Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)



indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.151
Reaction score
4.180
Electric scooters aren't hard to find, but you haven't had any luck if you wanted the most recognizable scooter of them all, a Vespa -- the Italian machine has run on fossil fuels since its inception. At last, though, the brand is catching up with the times. It recently unveiled a Vespa Elettrica project that, to no one's surprise, runs on an electric motor. You'd still have the style and maneuverability of a classic Vespa, the company claims, but you'd get a cheaper-to-run, eco-friendly powerplant. There will also be "innovative connectivity solutions." It's not certain what those are, but it's easy to envision checking on your scooter with your smartphone.

The Elettrica should be ready sometime in the second half of 2017. Vespa hasn't divulged pricing. As Gizmodo comments, though, there's a good chance that this could sit on the higher end of Vespa's price spectrum at several thousand dollars or more. Electric vehicles are costlier as a rule, and Vespa might have little trouble charging premium prices for the combination of cutting-edge tech with its famous badge.




http://eicma.piaggiogroup.com/en/vespa/vespa-elettrica.html
 



Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Toyota C-HR

Σήμερα ξεκίνησε στην Τουρκία η δοκιμαστική παραγωγή του Toyota C-HR, που θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα. Θα ανταγωνιστεί, αρχικά στην Ευρώπη αλλά αργότερα και σε άλλες αγορές, τα Jeep Renegade, Honda HR-V, Opel Mokka και άλλα στη μικρή κατηγορία των crossovers.
Θα παράγεται σε 1,2 turbo βενζίνης με 115 ίππους (και 4x4) και υβριδικό 1,8 με 122, αλλά σε κάποιες αγορές και με δίλιτρο κινητήρα, μάλλον απο το RAV4.

https://www.toyota.co.uk/new-cars/c-hr/index.json

http://www.thetruthaboutcars.com/20...ction-turkey-surging-subcompact-cuv-category/

http://www.carscoops.com/2016/11/new-toyota-c-hr-enters-production-in.html

Το εργοστάσιο της Arifiye παράγει σήμερα 150.000 αυτοκίνητα το χρόνο αλλά με το νέο μοντέλο θα φτάσει τα 280.000 μετά την πρόσφατη επένδυση 350 εκατομμυρίων ευρώ.
Εδώ είμαστε επαναστάτες και δε μασάμε απ' αυτά. :o



 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Δε μ' αρέσει εξωτερικά γιατί είναι στενό και ψηλό. Μέσα είναι καλούτσικο.
 



indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.151
Reaction score
4.180
Open Day Πώλησης Μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, την Κυριακή 20 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη.

H Avis σας περιμένει την Κυριακή 20 Νοεμβρίου από τις 10:00 το πρωί μέχρι τις 17:00 το απόγευμα στις εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη (Θέρμη, 18ο χλμ. Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Περαίας) όπου θα έχετε την ευκαιρία να αγοράσετε το δικό σας μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από το στόλο της Avis.
Ανοίγουμε για όλους, για να μπορείτε να κλείσετε το νέο σας αυτοκίνητο!

http://www.avis.gr/avisonline/gr/avis.nsf/c/secondhandcarsales,opendaythessaloniki
 







Μηνύματα
30.844
Reaction score
25.447
GYMKHANA ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ.......

Suzuki Swift vs Fiat Uno

Ανάλογα με το budget, μπορείς να φτιάξεις και το ανάλογο concept. Έτσι, καταλαβαίνουμε ότι η σειρά Gymkhana του Ken Block είναι εντυπωσιακή, αλλά τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για την παραγωγή των βίντεο είναι αστρονομικά. Υπάρχουν λοιπόν και οι περιπτώσεις, που το χρηματικό ποσό για ξόδεμα είναι ελάχιστο και τα αυτοκίνητα που driftάρουν να μην χρειάζεται να φτάνουν πάνω από 600 άλογα.

