- Μηνύματα
- 54.717
- Reaction score
- 136.484
Προτείνω τα front wide να στραφούν κι άλλο προς τα έσω, ώστε να κοιτάνε τον προτζεκτορα (cross firing με τα back surround).
Με αυτόν τον τρόπο, θα μειωθεί αρκετά η ισχύς του fw προς τον κοντινό προς αυτό καθήμενο ακροατή της 1ης σειράς καθισμάτων, και ταυτόχρονα θα δώσει καλύτερο πλάτος της εικόνας στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, η οποία έχει μόλις 41°.
Τα front wide είναι πολύ σημαντικά σε αυτό το σεταπ, διότι τα main front είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, ακόμα και για την εμπρός σειρά καθισμάτων (47° με στόχο 60°), άρα αυτά τα fw θα φάνε μπόλικο γκάζι για να "φέρουν" το πλάτος της μουσικής σκηνής (και την σωστή - αναμενόμενη γωνία ακρόασης), ξέρει ο τρινοβ τι να κάνει.
Κατά βάση, θα χρησιμοποιήσει ο τρινοβ το άθροισμα των main front με τα front wide ώστε να επιτύχει το επιθυμητό πλάτος της μουσικής σκηνής (γωνία ακρόασης 60° στην κεντρική θέση μέτρησης).
Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να μην έχει ο εμπρός ακριανος ακροατής το wide front να τον κοιτάει on axis, θα πρέπει να είναι σημαντικά off axis.
Ο dapost να τα βλέπει αυτά, να καταλαβαίνει τι σημαίνει cross firing πακέτο με τρινοβ, ο οποίος μοιράζει τα κανάλια στα διαθέσιμα ηχεία όπως θέλει, ώστε να επιτύχει τις σωστές γωνίες ακρόασης, ασχέτως τοποθέτησης. Αυτά βέβαια, δεν είναι εφικτά με άλλο AV processor..
Τα πίσω σαραουντ, καλύτερα να έχουν προς την εσωτερική πλευρά το ακουστικό κέντρο (μιντ και Τουίτερ) και λίγο ακόμα cross firing, προς όφελος της δεύτερης σειράς καθισμάτων, ώστε να ακούει ο πίσω ακριανος ακροατής το απέναντι back surround όσο γίνεται περισσότερο.
Με αυτόν τον τρόπο, θα μειωθεί αρκετά η ισχύς του fw προς τον κοντινό προς αυτό καθήμενο ακροατή της 1ης σειράς καθισμάτων, και ταυτόχρονα θα δώσει καλύτερο πλάτος της εικόνας στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, η οποία έχει μόλις 41°.
Τα front wide είναι πολύ σημαντικά σε αυτό το σεταπ, διότι τα main front είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, ακόμα και για την εμπρός σειρά καθισμάτων (47° με στόχο 60°), άρα αυτά τα fw θα φάνε μπόλικο γκάζι για να "φέρουν" το πλάτος της μουσικής σκηνής (και την σωστή - αναμενόμενη γωνία ακρόασης), ξέρει ο τρινοβ τι να κάνει.
Κατά βάση, θα χρησιμοποιήσει ο τρινοβ το άθροισμα των main front με τα front wide ώστε να επιτύχει το επιθυμητό πλάτος της μουσικής σκηνής (γωνία ακρόασης 60° στην κεντρική θέση μέτρησης).
Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να μην έχει ο εμπρός ακριανος ακροατής το wide front να τον κοιτάει on axis, θα πρέπει να είναι σημαντικά off axis.
Ο dapost να τα βλέπει αυτά, να καταλαβαίνει τι σημαίνει cross firing πακέτο με τρινοβ, ο οποίος μοιράζει τα κανάλια στα διαθέσιμα ηχεία όπως θέλει, ώστε να επιτύχει τις σωστές γωνίες ακρόασης, ασχέτως τοποθέτησης. Αυτά βέβαια, δεν είναι εφικτά με άλλο AV processor..
Τα πίσω σαραουντ, καλύτερα να έχουν προς την εσωτερική πλευρά το ακουστικό κέντρο (μιντ και Τουίτερ) και λίγο ακόμα cross firing, προς όφελος της δεύτερης σειράς καθισμάτων, ώστε να ακούει ο πίσω ακριανος ακροατής το απέναντι back surround όσο γίνεται περισσότερο.
Last edited: