Γίνεται, που γίνεται, ας γίνει σωστά

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.717
Reaction score
136.484
Προτείνω τα front wide να στραφούν κι άλλο προς τα έσω, ώστε να κοιτάνε τον προτζεκτορα (cross firing με τα back surround).

Με αυτόν τον τρόπο, θα μειωθεί αρκετά η ισχύς του fw προς τον κοντινό προς αυτό καθήμενο ακροατή της 1ης σειράς καθισμάτων, και ταυτόχρονα θα δώσει καλύτερο πλάτος της εικόνας στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, η οποία έχει μόλις 41°.

Τα front wide είναι πολύ σημαντικά σε αυτό το σεταπ, διότι τα main front είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, ακόμα και για την εμπρός σειρά καθισμάτων (47° με στόχο 60°), άρα αυτά τα fw θα φάνε μπόλικο γκάζι για να "φέρουν" το πλάτος της μουσικής σκηνής (και την σωστή - αναμενόμενη γωνία ακρόασης), ξέρει ο τρινοβ τι να κάνει.

Κατά βάση, θα χρησιμοποιήσει ο τρινοβ το άθροισμα των main front με τα front wide ώστε να επιτύχει το επιθυμητό πλάτος της μουσικής σκηνής (γωνία ακρόασης 60° στην κεντρική θέση μέτρησης).

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να μην έχει ο εμπρός ακριανος ακροατής το wide front να τον κοιτάει on axis, θα πρέπει να είναι σημαντικά off axis.

Ο dapost να τα βλέπει αυτά, να καταλαβαίνει τι σημαίνει cross firing πακέτο με τρινοβ, ο οποίος μοιράζει τα κανάλια στα διαθέσιμα ηχεία όπως θέλει, ώστε να επιτύχει τις σωστές γωνίες ακρόασης, ασχέτως τοποθέτησης. Αυτά βέβαια, δεν είναι εφικτά με άλλο AV processor..😎

Τα πίσω σαραουντ, καλύτερα να έχουν προς την εσωτερική πλευρά το ακουστικό κέντρο (μιντ και Τουίτερ) και λίγο ακόμα cross firing, προς όφελος της δεύτερης σειράς καθισμάτων, ώστε να ακούει ο πίσω ακριανος ακροατής το απέναντι back surround όσο γίνεται περισσότερο.
 
Last edited:

Μηνύματα
3.415
Reaction score
11.305
Mε αυτην την οθονη/προβολεα 4κ δε θα βγαλεις .
Αφενός δεν έχει τελειώσει το masking , αφετέρου όπως είχα προαναφερει, σε πρώτη φάση σκεφτόμαστε τις 120” , παρότι υπάρχει ο lumagen και φέραμε πιο κοντά τον προβολέα, (υπάρχει ράγα για να μετακινείται μπρος-πίσω). Το «άσπρο» πανί της φωτό , αφορά το μέλλον ίσως με κάποιον δυνατότερο ή laser. Βέβαια θα λάβουμε τη γνώμη του ιδιοκτήτη στα δοκιμαστικά, όσον άφορά το μέγεθος, το οποίο πάντα μετράει κ εντυπωσιάζει.
Μπράβο για το Project, δεν ξέρω λεπτομέρειες αλλά με βάση φωτό έχω μερικές καλοπροαίρετες παρατηρήσεις. Η πρώτη αφορά τη γυψοσανίδα, πολύ γυψοσανίδα, μα πολύ γυψοσανίδα, ακόμη και με στερέωση σε ειδικό πλαίσιο με αντικραδασμικά θα παρουσιάσει προβλήματα πολύ σύντομα! Πολλά sub, δυνατός ήχος, μεγάλος συντονισμός, ιδίως αν τα πίσω sub παίξουν με το wave, πολλές βίδες και στερεώσεις ηχείων πάνω της. Το δεύτερο αφορά την τοποθέτηση ηχείων, τα WL, WR σε τόσο κοντινές αποστάσεις με τα μπρος και τα suround απλά χαλάνε εικόνα. Εχω σχεδόν ίδιες αποστάσεις χώρου (8Χ5Χ3.30) και όλες οι ηχητικές μετρήσεις έδειχναν αλληλοκάλυψη, αναγκαστικά έδιωξα τα WR,WL.
Η απόσταση θέασης για 120 ίντσες είναι από οριακή έως κουραστική αν χρησιμοποιούνται υπότιτλοι, δίχως υπότιτλους κανένα πρόβλημα. Θα προτιμούσα τα 400 L φως παραπάνω του ΝΖ7 αλλά αυτό που πραγματικά θα ενοχλεί είναι η ζέστη που θα έρχεται στα κεφάλια των πίσω θεατών! Έχω Dila και καλοκαίρι είναι σα θερμάστρα!
Το τελευταίο είναι πιο πολύ απορία, γιατί 2 παράκεντρες θέσεις και όχι 3 μικρότερες αλλά με κεντρική θέαση; Αδύνατο να ακούσεις στέρεο αλλά και ενοχλητικό να βλέπεις εικόνα από γωνία!
Υπάρχουν πολλά πράγματα πίσω απο την γυψοσανίδα , ελαστικές στηρίξεις …. Δεν είναι ότι φαίνεται.
Για όλα τα υπόλοιπα φροντίζει ο Trinnov και η αντοχή του ιδιοκτήτη στις εντάσεις. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει η «δοκιμή κσι πλάνη» για την επίτευξη του immersive ήχου. Για τον προτζέκτορα/οθονη , απάντησα παραπάνω.
Υπάρχει καναλάτο σύστημα αεραγωγών πίσω κ πάνω απο τον προτζέκτορα.
Η αρχική πρόταση ήταν 3 θέσεις μπροστά και 4 πίσω. Ο ιδιοκτήτης το άλλαξε τελευταία στιγμή και έγινε 2/4, καθοτι αγόρασε αναπαυτικότερες. :thumbsup:
 
