόν, δεν παύουν να πίπτουν βροχή οι χαριτωμενιές, τις οποίες πολύ γουστάρω να διαβάζω..
...
΄΄Αφορμές΄΄ για την υποτεθείσα έλλειψη κλεισίματος παρέχουν διάφορα προϊόντα επιλεκτικής ανάγνωσης μηνυμάτων τα οποία οδηγούν αντιστοίχως σε βολικές παρερμηνείες...
 

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
1)

3) Αυξάνει τις νοητές διαστάσεις ως προς τη σκηνή του γεγονότος-εν είδει προσέγγισης του ακροατή- χωρίς όμως να μεγεθύνει επιλεκτικά στοιχεία εντός αυτής.

...
Ναι, πολύ ορθά και συμπληρωματικά λέγω το εξής:
Πολλοί ρηβιούερς αναφερότανε στην μεσαία περιοχή του ακουστικού φάσματος ως την πλέον ικανή να δημιουργεί την ψευδαίσθηση του αληθούς κατα την αναπαραγωγή της μουσικής.

Κάποια φημισμένα ηχεία όπως τα BBC Monitor Ή τα Quad και γενικότερα η Εγγλέζικη σχολή, βασίστηκε στη συγκεκριμένη παραδοχή.

Προσωπικά δεν διαφοποποιούμαι ιδιαιτέρως, πλήν των περιπτώσεων γιγάντωσης της αποδιδόμενης μεσαίας περιοχής, προς χάριν εντυπωσιασμού στον τομέα: σώματα.:cool:

Σίγουρα η ακρόαση μουσικής εμπεριέχει πολλά "μυστικά" αλλά καθόλου σίγουρος δεν είμαι για το πώς αποκαλύπτονται.8-)

Γνωρίζω βέβαια πως μπορείς να το κάνεις "εύκολο":D
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.024
Μηνύματα
2.959.454
Members
38.278
Νεότερο μέλος
lagoudas1957
Top