Δεν ειναι τα 10 ευρώ αλλά το δούλεμα

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Αφορά την LG Ελλάδας
και το πόσο σέβεται τους Πελάτες της
Το θέμα ξεκίνησε απο φιλικό site που ενημέρωνε οτι οσοι είχαν αγοράσει τηλεοράσεις με smart control (το οποίο σημειωτέον είναι μία μαλακία) θα μπορούσαν να έχουν δωρεάν και το συμβατικό control με απλά ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της LG
Κάνω τις παρακάτω ενέργεις
1.-Ενημερώνω και ένα φίλο για την προσφορά που και αυτός εχει αγοράσει LG
2.-Παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών στην LG και ερωτώ εάν αυτό που έγραφε ο φίλος στο φιλικό site ισχύει
Η απάντηση τους είναι οχι
3.- Ενημερώνω και τον άλλο φίλο (1)
4.- Με ενημερώνει ο φίλος (1) οτι πήρε και αυτός τηλέφωνο και του υποσχέθηκαν να του στείλουν το τηλεκοντρόλ και με προέτρεψε να πάρω και εγώ τηλέφωνο
5.- Παίρνω τηλεφωνο ο υπάλληλος μου λέει οτι υπάρχει η δυνατότητα αυτή
και μου ζητά seria numbers κλπ
6.- Δίνω S.N γιά 2 τηλεοράσεις LG διαφορετικών ιντών που εχω στην κατοχή μου
7.- Μετά απο μερικές ημέρες με παίρνουν τηλέφωνο απο την εξυπηρέτηση πελατών και με πληροφορούν οτι έχουν ενα μόνο τηλεκοντρόλ γιατί έχουν τελειώσει
τους προτρέπω να μου στείλουν το ένα- κάτι το οποίο έκαναν δεν λέω-
και γιά το άλλο να τους ενοχλήσω στο τέλος Ιανουαρίου.
8.-Παραλαμβάνω το τηλεκοντρόλ μετά απο μερικές ημέρες
9.-Πληροφορώ τον φίλο (1) οτι παρέλαβα το τηλεκοντρόλ .
αυτός εάν και ήταν πρώτος δεν το είχε παραλάβει
10.-Παίρνει τηλέφωνο την lg τα ειπανε ένα χεράκι γυρω στις 20 Ιανουαρίου και τον πληροφορούν οτι το τηλεκοντρόλ εχει σταλει με μαζίκή μεταφορά μέσω speedex αλλά δεν είναι σε θέση να του δώσουν τον αριθμό της μαζικής αποστολής που έγινε πρίν τις 31/12/2013
11.-Τελικά το παρέλαβε
12.- Θεωρόντας απαράδεκτο οι ταχυμεταφορές να κάνουν πάνω απο 2 ημέρες να παραδώσουν κάποιο εμπόρευμα ξαναπέρνω την lg τηλέφωνο
με την ερώτηση πότε θα παραλάβω το δεύτερο τηλεχειριστήριο
Η απάντηση ήταν
Τηλεχειριστήρια θα δώσουμε σε οσους έχουν εγγραφεί μέχρι 31/12/2013
αλλά έχουν τελειώσει τώρα και περιμένουμε το καράβι
αλλά εάν τελικά το θέλετε μπορείτε να το αγοράσετε απο το service
13.-Τελή Ιανουαρίου τους ξαναπέρνω τηλέφωνο να ρωτήσω για το τηλεκοντρόλ
και μου απαντούν οτι δεν ξέρουν και το γνωστά
εάν το θές αγόρασε το απο το service γιατί εμείς δεν εχουμε
Στην ερώτηση μου γιατί δεν παίρνετε απο το service ενα να μου το στείλετε????
Το service δεν είναι μέρος της LG στην Ελλάδα ????
Το service κάνει εισαγωγή τηλεκοντρόλ μόνο του???
Η απάντηση τους ήταν οτι το service είναι ξεχωριστό
και μπορεί να κάνει τις δικές του εισαγωγές
Ερώτησα εάν θα μπορούσα να απευθυνθώ για το πρόβλημα αυτό στην lg global και μου απάντησε κάντο

Σας κούρασα το ξέρω
Δεν είναι γιά τα 10 ευρώ που κάνει το τηλεκοτρόλ
είναι γιά το δούλεμα

οποια βοήθεια ευπρόσδεκτη
 

Μηνύματα
640
Reaction score
539
Απ'ότι κατάλαβα, εσύ παρέλαβες ένα τηλεκοντρόλ, ο φίλος σου άργησε να παραλάβει λόγω καθυστέρησης του courier, και σου είπαν ότι για το 2ο τηλεκοντρόλ σου θα περιμένεις λόγω μή διαθεσιμότητας (κι αν βιάζεσαι αγόρασε ένα καινούριο).

