- Μηνύματα
- 19
- Reaction score
- 0
Αφορά την LG Ελλάδας
και το πόσο σέβεται τους Πελάτες της
Το θέμα ξεκίνησε απο φιλικό site που ενημέρωνε οτι οσοι είχαν αγοράσει τηλεοράσεις με smart control (το οποίο σημειωτέον είναι μία μαλακία) θα μπορούσαν να έχουν δωρεάν και το συμβατικό control με απλά ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της LG
Κάνω τις παρακάτω ενέργεις
1.-Ενημερώνω και ένα φίλο για την προσφορά που και αυτός εχει αγοράσει LG
2.-Παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών στην LG και ερωτώ εάν αυτό που έγραφε ο φίλος στο φιλικό site ισχύει
Η απάντηση τους είναι οχι
3.- Ενημερώνω και τον άλλο φίλο (1)
4.- Με ενημερώνει ο φίλος (1) οτι πήρε και αυτός τηλέφωνο και του υποσχέθηκαν να του στείλουν το τηλεκοντρόλ και με προέτρεψε να πάρω και εγώ τηλέφωνο
5.- Παίρνω τηλεφωνο ο υπάλληλος μου λέει οτι υπάρχει η δυνατότητα αυτή
και μου ζητά seria numbers κλπ
6.- Δίνω S.N γιά 2 τηλεοράσεις LG διαφορετικών ιντών που εχω στην κατοχή μου
7.- Μετά απο μερικές ημέρες με παίρνουν τηλέφωνο απο την εξυπηρέτηση πελατών και με πληροφορούν οτι έχουν ενα μόνο τηλεκοντρόλ γιατί έχουν τελειώσει
τους προτρέπω να μου στείλουν το ένα- κάτι το οποίο έκαναν δεν λέω-
και γιά το άλλο να τους ενοχλήσω στο τέλος Ιανουαρίου.
8.-Παραλαμβάνω το τηλεκοντρόλ μετά απο μερικές ημέρες
9.-Πληροφορώ τον φίλο (1) οτι παρέλαβα το τηλεκοντρόλ .
αυτός εάν και ήταν πρώτος δεν το είχε παραλάβει
10.-Παίρνει τηλέφωνο την lg τα ειπανε ένα χεράκι γυρω στις 20 Ιανουαρίου και τον πληροφορούν οτι το τηλεκοντρόλ εχει σταλει με μαζίκή μεταφορά μέσω speedex αλλά δεν είναι σε θέση να του δώσουν τον αριθμό της μαζικής αποστολής που έγινε πρίν τις 31/12/2013
11.-Τελικά το παρέλαβε
12.- Θεωρόντας απαράδεκτο οι ταχυμεταφορές να κάνουν πάνω απο 2 ημέρες να παραδώσουν κάποιο εμπόρευμα ξαναπέρνω την lg τηλέφωνο
με την ερώτηση πότε θα παραλάβω το δεύτερο τηλεχειριστήριο
Η απάντηση ήταν
Τηλεχειριστήρια θα δώσουμε σε οσους έχουν εγγραφεί μέχρι 31/12/2013
αλλά έχουν τελειώσει τώρα και περιμένουμε το καράβι
αλλά εάν τελικά το θέλετε μπορείτε να το αγοράσετε απο το service
13.-Τελή Ιανουαρίου τους ξαναπέρνω τηλέφωνο να ρωτήσω για το τηλεκοντρόλ
και μου απαντούν οτι δεν ξέρουν και το γνωστά
εάν το θές αγόρασε το απο το service γιατί εμείς δεν εχουμε
Στην ερώτηση μου γιατί δεν παίρνετε απο το service ενα να μου το στείλετε????
Το service δεν είναι μέρος της LG στην Ελλάδα ????
Το service κάνει εισαγωγή τηλεκοντρόλ μόνο του???
