Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Μ.Φ.

MF Audio Επαγγελματίας
Μηνύματα
561
Reaction score
185
Σημείωση. Το μήνυμα άρχισε να γράφεται από το post 20! του Thread:
'Ποιοί προσφέρουν στο hi-end φόρουμ-η αξία της συμβουλής'.

Την Παρασκευή το βράδυ, όταν το τελείωσα και πήγα να το ανεβάσω (12.04 μ.μ.!) βρήκα το θέμα κλειδωμένο.

Πληροφορήθηκα όμως για όσα δυσάρεστα είχαν συμβεί.
Εύχομαι να ξεπεραστούν όλα.

Το ανεβάζω τελικά για τους εξής λόγους:
α) για τον κόπο μου. (και το ξενύχτι)
β) αποδεικνύει αυτά που αναφέρω πιο κάτω. (ως προς το χρόνο απάντησης των μηνυμάτων)
γ) μερικά από αυτά που λέω ίσως λύσουν σε κάποιους απορίες, σε μερικούς ίσως φανούν και χρήσιμα.


Το μήνυμα όπως είχε γραφτεί την Παρασκευή. (13/06)

Τα παρακάτω δεν φωτογραφίζουν κανένα!

Το θέμα που ανέβασε ο costas EAR έγινε η αφορμή να πω την άποψη μου.
(και η οποία φυσικά επιδέχεται κριτικής)
Και απευθύνεται σε όλους, που κατά καιρούς έχουν θέσει το ερώτημα, σε όλα τα φόρουμ.

Γνωρίζω ότι αυτά που θα πω ίσως δυσαρεστήσουν ή στεναχωρήσουν μερικούς.
Πιστεύω κακώς …

Μου έρχεται και συνέχεια στο μυαλό, για να μου πει 'μη γράψεις', ο στίχος του Σαββόπουλου.

ʼΑφού δεν είχε νέα ευχάριστα να πει, καλύτερα να μη μας πει κανένα ...ʼ


Στο θέμα.
Ζητάνε πολλοί (εδώ και αλλού -σε άλλα φόρουμ) να προσφέρει γνώση ο αντιπρόσωπος.

Και εγώ ρωτάω πώς;
Μέσα από το πληκτρολόγιο;

Μα αυτό είναι δύσκολο.

Διότι εκτός από την μεταδοτικότητα που θα πρέπει να έχει, θα πρέπει να μπορεί, να έχει τη δυνατότητα, να αφήσει τη δουλεία του και να ασχολείται για μεγάλο διάστημα, αν όχι όλη τη μέρα, με το πληκτρολόγιο. (ειδικά αν έχει πρόβλημα. του είναι δηλ. δύσχρηστο. όπως π.χ. σε εμένα)

Και να προλάβει να απαντήσει σε πόσους;
(εκτός και αν έχει και στο σπίτι του pc με σύνδεση internet, και ασχολείται και από εκεί στο να απαντάει)

Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλες περιπτώσεις, εκτός από τις εγγενείς ή πρακτικές δυσκολίες που ανέφερα, που κάνουν κάποιο αντιπρόσωπο διστακτικό στο να 'προσφέρει γνώση', να απαντήσει, κ.λπ.
Όπως π.χ. της αντιμετώπισης που θα τύχουν τα όσα πει.

Θα μου πείτε ότι εξαρτάται τι θα πει, πως θα τα πει, -για πολλούς από εσάς- ποιος θα τα πει, κ.λπ.
Μάλιστα. Ίσως και να μη διαφωνώ …


Ήθελα όμως να ρωτήσω, και ειδικά τους παλιούς.
Πριν το ίντερνετ και τα φόρουμ πως αγοράζετε-αγοράζαμε;