Ειλικρινά, μου φαίνεται πταίσμα μπροστά σε τόσα που ακούγονται για το εντός Ελλάδας after market support γενικά. Τί έπρεπε να κάνει δλδ η LG για το καθυστερημένο δωρεάν τηλεκοντρόλ; Να πάει με αεροπλάνο στην κορέα να το φέρει;
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Απ'ότι κατάλαβα, εσύ παρέλαβες ένα τηλεκοντρόλ, ο φίλος σου άργησε να παραλάβει λόγω καθυστέρησης του courier, και σου είπαν ότι για το 2ο τηλεκοντρόλ σου θα περιμένεις λόγω μή διαθεσιμότητας (κι αν βιάζεσαι αγόρασε ένα καινούριο).

Ειλικρινά, μου φαίνεται πταίσμα μπροστά σε τόσα που ακούγονται για το εντός Ελλάδας after market support γενικά. Τί έπρεπε να κάνει δλδ η LG για το καθυστερημένο δωρεάν τηλεκοντρόλ; Να πάει με αεροπλάνο στην κορέα να το φέρει;
Ξεχνάς οτι στην αρχή αρνήθηκαν οτι υπάρχει αυτή η προσφορά
κατι που δέχθηκαν εκ των υστέρων αυτο ειναι κοροϊδία
δεν μπορεί να λέει άλλα ο ένας και άλλα ο άλλος
Καλά πιστευεις οτι η courier μπορεί να αργήσει 15 ημέρες ?
εμένα δεν μου εχει τύχει ποτέ
και κάτι άλλο σαν επίσημο service είναι υποχρεωμένο να δώσει και μία επίσημη απάντηση οτι κύριε το τηλεκοντρόλ θα το παραλάβετε τότε
σε ενα-δύο μήνες/ χρόνια / αιώνες
και οχι η απάντηση να ειναι περιμένουμε το καράβι
γενικά και αόριστα
Τώρα θα μου πείς Ελλάδα είναι
Εχεις δίκιο
 


Μηνύματα
19
Reaction score
0
Απο οτι βλέπω σε διπλανο νήμα σε σημερινό post η lg προσφέρθηκε να δώσει και το κανονικό τηλεκοτρόλ στο ιδιο μοντέλο τηλεόρασης που έχω και εγώ.
Τελικά έχουν η δεν έχουν τηλεκοντρόλ?
τι στο καλό κάνει η εδώ lg??
Πραγματικά εάν ηξερα για αυτό το δούλεμα δεν θα αγόραζα LG
και δεν πρόκειται να προτρέψω κανέναν να αγοράσει στο μέλλον
γιατί είναι της φιλοσοφίας οπου τους πιάσεις και οπου σε πιάσουν
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Να ξεκαθαρίσουμε το εξής:

1. KΑΝΕΝΑ "φιλικό" site ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟ, ΓΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ή ΠΑΡΟΧΗΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.

2. Οι σειρές Smart-TV του 2013 των τηλεοράσεων της LG διαθέτουν smart remote control το γνωστό σε όλους πλέον "Magic Remote Control" αυτό...


...ή αυτό
ανάλογα με το μοντέλο, την τιμή και τις δυνατότητες που προσφέρει (φωνητικές εντολές και φωνητική πληκτρολόγηση κλπ)

3. Η εταιρία σε καμία περίπτωση δεν υποχρεώνεται να παρέχει έξτρα τηλεχειριστήριο το οποίο δεν συνάδει με τη smart φιλοσοφία των προϊόντων της. Ο τελικός καταναλωτής γνωρίζει από πριν τι θα αγοράσει.

4. Η ελληνική LG Hellas, λόγω της κορυφαίας εξυπηρέτησης πελατών της, για να καλύψει ακόμα και τον "all time classic" καταναλωτή, χωρίς να αφήνει περιθώρια δυσαρέσκιας, καλύπτει ΜΕ COURRIER στο χώρο του, την ανάγκη για extra κλασσικό τηλεχειριστήριο ΔΩΡΕΑΝ, εαν υπάρξει εκδήλωση ενδιαφέροντος από αυτόν.

5. Σε καμία περίπτωση η συγκεκριμένη παροχή δεν είναι πανάκια και η εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη αν δεν υπάρχει η απαραίτητη διαθεσιμότητα να καλύψει τη συγκεκριμένη ανάγκη, καθώς το προϊόν της ούτως ή άλλως είναι πρωτοποριακότερο του ζητούμενου....



6. Δυστυχώς υπάρχουν και κακομαθημένοι νεοέλληνες τι να κάνουμε?:rolleyes:
 
Last edited:

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Να ξεκαθαρίσουμε το εξής:

1. KΑΝΕΝΑ "φιλικό" site ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟ, ΓΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ή ΠΑΡΟΧΗΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.

