Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)




rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.558
Reaction score
98.599
Οι παραποιημένες τιμές καυσαερίων της VW

Κόλαφος για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία VW. Εκπρόσωπός της παραδέχτηκε την Κυριακή ότι οι υποψίες περί χειραγώγησης των τιμών καυσαερίων που διατύπωσε η ΕΡΑ, η Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ, ευσταθούν. "Το παραδεχθήκαμε, οι υποψίες ευσταθούν και θα συνεργαστούμε με την υπηρεσία" δήλωσε.


Παραπλανητικές τιμές καυσαερίων


Οι υποψίες διατυπώθηκαν ήδη από την περασμένη Κυριακή. Η Volkswagen χρησιμοποιούσε ένα απαγορευμένο λογισμικό που σε δοκιμαστικά τεστ έδειχνε μειωμένες τις εκπομπές καυσαερίων σε αυτοκίνητα με μηχανή ντίζελ. Το αποτέλεσμα ήταν να επιτυγχάνεται μείωση κάτω από το επιτρεπτό όριο κατά 40 φορές. Στο επίκεντρο των ερευνών βρίσκονται τετρακύλινδροι κινητήρες αυτοκινήτων που κυκλοφόρησαν από το 2009 μέχρι το 2015. Πρόκειται για τα μοντέλα Jette, Beetle και Golf της VW και της Audi A3. Επίσης το μοντέλο Passat που κυκλοφόρησε πέρυσι και φέτος. Στις ΗΠΑ κυκλοφορούν συνολικά 500.000. Σύμφωνα με τις αμερικανικές αρχές η VW κινδυνεύει με πρόστιμο που μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 18 δις δολάρια.

http://www.capital.gr/story/3065088/oi-parapoiimenes-times-kausaerion-tis-vw
Αμερικάνοι βρήκαν νέο παράνομο λογισμικό σε κινητήρες της VW και της Audi

Οι αρχές των ΗΠΑ βρήκαν τρία μη εγκεκριμένα προγράμματα λογισμικού σε κινητήρες diesel 3,0 λίτρων σε μοντέλα της Volkswagen και της Audi, σύμφωνα με την γερμανική Bild am Sonntag. Το λογισμικό επέτρεπε στους υπερτροφοδοτούμενος κινητήρες TDI των Audi Q7, Porsche Cayenne και VW Touareg, να κλείσει τα συστήματα ελέγχου των εκπομπών μετά από περίπου 22 λεπτά, 2 λεπτά περισσότερα από όσα συνήθως απαιτούνται από τους επίσημους μεθόδους που χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση των εκπομπών ρύπων.


Πρόκειται για διαφορετικό λογισμικό από αυτό των 85.000 3,0-λίτρων αυτοκινήτων της Audi, της Porsche και της VW, για την οποία το VW Group και οι Αμερικανικές αρχές, ακόμη δεν κατέληξαν σε συμφωνία. Υπεύθυνοι της Audi θα δώσουν εξηγήσεις στις αμερικάνικες περιβαλλοντικές αρχές στις 10 του μηνός και η “καμπάνα” νέου χρηματικού προστίμου φαντάζει λογική. Εκπρόσωπος της Audi αλλά και της EPA αρνήθηκαν να σχολιάσουν το δημοσίευμα.
http://www.autoblog.gr/2016/08/08/a...o-logismiko-se-kinhthres-ths-vw-kai-ths-audi/
 











Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Το μέλλον είναι τώρα, κινητήρας turbo μεταβλητής συμπίεσης. :)



Ο νέος δίλιτρος κινητήρας βενζίνης Variable Compression-Turbo, VC-T, που σύντομα θα τοποθετείται σε μοντέλα της Infiniti, αλλάζει τη συμπίεση του απο 8:1 έως 14:1 ανάλογα με το φορτίο. Σε συνθήκες χαμηλής ροπής αυξάνει τη συμπίεση και όταν απαιτηθεί φορτίο τη μειώνει για την αποφυγή προανάφλεξης.
(Όλοι οι κινητήρες turbo μέχρι τώρα έχουν σημαντικά χαμηλότερη συμπίεση απο τους ατμοσφαιρικούς, άρα και χαμηλότερη απόδοση χωρίς φορτίο.)

Στη Nissan θεωρούν πως η έως 27% χαμηλότερη κατανάλωση της τεχνολογίας μπορεί να καταργήσει την ανάγκη για diesel κινητήρες.

http://www.reuters.com/article/us-autos-japan-nissan-engine-idUSKCN10P0IK
http://www.autoblog.com/2016/08/14/infiniti-vc-t-engine-variable-compression-official/
http://jalopnik.com/worlds-first-variable-compression-ratio-engine-could-ki-1785295848
 



Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.487
δεν ειναι o πρωτος στον κοσμο κινητηρας μεταβλητης συμπιεσης
η Volvo ειχε βγαλει τετοιον ισα με 20 χρονια πισω (πρακτικα σηκωνοντας το μπλοκ απο τον στροφαλο)
δεν βγηκε βεβαια ποτε στην παραγωγη...
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.588
Μηνύματα
2.945.263
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top