- Μηνύματα
- 54.883
- Reaction score
- 136.988
Παρενθεση: Ολα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία 45kwh βγάζουν 300 χλμ (15kwh στα 100χλμ).
Αυτα βεβαίως, με ταχύτητα κίνησης 100km/h.
(και σε νορμάλ θερμοκρασίες. Στα κρύα; κάτω από 10° αφαιρέστε 25% αυτονομίας).
Με 130χλμ/ω, στα ανώτερα νόμιμα όρια ταχύτητας στη χώρα, θα καίνε 20-25kwh στα 100km, δηλαδή για 300χλμ απόσταση θα χρειαστεί μπαταρία 60-75kwh.
Στα 200χλμ/ω, όσα ηλεκτρικά το φτάνουν δηλαδή, θα καίνε τουλάχιστον 50kWh/100km, άρα για 300χλμ θα χρειαστεί να έχουν μπαταρία > 150kwh.
Ακόμα κι αυτό το ΝΙΟ που λέει 1000+χλμ αυτονομία, με 200χλμ/ω πάω στοίχημα ότι δε βγάζει 300 χλμ απόσταση, ούτε για πλάκα.
Αυτά περί αυτονομίας στα ηλεκτρικά, γενικές γραμμές που όμως ισχύουν.
Επίσης η ζάντα, ένα νούμερο μεγαλύτερη, κόβει 10% αυτονομίας.
Τέλος πάντων, κλείνω παρένθεση, συνεχίστε.
Αυτα βεβαίως, με ταχύτητα κίνησης 100km/h.
(και σε νορμάλ θερμοκρασίες. Στα κρύα; κάτω από 10° αφαιρέστε 25% αυτονομίας).
Με 130χλμ/ω, στα ανώτερα νόμιμα όρια ταχύτητας στη χώρα, θα καίνε 20-25kwh στα 100km, δηλαδή για 300χλμ απόσταση θα χρειαστεί μπαταρία 60-75kwh.
Στα 200χλμ/ω, όσα ηλεκτρικά το φτάνουν δηλαδή, θα καίνε τουλάχιστον 50kWh/100km, άρα για 300χλμ θα χρειαστεί να έχουν μπαταρία > 150kwh.
Ακόμα κι αυτό το ΝΙΟ που λέει 1000+χλμ αυτονομία, με 200χλμ/ω πάω στοίχημα ότι δε βγάζει 300 χλμ απόσταση, ούτε για πλάκα.
Αυτά περί αυτονομίας στα ηλεκτρικά, γενικές γραμμές που όμως ισχύουν.
Επίσης η ζάντα, ένα νούμερο μεγαλύτερη, κόβει 10% αυτονομίας.
Τέλος πάντων, κλείνω παρένθεση, συνεχίστε.