Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

TGD

Μηνύματα
9.642
Reaction score
9.614
Αφού οι δασμοί προστατεύουν την τοπική παραγωγή, γιατί κλείνει το εργοστάσιο;
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.843
Reaction score
8.637
Αφού οι δασμοί προστατεύουν την τοπική παραγωγή, γιατί κλείνει το εργοστάσιο;
Γιατί το άρθρο λέει βλακείες (ως συνήθως). Το εργοστάσιο κλείνει λόγω των δασμών του Trump (επειδή προφανώς μεγάλο μέρος της παραγωγής του κατευθυνόταν στις ΗΠΑ), όχι λόγω των δασμών του Καναδά. Αυτό το "και αμέσως" είναι απλά χρονική επισήμανση, δεν υποδηλώνει το αίτιο.

Αν διαβάσεις μέσα σε κάποιο σημείο το λέει σωστά, αν και γενικά μπερδεμένα.
 



TGD

Μηνύματα
9.642
Reaction score
9.614
Ώρα για αύξηση στα διόδια:
Οι προβλέψεις δείχνουν ότι η κυκλοφοριακή ζήτηση στην Αττική Οδό θα αυξηθεί πάνω από 60% έως το 2050. Αντίστοιχες εκτιμήσεις μας στο παρελθόν επιβεβαιώθηκαν, κάτι που καθιστά αναγκαία την άμεση χάραξη πολιτικής για την αποφυγή αδιεξόδων. Το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», ως ο μεγαλύτερος τροφοδότης της Αττικής οδού, αναμένεται να καταγράψει σημαντική αύξηση επιβατικής και εμπορευματικής κίνησης. Ηδη βρίσκονται σε εξέλιξη έργα αναβάθμισης στο αεροδρόμιο, όμως αντίστοιχα δεν «τρέχουν» το ίδιο αναβαθμίσεις στην προσβασιμότητά του.
Σήμερα η εξυπηρέτηση του αεροδρομίου με μετρό – προαστιακό – λεωφορεία γίνεται με πολύ λίγα δρομολόγια. Εάν δεν ληφθούν μέτρα, το πρόβλημα θα συνεχίζεται να μεταφέρεται στο οδικό δίκτυο με σημαντικές συνέπειες στην προσβασιμότητα του αεροδρομίου, της ευρύτερης περιοχής και της λειτουργίας της Αττικής Οδού. Ωστόσο, μεγάλες εγκαταστάσεις, όπως το αεροδρόμιο ή τα μεγάλα εμπορικά κέντρα ή ακόμη και η κρουαζιέρα που επιφέρουν σημαντικές κυκλοφοριακές επιπτώσεις στο μητροπολιτικό οδικό δίκτυο της Αττικής, θα πρέπει να συνεισφέρουν άμεσα ή έμμεσα στη χρηματοδότηση των ΜΜΜ.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.378
Reaction score
28.885
Η αλήθεια είναι ότι η Αττική οδός είναι πλέον πηγμένη τις πιο πολλές ώρες της ημέρας. Ιδίως το πρωί , έχει ατελείωτες ουρές χωρίς λόγο. Το μεσημέρι απόγευμα επίσης .
Τα δρομολόγια του προαστιακού είναι πλέον λίγα , το τελευταίο αναχωρεί από το αεροδρόμιο στις 23¨00 .
Το μετρό επίσης , λίγα δρομολόγια .
Δεν έχουμε ουσιαστικά ΜΜΜ.
Πρέπει να το κοιτάξουμε αυτό.
Και κάτι που θυμήθηκα τώρα. Ο σχεδιασμός της Αττικής οδού είναι του 1970.
Με τις τότε συνθήκες κυκλοφορίας .
Είναι απαρχαιωμένος . Ιδανικά θα ήθελε τουλάχιστον άλλες δύο λωρίδες , και άλλες δύο στις ράμπες εισόδου εξόδου.
Με μία λωρίδα στην έξοδο , δεν μπορεί να γίνει δουλειά.
 