Θυμάμαι τον εαυτό μου να κάνει όνειρα –βράδυ κλειστά τα μαγαζιά- έξω από τις βιτρίνες της Lyric,
της ΤΕΜΕΤ -νομίζω και τότε- (στη Βαλαωρίτου, γωνία στο αδιέξοδο / Thorens 160 και αργότερα 520
-σαν αεροπλανοφόρο- και Rogers Ls3/5a) και απέναντι, στα εγγλέζικα Lecson.
(το όνομα με την τηλ. βοήθεια του Δημ. Χαραμιδόπουλου που περνάει πότε-πότε)
Αλλά και στον όροφο της Γʼ Σεπτεμβρίου. (Ούτε αυτόν θυμάμαι / BIC 980 κʼ Empire gold. –αγορά 77)
Και αργότερα στου Ζωδιάτη το ημιυπόγειο (στη Δημοκρίτου), κ.λπ. …


Τι θέλω να πω με αυτά;

Αυτοί που ζητάνε γνώση και βοήθεια να βγούνε έξω. Με τα δισκάκια τους.
Κατά μόνας ή με παρέα. Να ακούσουν. Να συζητήσουν. Να αποκτήσουν εμπειρίες.
(Τι παίζει; Πως παίζει; Γιατί παίζει έτσι; κ.λπ.)

Οι ακροάσεις είναι δωρεάν. Φαντάζομαι παντού.
Όπως και ο καφές ή το αναψυκτικό. (τουλάχιστον για τους φιλόξενους καταστηματάρχες)

Θα μου πείτε: και όσοι μένουν εκτός Αθηνών;
Μάλιστα. Εδώ υπάρχει πρόβλημα. Όχι όμως τόσο τρομερό …

Γιατί πιστεύω πως όλοι κατεβαίνουν –τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο, για τον άλφα ή βήτα λόγο- στην Αθήνα. (προσωπικά –πιστεύω όμως και άλλοι- θα άνοιγα και την Κυριακή –ειδικά τον χειμώνα- για κάποιον εκτός Αθηνών που θα μου το ζήταγε. Απλώς για την ακρόαση. -Το τονίζω!)


Δυστυχώς βλέπετε δεν είναι εύκολο να έχουν όλοι οι αντιπρόσωποι την οικονομική δυνατότητα να
συντηρούν μαγαζιά σε διάφορες πόλεις – ή έστω στις τρεις τέσσερεις μεγάλες- της χώρας.

Και για να απαντήσω σε άλλη μία απορία. 'Γιατί δεν έχετε dealers;'
Ο dealer πρέπει να είναι αξιόπιστος και σωστός προς τον πελάτη.
Διαφορετικά μπορεί να προξενήσει πρόβλημα ή ζημία στο προφίλ μιας εταιρείας.
Φυσικά και υπάρχουν άνθρωποι (σωστοί, τίμιοι, κ.λπ.) που θα μπορούσαν να 'παίξουν' αυτόν τον ρόλο. (προσωπικά δεν μου έχει χτυπήσει κανένας, σοβαρά, την πόρτα. πλην μιας-δυο διερευνητικών επαφών) Αν και πιστεύω ότι κάποιος που θα αποφασίσει να επενδύσει στον χώρο, θα θέλει –καλώς ή κακώς- να γίνει αντιπρόσωπος και όχι dealer.


Μετά λοιπόν όλα τα ανωτέρω, προτείνω-συστήνω να αφήνουμε που και που το πληκτρολόγιο και να πηγαίνουμε καμία βόλτα για ακρόαση. Θα μας κάνει πολλαπλά καλό. (και στα νεύρα. αναμεταξύ μας.)



Τελειώνοντας, θα ήθελα να πω στους υποψήφιους αγοραστές, και ειδικά τους νέους στο χώρο –και δεν εννοώ ηλικιακά-, κάτι που το έχω πει πολλές φορές προφορικά.

Οι βόλτες, όπως και τα ταξίδια, πληρώνονται.

Το θέμα είναι να πιάσουν τόπο τα λεφτά που θα δώσει κανείς.

