- Μηνύματα
- 13.787
- Reaction score
- 11.426
Μύθος ήταν το κατούρημα.
NS 400 R (το τρικύλινδρο) ΤZR 250 & TDR 250 (απίστευτο ΟΝ/OFF!) RD 350, κ το γ@μ@το RG 500Γ..Αξέχαστες οι βόλτες !!!
Rgv 250 και 500
Kr1
Nsr 250
Όπως κ το γιαμαχα 500 !!!
Οντως το πλαίσιο του TZR του δεύτερου ήταν πανομοιότυπο με του FZR 400 RR του '93 '94 όπως επίσης κ το ανάποδο μπροστά.Απο διχρονα ειχα TDR 250 πολυ καλο μηχανακι αξεχαστες εμπειριες μαζι του(πολλες πεταμενες μπλουζες ωσπου να ανακαλυψω τα σωστα λαδια)λιγο μαλακο πλαισιο για το συνολο του το οποιο τελειωνε γρηγορα αν του ζηταγες πολλα . Το αγαπημενο μου σαν συνολο TZR 250 3XV 126 κιλα 60 αλογα ,στα δικα μου γουστα ηταν το απολυτο,απιστευτα γρηγορο ,τρομερα στριφτερο,ξυνομουν χαμω παντου με δαυτο, ημουν τυχερος γιατι με ολα αυτα που εκανα , και το οτι δεν χτυπησα ποτε ,κατι με φυλαγε. Nsr 250 Gull arm Sp ,ειχε πλακα η αντιδραση του κοσμου οταν ακουγε το ξυροκαμπανο τοτε,πολυ δυνατος κινητηρας αλλα μετα την στιβαροτητα του tzr και την αισθηση ασφαλειας που ειχα μαζι του το μπροστινο του nsr ηταν ασαφες και ελαφρωνε πολυ στις μεγαλες κλησεις,με αποτελεσμα να μην μπορω να το απολαυσω οσο το tzr,
Πολύ καλό κ μουράτο μηχανάκι..Rgv banana 93
με αυτό έμαθα να οδηγώ
Το ελληνικό το γαλάζιο με τα 63 άλογαΟντως το πλαίσιο του TZR του δεύτερου ήταν πανομοιότυπο με του FZR 400 RR του '93 '94 όπως επίσης κ το ανάποδο μπροστά.
Κ τα 2 μηχανάκια σήκωναν άνετα τα διπλάσια άλογα από πλευράς (πλαίσο - αναρτήσεις - φρένα)..
Το TDR 250 (μαύρο κίτρινο ) το είχε φίλος μου κ το οδηγούσα πολλές φορές..
Είχε κάνει πατέντα με δεύτερο δισκόφρενο μπροστά, κ με τις εξατμίσεις είχε βάλει κάτι gianelli με τις μύτες στα τελικά να κοιτάνε κάτω..
Μέχρι να τις βάλει όμως ιδιαίτερα στο δικάβαλο κ χειμώνα με κρύα λάδια..!
Πολύ καλό κ μουράτο μηχανάκι..
Το είχε παλιά φίλος κ το είχα οδηγήσει με τα χρώματα του Lucky Strike!!
Aκριβώς αυτό εισαγωγής από τον Πέτσα καλλιθέα!
View attachment 130675
Ε ρε τι γινότανε μαζί με το KR-1S στην επίδαυρο.. κάτι φαγώματα..