2. Οι σειρές Smart-TV του 2013 των τηλεοράσεων της LG διαθέτουν smart remote control το γνωστό σε όλους πλέον "Magic Remote Control" αυτό...


...ή αυτό
ανάλογα με το μοντέλο, την τιμή και τις δυνατότητες που προσφέρει (φωνητικές εντολές και φωνητική πληκτρολόγηση κλπ)

3. Η εταιρία σε καμία περίπτωση δεν υποχρεώνεται να παρέχει έξτρα τηλεχειριστήριο το οποίο δεν συνάδει με τη smart φιλοσοφία των προϊόντων της. Ο τελικός καταναλωτής γνωρίζει από πριν τι θα αγοράσει.

4. Η ελληνική LG Hellas, λόγω της κορυφαίας εξυπηρέτησης πελατών της, για να καλύψει ακόμα και τον "all time classic" καταναλωτή, χωρίς να αφήνει περιθώρια δυσαρέσκιας, καλύπτει ΜΕ COURRIER στο χώρο του, την ανάγκη για extra κλασσικό τηλεχειριστήριο ΔΩΡΕΑΝ, εαν υπάρξει εκδήλωση ενδιαφέροντος από αυτόν.

5. Σε καμία περίπτωση η συγκεκριμένη παροχή δεν είναι πανάκια και η εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη αν δεν υπάρχει η απαραίτητη διαθεσιμότητα να καλύψει τη συγκεκριμένη ανάγκη, καθώς το προϊόν της ούτως ή άλλως είναι πρωτοποριακότερο του ζητούμενου....



6. Δυστυχώς υπάρχουν και κακομαθημένοι νεοέλληνες τι να κάνουμε?:rolleyes:
1.- Καλώς ή κακώς την πληροφορία την διάβασα σε διπλανό χώρο
και δεν εγραψα ποτέ οτι παρέχει ασφαλή πληροφόριση.
2.- Φυσικά η τηλεόραση ήρθε με ένα smart control που κατά ΙΜΟ είναι
ενα παιχνίδι καθόλου λειτουργικό
3.- Φυσικά και ήξερα οτι η τηλεόραση που αγόρασα απο Ελληνικό
κατάστημα έχει μόνο αυτό
Αλλά δυστυχώς δεν ξέρω ΕΑΝ η LG γενικά στις άλλες χώρες πουλά
τις ιδιες τηλεοράσεις με μόνο το smart control ή και με τα δύο
για τους all times classics
δυστυχώς είναι αδύνατη η επικοινωνία με
την LG GLOBAL γιά επίσημη απάντηση.
4.- Τώρα γιά την Κορυφαία εξυπηρέτηση της LG στην Ελλάδα
Επιτρέψτε μου να σας αναφέρω ότι η εξυπηρέτηση πελατών σας
οταν ερώτησα την πρώτη φορα για την δυνατότητα παραλαβής
απλού τηλεκοντρόλ μου απαντησε ΟΧΙ
έλεγε ψέματα???
Γιατί μετά τα μάσαγε??? και άρχισε να λέει Ναι.......είναι δυνατόν εάν δεν σας εξυπηρετεί το magic control κλπ.
Καλό θα είναι να υπάρχει μία κοινή πολιτική εκ μέρους σας γιά να μην υπάρχουν διαφωνίες
Γιατί μετά δέχθηκαν οτι υπάρχει η δυνατότητα αυτή????

Δήλωσα ενδιαφέρον γιά 2 τηλεόράσεις 42 και 47 ιντσών με sn κλπ γιατί δεν παρέλαβα 2 τηλεχειριστήρια????
Πως είναι δυνατόν σαν επίσημη αντιπροσωπεία να ενημερώνετε τους πελάτες σας οτι δεν έχουμε αλλά περιμένουμε τα καράβι τέλη Ιανουαρίου????? είναι απάντηση αυτή σοβαρή?????
μόνο το βαπόρι απ την περσία δεν ανάφεραν...

Τώρα μιάς και πολλοι είναι κακομαθημένοι Ελληνες και εγώ είμαι ενας απο αυτούς
Θα ηθελα να μάθω πότε εσεις ως LG λέγατε την αλήθεια
την πρώτη με την άρνηση??
την δεύτερη με την αποδοχή??
Ή με την γενική συμπεριφορά σας
που δυστυχώς εγώ την εκλαμβάνω ως δούλεμα......
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
...Τώρα μιάς και πολλοι είναι κακομαθημένοι Ελληνες και εγώ είμαι ενας απο αυτούς
Θα ηθελα να μάθω πότε εσεις ως LG λέγατε την αλήθεια
την πρώτη με την άρνηση??
την δεύτερη με την αποδοχή??
Ή με την γενική συμπεριφορά σας
που δυστυχώς εγώ την εκλαμβάνω ως δούλεμα......
Χαλάρωσε λίγο δε σε δουλεύει κανείς φίλε μου.
Μόνος σου βλέπεις "φαντάσματα".