Γιατί είναι άλλο να χαλάσω π.χ. 20.000, 30.0000 ή 50.000 ευρώ και να ανεβοκατεβαίνω μέχρι την Ομόνοια (περιπτώσεις τέτοιες υπάρχουν πολλές) και άλλο να τα χαλάσω για να πάω στην Ιβηρική ή στη Σκανδιναβία ή να κάνω το γύρο της Λατινικής Αμερικής.

Να φτάσω δηλαδή μακρυά!


Μιχάλης Φουάσης.



Υ.Γ.
Από το Thread: Ποιοί προσφέρουν στο hi-end φόρουμ-η αξία της συμβουλής.

ΜΙΧΑΗΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (post 18)
Η σχεδιαση ειναι το μυστικο.

Μιχάλης Σπέρτος (post 19)
You got it man.

Μ.Φ.
http://avclub.gr/forum/showthread.php?t=11740&page=27

(28/07/07. post 264. avclub. Θέμα: Τι καθορίζει την μουσικότητα μιας συσκευής.
Αλλά και -χρόνια πριν- στο παλιό avforum.)

_
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.744
Reaction score
22.483
Μιχάλη, απαντώντας στο ερώτημα του τίτλου, ναι, είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι, υπό την προϋπόθεση ότι θα συνειδητοποιήσουν πως αυτό δεν αποβαίνει εις βάρος των πωλήσεών τους, ούτε βραχυπρόθεσμα, ούτε μακροπρόθεσμα.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Μιχάλη, απαντώντας στο ερώτημα του τίτλου, ναι, είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι, υπό την προϋπόθεση ότι θα συνειδητοποιήσουν πως αυτό δεν αποβαίνει εις βάρος των πωλήσεών τους, ούτε βραχυπρόθεσμα, ούτε μακροπρόθεσμα.
Να προσθέσω ότι βασική προϋπόθεση είναι να μπορούν.

Όπως π.χ. της αντιμετώπισης που θα τύχουν τα όσα πει.
Νομίζω ότι έχουμε παρεξηγήσει κάποια πολύ βασικά θέματα...

Αυτό που προφανώς δύσκολα μπορεί να κατανοήσει κάποιος αντιπρόσωπος - έμπορος hi fi, είναι ότι εξ ορισμού, δεν είναι ειδήμων. Δεν είναι πληρωτέος επί τη εμφανίσει ο αντιπρόσωπος, διότι απλά δεν είναι χαρτονόμισμα, δηλαδή δεν αντιστοιχεί σε κανένα γνωστικό επίπεδο ο προσδιορισμός της επαγγελματικής του ιδιότητας και μόνον. Επίσης πρέπει να κατανοήσει ότι σε μια μικρή κοινωνία (μικρογραφία του έξω κόσμου), δεν μπορεί να συμπεριφέρεται ως ειδήμων, είτε είναι, είτε δεν είναι. Κοινώς, για να συνυπάρξει με μια μερίδα ανθρώπων, πρέπει να συμπεριφερθεί ως... χομπίστας. Αυτό με πολύ απλά Ελληνικά, σημαίνει ότι καλείται να βοηθήσει 5-10 συνφορουμίτες με μερικές απόψεις, με προσκλήσεις για ακροάσεις, με παροχή συσκευών για ακρόαση, με μερικές κατευθύνσεις ακόμη κι αν αυτές είναι προς προϊόντα που πουλάει, αρκεί να το δικαιολογήσει κατάλληλα. Ο σεβασμός, κερδίζεται με αυτόν τον πολύ απλό τρόπο δηλαδή με την βοήθεια που προσφέρει ο καθένας εδώ. Δεν έχει καμία απολύτως σημασία, αν αυτός είναι αντιπρόσωπος ή αστροναύτης.