Η απάντηση τους ήταν οτι το service είναι ξεχωριστό
και μπορεί να κάνει τις δικές του εισαγωγές
Ερώτησα εάν θα μπορούσα να απευθυνθώ για το πρόβλημα αυτό στην lg global και μου απάντησε κάντο
Σας κούρασα το ξέρω
Δεν είναι γιά τα 10 ευρώ που κάνει το τηλεκοτρόλ
είναι γιά το δούλεμα
οποια βοήθεια ευπρόσδεκτη
και το πόσο σέβεται τους Πελάτες της
Το θέμα ξεκίνησε απο φιλικό site που ενημέρωνε οτι οσοι είχαν αγοράσει τηλεοράσεις με smart control (το οποίο σημειωτέον είναι μία μαλακία) θα μπορούσαν να έχουν δωρεάν και το συμβατικό control με απλά ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της LG
Κάνω τις παρακάτω ενέργεις
1.-Ενημερώνω και ένα φίλο για την προσφορά που και αυτός εχει αγοράσει LG
2.-Παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών στην LG και ερωτώ εάν αυτό που έγραφε ο φίλος στο φιλικό site ισχύει
Η απάντηση τους είναι οχι
3.- Ενημερώνω και τον άλλο φίλο (1)
4.- Με ενημερώνει ο φίλος (1) οτι πήρε και αυτός τηλέφωνο και του υποσχέθηκαν να του στείλουν το τηλεκοντρόλ και με προέτρεψε να πάρω και εγώ τηλέφωνο
5.- Παίρνω τηλεφωνο ο υπάλληλος μου λέει οτι υπάρχει η δυνατότητα αυτή
και μου ζητά seria numbers κλπ
6.- Δίνω S.N γιά 2 τηλεοράσεις LG διαφορετικών ιντών που εχω στην κατοχή μου
7.- Μετά απο μερικές ημέρες με παίρνουν τηλέφωνο απο την εξυπηρέτηση πελατών και με πληροφορούν οτι έχουν ενα μόνο τηλεκοντρόλ γιατί έχουν τελειώσει
τους προτρέπω να μου στείλουν το ένα- κάτι το οποίο έκαναν δεν λέω-
και γιά το άλλο να τους ενοχλήσω στο τέλος Ιανουαρίου.
8.-Παραλαμβάνω το τηλεκοντρόλ μετά απο μερικές ημέρες
9.-Πληροφορώ τον φίλο (1) οτι παρέλαβα το τηλεκοντρόλ .
αυτός εάν και ήταν πρώτος δεν το είχε παραλάβει
10.-Παίρνει τηλέφωνο την lg τα ειπανε ένα χεράκι γυρω στις 20 Ιανουαρίου και τον πληροφορούν οτι το τηλεκοντρόλ εχει σταλει με μαζίκή μεταφορά μέσω speedex αλλά δεν είναι σε θέση να του δώσουν τον αριθμό της μαζικής αποστολής που έγινε πρίν τις 31/12/2013
11.-Τελικά το παρέλαβε
12.- Θεωρόντας απαράδεκτο οι ταχυμεταφορές να κάνουν πάνω απο 2 ημέρες να παραδώσουν κάποιο εμπόρευμα ξαναπέρνω την lg τηλέφωνο
με την ερώτηση πότε θα παραλάβω το δεύτερο τηλεχειριστήριο
Η απάντηση ήταν
Τηλεχειριστήρια θα δώσουμε σε οσους έχουν εγγραφεί μέχρι 31/12/2013
αλλά έχουν τελειώσει τώρα και περιμένουμε το καράβι
αλλά εάν τελικά το θέλετε μπορείτε να το αγοράσετε απο το service
13.-Τελή Ιανουαρίου τους ξαναπέρνω τηλέφωνο να ρωτήσω για το τηλεκοντρόλ
και μου απαντούν οτι δεν ξέρουν και το γνωστά
εάν το θές αγόρασε το απο το service γιατί εμείς δεν εχουμε
Στην ερώτηση μου γιατί δεν παίρνετε απο το service ενα να μου το στείλετε????
Το service δεν είναι μέρος της LG στην Ελλάδα ????
Το service κάνει εισαγωγή τηλεκοντρόλ μόνο του???
Η απάντηση τους ήταν οτι το service είναι ξεχωριστό
και μπορεί να κάνει τις δικές του εισαγωγές
Ερώτησα εάν θα μπορούσα να απευθυνθώ για το πρόβλημα αυτό στην lg global και μου απάντησε κάντο
Σας κούρασα το ξέρω
Δεν είναι γιά τα 10 ευρώ που κάνει το τηλεκοτρόλ
είναι γιά το δούλεμα
οποια βοήθεια ευπρόσδεκτη