Είμαι περίεργος...

Status
Not open for further replies.


Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Απο οτι ειδα στα links, ειναι ολα ή 44.1/16 flac ή 96/24 flac.

Αν θες λοιπον να παμε σε τετοιες συγκρισεις και σε αυτου του ειδους και ποιοτητας μουσικη, τοτε θα πρεπει να ακουσεις direct cut βυνιλιο για να μπορεσεις να εχεις σωστη κριση και με πικ απ που να εχει βραχιωνα παραλληλης μετατοπισης και υπερελιπτικη κεφαλη.

Τοτε να δουμε αν θα ξανακανεις συγκριση ποτε...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Το βινύλιο είναι μια κακή - προβληματική μεταφορά (με μηχανικό τρόπο, δηλαδή σέρνοντας μια πέτρα σε ένα πλαστικό) ενός αναλογικού master. Δεν θα συγκρίνω ποτέ βνύλιο με ένα master. Είναι ανούσιο. Βινύλια direct cut έχω ακούσει από κορυφαία πικάπ. Επίσης έχω κάνει άμεση σύγκριση βινυλίου και υλικού υψηλής ανάλυσης από το ίδιο master, στο ίδιο, πάρα πολύ καλό σύστημα. To ψηφιακό ήταν αισθητά καλύτερο. Εσύ έχεις ακούσει κάτι σαν κι αυτό: http://www.computeraudiophile.com/reference-recordings-hrx-review?page=3

...
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Ουουουουουουυουουουχχχχχχχχχχχχχχχχ !!!!!!!!!!!!!!!!

Κολλημενεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

cdomaniaaaaaaaaaaaaaaaaaaacccccccccc
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: Είμαι περίεργος...

Μια ερώτηση: το βινύλιο για να γραφεί δεν δέχεται την περίφημη ισοστάθμιση R.I.I.A; Και όταν αναπαράγεται την αντίστροφη διαδικασία;

Γιατί κάτι άκουσα περί αναλλοίωτου ... :125:
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Είμαι περίεργος...

Μια ερώτηση: το βινύλιο για να γραφεί δεν δέχεται την περίφημη ισοστάθμιση R.I.I.A; Και όταν αναπαράγεται την αντίστροφη διαδικασία;

Γιατί κάτι άκουσα περί αναλλοίωτου ... :125:
Τι σχεση εχει η R.I.A.A. με το upsampling και το αναλλοιωτο ?!?!
 


Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Είμαι περίεργος...

Απάντησε πρώτα και μετά ρωτάς ... :121:
Θα σου απαντησω, αν και αισθανομαι οτι περναω εξετασεις και δεν μου αρεσει καθολου. (στα 48!!!!!)

Λοιπον, φιλε μου. Η καμπυλη R.I.A.A (οπως ειναι η κανονικη της ονομασια, οχι R.I.I.A), ειναι μια καμπυλη ισοσταθμισης η οποια επεμβαινει κατα την διαρκεια της κοπης της μαμας. Η ιδια καμπυλη επεμβαινει και κατα την διαρκεια της αναπαραγωγης και εκει παιζουν ρολο τα προενυσχητικα και τα ενυσχητικα (κεφαλων και τελικων), Πραγμα που σημαινει (εαν τα τελευταια ειναι αξιοπιστα) οτι δεν υπαρχει καμια απολυτως διαφορα (θεωρητικα τουλαχιστον).

Περασα?????
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: Re: Απάντηση: Είμαι περίεργος...

... Περασα?????
:414:

Και ποιος σου λέει ότι το ήξερα και ρώτησα σαν καθηγητής; :107:

Αυτό που εννοούσα είναι πως το βινύλιο δεν είναι το άσπιλο και αμόλυντο μέσο αναπαραγωγής, αλλά ένα επεξεργασμένο σήμα επίσης.

Στη ερώτηση παραπάνω, σ' αυτό το νήμα μόνο για γκομενάκια δεν αναφερθήκαμε ... ότι και να σχολιάσει κάποιος είναι μέσα στο θέμα. :119:
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Είμαι περίεργος...

:414:

Και ποιος σου λέει ότι το ήξερα και ρώτησα σαν καθηγητής; :107:
Ετσι φανηκε.

Αυτό που εννοούσα είναι πως το βινύλιο δεν είναι το άσπιλο και αμόλυντο μέσο αναπαραγωγής, αλλά ένα επεξεργασμένο σήμα επίσης.
Και ποιος σου ειπε οτι εγω εχω αντιρρηση.Ασφαλως και δεν ειναι.
Εχει πολλα μειονεκτηματα και εναι γνωστα σε ολους...
Εχει ομως ενα ταραστιο πλεονεκτημα εναντι των ψηφιακων. ΕΧΕΙ ΑΡΜΟΝΙΚΕΣ οι οποιες στα ψηφιακα μεσα ειναι απο ελαχιστες εως ανηπαρκτες, γιαυτο και μουρλενονται ολοι με τα up και oversampling μπας και τις βρουν. Πιστεψε με ομως οτι οσα oversampling και να κανουν δεν υπαρχει ουτε μια περιπτωση να βρουν τις αρμονικες του βυνιλιου.
Ψαχνω να βρω σε εικονα (φωτο) αναλυση ημιτονοειδους καμπυλης σε ψηφιακη. Μολις την βρω θα σου την στειλω για να καταλαβεις γιατι ειμαι τοσο σιγουρος.