Εγώ συμφωνώ ότι το χόμπι δεν είναι μέσα στο internet. Από την άλλη δεν μπορούμε να σκοτώσουμε όσους τριγυρίζουν σε αυτό ψάχνοντας λύση στα προβλήματά τους, ούτε να αλλάξουμε ροή στο ποτάμι, επειδή οι αντιπρόσωποι δεν έχουν χρόνο ή δεν είναι εξοικειωμένοι με το πιο σύγχρονο μέσο επικοινωνίας. Εξ ορισμού για να ασχολείσαι με ένα forum πρέπει να έχεις χρόνο, ή να προσπαθείς να εξοικονομείς από κάπου αλλού γιατί το γουστάρεις. Έχω πει και πολύ παλαιότερα, ότι τα forums είναι πρώτα ανάγκη για επικοινωνία και μετά "ουσία". Το μεγαλύτερο κέρδος από τις σελίδες ενός forum, είναι η γνωριμία μερικών ανθρώπων και οι φιλίες που δημιουργούνται.

Νομίζω ότι ο μεστός, ο τεκμηριωμένος λόγος μερικών ανθρώπων της αγοράς που τελικά είναι και χομπίστες, έχει επιβραβευθεί πολλάκις από τα φόρουμς στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Αντίστοιχα η έπαρση, ο ξερολισμός, η κουτοπονηριά και η ανοησία μερικών, έχουν γίνει σημεία αναφοράς του τι πρέπει να προσέχει ο υποψήφιος αγοραστής εκεί έξω. Αυτά ξέρεις, δεν είναι αποφάσεις ενός ή δύο ανθρώπων. Δεν μπορώ να πείσω κανέναν εντός φόρουμ, εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος για το ποιός είναι ο Μιχάλης. Τα γραπτά είναι αλλιώς. Ο ίδιος ο Μιχάλης χτίζει το προφίλ του με αυτά που γράφει, με αυτά που προσφέρει, κανένας άλλος.

Πάντως, σε ότι με αφορά προσωπικά και επειδή σε έχω διαβάσει κατά καιρούς εδώ και αλλού, θα ήθελα πολύ να ξεκλέβεις λίγο από τον χρόνο σου και να μας λες μερικές από τις απόψεις σου επάνω στα θέματα που συζητιούνται. Θεωρώ ότι έχεις να δώσεις πολλά.

...
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.911
Reaction score
13.295
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Όλοι γνωρίζουμε τη φράση: έβαλα τα χεράκια μου και έβγαλα τα ματάκια μου.
Δε βλέπω το λόγο να κάνει κάτι τέτοιο κάποιος αντιπρόσωπος μηχανημάτων.
Και βέβαια θα πει ότι τα δικά ου είναι τα καλύτερα
Και βέβαια οι ιδιοκατασκευές είναι για τα μπάζα θα μας πει καθότι όλοι τότε θα έτρεχαν για τέτοιες και αυτός θα χτυπούσε μύγες...
Και βέβαια σε ότι και αν ρωτηθεί θα δώσει μια απάντηση είτε στέκει είτε όχι καθότι υποτίθεται ότι αυτός οφείλει να γνωρίζει.

Βέβαια υπάρχει και ο πωλητής αυτοκινήτων που γνωρίζει ελάχιστα μηχανολογικά ή ο πωλητής τηλεοράσεων που τις περισσότερες φορές δε ξέρει τις διαφορές πλάσμα και LCD. Το ίδιο συμβαίνει παντού. Αυτοί που πουλάνε έπιπλα έχουν ιδέα από ξύλο νομίζεται?.
Τα ίδια συμβαίνουν σε όλους τους κλάδους επαγγελματιών.

Σκοπός τους είναι να πείσουν και μόνο.