Last edited:

Μηνύματα
3.415
Reaction score
11.305
Προτείνω τα front wide να στραφούν κι άλλο προς τα έσω, ώστε να κοιτάνε τον προτζεκτορα (cross firing με τα back surround).

Με αυτόν τον τρόπο, θα μειωθεί αρκετά η ισχύς του fw προς τον κοντινό προς αυτό καθήμενο ακροατή της 1ης σειράς καθισμάτων, και ταυτόχρονα θα δώσει καλύτερο πλάτος της εικόνας στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, η οποία έχει μόλις 41°.

Τα front wide είναι πολύ σημαντικά σε αυτό το σεταπ, διότι τα main front είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, ακόμα και για την εμπρός σειρά καθισμάτων (47° με στόχο 60°), άρα αυτά θα φάνε γκάζι για το πλάτος της μουσικής σκηνής, ξέρει ο τρινοβ τι να κάνει.

Κατά βάση, θα χρησιμοποιήσει ο τρινοβ το άθροισμα των main front με τα front wide ώστε να επιτύχει το επιθυμητό πλάτος της μουσικής σκηνής (γωνία ακρόασης 60° στην κεντρική θέση μέτρησης).

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να μην έχει ο εμπρός ακριανος ακροατής το wide front να τον κοιτάει on axis, θα πρέπει να είναι σημαντικά off axis.

Ο dapost να τα βλέπει αυτά, να καταλαβαίνει τι σημαίνει cross firing πακέτο με τρινοβ, ο οποίος μοιράζει τα κανάλια στα διαθέσιμα ηχεία όπως θέλει, ώστε να επιτύχει τις σωστές γωνίες ακρόασης, ασχέτως τοποθέτησης. Αυτά βέβαια, δεν είναι εφικτά με άλλο AV processor..😎

Τα πίσω σαραουντ, καλύτερα να έχουν προς την εσωτερική πλευρά το ακουστικό κέντρο (μιντ και Τουίτερ) και λίγο ακόμα cross firing, προς όφελος της δεύτερης σειράς καθισμάτων, ώστε να ακούει ο πίσω ακριανος ακροατής το απέναντι back surround όσο γίνεται περισσότερο.
Σωστά κ λογικά μου ακούγονται.
Θα συζητήσω το θέμα « με τον φίλο που δεν έχει/θελει πρόσβαση στο Φορουμ» :roflmao: :dance2: :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.717
Reaction score
136.484
Σωστά κ λογικά μου ακούγονται.
Θα συζητήσω το θέμα « με τον φίλο που δεν έχει/θελει πρόσβαση στο Φορουμ» :roflmao: :dance2: :biggrin:
Copy paste στείλτα του. 😎

