Y
Yiannis_B
Guest
Πάντως η Honda μετά το VFR800Fi με τα γρανάζια για την κίνηση των εκκεντροφόρων, απογοήτευσε το φανατικό κοινό των VFR.
Ιδανικά θα έπρεπε να έχει βγάλει ένα χιλιάρι sport-touring V4 με γρανάζια, με την αισθητική του VFR800 VTEC. (το ομορφότερο όλων). Ούτε VTEC ούτε τίποτα. Τα παραπάνω 200cc θα κάναν την δουλειά στις χαμηλές στροφές. Και το κόστος θα ήταν κάτω από του VFR800VTEC .
Αλλά η Honda πάντα είχε το VFR, ως πλατφόρμα νέων τεχνολογιών (κοιτάξτε το νέο κιβώτιο του 1200), και εκεί κάπου τα σκ@τωσε.
Ιδανικά θα έπρεπε να έχει βγάλει ένα χιλιάρι sport-touring V4 με γρανάζια, με την αισθητική του VFR800 VTEC. (το ομορφότερο όλων). Ούτε VTEC ούτε τίποτα. Τα παραπάνω 200cc θα κάναν την δουλειά στις χαμηλές στροφές. Και το κόστος θα ήταν κάτω από του VFR800VTEC .
Αλλά η Honda πάντα είχε το VFR, ως πλατφόρμα νέων τεχνολογιών (κοιτάξτε το νέο κιβώτιο του 1200), και εκεί κάπου τα σκ@τωσε.