Να σε πείσουν να βάλεις βαθιά το χέρι στη τσέπη για κάτι ακριβό
Να σε πείσουν ότι το δικό τους μόνο αξίζει
Να σε πείσουν ότι είναι αυτό που ζητάς
Να σε πείσουν ότι ενδιαφέρονται για το συμφέρον σου
Να σε πείσουν να πας ξανά για αγορές
Να σε πείσουν να φέρεις και άλλους πελάτες'

Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις...
Έχω επισκεφτεί αντιπρόσωπο και μου μίλησε με πολύ κολακευτικά λόγια για συσκευές άλλων ενώ ταυτόχρονα οι γνώσεις του ήταν πολύ πάνω από το μέσο όρο.
Πόσοι και ποιοι είναι αυτοί?
Ψάξτε να τους βρείτε γιατί σίγουρα υπάρχουν...
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Για να κανω και τον συνηγορο του...εξαποδω, εχετε σκεφτει ποτε
πως ενας αντιπροσωπος μπορει να υποστηριζει τα δικα του μηχανηματα
ως τα καλυτερα για εναν και σημαντικο λογο?
Οτι δηλαδη προσπαθησε να παρει την αντιπροσωπεια που εχει
ακριβως επειδη πιστευει σε αυτη η μπορει να ειναι η αγαπημενη του?

Μου εχει συμβει αρκετες φορες(κυριως στο παρελθον).
Να δουλευω δηλαδη με μια εταιρεια συσκευων και να συλλαμβανω
τον εαυτο μου να την εκθειαζει ακριβως επειδη μου αρεσει πολυ,
πιστευω σε αυτη, και για αυτο ακριβως τον λογο προσπαθησα
να εχω την αντιπροσωπευση της.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Δεν είπε κανένας να μην υποστηρίξει το προϊόν του. Νομίζετε ότι αυτό είναι το πρόβλημα βρε παιδιά; Το πρόβλημα είναι να κάνει ΜΟΝΟΝ αυτό. Δεν είναι το AVSite χώρος γι αυτήν την δουλειά, ευχαριστούμε αλλά δεν θα πάρουμε.

...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.744
Reaction score
22.483
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Για να κανω και τον συνηγορο του...εξαποδω, εχετε σκεφτει ποτε
πως ενας αντιπροσωπος μπορει να υποστηριζει τα δικα του μηχανηματα
ως τα καλυτερα για εναν και σημαντικο λογο?
Οτι δηλαδη προσπαθησε να παρει την αντιπροσωπεια που εχει
ακριβως επειδη πιστευει σε αυτη η μπορει να ειναι η αγαπημενη του?
Καλά, πλάκα με κάνεις τώρα; Πλάκα με κάνεις; Δηλαδή, επειδής εγώ κατακόπηκα στα χέρια μου, μέχρι να μάθω να καθαρίζω πατάτες, όσοι καθαρίζουν πατάτες στο στρατό, πρέπει να έχουν το βαθμό του συνταγματάρχη; :111:
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Καταρχήν πρέπει να πούμε, αποδέκτης του θέματος δεν είναι όλοι οι αντιπρόσωποι γενικά,
αλλά εκείνοι που συμμετέχουν στα fora, οπότε έχουν τον χρόνο και γνωρίζουν τον τρόπο να το κάνουν.

Είναι λογικό λοιπόν, να έχει κάποιος τριψήφιο αριθμό μηνυμάτων και να τα περισσότερα χωρίς ουσία ?
Είναι λογικό να θέλει να υπερισχύσει η γνώμη του χωρίς να την αιτιολογήσει ? Γιατί να τον πιστέψω άραγε.....

Από την πλευρά του πελάτη/χομπίστα τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από παλαιότερα.
Με την χρήση του internet, μπορείς να μάθεις τα πάντα για μια συσκευή που σε ενδιαφέρει εκτός από το να την ακούσεις.
Στην ουσία ο συνειδητοποιημένος χομπίστας ξέρει τι ζητά και δεν πείθεται εύκολα από αερολογίες, οπότε δεν βαδίζει στα τυφλά.

Εδώ είναι και ένα θέμα που δεν έχω απάντηση...
Θέλουν οι επαγγελματίες, να ξέρουν αυτοί που ασχολούνται με τον ήχο, τι τους γίνεται ?
Αυτός δεν είναι και ο τρόπος για να καταλάβει κάποιος την πραγματική αξία του καλού και 'ακριβού' προϊόντος που εμπορεύεται ?