Η κόντρα των δύο αυτοκινήτων Suzuki Swift και Fiat Uno δεν είναι τίποτα άλλο από μία πλάκα που έγινε σε μάντρα μεταχειρισμένων/αποσυρθέντων αυτοκινήτων και απαθανατίστηκε από έναν φακό. Παρόλ’ αυτά οι δύο οδηγοί τα καταφέρνουν μια χαρά…

http://www.gocar.gr/news/feed/19657...nt=article&utm_campaign=newsletter-2016-11-15

 

Μηνύματα
30.844
Reaction score
25.447
ΚΟΡΥΦΑΙΟ....

Mercedes-Benz E 220 d

Η υπενθύμιση για το ποιος κάνει κουμάντο στα premium μεγάλα sedan έφτασε
Γιάννης Τσιγκρής στις 14.11.2016
Μπορεί η S-Class να είναι λιμουζίνα με λάμδα κεφαλαίο και ο τρόπος να νιώσεις με κάθε επισημότητα την αριστοκρατική χλιδή σε τέσσερις τροχούς, όμως ο προθάλαμος παραδοσιακά για την Mercedes-Benz παραμένει η σειρά Ε. Η ναυαρχίδα των Γερμανών στην πολυτελή μετακίνηση οφείλει την ύπαρξη της στην κατά ένα σκαλοπάτι χαμηλότερα πρόταση στα μεγάλα premium sedan, μια ιστορία που ξεκίνησε από το 1953, όχι σαν E αλλά με την κωδικοποίηση W και από τότε έως σήμερα μετράει 10 γενιές. Η σημερινή E-Class βέβαια είναι η 5η γενιά, από τότε που μετονομάστηκε το 1993 και διαχρονικά ο ηγέτης στην κατηγορία της. Όταν ψάχνεις μάλιστα τον κύριο εκπρόσωπο στα πολυτελή μεγάλα, το αυτοκίνητο σημείο αναφοράς που όλοι κυνηγούν να μιμηθούν, το πρώτο που θα ξεφύγει από το στόμα σου ως λύση στην αναζήτηση είναι Mercedes-Benz E-Class.


Αφρόκρεμα

Η σειρά Ε θεωρείται η αφρόκρεμα στα μεγάλα premium μοντέλα και όχι άδικα. Πολυτέλεια, ασφάλεια, απόδοση και τεχνολογία ήταν ανέκαθεν τα σημεία που την έκαναν να ξεχωρίζουν. Και μάλιστα σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον που εκτός ότι γερμανοκρατείται όλα αυτά τα χρόνια είχε και αξιόλογες προτάσεις. Σήμερα στην πιο πρόσφατη μορφή της η E-Class έρχεται ακόμα πιο προηγμένη και εντυπωσιακή και δεν επαναπαύεται πίσω από το πρεστίζ του κατασκευαστή. Κλασσική συνέπεια στο αριστοκρατικό στιλ με γοητευτικές σχεδιαστικές γραμμές, υπέρμετρη δόση τεχνολογίας με αποκορύφωμα το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης (έξτρα εξοπλισμός που κοστολογείται περίπου στα € 8.500 και δεν διέθετε το αυτοκίνητο δοκιμής), νέο πλαίσιο και κινητήρες και φυσικά μια συνολική αύρα ολοκλήρωσης που αγγίζει την τελειότητα για τα σημερινά δεδομένα.

Η πρόσφατη E-Class και συγκεκριμένα η E 220 d που είχαμε στα χέρια μας, με την πρώτη ματιά δηλώνει ότι παντρεύει τον δυναμισμό μιας C-Class με την επιβλητικότητα της S-Class. Ένας συνδυασμός ακμών και καμπύλων στο κορμί της που ομορφαίνει τις επιβλητικές διαστάσεις της, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που αγγίζει τα 4.923 mm μήκους και 1.852 mm πλάτους (για την ιστορία το ύψος είναι στα 1.468mm). Μακρύτερη κατά 43 mm από την προγενέστερη και ωφελημένη από το νέο πλαίσιο κατά 65 mm στο μεταξόνιο της (2.939 mm), η νεότερη E-Class απλώνεται ακόμα περισσότερο σε limo προδιαγραφές. Μαζί με τα αυξημένα μετατρόχια η εικόνα της όμως ισορροπεί ανάμεσα στο δυναμικό και το πολυτελές, με τα μαγικά του σχεδιαστικού τμήματος που κατάφερε να προσφέρει ένα εντυπωσιακά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd:0,26) στην αεροδυναμική σιλουέτα της, να συμβάλουν προς αυτή την κατεύθυνση.




