Nick Arvanitakis
Audio Pro
- Μηνύματα
- 46.961
- Reaction score
- 23.744
Ποταμίσια ή θαλασσινή η άμμος?
Πότε θα καταλάβουν οι φίλοι του "αναλογικού" οτι ακούν ψηφιακά, μιας και η συντριπτική πλειοψηφία των σύγχρονων ηχογραφήσεων γίνεται ψηφιακά (και μετα αφού την συμπιέσουν για να χωράει στο αυλάκι την περνάνε σε βινύλιο).ποτε θα καταλαβετε οτι οτι και να κανετε αναλογικα θα ακουτε ακομα και απο ενεργα? τα ηχεια βγαζουν αναλογικο ηχο)
Χαλαζιακη,εχει υποστεί ξήρανση για να μην υγροποιει τις μεσαίεςΠοταμίσια ή θαλασσινή η άμμος?
Αστον αυτόν, τώρα με το παιδί έχει γίνει φλώρος...Είπα του ζαπ να βάλουμε θαλασσινή με υγρασία αλλα δεν συμφώνησε
Υπάρχουν πιο σημαντικά ανάλογα ερωτήματα, που άπτονται ιδιαίτερα κρίσιμων θεμάτων, όπως αυτό της ενεργού πολυενίσχυσης, αυτό περί της αναγκαιότητας χρήσης dsp για ισοσταθμιση χώρου, της κατανόησης της κυριαρχίας του χώρου στο ηχητικό αποτέλεσμα κι όχι της βελόνας της κεφαλής ή του καλωδίου, κλπ.Πότε θα καταλάβουν οι φίλοι του "αναλογικού" οτι ακούν ψηφιακά
Ειλικρινά, πες μου. Το άκουσες και δε σου άρεσε;
Διότι, έχω την αίσθηση ότι δεν έτυχε ακόμα να το ακούσεις.
Υπ'οψιν, έχω απάντηση για την ερώτησή σου, αλλά αμφισβητώ την βάση στήριξης της ερώτησης.
Ειναι επίσης παράδοξο, το γεγονός πως όσο "καλύτερο" ειναι ενα σύστημα (δικό μου, φίλων, σε κατάστημα, δεν εχει σημασία) τοσο περισσότερο εχω την τάση να ακούω αυτο, και όχι την μουσική που παίζει. Χρειάζεται καθε φορα επιπλέον προσπάθεια για να επικεντρωθώ στη μουσική και όχι στον ήχο.Είναι σοφότερο να προσέχεις να τηρούνται όλες οι βασικές αρχές, χωρίς ακρότητες, και να εστιάζεις το τέλος του δρόμου στην ακρόαση της αγαπημένης σου μουσικής.
Χαχαχα, να που είχα δίκιο!Oχι γιατρε μου, δεν το εχω ακουσει............μπορει και να μ' αρεσει.
..............ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?????
Όχι βέβαια.Εαν η ηχογραφηση το επιτρεπει,με ενα καλο/σωστο συστημα μπορεις να εχεις και τα δυο.
Αντιθέτως, όσο πιο σωστό είναι τόσο πιο πολυ προσέχω την ανυπαρξία του. Το ίδιο ισχύει και για τις καλές ηχογραφήσεις...Οσο πιο σωστό είναι ένα ηχοσύστημα, τόσο λιγότερο σου τραβά την προσοχή σε παραμέτρους απόδοσης (πω πω τι μπάσο, βρε για δες κάτι πρίμα κλπ) και ακούς μόνο τη μουσική, χωρίς προβληματισμούς και αντιπερισπασμούς.
Αυτο έχει αποδειχτεί σε μελέτη, blinded, κάπου 85% των ακροατών δείχνουν προτίμηση στο αντικειμενικά σωστό. Αν θέλει κάποιος ψάχνω το λινκ.Προσωπικά εκτιμώ οτι το αντικειμενικά σωστό, είναι δεδομένο ότι "αρέσει" σε όλα τα αυτιά, γιατί ...δεν ακούγεται!
Oλα τα εχει ενα καλο/σωστο συστημα οταν θελεις ειτε 1. Να παρακολουθεις τι ακριβως γινεται στην ηχογραφηση, ειτε 2. θελεις να συγκεντρωθεις στην μουσικη πιο γενικα,ειτε 3. θελεις να κρινεις την ηχογραφηση.Όχι βέβαια.
Οσο πιο σωστό είναι ένα ηχοσύστημα, τόσο λιγότερο σου τραβά την προσοχή σε παραμέτρους απόδοσης (πω πω τι μπάσο, βρε για δες κάτι πρίμα κλπ) και ακούς μόνο τη μουσική, χωρίς προβληματισμούς και αντιπερισπασμούς.
Επίσης, οσο πιο πολύ το γράφεις στα 3 σου!
O wizzy ξερει, πολυ καλα μαλιστα.Να'σαι βεβαιος.....ασχετως του τι νομιζεις.Ο γουιζι θα ξέρει, ρώτα τον!
Εμένα να με αφήσετε έξω από τις πομπές σας!!!
πας και παιρνεις ηχεια αγγλικης σχολης ...κουδουνιστρες τα λενε μερικοι..και αραζεις με τις ωρες να ακους τις μουσικαρες σου..γιατι στο τελος τις ημερας για αυτο εχωσες τα φραγκα..για να ακους τις μουσικαρες σου με τις ωρες...μπορει και να εχω λαθος .....λεμε τωραΟμως................ οταν αυτο που ακους, ενω ξερεις οτι ειναι το σωστο, αντι να σε κανει να βαζεις το ενα κομματι μετα το αλλο, να εχουν περασει 4 ωρες και να λες ποτε περασε η ωρα ρε γαμωτο, θελω κι' αλλο..........
αλλα μετα απο μιση-μια ωρα να θελεις να το κλεισεις, να μην το φχαριστιέσαι τελος παντων ρε παιδι μου..........................ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?????