Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.245
Reaction score
10.728
 







TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.245
Reaction score
10.728
Άρα η Fiat (Stellantis) πούλησε στους ινδούς τα φορτηγά και στη Leonardo τα στρατιωτικά οχήματα.
Ένεση ρευστότητας; Ή θα την πάθει όπως όταν πούλησε την πατέντα του common rail στη Bosch;
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.609
Reaction score
78.859
Δεν ανήκει στην Stellantis η Iveco. Έχουν όμως σοβαρό ποσοστό οι Ανιέλληδες-Ελκάννηδες.
 

Μηνύματα
16.728
Reaction score
4.554
 



Μηνύματα
70
Reaction score
207
Πολύ πολύ κρίμα για όλη την προσπάθεια και το φοβερό αποτέλεσμα του χώρου και της έκθεσης.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.216
Reaction score
33.157
 

Μηνύματα
32.431
Reaction score
27.327
ΧΘΕΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 12 ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΔΑ 2 ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΦΟΡΤΩΜΕΝΕΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΗΣΙΩΝ

ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 2 ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ.
 


Μηνύματα
70
Reaction score
207
... το Car and Driver επικοινώνησε με εκπροσώπους του μουσείου που του επιβεβαίωσαν πως τα δημοσιεύματα είναι ψευδή κι ο χώρος δεν κλείνει.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.216
Reaction score
33.157
Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία: 120 δισ. ευρώ έλλειμμα σε έξι χρόνια – μια «ωρολογιακή βόμβα» για τη χώρα

Το πρώτο τρίμηνο του 2025, το εμπορικό έλλειμμα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ανήλθε σε 4,8 δισ. ευρώ, το τρίτο μεγαλύτερο μετά τους υδρογονάνθρακες και τον εξοπλισμό μηχανολογίας–ηλεκτρονικής–πληροφορικής. Για το 2024, το έλλειμμα είχε φτάσει τα 22,5 δισ. ευρώ. Συνολικά από το 2019, η Γαλλία έχει συγκεντρώσει 120 δισ. ευρώ αρνητικό ισοζύγιο, ενώ μόλις είκοσι χρόνια νωρίτερα κατέγραφε πλεόνασμα 12,3 δισ. ευρώ.

Από την κορυφή στην παρακμή

Η παραγωγή αυτοκινήτων στη Γαλλία κατέρρευσε: από 3,66 εκατ. οχήματα το 2004, έπεσε σε 2,2 εκατ. το 2019 και σε μόλις 1,35 εκατ. το 2024. Στα επιβατικά αυτοκίνητα, η χώρα έπεσε κάτω από το ένα εκατομμύριο μονάδες (910.200), τέσσερις φορές λιγότερα από τη Γερμανία και λιγότερα ακόμη και από την Ισπανία ή την Τσεχία. Η Γαλλία βρίσκεται πλέον 12η στον κόσμο σε παραγωγή αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών.

Ο ρόλος της μετεγκατάστασης

Η αποβιομηχάνιση συνδέεται με το υψηλό κόστος εργασίας: 47 €/ώρα στη Γαλλία, έναντι 32 € στην Ιταλία, 27,5 € στην Ισπανία, 19,2 € στην Τσεχία, 11 € στη Ρουμανία και μόλις 5–6 € στο Μαρόκο. Αυτό οδήγησε τις Renault και PSA/Stellantis να μεταφέρουν την παραγωγή μικρών μοντέλων σε χώρες χαμηλού κόστους. Σήμερα, τα περισσότερα best-sellers (Clio, 208, Sandero, Captur, 2008, C3, Duster) κατασκευάζονται εκτός Γαλλίας. Μόνο το Peugeot 3008 εξακολουθεί να συναρμολογείται στo Sochaux.

Το ίδιο συμβαίνει και στα εξαρτήματα: ένα γαλλικό κομμάτι κοστίζει 7–17% ακριβότερα από ό,τι στην Ανατολική Ευρώπη και έως 30% παραπάνω από ό,τι στην Ινδία ή την Τουρκία. Σύμφωνα με τους προμηθευτές, έως και το 50% της παραγωγής κινδυνεύει να χαθεί.

Θέσεις εργασίας σε πτώση

Από το 2019 έως το 2024, η αυτοκινητοβιομηχανία στη Γαλλία έχασε 38.600 θέσεις εργασίας. Οι εργαζόμενοι στους προμηθευτές μειώθηκαν από 114.400 το 2007 σε 56.000 το 2024. Έως το 2035, μπορεί να χαθούν ακόμη 75.000 βιομηχανικές θέσεις, με μόνο 19.000 να αναμένεται να δημιουργηθούν σε μπαταρίες και υδρογόνο – άρα ένα καθαρό αρνητικό ισοζύγιο 56.000 θέσεων.

Η προσπάθεια της Renault

Υπό την πίεση του κράτους, που κατέχει το 15% του μετοχικού της κεφαλαίου, η Renault αποφάσισε να κατασκευάσει στη Γαλλία τα ηλεκτρικά R5 και R4, στο Douai και το Maubeuge. Ωστόσο, μόνο αυτά δεν αρκούν για να αντιστρέψουν την πορεία. Η Stellantis αρνήθηκε να πράξει το ίδιο με τα δικά της μικρά ηλεκτρικά.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, που άλλοτε αποτελούσε πυλώνα του εμπορικού ισοζυγίου, βρίσκεται πλέον αντιμέτωπη με μια κρίση που συνδυάζει χαμηλή παραγωγή, υψηλό κόστος και απώλεια δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας. Αν δεν αλλάξει η τάση, το έλλειμμα των 120 δισ. ευρώ μοιάζει μόνο η αρχή.