Εισιτήριο First Class

Ακόμα και αν απουσιάζει ο προσφερόμενος στα έξτρα υψηλής ευκρίνειας digital πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3’’ (συνοδεύεται μάλιστα με όμοιων διαστάσεων οθόνη στην κορυφή της κονσόλας), το εσωτερικό της E-Class διατηρεί τη σχέση της με την τελειότητα. Η ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης παραμένει αδιαπραγμάτευτη, η προσοχή στη λεπτομέρεια σεμιναριακή και η φινέτσα τέτοια ώστε να απολαύσεις το χρόνο παραμονής στην φιλόξενη καμπίνα. Δεν χρειάζεται καν να γίνει αναφορά στα συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας, κλιματισμού και γενικότερα στις παρεχόμενες υπηρεσίες που βρίσκονται σε υψηλότατο επίπεδο. Είπαμε! Αν δεν φτάνεις την S-Class η μικρότερη είναι το αντίδοτο, κάτι που υποστηρίζουν και οι χώροι. Οι επιβάτες διαπιστώνουν ότι η άνεσή τους δεν επηρεάζεται από το ανάστημα οδηγού συνοδηγού όσον αφορά τα πόδια τους, ενώ πολύ καλός είναι χώρος τόσο για τους ώμους όσο και για τα κεφάλια τους. Αρκετοί και οι αποθηκευτικοί χώροι μέσα στην καμπίνα κάτι που συμβάλει στην πρακτικότητα, ενώ τα 540 lt του χώρου αποσκευών εξασφαλίζουν τον ζωτικό χώρο για τα μπαγκάζια όλης της παρέας.




Κινητήρας μάλαμα, συμπεριφορά λουκούμι

Ένας νέος δίλιτρος turbodiesel βρίσκεται κάτω από το καπό της E 220 d που για την περίσταση αποδίδει 194 ίππους στις 3.800 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ (σταθερά έως τις 2.800 σ.α.λ.). Ο προηγμένος τετρακύλινδρος είναι προδιαγραφών Euro 6 με εντυπωσιακές εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης (μέση: 3,9 lt/100 km) και ρύπων (CO2: 102 gr/km) όμως εκτός από το οικολογικό του προφίλ δεν συμβιβάζει τον τρόπο που αποδίδει με καθρέφτη του τις επιδόσεις. Απόλυτα πολιτισμένος, με ταυτότητα την σιωπηλή και βελούδινη λειτουργία, εκπλήσσει με την ορμητικότητα του όταν τα βάζεις με το χρονόμετρο.

Τα 7,3’’ για τα 0-100 km/h για ένα αυτοκίνητο που πλησιάζει τα 1.800 κιλά με χορτάτο οδηγό και ρεζερβουάρ, είναι λόγος που οφείλει στο αποδοτικό σύνολο με την high-tech τεχνολογία. Συμβάλει σαφώς και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC που με τις εύστοχες και τρυφερές αλλαγές κάνει ψωμοτύρι τις επιταχύνσεις για την E 220 d. Είτε επιλέξεις ρυθμό περιπολίας, είτε ρυθμό καταδίωξης, κινητήρας και κιβώτιο θα σε αποζημιώσουν χωρίς να νιώσεις ότι κάνεις καμία ιδιαίτερη προσπάθεια. Απόλυτα φιλικά και αποτελεσματικά εκπληρώνει το σκοπό του, ενώ γενικά δεν διστάζει να στείλει την βελόνα στο ταχύμετρο πολύ πάνω από τα 240 km/h που επισήμως είναι η τελική της ταχύτητα.