Δεν είναι θέμα συζήτησης. 😊😁🤣😂🤪😜

ΥΓ. Φιλική συμβουλή: τα main ηχεία, "ανοίξτε" τα όσο πάει, με στόχο να επιτευχθεί όσο είναι δυνατόν μεγαλύτερη γωνία ακρόασης (στόχος 60°), διότι σε κάθε άλλη περίπτωση, ο τρινοβ (λογικά και αναμενόμενα) θα δίνει υπερβολικά πολύ γκάζι στα fw για να επιτύχει την αναμενόμενη γωνία ακρόασης, και θα αφήνει "χαλαρά" τα 420 εκεί μπροστά. 😎

Για να μη πάνε τζάμπα τα λεφτά τους το λέω. 😎

Προφανώς γίνονται συμβιβασμοί στην τοποθέτηση των δορυφόρων, αναμενόμενο σε "μακρόστενο" δωμάτιο. Ο τρινοβ, πρακτικά αδιαφορεί για τις θέσεις αυτές των δορυφόρων, και δουλειά του (ανάμεσα στις άλλες) είναι να "φέρει" το ακουστικό κέντρο του κάθε stream εκεί που προβλέπεται, στην αναμενόμενη γωνία ακρόασης, χρησιμοποιώντας για αυτό το σκοπό κάθε διαθέσιμο ηχείο πέριξ αυτής της θέσης. Εφόσον υπάρχουν 420 στο δωμάτιο, πρέπει να τοποθετηθούν όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αναμενόμενη γωνία ακρόασης, ώστε να "τρώνε" όσο το δυνατόν περισσότερο "ξύλο".

ΥΓ. 2. Παρά τις μικρές ατασθαλίες, το αποτέλεσμα εκεί μέσα θα είναι "σούπερ γουάου", αυτό είναι δεδομένο. 👍
 
Last edited:

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Αφενός δεν έχει τελειώσει το masking , αφετέρου όπως είχα προαναφερει, σε πρώτη φάση σκεφτόμαστε τις 120” , παρότι υπάρχει ο lumagen και φέραμε πιο κοντά τον προβολέα, (υπάρχει ράγα για να μετακινείται μπρος-πίσω). Το «άσπρο» πανί της φωτό , αφορά το μέλλον ίσως με κάποιον δυνατότερο ή laser. Βέβαια θα λάβουμε τη γνώμη του ιδιοκτήτη στα δοκιμαστικά, όσον άφορά το μέγεθος, το οποίο πάντα μετράει κ εντυπωσιάζει.

Υπάρχουν πολλά πράγματα πίσω απο την γυψοσανίδα , ελαστικές στηρίξεις …. Δεν είναι ότι φαίνεται.
Για όλα τα υπόλοιπα φροντίζει ο Trinnov και η αντοχή του ιδιοκτήτη στις εντάσεις. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει η «δοκιμή κσι πλάνη» για την επίτευξη του immersive ήχου. Για τον προτζέκτορα/οθονη , απάντησα παραπάνω.
Υπάρχει καναλάτο σύστημα αεραγωγών πίσω κ πάνω απο τον προτζέκτορα.
Η αρχική πρόταση ήταν 3 θέσεις μπροστά και 4 πίσω. Ο ιδιοκτήτης το άλλαξε τελευταία στιγμή και έγινε 2/4, καθοτι αγόρασε αναπαυτικότερες. :thumbsup:
Το άσπρο πανί είναι μια χαρά, εκτός αν έχει μεγάλο κέρδος ή το αντίθετο. Οι laser προβολείς ΔΕ θέλουν γκρίζα πανιά ή υψηλές αρνητικές τιμές. Και δεν έχουν μεγαλύτερη φωτεινότητα των συμβατικών! Το καλύτερο μοντέλο έχει 3.000 Lumens, στην πράξη 2.200 με 2.500 με ρύθμιση. Για την απόσταση θέασης βλέπω σε 2 χρόνια ως το τέλειο, μια 100ρα OLED! Πιο φθηνή θα είναι από τα 20κ που ζητάει ο μεγάλος JVC. Παίζω με Laser και Stewart με κέρδος 1 αλλά η 83ρα Sony OLED κυριολεκτικά κατατροπώνει τον προτζέκτορα!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.491
Reaction score
30.406
Sony 98άρα Full Array μοντέλο 2023, 9.999€. Υπομονή.
Αν και έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στα Full Array του 2023. OLED τρέχον μοντέλο δεν θα γίνει ποτέ, θεωρώ όμως τις περασμένες τις ακουμπάνε.
 


kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Θα εκτιμούσαμε δεόντως να μας έδειχνες και τη δική σου αίθουσα! Γιατί εμείς μιλάμε με βάση αυτά που έχουμε! Και δε νομίζω να διαφωνεί κάποιος στο ότι ηχείο κολλημένο σε γωνία με θέση εκτός κέντρου μπορεί να φέρει στερεοφωνική εικόνα! Αν εσύ το νομίζεις να σε ακούσουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον!!!
 

Μηνύματα
5.358
Reaction score
6.483
Η παρατηρηση που εκανα για την επαρκεια σε φως ειναι πολυ σημαντικη γιατι εαν στηθει ηχοπερατα ολη η ηχητικη εγκατασταση δεν ειναι ευκολο να αλλαξει.
Στο διαταυτα μιλωντας με νουμερα , τα καλυτερα ηχοπερατα οριακα φτανουν το ~1.0 (αφου σαν τετοια εχουν διαρροη φωτος και τα ποιοτικα και καλα κανουν δεν εχουν γυαλαδα για να προστεθει το απωλεσθεν κερδος).
Με αυτο το υφασμα και αυτον τον προβολεα οριακα να φτασεις τα 15fl σε αυτες τις ιντσες και στις 110' να πιασεις τα ~25fl .
Για αυτες θες 1.3 g για να παιξεις πανω απο 26fl.
Στις 120 ' με το καλυτερο ηχοπερατο εισαι οκ εαν και καλο ειναι να εχεις καβα φως...
Για μενα το το καλυτερο ηχοπερατο*και προβολεα με περισσοτερο φως ,ολα τα αλλα μπροστινα ηχεια θα σου ακουγονται σαραουντ μετα...μην ξεχνας ,οσο ποιο μεγαλη η οθονη τοσο ποιο οφφ ειναι το κεντρικο...
*Tην οικονομια στο υφασμα θα την πληρωσεις πολλαπλα σε προβολεα...
Ενα καλο ηχοπερατο συνδιαζει υψηλο κερδος και τη δυνατον χαμηλοτερη απωλεια ηχου ,εαν και αυτο στις συχνοτητες αυτες δεν ειναι και τοσο θεμα...ξαναθυμιζω πολυ σημαντικο η απορροφηση πισω απο το υφασμα θα υπαρχουν θεματα επιστρεφομενου ηχου ...
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Η παρατηρηση που εκανα για την επαρκεια σε φως ειναι πολυ σημαντικη γιατι εαν στηθει ηχοπερατα ολη η ηχητικη εγκατασταση δεν ειναι ευκολο να αλλαξει.
Στο διαταυτα μιλωντας με νουμερα , τα καλυτερα ηχοπερατα οριακα φτανουν το ~1.0 (αφου σαν τετοια εχουν διαρροη φωτος και τα ποιοτικα και καλα κανουν δεν εχουν γυαλαδα για να προστεθει το απωλεσθεν κερδος).
Με αυτο το υφασμα και αυτον τον προβολεα οριακα να φτασεις τα 15fl σε αυτες τις ιντσες και στις 110' να πιασεις τα ~25fl .
Για αυτες θες 1.3 g για να παιξεις πανω απο 26fl.
Στις 120 ' με το καλυτερο ηχοπερατο εισαι οκ εαν και καλο ειναι να εχεις καβα φως...
Για μενα το το καλυτερο ηχοπερατο*και προβολεα με περισσοτερο φως ,ολα τα αλλα μπροστινα ηχεια θα σου ακουγονται σαραουντ μετα...μην ξεχνας ,οσο ποιο μεγαλη η οθονη τοσο ποιο οφφ ειναι το κεντρικο...
*Tην οικονομια στο υφασμα θα την πληρωσεις πολλαπλα σε προβολεα...
Ενα καλο ηχοπερατο συνδιαζει υψηλο κερδος και τη δυνατον χαμηλοτερη απωλεια ηχου ,εαν και αυτο στις συχνοτητες αυτες δεν ειναι και τοσο θεμα...ξαναθυμιζω πολυ σημαντικο η απορροφηση πισω απο το υφασμα θα υπαρχουν θεματα επιστρεφομενου ηχου ...
Με βάση τις αποστάσεις ο JVC NP5 (1900 lumens) θα δώσει https://www.projectorcentral.com/JVC-DLA-NP5-projection-calculator-pro.htm#calc
33fL είναι μια χαρά με gain 1, αν πάει σε 1.3 πηγαίνει 44fL, με βάση το ότι σε ρύθμιση χάνεις τουλάχιστον 300 lum και εγώ θα πρότεινα 1.3 : https://www.stewartfilmscreen.com/en/materials/studiotek-130-g4 ηχοδιαπερατή. Με ~35 Lumen θα έχει σούπερ εικόνα
Αλλά με masking (vista scope)......... δεν τσιμπάει απλώς, ΔΑΓΚΩΝΕΙ
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.717
Reaction score
136.484
Εγώ θεωρώ αστείο το να πιστεύετε πως αυτός ο προβολέας, τέτοιου επιπέδου, πακέτο με λουματζεν, δεν θα "φτάσει" για 120" πανί, έστω με gain 1, σε dedicated χώρο ελεγχόμενου (χαμηλού) φωτισμού.

