east electronics
Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 1.241
- Reaction score
- 1.108
service Behringer EP1500
Σας αρεσει η στατιστικη ? Για μενα αποτελει παθος ειδικοτερα οχι τοσο η συλλογη των στοιχειων αλλα περισσοτερο η αναλυση του αποτελεσματος .
Εχουμε επισκευασει χιλιαδες ενισχυτες , προφανως μεσα σε αυτους και αναλογοι επαγγελματικοι ενισχυτες τυπου καθε καρυδιας καρυδι … Παραδοξως ομως εχουμε επισκευασει τα τελευταια 5 χρονια μολις 4 Βehringer της σειρας EP
Πιθανες εξηγησεις ειναι μονο τρεις Η πρωτη ειναι οτι δεν χαλανε ευκολα , η δευτερη οτι επειδη ειναι σχετικα φτηνος ενισχυτης δεν ασχολουνται να τον φιαξουν αλλα εν μεσω κρισης και γνωριζωντας τον Ελληνα θα ελεγα οτι απο τις τρεις θεωριες ειναι η πιο αδυναμη και τελος οτι χαλανε αλλα δεν τους φιαχνουμε εμεις . Την τελευταια την εψαξα μεταξυ συναδελφων αλλα και μεσω γνωριμιας στην μαμα εταιρια και τελικα οι αναφορες συγκριτικα με την ποσοτητα που εχει πουληθει και αυτων που πηγαν για σερβις ειναι μαλλον δυσαναλογες ..
Απο την δικια μας πλευρα εχουμε κανει εναν ΕΡ2500 που ειχε μια φισα ξεκουμπωμενη , εναν ακομα με την ιδια βλαβη οπου πλεον καταλαβα οτι και εγω και το εργοστασιο κανουμε το ιδιο πραγμα δλδ βαζουμε πλεον κολα στις φισες . Εναν ακομα ο οποιος ηταν καμμενος στο ενα καναλι αλλα απο κατασκευαστικο λαθος οπου σε ενα απο τα τρανσιστορ εξοδου το ρομποτ ειχε ξεχασει να κολησει το τρανσιστορ με κοληση αλλα και να κοψει τους ακροδεκετες και ο ενισχυτης δουλευε Sub woofer σε Club επι περιπου 4,5 χρονια μεχρι να τυχει σε καποιο βραδυ τελικα να κανει αρκ ο ακροδεκτης που δεν ηταν κολλημενος με το pad της πλακετας και απο τον σπινθηρα και τον παλμο να καει το μηχανημα .
Ακολουθει ο εικονιζομενος που ηρθε με την ενδειξη οτι μπαινει στο κλιπ πολυ γρηγορα και ειχε καμμια δεκαρια απο τους μικρους ηλεκτρολυτικους ψημενους απο θερμοκρασιες και η απλη αλλαγη και ρυθμιση εφερε το μηχανημα σε λειτουργια σε δευτερολεπτα .
Μερικες πληροφοριες οτι η σειρα ΕΡ ειναι κατασκευασμενη κατω απο την σχεδιαση της QSC σειρα USA και τις αναλογες μετεξελιξεις μεχρι τον RMX 2450 αργοτερα προχωρησαν και σε πιο εξελιγμενα σχεδιαστικα προιοντα ταξης Η .
Η σχεδιαση αυτη της QSC ειναι ενα πολυ περιεργο και ειδικο πραγμα το οποιο σημαινει οτι ειναι πρακτικα αδυνατον να καει ο ενισχυτης η να καει μεγαφωνο απο αυτον τον ενισχυτη κατω απο σχεδον οποιεσδηποτε συνθηκες .
Η υλοποιηση που εχει κανει η Behringer ειναι σαφως με φτηνοτερα υλικα , σαφως με οχι τοσο πλουσια υλικα οσο η σειρα USA αλλα σχεδον τα ιδια αν οχι ακριβως τα ιδια με την σειρα RMX Επισης η Behringer εχει πιο καλα σχεδιασμενες προστασιες λιμιτερ στον ενισχυτη αλλα και αντιστοιχα λιμιτερ στην εισοδο του ενσιχυτη για να κουκουλωσει την φτωχοτερη κατασκευη της .