Ο καλός επαγγελματίας (για την δική μου κρίση) είναι αυτός που αφήνει ικανοποιημένο τον πελάτη και αυτό γίνεται σε βάθος χρόνου όπου τα πράγματα ξεκαθαρίζουν.
Αν δηλαδή η πρόταση και αγορά ήταν κατάλληλη, πράγμα που φαίνεται από την διάρκεια χρήσης και την ικανοποίηση που προσφέρει το προϊόν.
Οι συμβουλές και οι απόψεις του πρέπει να είναι σταθερές και να πατούν γερά σε βασικούς κανόνες που ισχύουν παντού και όχι μόνο στο μαγαζί του.
Αυτό θεωρώ προσφορά.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τον Μ.Φ. αλλά στο θέμα της διάθεσης του χρόνου για να γράψεις... τσ, τσ, τσ!

Τι πάει να πει μου είναι δύσκολο; Οι εποχές αλλάζουν και ΠΡΕΠΕΙ να προσαρμοζόμαστε. Εάν δεν υπάρχει χρόνος, μπορεί να υπάρξει καινούργιος άνθρωπος για τη θέση. Εκτός κι αν... δεν έχουμε τους πόρους (το λέω ευγενικά).
 

Μηνύματα
742
Reaction score
2
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τον Μ.Φ. αλλά στο θέμα της διάθεσης του χρόνου για να γράψεις... τσ, τσ, τσ!

Τι πάει να πει μου είναι δύσκολο; Οι εποχές αλλάζουν και ΠΡΕΠΕΙ να προσαρμοζόμαστε. Εάν δεν υπάρχει χρόνος, μπορεί να υπάρξει καινούργιος άνθρωπος για τη θέση. Εκτός κι αν... δεν έχουμε τους πόρους (το λέω ευγενικά).
Ρωτατε αν ειναι ευκολο να γινει αυτο που λετε? Και οντως πολλες φορες λογο φορτου εργασιας δεν μπορουμε καποιοι να γραφουμε συνεχεια στα φορουμ ή εστω να τα παρακολουθουμε. Αυτο νομιζω οτι ειναι απολυτα κατανοητο ετσι δεν ειναι?
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Ρωτατε αν ειναι ευκολο να γινει αυτο που λετε? Και οντως πολλες φορες λογο φορτου εργασιας δεν μπορουμε καποιοι να γραφουμε συνεχεια στα φορουμ ή εστω να τα παρακολουθουμε. Αυτο νομιζω οτι ειναι απολυτα κατανοητο ετσι δεν ειναι?
Προφανώς αγαπητέ Γιάννη (επιτρέπεις τον ενικό;). Δεν είπα αυτό. Εγώ μίλησα για εκείνους που το βρίσκουν πολύ δύσκολο και δεν έχουν καθόλου χρόνο.

Όμως δεν είναι κακή ιδέα να υπάρχει και κάποιος που να ασχολείται με αυτά. Στο μεσοπρόθεσμο μέλλον εκεί οδηγούνται τα πράγματα. The shape of things to come που θα λέγαν και κάτι φίλοι.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.911
Reaction score
13.295
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Σαφέστατα και οφείλει να υποστηρίζει τα προϊόντα του ένας έμπορος αλίμονο αν δε το κάνει...
ΑΛΛΑ όχι να θάβει τα υπόλοιπα προϊόντα, όχι να δίνει παραπλανητικές απαντήσεις με μόνο σκοπό το κέρδος.

ΔΕ μπορεί για τη κακή συσκευή να φταίει το καλώδιο ρεύματος που τη συνοδεύει και να πρέπει να πάρεις το επώνυμο του χιλιάρικου για να βγάλει το καλό της εαυτό.