Μηνύματα
647
Reaction score
826
Η αλήθεια είναι ότι η Αττική οδός είναι πλέον πηγμένη τις πιο πολλές ώρες της ημέρας. Ιδίως το πρωί , έχει ατελείωτες ουρές χωρίς λόγο. Το μεσημέρι απόγευμα επίσης .
Τα δρομολόγια του προαστιακού είναι πλέον λίγα , το τελευταίο αναχωρεί από το αεροδρόμιο στις 23¨00 .
Το μετρό επίσης , λίγα δρομολόγια .
Δεν έχουμε ουσιαστικά ΜΜΜ.
Πρέπει να το κοιτάξουμε αυτό.
Και κάτι που θυμήθηκα τώρα. Ο σχεδιασμός της Αττικής οδού είναι του 1970.
Με τις τότε συνθήκες κυκλοφορίας .
Είναι απαρχαιωμένος . Ιδανικά θα ήθελε τουλάχιστον άλλες δύο λωρίδες , και άλλες δύο στις ράμπες εισόδου εξόδου.
Με μία λωρίδα στην έξοδο , δεν μπορεί να γίνει δουλειά.
Ο αρχικός σχεδιασμός της Αττικής Οδού ήταν αρκετά παλαιότερος, του 1956 αν δεν με απατά η μνήμη μου και με χάραξη σε μικρότερο πλάτος. Όταν τέλος πάντων δρομολογήθηκε η κατασκευή της, γύρω στο 2000, αποφασίσθηκε η προσθήκη σταθερού μέσου τροχιάς στο μέσον της οδού (που δεν υπήρχε στην αρχική χάραξη), γεγονός που οδήγησε σε περισσότερες απαλλοτριώσεις και, τελικά, στο πλάτος που διαθέτει σήμερα. Επίσης, προβλεπόταν και 2η έξοδος στην εθνική οδό, λίγο πιο πάνω από την υπάρχουσα της Μεταμόρφωσης και συγκεκριμένα στον κόμβο Καλυφτάκη, η οποία αν είχε υλοποιηθεί, θα έδινε σημαντική ανάσα ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής. Ουσιαστικά θα επρόκειτο για την λεγόμενη διάνοιξη/ενιαιοποίηση της Λεωφόρου Κύμης, που θα συνέδεε το Ολυμπιακό Στάδιο με το Ολυμπιακό Χωριό. Δυστυχώς, η λογική του "επείγοντος" που επικράτησε στα ολυμπιακά έργα την περίοδο 2000-2004 δεν ευνόησε την έναρξη του έργου αυτού και απομεινάρια του υπάρχουν ακόμα και σήμερα.
Η αναγκαιότητα πάντως του έργου είναι πολύ μεγάλη για την "αποφόρτιση" της Αττικής Οδού και για τον λόγο αυτό τα τελευταία χρόνια συζητείται σοβαρά η υλοποίησή του. Αναμένεται Απόφαση του ΣτΕ σε προσφυγή του Δήμου Ηρακλείου και αναζητείται εθνική χρηματοδότηση, ώστε να μην συνοδεύεται η χρήση του δρόμου αυτού από πρόσθετα διόδια.
Αν τελικώς η διάνοιξη της Λεωφ. Κύμης γίνει πραγματικότητα τα επόμενα χρόνια θα επιφέρει και ένα άλλο σημαντικό αποτέλεσμα: θα βγάλει από την σχετική απομόνωση τις περιοχές των Θρακομακεδόνων και της Βαρυμπόμπης, δίνοντάς τους ευκολότερη πρόσβαση προς/από Βόρεια και Κεντρικά σημεία της πρωτεύουσας. Το αν αυτό βέβαια θα αποτελεί θετική ή όχι εξέλιξη, είναι κάτι το συζητήσιμο και, σίγουρα, θέμα οπτικής.
 

Μηνύματα
31.583
Reaction score
26.411
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ.....ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ

ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ "ΓΝΩΣΤΩΝ" ΤΩΝ "ΜΕΣΩΝ" ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ....

ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ

ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΤΑΜΙΑ ΤΗΝ ΚΥΜΗΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΕΥΞΗ

ΜΑΛΙΑΚΟΥ ΝΑ ΣΥΝΤΟΜΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΟ ΚΑΤΑ 70ΧΛΜ ΚΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑ.

Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟ 63 ΚΑΙ ΛΕΓΟΤΑΝ "ΣΤΑΥΡΟΥ-ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ".

ΥΠΗΡΧΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ Η ΟΠΟΙΑ ΣΚΟΥΡΙΑΣΕ ΚΑΙ

ΕΠΕΣΕ ΤΟ 76. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΚΟΥΜΠΑΓΕ Σ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟ

ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΛΕΓΟΤΑΝ ΟΔΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ!

ΤΑ ΠΕΡΙΧΩΡΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΕΩΣ ΩΣΤΕ

ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΘΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ. ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΠΗΚΑΝ

ΜΕ "ΜΕΣΟΝ". ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ!!!!

Η ΖΕΥΞΗ ΡΙΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΙΚΟΥΠΗ!!!!!

ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΙΔΗΡΟΤΡΟΧΙΑ ΣΑΝ

ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΩΣΤΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ

ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ.

ΜΗΝ ΜΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ

ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΠΟΞΗΡΑΝΣΕΙΣ ΛΙΜΝΩΝ (ΚΑΡΛΑ) ΚΑΙ ΕΚΤΡΟΠΕΣ ΠΟΤΑΜΩΝ.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.945
Μηνύματα
2.995.640
Members
38.384
Νεότερο μέλος
chris iliou
Top