Τι δεν καταλαβαίνεις όταν σου είπαν επίσημα ότι δεν υπάρχει stock??
Ή ακόμη περισσότερο, ότι έρχονται τα αξεσουάρ από Κορέα ή από Ινδονησία με καράβι και υπάρχει μεγαλύτερος χρόνος παραλαβής τους?

Συνήθως όταν αγοράζουμε ένα προϊόν διαβάζουμε προσεκτικά το Owner's manual για να κατανοήσουμε τις λειτουργίες του.
Αν το έκανες από την αρχή, θα είχες διαπιστώσει ότι οι σειρές κατασκευάζονται για όλες τις χώρες με τα ίδια αξεσουάρ και χαρακτηριστικά.
Δεν κάνει το εργοστάσιο διακρίσεις!

Δε θα ασχοληθώ άλλο με απαντήσεις για την εξυπηρέτηση πελατών και τον χειρισμό τους, ή για το αν "επιβάλλεται" να σου παρέχει η εταιρία το οποιοδήποτε αξεσουάρ δωρεάν, καθώς σου έχω φωτίσει όλα τα σημεία στην προηγούμενη απάντησή μου.

Μια επιπλέον βοήθεια όμως από το επίσημο manual μπορώ να σου δώσω, μιας και δεν το έκανες από μόνος σου για να σου λυθούν οι απορίες, έστω και ...καθηστερημένα:

Owner's Manual for LA Series.
Σελίδα 13:


Σελίδα 34:


Σελίδα 35:


Για επιπλέον τυχόν απορίες, καλύτερα να αναζητήσεις τις απαντήσεις κάπου αλλού, για να δεις τι μπορεί να φταίει...:hi:
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Tελικά το βαπόρι απο την Κορέα
δεν μου εφερε το τηλεκοντρόλ
παρ΄ολο που η εξυπηρετηση πελατων της LG μου ανέφερε οτι
ολοι οι πελάτες που εχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον μέχρι 31/12/2013 για το απλό τηλεκοτρόλ θα ικανοποιηθούν.
Πέρα απο αυτό και την προσπάθεια του εκπροσώπου της LG
να με θεωρήσει αχάριστο και ισως βλάκα παραθέτωντας manuals
Ξεχνά κάτι σημαντικό
πέρα απο όλα
οτι ο πελάτης εχει πάντα δίκιο.
και οτι ο ικανοποιημένος πελάτης ειναι ο καλύτερος διαφημιστής γιά μία εταιρεία
Τώρα εάν το τμήμα πωλήσεων-εξυπηρέτησης πελατών
της LG ήταν με πιό ανοιχτό μυαλό
αντί να μου λένε δεν εχουμε άλλα τηλεκοντρόλ---
αλλά εάν το θέλετε μπορείτε να αγοράσετε απο το service της εταιρείας
απλά θα επιβαρυνόταν το κόστος των 10 ευρώ και πολλά λέω
και θα μου βούλωνε το στόμα.
ετσι απλά
 

Μηνύματα
31.014
Reaction score
25.752
ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕΔΙΑ......Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ.

ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΟΤΣ DVD PLAYER TOSHIBA ΚΑΙ ΕΛΕΙΠΕ ΤΟ Τ/Χ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΕΜΑΧΙΟ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ.
ΠΑΡ ΟΤΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΗΣ ΙΝΤΕΑΛ ΝΟΜΙΖΩ ΜΟΥ ΕΠΕΣΗΜΑΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ ΝΕΟ Τ/Χ ΚΑΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ!!!!!
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
....Πέρα απο αυτό και την προσπάθεια του εκπροσώπου της LG
να με θεωρήσει αχάριστο και ισως βλάκα παραθέτωντας manuals
Ξεχνά κάτι σημαντικό
πέρα απο όλα
οτι ο πελάτης εχει πάντα δίκιο.....
Μάλλον φίλε μου ξεχνάς εσύ κάτι σημαντικότερο:
"Είμαι απλό μέλος στο AVSite και όχι εκπρόσωπος κάποιας εταιρίας"

Και βεβαίως, δεν έχω την απαίτηση να είσαι ευγενικός, απέναντι σε όποιον σου φωτίσει τις λεπτομέρειες, για το ζήτημα που ανέφερες . __
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.007
Μηνύματα
2.958.766
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top