Το αποτελεσμα ειναι αυτο που εφερε η στατιστικη και τα μηχανηματα αυτα δεν χαλανε καθολου ευκολα Σαφως και σε σχεση με την σειρα USA αλλα και RMX ειναι προφανως χειροτερα μηχανηματα αλλα ενα κλικ κατω οχι δεκα κλικ .Οι οποιες διαφορες στην κατασκευη παντως επικεντρωνονται σε μοντελα τα οποια ειναι πισω απο την σειρα RMX … κατα την αποψη μου απο την σειρα RMX και πλεον ειναι το ιδιο πραγμα .
Απο πλευρας ηχου ουτε τα QSC σειρας USA η σειρας RMX και οι αντιστοιχοι κλωνοι πλεον απο την BEHRINGER επαιζαν ποτε κατι το αξιολογο το αντιθετο θα ελεγα . Με τα δικα μας κριτηρια του hifi ουτε καν για αστειο . Αυτο ειναι απολυτα λογικο απο την στιγμη που δεν σχεδιαστηκαν για αυτο τον σκοπο .
Ο στοχος ηταν μονο η μεγαλη ισχυς και η ασφαλης λειτουργια το ποσο καλα πηγε ο ηχος ηταν περισσοτερο θεμα τυχης και λιγοτερο σχεδιασης . Στο ξενο φορουμ συνατησα εναν συνταξιουχο στην Αμερικη που δηλωσε μελος της σχεδιαστικης ομαδας της σειρας USA και με λιγα λογια μου ειπε οτι ο βαθμος ασφαλειας σε αυτο το μηχανημα ο οποιος αποδεδειγμενα πλεον ειναι εξαιρετικα υψηλος ειναι κατι το οποιο επετευχθει μαλλον κατα τυχη .
Σακης Πετροπουλος
Σας αρεσει η στατιστικη ? Για μενα αποτελει παθος ειδικοτερα οχι τοσο η συλλογη των στοιχειων αλλα περισσοτερο η αναλυση του αποτελεσματος .
Εχουμε επισκευασει χιλιαδες ενισχυτες , προφανως μεσα σε αυτους και αναλογοι επαγγελματικοι ενισχυτες τυπου καθε καρυδιας καρυδι … Παραδοξως ομως εχουμε επισκευασει τα τελευταια 5 χρονια μολις 4 Βehringer της σειρας EP
Πιθανες εξηγησεις ειναι μονο τρεις Η πρωτη ειναι οτι δεν χαλανε ευκολα , η δευτερη οτι επειδη ειναι σχετικα φτηνος ενισχυτης δεν ασχολουνται να τον φιαξουν αλλα εν μεσω κρισης και γνωριζωντας τον Ελληνα θα ελεγα οτι απο τις τρεις θεωριες ειναι η πιο αδυναμη και τελος οτι χαλανε αλλα δεν τους φιαχνουμε εμεις . Την τελευταια την εψαξα μεταξυ συναδελφων αλλα και μεσω γνωριμιας στην μαμα εταιρια και τελικα οι αναφορες συγκριτικα με την ποσοτητα που εχει πουληθει και αυτων που πηγαν για σερβις ειναι μαλλον δυσαναλογες ..
Απο την δικια μας πλευρα εχουμε κανει εναν ΕΡ2500 που ειχε μια φισα ξεκουμπωμενη , εναν ακομα με την ιδια βλαβη οπου πλεον καταλαβα οτι και εγω και το εργοστασιο κανουμε το ιδιο πραγμα δλδ βαζουμε πλεον κολα στις φισες . Εναν ακομα ο οποιος ηταν καμμενος στο ενα καναλι αλλα απο κατασκευαστικο λαθος οπου σε ενα απο τα τρανσιστορ εξοδου το ρομποτ ειχε ξεχασει να κολησει το τρανσιστορ με κοληση αλλα και να κοψει τους ακροδεκετες και ο ενισχυτης δουλευε Sub woofer σε Club επι περιπου 4,5 χρονια μεχρι να τυχει σε καποιο βραδυ τελικα να κανει αρκ ο ακροδεκτης που δεν ηταν κολλημενος με το pad της πλακετας και απο τον σπινθηρα και τον παλμο να καει το μηχανημα .