Στη ερώτηση παραπάνω, σ' αυτό το νήμα μόνο για γκομενάκια δεν αναφερθήκαμε ... ότι και να σχολιάσει κάποιος είναι μέσα στο θέμα. :119:
Εδω εχεις απολυτο δικιο.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Είμαι περίεργος...

Ψαχνω να βρω σε εικονα (φωτο) αναλυση ημιτονοειδους καμπυλης σε ψηφιακη.
Αν πάρεις σήμα από τις αντίστοιχες εξόδους (αυτός είναι ο σωστός τρόπος σύγκρισης), καλύτερα να μην το ανεβάσεις γιατί το επιχείρημα θα είναι εις βάρος του αναλογικού. Και πολύ μάλιστα. :114:

...
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Είμαι περίεργος...

Αν πάρεις σήμα από τις αντίστοιχες εξόδους (αυτός είναι ο σωστός τρόπος σύγκρισης), καλύτερα να μην το ανεβάσεις γιατί το επιχείρημα θα είναι εις βάρος του αναλογικού. Και πολύ μάλιστα. :114:

...

Δεν καταλαβες, μαλλον, αφεντικο,

Θα δωσω φωτο απο site που ασχολειται με αυτα.
 




skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Τάχετε μπλέξει και τάχετε κάνει όλα έναν ΑΧΤΑΡΜΑ!!!

Πολύ ωραία συζήτηση... :142::142::142:
 

Μηνύματα
2.139
Reaction score
19
Αυτό που λες δεν είναι άλλο από τη λεγόμενη κβαντοποίηση (quantization) ή, στα ελληνικά, bitrate. Το ότι οπτικά σου φένεται περίεργο δε σημαίνει ότι συμβαίνει το ίδιο ακουστικά.

Πριν πολλά χρόνια ένας καλός κύριος (Nyquist τον λέγαν) ανακάλυψε ότι μια ημιτονοειδής κυμματομορφή μπορεί να περιγραφεί από σημεία (δείγματα), αρκεί αυτά τα σημεία να λαμβάνονται με συχνότητα τουλάχιστον διπλάσια της συχνότητας αυτού του ημιτόνου. Για αυτό το λόγο το CD είναι 44,1KHz επειδή ακριβώς το ακουστικό φάσμα εκτείνεται μέχρι τα 20-22KHz. Αυτό είναι η δειγματοληψία και είναι το πρώτο στάδιο ψηφιοποίησης. Αν αυτά τα σημεία τα ενώσεις σχηματίζεται ξανά η αρχική κυμματομορφή.

Το δεύτερο είναι η κωδικοποίηση (ή αντιστοίχηση ή κβαντοποίηση) κάθε δείγματος σε μια ψηφιοσειρά. Επειδή τα σημεία που έχουν ληφθεί στο πρώτο στάδιο της δειγματοληψίας βρίσκονται σε άπειρες διαφορετικές θέσεις, και επειδή στους υπολογιστές αυτό σημαίνει άπειρη χωρητικότητα, πρέπει να τα "ζορίσουμε" να κάτσουν σε συγκεκριμένες πεπερασμένες θέσεις τον αριθμό των οποίων τον καθορίζουμε εμείς και είναι ευθέως ανάλογος με τα bits που επιλέγουμε. Σκέψου την κυμματομορφή μαρκαρισμένη με τα σημεία που έχουν ληφθεί και από πάνω της μια διάφανη επιφάνεια με πολλές παράλληλες οριζόντιες γραμμές. Όσο πιο πολλά bit δίνουμε στην κωδικοποίηση, τόσο πιο πυκνές είναι αυτές οι γραμμές. Με τις γραμμές αυτές ως μπούσουλα, τοποθετούμε τα δείγματα στην κοντινότερη γραμμή τους και αυτή είναι η μόνη εσκεμμένη "αλλοίωση" που υφίσταται το αρχικό σήμα.

Όλα τα παραπάνω όμως είναι στη σφαίρα την υπερλεπτομέρειας. Και αν κάποιος πεταχτεί να πει "το αναλογικό μου βινύλιο δεν έχει τέτοια προβλήματα!" δεν τον νοιάζει ότι κάθε φορά που βάζει το βινύλιο να παίξει η κυμματομορφή διαβάζεται πάντα διαφορετικά; Ποιά πιστότητα λοιπόν; Κάθε επόμενη φορά είναι διαφορετική και απομακρύνεται από την αρχική.