Ανέκδοτο.

1000009718.png
 
Last edited:

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Εγώ θεωρώ αστείο το να πιστεύετε πως αυτός ο προβολέας, τέτοιου επιπέδου, πακέτο με λουματζεν, δεν θα "φτάσει" για 120" πανί, έστω με gain 1.

Ανέκδοτο.

Ρυθμίζεις πανί, απόσταση, gain! 33 δίνει στα 4.5, με ρύθμιση θα πέσει στα 25 με 27, οριακά!
Αν βάλεις 1900 φωτεινότητα, 120 ίντσες, 4.5 μ απόσταση, gain 1, δίνει 33 lumen, με ρύθμιση θα πάει 26 έως 29, οριακό!
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.717
Reaction score
136.484
Δε το συνεχίζω, δεν έχει νόημα. Ξέρουν οι εγκαταστάτες, δε θα του βάλουν κάνα πανί της πλάκας με χαμηλό gain.. τόσα λεφτά έδωσε, προφανώς θα δώσει και για κατάλληλο πανί.

Για την απόσταση θέασης που έχει, κατά την γνώμη μου, σε σκοτεινό dedicated χώρο, θα είναι άριστη η εικόνα του, χωρίς κανένα θέμα, όσο μέγεθος κι αν δώσει στην εικόνα.

Προβλήματα υπάρχουν σε χώρους μη ελεγχόμενης φωτεινότητας, και αν κυνηγάς χαμηλό κοστολογιο, οπότε κόβεις και απαιτήσεις. Σε σκοτεινό δωμάτιο, είναι εκτυφλωτικά αυτά τα μηχανάκια. Σε συνδυασμό με λουματζεν, έχεις σε κάθε ταινία όλο το διαθέσιμο δυναμικό εύρος, είτε HDR είτε SDR... Είναι πολύ ωραία λύση η μετατροπή HDR σε SDR μέσω λουματζεν, όλα παίζουν άριστα στα όρια του εξοπλισμού σου. Εγώ κατέβασα τη φωτεινότητα του δικού μου, δε την άντεχα, μου έβγαζε τα ματάκια, προβόλι κανονικό μες στα μούτρα μου..😎😜🤪😂🤣😁😁
 

Μηνύματα
3.415
Reaction score
11.305
Copy paste στείλτα του. 😎

Δεν είναι θέμα συζήτησης. 😊😁🤣😂🤪😜

ΥΓ. Φιλική συμβουλή: τα main ηχεία, "ανοίξτε" τα όσο πάει, με στόχο να επιτευχθεί όσο είναι δυνατόν μεγαλύτερη γωνία ακρόασης (στόχος 60°), διότι σε κάθε άλλη περίπτωση, ο τρινοβ (λογικά και αναμενόμενα) θα δίνει υπερβολικά πολύ γκάζι στα fw για να επιτύχει την αναμενόμενη γωνία ακρόασης, και θα αφήνει "χαλαρά" τα 420 εκεί μπροστά. 😎