Ακολουθει ο εικονιζομενος που ηρθε με την ενδειξη οτι μπαινει στο κλιπ πολυ γρηγορα και ειχε καμμια δεκαρια απο τους μικρους ηλεκτρολυτικους ψημενους απο θερμοκρασιες και η απλη αλλαγη και ρυθμιση εφερε το μηχανημα σε λειτουργια σε δευτερολεπτα .
Μερικες πληροφοριες οτι η σειρα ΕΡ ειναι κατασκευασμενη κατω απο την σχεδιαση της QSC σειρα USA και τις αναλογες μετεξελιξεις μεχρι τον RMX 2450 αργοτερα προχωρησαν και σε πιο εξελιγμενα σχεδιαστικα προιοντα ταξης Η .
Η σχεδιαση αυτη της QSC ειναι ενα πολυ περιεργο και ειδικο πραγμα το οποιο σημαινει οτι ειναι πρακτικα αδυνατον να καει ο ενισχυτης η να καει μεγαφωνο απο αυτον τον ενισχυτη κατω απο σχεδον οποιεσδηποτε συνθηκες .
Η υλοποιηση που εχει κανει η Behringer ειναι σαφως με φτηνοτερα υλικα , σαφως με οχι τοσο πλουσια υλικα οσο η σειρα USA αλλα σχεδον τα ιδια αν οχι ακριβως τα ιδια με την σειρα RMX Επισης η Behringer εχει πιο καλα σχεδιασμενες προστασιες λιμιτερ στον ενισχυτη αλλα και αντιστοιχα λιμιτερ στην εισοδο του ενσιχυτη για να κουκουλωσει την φτωχοτερη κατασκευη της .
Το αποτελεσμα ειναι αυτο που εφερε η στατιστικη και τα μηχανηματα αυτα δεν χαλανε καθολου ευκολα Σαφως και σε σχεση με την σειρα USA αλλα και RMX ειναι προφανως χειροτερα μηχανηματα αλλα ενα κλικ κατω οχι δεκα κλικ .Οι οποιες διαφορες στην κατασκευη παντως επικεντρωνονται σε μοντελα τα οποια ειναι πισω απο την σειρα RMX … κατα την αποψη μου απο την σειρα RMX και πλεον ειναι το ιδιο πραγμα .
Απο πλευρας ηχου ουτε τα QSC σειρας USA η σειρας RMX και οι αντιστοιχοι κλωνοι πλεον απο την BEHRINGER επαιζαν ποτε κατι το αξιολογο το αντιθετο θα ελεγα . Με τα δικα μας κριτηρια του hifi ουτε καν για αστειο . Αυτο ειναι απολυτα λογικο απο την στιγμη που δεν σχεδιαστηκαν για αυτο τον σκοπο .
Ο στοχος ηταν μονο η μεγαλη ισχυς και η ασφαλης λειτουργια το ποσο καλα πηγε ο ηχος ηταν περισσοτερο θεμα τυχης και λιγοτερο σχεδιασης . Στο ξενο φορουμ συνατησα εναν συνταξιουχο στην Αμερικη που δηλωσε μελος της σχεδιαστικης ομαδας της σειρας USA και με λιγα λογια μου ειπε οτι ο βαθμος ασφαλειας σε αυτο το μηχανημα ο οποιος αποδεδειγμενα πλεον ειναι εξαιρετικα υψηλος ειναι κατι το οποιο επετευχθει μαλλον κατα τυχη .
Σακης Πετροπουλος