Αυτόνομα αυτοκίνητα



Μηνύματα
904
Reaction score
812
Ειδικά στο κομμάτι των ταξί, πίστεψέ με θα εμπιστευόμουν πολύ περισσότερο ένα fully autonomous vehicle, παρά το 90% του κάθε ταρίφα ανά τον κόσμο.

Με εξαίρεση ας πούμε 2 στους 10 οδηγούς, οι υπόλοιποι δε θα έπρεπε να κάνουν καν αυτό το επάγγελμα και να μεταφέρουν κόσμο για διάφορους λόγους (θες τρόποι, ασφάλεια, ακεραιότητα και διαφάνεια χρεώσεων, συνέπεια. οδηγική παιδεία κλπ)...

Οπότε ναι, έναντι ούνων, θα εμπιστευώ το ρομποτάκι. Οι δε πιο πολιτισμένοι (οι σωστοί 2 στους 10 που λέω), θα μπορούσαν να απορρωφηθούν προσφέροντας ένα πιο premium service που το ρομποτάκι δε θα μπορεί να προσφέρει...
 

Μηνύματα
904
Reaction score
812
Διόρθωση στα ποσοστα παραπανω: 80%, οχι 90% (εξου και το 2 στους 1). 😂
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.116
Reaction score
143.579
Πλέον υπάρχουν επίσημα στοιχεία, στατιστικά της waymo.

Game over. 😎

Η Τέσλα έκανε αίτηση για robotaxi στο Phoenix, Arizona, και σιγά σιγά εξαπλώνεται.

Τα cybercab, τα διθέσια robotaxi της Τέσλα χωρίς τιμόνι, είναι πρακτικά έτοιμα, για να ξεκινήσουν σε Όστιν και Καλιφόρνια, αλλά περιμένουν ρυθμιστικές εγκρίσεις. Λένε οι αισιόδοξοι, πως εντός του 2025 θα ξεκινήσουν. Δεν είμαι τόσο αισιόδοξος. Όπως και να'χει όμως, το 2026 σίγουρα θα κυκλοφορούν.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.936
Reaction score
90.110
Εγώ πάντως το κράτησα το post, για αυτό εδώ. 8-)
Για τρεις λόγους αποφεύγω να μπαίνω σε ταξί στην Ελλάδα:
Δεν έχω διάθεση για κουβέντα.
Δεν μου αρέσει πως οδηγούν οι περισσότεροι.
Δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα τους.
Και για τα τρία θα είναι λύση τα αυτόνομα ταξί.
 

Μηνύματα
904
Reaction score
812
Για τρεις λόγους αποφεύγω να μπαίνω σε ταξί στην Ελλάδα:
Δεν έχω διάθεση για κουβέντα.
Δεν μου αρέσει πως οδηγούν οι περισσότεροι.
Δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα τους.
Και για τα τρία θα είναι λύση τα αυτόνομα ταξί.
Μαζί σου. Συν οι τρόποι στους περισσότερους και το στραβοκοίταγμα αν ζητήσεις απόδειξη, πληρωμή με κάρτα, ρέστα κλπ...
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.904
Reaction score
44.988
Για τρεις λόγους αποφεύγω να μπαίνω σε ταξί στην Ελλάδα:
Δεν έχω διάθεση για κουβέντα.
Δεν μου αρέσει πως οδηγούν οι περισσότεροι.
Δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα τους.
Και για τα τρία θα είναι λύση τα αυτόνομα ταξί.
Μακάρι να προλάβουμε να τα δούμε και να τα χρησιμοποιήσουμε. Τρώτε σωστά, άσκηση καθημερινά, πολλή προσευχή και ίσως να τα καταφέρουμε.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.116
Reaction score
143.579

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.904
Reaction score
44.988
Αυτά για τa Telsa του Musk. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι μπορεί να γίνεται με τα Κινέζικα.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.752
Reaction score
32.726
Πίτσες μπλέ.

Ξεκινώντας από την οφθαλμοφανή ασχετοσύνη τους έχουμε αυτό:
"The first report we published looked at problems with Tesla’s autopilot system, which allows the cars to temporarily drive on their own, taking over steering, braking and acceleration. Though touted by the company as “Full Self-Driving” (FSD), it is designed to assist, not replace, the driver, who should keep their eyes on the road and be ready to intervene at any time."

Τα παλικάρια δεν ξέρουν καν την διαφορά μεταξύ Autopilot και FSD. Δεν έχουν καταλάβει ότι είναι δύο διαφορετικά features, με διαφορετικά updates, και για διαφορετική χρήση. Και μας λένε μάλιστα πως "Βy the end of 2023, we knew a lot about how Musk’s cars worked ". Εμένα μου λες. Το βλέπω, φαίνεται. Πλήρη άγνοια αντικειμένου.

Άσε που δεν παρακολουθούν(?) και από πάνω.
"Tesla has never delivered a truly self-driving vehicle ....."
Το άρθρο δημοσιεύθηκε 5/7. Στις 22/6 έγινε η έναρξη των Robotaxis και στις 27/6 ένα Model Y πήγε μόνο του στον νέου του ιδιοκτήτη. Τι έγινε εδώ; Δεν πήραν χαμπάρι κανένα από τα δύο ενώ έγινε ο χαμός στο Χ ή δεν θέλουν να τα πουν επειδή δεν βολεύει το άρθρο.

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει το ότι οδηγεί το Autopilot δεν σημαίνει πως τα ίδια θα έκανε και το FSD. Διαφορετικά πράγματα. Στην Ευρώπη δεν έχουμε FSD οπότε ότι ατύχημα έγινε ήταν με Autopilot. Τώρα αν όντως ευθύνεται το Autopilot ή το FSD και όχι ο οδηγός είναι άλλη μεγάλη ιστορία. Επίσης δεν έχω δει κάπου ένα άρθρο που να ασχολείται με τα απότομα γκάζια και φρεναρίσματα στα ADAS οχημάτων άλλων εταιρειών. Δεν έχουν; Εγώ πως τα βρίσκω; Οι κάτοχοι τα λένε μόνοι τους σε αναρτήσεις. Και για phantom braking μιλάνε και για απότομα γκάζια και για άλλα. Που είναι αυτά τα άρθρα; Γιατί ασχολούνται όλοι μόνο με την Tesla; Ακόμη και σελίδες που δεν τις ξέρει ούτε η μάνα τους ή δεν έχουν γράψει ποτέ για ηλεκτρικό ή καν για αυτοκίνητο. Κάθε μέρα μου σκάνε τέτοια στο κινητό.

Tο ξεχάσαμε το περιστατικό με την απότομη επιτάχυνση ενός Ioniq 5 κάπου στην Ασία που οδήγησε σε τροχαίο; Δεν σταματούσε το όχημα με τίποτα έλεγε ο ιδιοκτήτης. Μάλιστα, υπάρχει και περιστατικό στην Ελλάδα όπου γνωστό ηλεκτρικό όχημα (όχι Ioniq 5) έπεσε με ταχύτητα πάνω στον τοίχο supermarket. Ο οδηγός είπε πως το όχημα επιτάχυνε μόνο του, αλλά άλλοι τον ρώτησαν μήπως έγινε το "γνωστό" (WTF) πρόβλημα με το πατάκι και κόλλησε το γκάζι. Ο οδηγός δεν επανήλθε ποτέ για περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά το χειρουργείο στα πόδια δεν το γλίτωσε.

Εδώ μερικές αναφορές στα γρήγορα από άλλα ηλεκτρικά.
 






Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.743
Μηνύματα
3.026.056
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top