Τέλος, για να μιλάμε ρεαλιστικά, αν κάνεις επίσης ένα ωραίο ζουμ σε μια αναλογική "ποιοτική" κυμματομορφή θα φρίξεις από το θόρυβο πάνω της. Εκεί δε θα δεις σκαλοπατάκια, καρδιογραφήματα θα δεις. :137:

Ωραία τα αποστειρωμένα screenshots με ένα πανέμορφο, παραμυθένιο ημίτονο ως αρχικό σήμα για να κάνουν κατανοητό ένα topic και άλλη η πραγματικότητα.
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Αυτό που λες δεν είναι άλλο από τη λεγόμενη κβαντοποίηση (quantization) ή, στα ελληνικά, bitrate. Το ότι οπτικά σου φένεται περίεργο δε σημαίνει ότι συμβαίνει το ίδιο ακουστικά.
Πως σου προεκειψε οτι μου φενεται περιεργο ???
Δεν μου φενετε καθολου περιεργο. Ισα ισα, πολυ φυσιολογικο μου φενεται.

Πριν πολλά χρόνια ένας καλός κύριος (Nyquist τον λέγαν) ανακάλυψε ότι μια ημιτονοειδής κυμματομορφή μπορεί να περιγραφεί από σημεία (δείγματα), αρκεί αυτά τα σημεία να λαμβάνονται με συχνότητα τουλάχιστον διπλάσια της συχνότητας αυτού του ημιτόνου. Για αυτό το λόγο το CD είναι 44,1KHz επειδή ακριβώς το ακουστικό φάσμα εκτείνεται μέχρι τα 20-22KHz. Αυτό είναι η δειγματοληψία και είναι το πρώτο στάδιο ψηφιοποίησης. Αν αυτά τα σημεία τα ενώσεις σχηματίζεται ξανά η αρχική κυμματομορφή.
Ναι αλλα κατι τετοιο μεχρι στιγμης δεν εχει επιτευχθει και ουτε προκειται, διοτι αν εχουμε δυο σημεια το ενα επανω στο αλλο τοτε εχουμε απλα, ενα σημειο.

Το δεύτερο είναι η κωδικοποίηση (ή αντιστοίχηση ή κβαντοποίηση) κάθε δείγματος σε μια ψηφιοσειρά. Επειδή τα σημεία που έχουν ληφθεί στο πρώτο στάδιο της δειγματοληψίας βρίσκονται σε άπειρες διαφορετικές θέσεις, και επειδή στους υπολογιστές αυτό σημαίνει άπειρη χωρητικότητα, πρέπει να τα "ζορίσουμε" να κάτσουν σε συγκεκριμένες πεπερασμένες θέσεις τον αριθμό των οποίων τον καθορίζουμε εμείς και είναι ευθέως ανάλογος με τα bits που επιλέγουμε. Σκέψου την κυμματομορφή μαρκαρισμένη με τα σημεία που έχουν ληφθεί και από πάνω της μια διάφανη επιφάνεια με πολλές παράλληλες οριζόντιες γραμμές. Όσο πιο πολλά bit δίνουμε στην κωδικοποίηση, τόσο πιο πυκνές είναι αυτές οι γραμμές. Με τις γραμμές αυτές ως μπούσουλα, τοποθετούμε τα δείγματα στην κοντινότερη γραμμή τους και αυτή είναι η μόνη εσκεμμένη "αλλοίωση" που υφίσταται το αρχικό σήμα.
Οσο κοντα και να ελθουν (με τις διαφανεις, οπως λες), τα σημεια, προφανως θα υπαρχει μεταξυ τους κενο διαστημα. Αυτο λοιπον το διαστημα ειναι ικανο να λειτουργισει στον ανθρωπο σαν ελλειψη αρμονικων (οκ, το δεχομαι, υπολεπτομερεια).Ισχυει ομως.

Όλα τα παραπάνω όμως είναι στη σφαίρα την υπερλεπτομέρειας. Και αν κάποιος πεταχτεί να πει "το αναλογικό μου βινύλιο δεν έχει τέτοια προβλήματα!" δεν τον νοιάζει ότι κάθε φορά που βάζει το βινύλιο να παίξει η κυμματομορφή διαβάζεται πάντα διαφορετικά; Ποιά πιστότητα λοιπόν; Κάθε επόμενη φορά είναι διαφορετική και απομακρύνεται από την αρχική.
Γιατι ???

Τέλος, για να μιλάμε ρεαλιστικά, αν κάνεις επίσης ένα ωραίο ζουμ σε μια αναλογική "ποιοτική" κυμματομορφή θα φρίξεις από το θόρυβο πάνω της. Εκεί δε θα δεις σκαλοπατάκια, καρδιογραφήματα θα δεις. :137:
Επειδη εχω αυτη τη δυνατοτητα,... δεν εχω δει ποτε καρδιογραφημα.

Ωραία τα αποστειρωμένα screenshots με ένα πανέμορφο, παραμυθένιο ημίτονο ως αρχικό σήμα για να κάνουν κατανοητό ένα topic και άλλη η πραγματικότητα.
Η οποια ειναι, οτι ο ψηφιακος ηχος ειναι κατα πολυ ανωτερος απο τον αναλογικο. Ετσι ???
 


Status
Not open for further replies.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.183
Μηνύματα
3.004.253
Members
38.426
Νεότερο μέλος
ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΟΞΑΣ
Top