Αντιπρόσωπος μου είπε χαρακτηριστικά ότι δε νοείται ένα κομμάτι καλώδιο να κοστίζει όσο ένα παπάκι.
Ο συγκεκριμένος, στη προηγούμενη έκθεση, είχε έναν από τους 3-4 καλύτερους ήχους με συνολικό κόστος συσκευών όσο το CD player άλλων συστημάτων.
Τα καλώδια μου είπε χαρακτηριστικά ήταν αγορασμένα από κατάστημα ηλεκτρονικών με 3 ευρώ το μέτρο.
Αν αυτό δε σημαίνει γνώση, δηλαδή να στήσεις ένα φτηνό σύστημα σε ένα μικρό χώρο και χωρίς πανάκριβα καλώδια, και αυτό να αποδίδει θαυμάσια τότε τι σημαίνει?
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.911
Reaction score
13.295
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Νομίζω δεν έχει κανένα νόημα να αναφέρω το όνομα του συγκεκριμένου αντιπροσώπου αν και το ήθος του είναι γνωστό στο χώρο εδώ και πολλά χρόνια. Θα αδικούσα ίσως τους υπόλοιπους που μπορεί να είναι έτσι αλλά δε το γνωρίζω.

Δυστυχώς αυτοί οι άνθρωποι παραμένουν στην αφάνεια γιατί δε μπαίνουν στο <<τρυπάκι>> της προβολής τους εις βάρος των άλλων και δε πουλάνε μούρλα.
Να δώσω και ένα άλλο παράδειγμα σωστού επαγγελματία. Πήγε γνωστή μου να αγοράσει ηχεία σε μια αντιπροσωπεία. Όταν ρωτήθηκε για το χώρο της και είπε ότι τα ηχεία θα έμπαιναν σε μικρό χώρο ο αντιπρόσωπος της συνέστησε να αγοράσει το αμέσως μικρότερο ηχείο από αυτό που σκεφτόταν. Αν και φτηνότερο, οπότε μικρότερο το κέρδος του αντιπροσώπου, σκέφτηκε να κερδίσει άλλον έναν ευχαριστημένο πελάτη παρά μερικά ευρώ.
Παραδείγματα προς μίμηση νομίζω.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.711
Reaction score
4.385
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Νομίζω δεν έχει κανένα νόημα να αναφέρω το όνομα του συγκεκριμένου αντιπροσώπου αν και το ήθος του είναι γνωστό στο χώρο εδώ και πολλά χρόνια. Θα αδικούσα ίσως τους υπόλοιπους που μπορεί να είναι έτσι αλλά δε το γνωρίζω.

