Αυτόνομα αυτοκίνητα

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.024
Πλάκα με κάνεις τώρα ρε καρντάσι, εδώ δεν έχει ταχύμετρο μπροστά σου….σε ένα αμάξι με ακαριαία επιτάχυνση αυτό είναι σοβαρά επικίνδυνο.
Το άλλο δεν έχει καν μοχλό φλας. :roflmao:
Βάλτε τα βασικά πρώτα και τα ξαναλέμε
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.061
Reaction score
33.021
Ενώ η κουβέντα αφορά το software ξαφνικά πετάγεται το hardware. 8-)

Ο μοχλός των φλας είναι απαραίτητος για πολλούς. Για άλλους είναι άχρηστος. Δεν ξέρω πως τους βολεύει αυτό αλλά τα κουμπιά τα θεωρούν πολύ καλύτερα. Υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές σχετικά στο διαδίκτυο.

Από πότε το ταχύμετρο πίσω από το τιμόνι έγινε απαραίτητο για την επιτάχυνση; Τι ακριβώς προσφέρει δηλαδή στην διαδικασία; Οδηγείς σύμφωνα με όσα λένε οι ταμπέλες, και όσα επιτρέπουν οι συνθήκες, τόσο του δρόμου όσο και της διάθεσης σου. Αν κάποιος θέλει να πηγαίνει με 1000 και να βλέπει κοντέρ αν τον παίρνει να μπει στη στροφή με όσα έχει, δεν φταίει το όχημα (κανένα όχημα), αλλά το κράτος που ακόμα έχει δίπλωμα.

Σε κάθε περίπτωση, τόσο για τους μοχλούς όσο και την οθόνη υπάρχουν aftermarket λύσεις για όποιον δεν μπορεί αλλιώς. Για ADAS και FSD τι λύσεις υπάρχουν που να είναι και δεκτές από τον κατασκευαστή και κυρίως τις ρυθμιστικές αρχές;
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.061
Reaction score
33.021
Το ποιος είναι πιστός είναι μια κουβέντα.

Δεν έχω το παραμικρό θέμα να πάρω ηλεκτρικό από Αμερική, Κίνα, Ιαπωνία, Κορέα, Γαλλία και Γερμανία, φτάνει να είναι όπως πρέπει. Δεν με ενδιαφέρει η προέλευση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.024
Εγώ δεν παίρνω από εχθρούς.
Κατά τα άλλα, ούτε εμένα με ενδιαφέρει η προέλευση, αρκεί να είναι όπως πρέπει. :biggrin:
Στην πράξη, έχω αγοράσει αυτοκίνητα από 4 διαφορετικές χώρες και 6 διαφορετικές εταιρίες. Και πάω για έβδομη.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.529
Reaction score
144.413
Εγώ δεν παίρνω από φανταστικούς εχθρούς.
Γι'αυτό έχεις πρόβλημα, είσαι αρνητήθ και πορωμένος, σα φίλαθλος του μπάοκ. 😂🤣😁
Τα έξτρα αφορούσε η συζήτηση. Πιστέ.
Η ερώτηση του ζιζικου προφανώς αφορούσε το autopilot, δηλαδή software, στο iD.3.

Όχι hardware στο Τέσλα. 😂🤣😁🤪

Και στο iD.3 που έχω, τα έχω βάλει όλα.
Εσύ, όχι. 😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.024
Φανταστικός εχθρός ο Έλον; Ή η Κίνα;

:lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:
Σε λίγο θα μας πείτε να πάρουμε και από τον Πούτιν
:lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:
Η ερώτηση του ζιζικου προφανώς αφορούσε το autopilot, δηλαδή software, στο iD.3.

Όχι hardware στο Τέσλα. 😂🤣😁🤪
Δεν το εξέλαβα έτσι, παρεξήγηση.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.529
Reaction score
144.413
Δεν το εξέλαβα έτσι, παρεξήγηση.
Ναι, όπως και σε άλλα θέματα.

Διότι όπως είπα
έχεις πρόβλημα, είσαι αρνητήθ και πορωμένος, σα φίλαθλος του μπάοκ. 😂🤣😁
😁🤣🤪😂
Φανταστικός εχθρός ο Έλον; Ή η Κίνα;
Και τα δύο, όταν μιλάμε για αυτοκίνητα.

Αλλά είπαμε, έχεις πρόβλημα, να μη τα ξαναλέμε. 😁🤣🤪😂
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.024
Αλλά είπαμε, έχεις πρόβλημα
Πες το αυτό και στους χιλιάδες που έγραψαν stapaparia τους την αγαπημένη σου εταιρία, και πάει άπατη στην Ευρώπη :fuckyou:

Η Tesla έχει το πρόβλημα τώρα :tongue:
IMG_9456.jpeg
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.024
Προς ενημέρωση και συμμόρφωση, αυτή είναι η Πόρσε. 😎

🤪🤣😂😁
Μέσα και εγώ, θέλω να βγει ένα μικρότερο Taycan σε 4-5 χρόνια
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.529
Reaction score
144.413
Μόνον το διθέσιο boxster EV έμεινε πλέον να με ενδιαφέρει αγοραστικά, κι αυτό μόνον εάν βγει σε λογικό κοστολόγιο (<70k).

Ειδάλλως, έχει κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια (Τέσλα). 😎

Τα Τέσλα έχουν τόσο υψηλό VFM, που είναι πολύ δελεαστικά προϊόντα, και σοβαρές εναλλακτικές στην δικιά μου αγαπημένη φίρμα.