Για να μη πάνε τζάμπα τα λεφτά τους το λέω. 😎

Προφανώς γίνονται συμβιβασμοί στην τοποθέτηση των δορυφόρων, αναμενόμενο σε "μακρόστενο" δωμάτιο. Ο τρινοβ, πρακτικά αδιαφορεί για τις θέσεις αυτές των δορυφόρων, και δουλειά του (ανάμεσα στις άλλες) είναι να "φέρει" το ακουστικό κέντρο του κάθε stream εκεί που προβλέπεται, στην αναμενόμενη γωνία ακρόασης, χρησιμοποιώντας για αυτό το σκοπό κάθε διαθέσιμο ηχείο πέριξ αυτής της θέσης. Εφόσον υπάρχουν 420 στο δωμάτιο, πρέπει να τοποθετηθούν όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αναμενόμενη γωνία ακρόασης, ώστε να "τρώνε" όσο το δυνατόν περισσότερο "ξύλο".

ΥΓ. 2. Παρά τις μικρές ατασθαλίες, το αποτέλεσμα εκεί μέσα θα είναι "σούπερ γουάου", αυτό είναι δεδομένο. 👍
Κάτι τέτοιο ;

ΠΑΛΙΟ
Στιγμιότυπο 2023-12-11, 09.59.17.png


ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ
Στιγμιότυπο 2023-12-12, 10.19.47.png

Άλλαξαν τα front, wide, back
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.717
Reaction score
136.484
Τα main 420 πρέπει να απομακρυνθούν μεταξύ τους όσο γίνεται, δηλαδή να πλησιάσουν όσο είναι εφικτό τους πλαϊνούς τοίχους

1000009728.png


Ώστε η γωνία ακρόασης από το κέντρο μέτρησης (θεωρητική mlp) να πλησιάσει τις 60°.
 

Μηνύματα
3.415
Reaction score
11.305
Τα main 420 πρέπει να απομακρυνθούν μεταξύ τους όσο γίνεται, δηλαδή να πλησιάσουν όσο είναι εφικτό τους πλαϊνούς τοίχους

View attachment 315291

Ώστε η γωνία ακρόασης από το κέντρο μέτρησης (θεωρητική mlp) να πλησιάσει τις 60°.
Τα 420 κάθονται πάνω στα σαμπ, τα οποία φτιάχτηκαν σε τέτοιο ύψος ώστε να έχουμε το επιθυμητό ακουστικό κέντρο στα 420.
οπότε ΑΝ θα πάνε προς τον πλαϊνό τοίχο, θα πάνε πακέτο με τα σαμπ. Η απόσταση της μπαφλας των 18” απέχει 46εκ. Οι δοκιμές απόδοσης του bass management , θα καθορίσουν πόσο μπορεί να μειωθεί το 46εκ και πόσο θα μεγαλώσει το ισοπλευρο.
Στα 12” ξέρω ότι οριακά θέλουν ~25 εκ, στα 18” δεν ξέρω. Θα δούμε.
αλλιώς θα πρέπει να γίνει κάποια πατέντα.
θα κάνω και μια κάτοψη με ένα ισοπλευρο, και κορυφή τη θεωρητική mlp για να δούμε αν χωράει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.717
Reaction score
136.484
Αυτό που θέλω να καταλάβετε, είναι το εξής:

Ασχέτως της θέσης των ηχείων (εντελώς αδιάφορο), μετά το καλιμπράρισμα, ο τρινοβ θα φροντίσει ώστε ο καθήμενος ακροατής στην κεντρική θέση μετρήσεων (mlp) να ακούει με απόλυτη ακρίβεια την κατεύθυνση των main streams από την προβλεπόμενη κατεύθυνση, με γωνία ακρόασης 60°, που την σχηματίζω με μπλέ γραμμή:

1000009729.png


Δεν έχει σημασία που θα είναι το αριστερό 420, ο τρινοβ θα κανονίσει να ακούς το αριστερό κανάλι σα να βγαίνει (περίπου) από τη μέση της ανοιχτής πόρτας, όπως αυτή φαίνεται στο σχέδιο.

