Japan sub-culture is always interesting. - αυτός ο λαός, αν και τόσο μακριά από την δικιά μας κουλτούρα, είναι πολύ ανθρώπινος μέσα στην παραξενιά του.
-Δες τους μηχανικούς και τους οδηγούς, πόσο αληθινά χαμόγελα έχουν.
Στην πραγματικότητα, ο οδηγός του Dodge Viper ACRδεν περνάει μία, αλλά δύο 911 GT3. Καιτο γυρίζειεμπρός απότηνκαθεμιάτους.
Βέβαια, η δεύτερη GT3 είναι της προηγούμενης γενιάς 997, οπότε δικαιολογείται. Η πρώτη όμως, αυτή με την κάμερα, είναι η σύγχρονη 991 και θα έπρεπε να προβάλει μεγαλύτερη αντίσταση. Αν και ξυπνάει στο τέλος κι επιχειρεί να ακολουθήσει το Viper, με άγνωστο αποτέλεσμα.
Η δουλειά που κάνει πάντως η κάμερα στην Porsche είναι καλή, με καθαρή εικόνα και πληροφορίες ώστε να ξέρουμε με τι ταχύτητα ντριφτάρει ο τύπος με το Viper. Είναι σαν το αμερικάνικο θηρίο να μαρκάρει την περιοχή του αφήνοντας λάστιχο στην άσφαλτο. Και οι οδηγοί των 911 δείχνουν να το χαίρονται, αφού ο δεύτερος τον χαιρετά, όπως θα δείτε στο πρώτο video.
Μια και το έφερε η κουβέντα, όταν ο οδηγός του Viper δεν το διασκεδάζει προσφέροντας θέαμα, μπορεί να γυρίσει την πίστα της Sonoma, στην California, σε 1’ 40” 49. Θα το δείτε στο δεύτερο video, με πλάνα από κάμερα στο κράνος του.
Για να μπορείτε όμως να συγκρίνετε, σας έχουμε κι ένα τρίτο video, με τον καλύτερο γύρο του οδηγού της 991 GT3 στη Sonoma. Θα δείτε εκεί το χρόνο του και θα κρίνετε αν κατέχει την τέχνη όπως ο οδηγός του ACR.
Donald Glenn "Don" Garlits (born January 14, 1932, Tampa, Florida) is an American race car driver and automotive engineer.
He is considered the father of drag racing.
He is known as "Big Daddy" to drag racing fans around the world.
Always a pioneer in the field of drag racing, he perfected the rear-engine "top fuel dragster design", an innovation motivated by the loss of part of his foot in a dragster accident.
This design was notably safer, since it put most of the fuel processing and rotating parts of the dragster behind the driver.
The driver was placed in "clear air," in front of nearly all the mechanical components, thus protecting the driver and allowing him to activate a variety of safety equipment in the event of catastrophic mechanical failure or a fire.
Garlits was an early promoter of the full-body, fire-resistant driver's suit - complete with socks and gloves, often branded as Nomex.
Garlits was the first drag racer to officially surpass the 170, 180, 200, 240, 250, and 270 miles per hour marks in the quarter mile; he was also the first to top 200 in the 1/8 mile.
Όντως!
Όταν πήρα δίπλωμα οδήγησης, στην Αθήνα, προ αμνημονεύτων ετών, δεν γινόταν να το πάρεις χωρίς λάδωμα στους 2 εξεταστές, και ο νίκι Λάουντα να ήσουν.. δε ξέρω αν άλλαξαν τα πράγματα..