ΥΓ. Και πόρσε να πάρω, το Τέσλα δεν φεύγει. 😎
Το φολγκζβάγκεν παίζει να πάρει μπούλο. Όχι το Τέσλα.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.338
Reaction score
91.024
Μόνον το διθέσιο boxster EV έμεινε πλέον να με ενδιαφέρει αγοραστικά, κι αυτό μόνον εάν βγει σε λογικό κοστολόγιο (<70k).

Ειδάλλως, έχει κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια (Τέσλα). 😎

Τα Τέσλα έχουν τόσο υψηλό VFM, που είναι πολύ δελεαστικά προϊόντα, και σοβαρές εναλλακτικές στην δικιά μου αγαπημένη φίρμα.

ΥΓ. Και πόρσε να πάρω, το Τέσλα δεν φεύγει. 😎
Το φολγκζβάγκεν παίζει να πάρει μπούλο. Όχι το Τέσλα.
Εχει σουλούπια η Porsche που θα μπορούσε σχεδιαστικά να εξελίξει σε κάποιο sedan EV μικρότερο, στα 4.70πχ. Γιατί να πουλάει μόνο 5μετρο;
Για διθέσιο δεν ψήνομαι.
Οσο για το VW σου, είναι πολύ καλύτερο για πόλη. Το Υ είναι δύσκολο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.529
Reaction score
144.413
Μια χαρά είναι και το boxster για πόλη, ίδιο μέγεθος με το iD.3 έχει. 😎
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.529
Reaction score
144.413
ts perception stack (Helm.ai Vision), vision-based real-time path prediction AI (Helm.ai Driver), and generative simulation models (VidGen-2, GenSim-1, GenSim-2, and WorldGen-1). Powered by Helm.ai’s Deep Teaching™ technology, these real-time AI systems and offline foundation models are pre-trained on large-scale, diverse, multi-modal datasets and can be further adapted to meet Honda’s specifications for safe, reliable, and scalable deployment.


Δηλαδή "vision only" με ΑΙ; Έλεος κάπου. 😁🤪🤣
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.061
Reaction score
33.021
Σιγά σιγά, όλο και περισσότεροι (με γνώση στο αντικείμενο εννοείται) βγαίνουν και μιλάνε υπέρ του vision only + ΑΙ. Kαι διάφορες εταιρείες AI είτε ξεκινάνε είτε αλλάζουν σε vision only.

Μέχρι και ο ιδρυτής της Cruise (Αμερικανικη εταιρεία αυτόνομης οδήγησης που αγόρασε η GM και έβγαλε τα γνωστά Robotaxi με Lidars) είπε πρόσφατα πως η μόνη σωστή επιλογή είναι η vision only + ΑΙ. Είναι η δυσκολότερη, αλλά και η καλύτερη.

Όλοι πάνω κάτω τα ίδια λένε.

Τα βασικά:

- Οι δρόμοι αλλάζουν. Είναι δύσκολο και αρκετά δαπανηρό να έχεις up to date pre-mapped περιοχές.
- Υπάρχουν περιπτώσεις που το Lidar είναι λάθος. Το ίδιο και με το radar. Και οι περισσότερες από αυτές έχουν να κάνουν με καιρικά φαινόμενα.
- Ο μεγάλος αριθμός αισθητήρων αυξάνει το latency. Kαι αυτό μειώνει την ικανότητα του οχήματος να αντιδρά.
- Ο συγχρονισμός πολλών αισθητήρων αυξάνει το delay.
- Δεν υπάρχει τέλειος αισθητήρας. Πόσο μάλιστα όταν τους έχεις όλους μαζί και πρέπει να τους κάνεις να δουλέψουν παρέα. Υπάρχουν περιπτώσεις που άλλα data θα σου δίνει το radar αλλά το Lidar. Ποιο θα πιστέψεις; Ποιο είναι το σωστό ή το λάθος;
- Tα παραπάνω δημιουργούν πολλά επίπεδα αποφάσεων. Η χρήση τους δίνει μικρή αξία. H μόνη επιλογή είναι να βασιστείς στην καλύτερη πηγή. Και αυτή είναι η κάμερα.
- Να προσθέτεις οχήματα που θα συλλέγουν δεδομένα είναι πολύ σημαντικότερο από το να προσθέτεις αισθητήρες.

Τρεις CEO νέων εταιρειών, με εμπειρία ετών καθώς δούλεψαν σε Τesla, Rivian, OpenAI, Cruise, θεωρούν βέβαιο πως αργά ή γρήγορα όλοι θα πάνε σε Vision Only + AI.

Έρχονται σιγά σιγά σε όσα έλεγε ο Εlon πριν χρόνια.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.529
Reaction score
144.413
Τρεις CEO νέων εταιρειών, με εμπειρία ετών καθώς δούλεψαν σε Τesla, Rivian, OpenAI, Cruise, θεωρούν βέβαιο πως αργά ή γρήγορα όλοι θα πάνε σε Vision Only + AI.
Όσο οι δρόμοι είναι φτιαγμένοι για ανθρώπους (vision + Human Intelligence), η αυτόνομη οδήγηση θα δουλεύει σωστά μόνο με τα αντίστοιχα εργαλεία (vision only + Artificial Intelligence).

Αυτά τα εργαλεία, ένα προς ένα, είναι ήδη ανώτερα των ανθρωπίνων αντίστοιχων, και με πολύ ταχύτερους χρόνους αντίδρασης.

Δεν έχω καμία αμφιβολία πως αν δια μαγείας αύριο όλα τα ΙΧ στον πλανήτη κυκλοφορούσαν με Tesla FSD, χωρίς τιμόνι, θα είχαμε σημαντικά μικρότερο αριθμό νεκρών στους δρόμους.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.975
Μηνύματα
3.036.411
Members
38.524
Νεότερο μέλος
opanamas
Top