Αυτό θα το καταφέρει ο τρινοβ, μοιράζοντας το περιεχόμενο (SPL) του front left stream ανάμεσα στο left front (πράσινη γραμμή) και το left wide front (μωβ γραμμή), και ο καθήμενος ακροατής θα ακούει το άθροισμα της πράσινης και μωβ γραμμής, δηλαδή θα ακούει την μπλε γραμμή (φάντομ), κι όπως βλέπω τις γωνίες, μάλλον λίγο περισσότερο SPL θα πρέπει να βγάζει το wide από το main ώστε να επιτευχθεί αυτή η προβλεπόμενη κατεύθυνση.

Προσωπικά, θα επέλεγα να βγουν τα main μπροστά από την οθόνη, στην άκρη του τοίχου, στην προβλεπόμενη γωνία ακρόασης, ώστε να μην μοιράζεται το stream τους με άλλα περιφερικά 310. Με ακρίβεια 0,1 μοίρας. 😎
Δεν θα ήθελα να έχω "φάντομ" main ηχεία, ιδίως εάν αυτά είναι τα 420!
Θα άφηνα πίσω από την οθόνη μόνον το κεντρικό.
 

Μηνύματα
3.415
Reaction score
11.305
Αυτό ήταν το προηγουμενο
Στιγμιότυπο 2023-12-12, 10.19.47.png



Και αυτό είναι το μέγιστο ισοπλευρο (σίγουρα με κάποια πατέντα-δεν θα φαίνεται λόγω ήχο πέρα του πανιού)
Αλλά φθάνει μέχρι το Α και όχι το Β´=Ζ”= mlp
Επιπλέον το τουιτερ έχει μπροστά του το σκελετό του πανιού …. Αρα δεν …..
Στιγμιότυπο 2023-12-12, 12.57.45.png

Αυτό που θέλω να καταλάβετε, είναι το εξής:

Ασχέτως της θέσης των ηχείων (εντελώς αδιάφορο), μετά το καλιμπράρισμα, ο τρινοβ θα φροντίσει ώστε ο καθήμενος ακροατής στην κεντρική θέση μετρήσεων (mlp) να ακούει με απόλυτη ακρίβεια την κατεύθυνση των main streams από την προβλεπόμενη κατεύθυνση, με γωνία ακρόασης 60°, που την σχηματίζω με μπλέ γραμμή:

View attachment 315298

Δεν έχει σημασία που θα είναι το αριστερό 420, ο τρινοβ θα κανονίσει να ακούς το αριστερό κανάλι σα να βγαίνει (περίπου) από τη μέση της ανοιχτής πόρτας, όπως αυτή φαίνεται στο σχέδιο.

Αυτό θα το καταφέρει ο τρινοβ, μοιράζοντας το περιεχόμενο (SPL) του front left stream ανάμεσα στο left front (πράσινη γραμμή) και το left wide front (μωβ γραμμή), και ο καθήμενος ακροατής θα ακούει το άθροισμα της πράσινης και μωβ γραμμής, δηλαδή θα ακούει την μπλε γραμμή (φάντομ), κι όπως βλέπω τις γωνίες, μάλλον λίγο περισσότερο SPL θα πρέπει να βγάζει το wide από το main ώστε να επιτευχθεί αυτή η προβλεπόμενη κατεύθυνση.

Προσωπικά, θα επέλεγα να βγουν τα main μπροστά από την οθόνη, στην άκρη του τοίχου, στην προβλεπόμενη γωνία ακρόασης, ώστε να μην μοιράζεται το stream τους με άλλα περιφερικά 310. Με ακρίβεια 0,1 μοίρας. 😎
Δεν θα ήθελα να έχω "φάντομ" main ηχεία, ιδίως εάν αυτά είναι τα 420!
Θα άφηνα πίσω από την οθόνη μόνον το κεντρικό.
Δεν χωράει το FL μπροστά απο την οθόνη και την κάσα της πόρτας
 




Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.476
Μηνύματα
2.941.680
Members
38.187
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top