Ακόμα και εκεί όμως παραμένει ακλόνητη και δεν θα διαταράξει την ψυχολογία και ασφάλεια των επιβατών που ταυτόχρονα με το ταξίδι εξπρές απολαμβάνουν δείγμα κορυφαίας ποιοτικής κύλισης. Ο οδηγός νιώθει ακόμα καλύτερα γιατί έχει τον απόλυτο έλεγχο και νιώθει το μακρύ αμάξωμα να διαβάζει το δρόμο και να μεταφέρει πληροφορίες. Ακόμα και το τιμόνι έχει αποκτήσει αίσθηση πρωτόγνωρη για Mercedes αυτής της φιλοσοφίας, ενώ το τρίπτυχο ανάρτηση-πλαίσιο- φρένα διαπρέπει διακριτικά και εκπληρώνει τον σκοπό του.

Αν ψάχνεις βέβαια κάτι πιο συναρπαστικό σε οδηγικό στιλ και δεν σου αρκούν τα ταχύτατα περάσματα σε δρόμο με στροφές, οφείλεις να γνωρίζεις ότι στην επιθετικότητα αντιδρά υποστροφικά, αν και πισωκίνητη, κάτι που συνηθίζεται από τους premium κατασκευαστές στην προσπάθεια εξημέρωσης των επικίνδυνων, για τον μέσο οδηγό, αντιδράσεων. Ακόμα και αν υπάρχει ο πανταχού παρών θηριοδαμαστής (ESP) που εξασφαλίζει την τάξη.

Για την ιστορία, δεν έτυχε να επιβεβαιώσουμε την θεωρητική μέση εργοστασιακή κατανάλωση, όμως ο προηγμένος 2λιτρος turbodiesel απέδειξε ότι μπορεί να σημαδεύει νούμερα ανάμεσα στα 5 με 6 lt/100 km σε φυσιολογικό τέμπο και κάτι παραπάνω από 7 σε σβέλτο. Συνοπτικά η γνωριμία με την E 220 d αρκεί για να αποδείξει τον λόγο που αναλαμβάνει για ακόμα μια φορά τον ρόλο του σημαιοφόρου στην ελίτ των premium sedan.
 

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.151
Reaction score
4.180
Alfa Romeo Stelvio SUV



Μπορεί η πορειά για να ετοιμάσει μια οικογένεια να ξεκίνησε με το 4C και να προχώρησε στην όμορφη Giulia sedan αλλά για το 2016 Los Angeles Auto Show η ιταλική εταιρία ετοίμασε κάτι διαφορετικό. Και ιστορικό: το πρώτο της SUV. Είναι το 2018 Stelvio. Και ναι, μετά τις Porsche, Jaguar, Maserati και Bentley, ήρθε η ώρα και η Alfa να ανέβει σε ένα τρένο που δεν είχε δοκιμάσει.




Με styling που έχει πολλά στοιχεία από Giulia, η Stelvio έχει περισσότερα να πει για station wagon παρά για παραδοσιακό SUV.



Κινητήρες από τη Giulia, 2.0λιτρος turbo με 280 ίππους αλλά και performance Stelvio,ένα Quadrifoglio που θα έχει τον Ferrarικό 2.9λιτρο twin-turbo V6. Εκεί θα έχουμε 505 ίππους και το 0-100 σε 3.9”.



Όλα με κιβώτιο 8ταχυτο και all-wheel drive κίνηση ενώ μια κατανομή βάρους 50/50 βοηθά στο στήσιμο.



Εσωτερικά, όλα τα χειριστήρια rotary, δυνατό infotainment με 7.0αρα οθόνη μπροστά και μια 6.5αρα στο κέντρο.



Πότε στα showrooms; Μέσα στο 2017.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.580
Μηνύματα
2.945.020
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top