Challenge.fr
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.299
Reaction score
45.742
Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία: 120 δισ. ευρώ έλλειμμα σε έξι χρόνια – μια «ωρολογιακή βόμβα» για τη χώρα

Το πρώτο τρίμηνο του 2025, το εμπορικό έλλειμμα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ανήλθε σε 4,8 δισ. ευρώ, το τρίτο μεγαλύτερο μετά τους υδρογονάνθρακες και τον εξοπλισμό μηχανολογίας–ηλεκτρονικής–πληροφορικής. Για το 2024, το έλλειμμα είχε φτάσει τα 22,5 δισ. ευρώ. Συνολικά από το 2019, η Γαλλία έχει συγκεντρώσει 120 δισ. ευρώ αρνητικό ισοζύγιο, ενώ μόλις είκοσι χρόνια νωρίτερα κατέγραφε πλεόνασμα 12,3 δισ. ευρώ.

Από την κορυφή στην παρακμή

Η παραγωγή αυτοκινήτων στη Γαλλία κατέρρευσε: από 3,66 εκατ. οχήματα το 2004, έπεσε σε 2,2 εκατ. το 2019 και σε μόλις 1,35 εκατ. το 2024. Στα επιβατικά αυτοκίνητα, η χώρα έπεσε κάτω από το ένα εκατομμύριο μονάδες (910.200), τέσσερις φορές λιγότερα από τη Γερμανία και λιγότερα ακόμη και από την Ισπανία ή την Τσεχία. Η Γαλλία βρίσκεται πλέον 12η στον κόσμο σε παραγωγή αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών.

Ο ρόλος της μετεγκατάστασης

Η αποβιομηχάνιση συνδέεται με το υψηλό κόστος εργασίας: 47 €/ώρα στη Γαλλία, έναντι 32 € στην Ιταλία, 27,5 € στην Ισπανία, 19,2 € στην Τσεχία, 11 € στη Ρουμανία και μόλις 5–6 € στο Μαρόκο. Αυτό οδήγησε τις Renault και PSA/Stellantis να μεταφέρουν την παραγωγή μικρών μοντέλων σε χώρες χαμηλού κόστους. Σήμερα, τα περισσότερα best-sellers (Clio, 208, Sandero, Captur, 2008, C3, Duster) κατασκευάζονται εκτός Γαλλίας. Μόνο το Peugeot 3008 εξακολουθεί να συναρμολογείται στo Sochaux.

Το ίδιο συμβαίνει και στα εξαρτήματα: ένα γαλλικό κομμάτι κοστίζει 7–17% ακριβότερα από ό,τι στην Ανατολική Ευρώπη και έως 30% παραπάνω από ό,τι στην Ινδία ή την Τουρκία. Σύμφωνα με τους προμηθευτές, έως και το 50% της παραγωγής κινδυνεύει να χαθεί.

Θέσεις εργασίας σε πτώση

Από το 2019 έως το 2024, η αυτοκινητοβιομηχανία στη Γαλλία έχασε 38.600 θέσεις εργασίας. Οι εργαζόμενοι στους προμηθευτές μειώθηκαν από 114.400 το 2007 σε 56.000 το 2024. Έως το 2035, μπορεί να χαθούν ακόμη 75.000 βιομηχανικές θέσεις, με μόνο 19.000 να αναμένεται να δημιουργηθούν σε μπαταρίες και υδρογόνο – άρα ένα καθαρό αρνητικό ισοζύγιο 56.000 θέσεων.

Η προσπάθεια της Renault

Υπό την πίεση του κράτους, που κατέχει το 15% του μετοχικού της κεφαλαίου, η Renault αποφάσισε να κατασκευάσει στη Γαλλία τα ηλεκτρικά R5 και R4, στο Douai και το Maubeuge. Ωστόσο, μόνο αυτά δεν αρκούν για να αντιστρέψουν την πορεία. Η Stellantis αρνήθηκε να πράξει το ίδιο με τα δικά της μικρά ηλεκτρικά.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, που άλλοτε αποτελούσε πυλώνα του εμπορικού ισοζυγίου, βρίσκεται πλέον αντιμέτωπη με μια κρίση που συνδυάζει χαμηλή παραγωγή, υψηλό κόστος και απώλεια δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας. Αν δεν αλλάξει η τάση, το έλλειμμα των 120 δισ. ευρώ μοιάζει μόνο η αρχή.

Challenge.fr
Είναι άλλο πράγμα το εμπορικό ισοζύγιο της Γαλλικής οικονομίας και ειδικότερα στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας (εφόσον το μετράνε κι έτσι) και άλλο πράγμα η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία που αφορά Γαλλικές επιχειρήσεις οι οποίες όπως μας πληροφορεί το άρθρο παράγουν εκτός Γαλλίας τα προϊόντα τους ώστε να είναι ανταγωνιστικά στις αγορές (σιγά το νέο δηλαδή).
Δεν καταλαβαίνω σε τι αφορά το άρθρο αυτό. Μάλλον αφορά την Γαλλική οικονομία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ως αποτέλεσμα της αποβιομηχάνισης (ανεργία, αποεπένδυση) αλλά μόνο με αυτό δεν μπορούμε να έχουμε πλήρη εικόνα.
Με λίγα λόγια, τι περιμένουμε να καταλάβουμε από αυτό το άρθρο σε αυτό το νήμα;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.167
Μηνύματα
3.044.492
Members
38.540
Νεότερο μέλος
COSTOPOULOS NIKOLAS
Top