Δυστυχώς αυτοί οι άνθρωποι παραμένουν στην αφάνεια γιατί δε μπαίνουν στο <<τρυπάκι>> της προβολής τους εις βάρος των άλλων και δε πουλάνε μούρλα.
Να δώσω και ένα άλλο παράδειγμα σωστού επαγγελματία. Πήγε γνωστή μου να αγοράσει ηχεία σε μια αντιπροσωπεία. Όταν ρωτήθηκε για το χώρο της και είπε ότι τα ηχεία θα έμπαιναν σε μικρό χώρο ο αντιπρόσωπος της συνέστησε να αγοράσει το αμέσως μικρότερο ηχείο από αυτό που σκεφτόταν. Αν και φτηνότερο, οπότε μικρότερο το κέρδος του αντιπροσώπου, σκέφτηκε να κερδίσει άλλον έναν ευχαριστημένο πελάτη παρά μερικά ευρώ.
Παραδείγματα προς μίμηση νομίζω.
Αυτό μου έχει συμβει και εμένα με αντιπρόσωπο.Φυσικα και τον τίμησα(μαλιστα μου έδωσε ηχεία με αξια του 1/3 από αυτό που είχα σκοπό να ξοδεψω)και θα τον ξανατιμήσω στο μέλλον.
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Δεν είπε κανένας να μην υποστηρίξει το προϊόν του. Νομίζετε ότι αυτό είναι το πρόβλημα βρε παιδιά; Το πρόβλημα είναι να κάνει ΜΟΝΟΝ αυτό ...
Νομίζω πως κατάφερες σε 24 λέξεις να πεις το ζουμί. :622:
Ρωτατε αν ειναι ευκολο να γινει αυτο που λετε? Και οντως πολλες φορες λογο φορτου εργασιας δεν μπορουμε καποιοι να γραφουμε συνεχεια στα φορουμ ή εστω να τα παρακολουθουμε. Αυτο νομιζω οτι ειναι απολυτα κατανοητο ετσι δεν ειναι?
Είναι. 'Οπως είναι και το ότι ο έμπορος έχει πρωταρχικό στόχο να πουλήσει. Και αυτό είναι όχι μόνο κατανοητό αλλά και θεμιτό. Μόνο που, όπως γράφει ο Νίκος πιο πάνω, οι προθέσεις του βγάζουν μάτι. Αν δηλαδή κοιτάει μόνο να πουλήσει, φαίνεται και γίνεται αναξιόπιστος.
Το πρόβλημα του χρόνου είναι δικό σας θέμα. Ίσως και να μην είναι θέμα, αν σε ένα φόρα δεν υπάρχει πιθανότητα πώλησης. Αν πάλι η μη συμμετοχή σε φόρα σημαίνει απώλεια πωλήσεων, πρέπει να βρεθεί χρόνος.
Πιστεύω πως, ο σωστός έμπορος, αυτός που βοηθά τον πελάτη να αγοράσει τίμια πράγματα, είναι γνωστός μόνο στους επισκέπτες του καταστήματός του. Ενώ, μέσα από μιά ιστοσελίδα, γίνεται γνωστός στο πανελλήνιο. :126:
 

Μηνύματα
8.084
Reaction score
3.234
Εγώ, αν ποτέ γινόμουν αντιπρόσωπος θα εξυπηρετούσα πρώτα και καλύτερα τις νοικοκυρές. Σιγά μην καθόμουν να ασχοληθώ με τους φορουμίστες που γυρνάνε τα μαγαζιά, ακούνε μηχανήματα, τα δανείζονται και μετά ψάχνουν να τα βρουν φτηνότερα στο internet .
 

Μηνύματα
801
Reaction score
8
Απάντηση: Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Μιχάλη, απαντώντας στο ερώτημα του τίτλου, ναι, είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι, υπό την προϋπόθεση ότι θα συνειδητοποιήσουν πως αυτό δεν αποβαίνει εις βάρος των πωλήσεών τους, ούτε βραχυπρόθεσμα, ούτε μακροπρόθεσμα.

:615:
 

Μηνύματα
3.385
Reaction score
10
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Να πω και γω ?
Αργα ειναι και η γλωσσα η μαλλον τα χερια στο πληκρολογιο πανε πιο γρηγορα....:138:

Αυτα που εγραψε ο Νικος ο Τσαρουχας εχουν πολυ ζουμι....
Εχουμε λοιπον τον αντιπροσωπο, που οπως ειναι φυσικο πουλαει και κερδιζει. Αυτη ειναι η δουλεια του.
Απο την αλλη ομως δε πουλαμε γαλα, κρεας η ψωμι, πουλαμε ενα χομπι, ενα ψωνιο, μια αγαπη κλπ κλπ.

Το να προσφερουμε τη γνωση μας γυρω απο τα προιοντα που εχουμε τη τιμη να αντιπροσωπευουμε στη χωρα μας , δεν ειναι ευκολια η μη, ειναι υποχρεωση τουλαχιστον απεναντι στον εαυτο μας και φυσικα προς την εταιρεια μου μας εμπιστευτηκε τη διανομη τους.

Οχι, κανενας απο μας δεν ειναι ειδημων. Η τεχνολογια τρεχει τοσο πολυ, που με το που χωνεψαμε το α προιον, ηρθε το επομενο. Η δουλεια μας εχει διαβασμα ...πολυ διαβασμα και οχι μονο.

Η γνωση ειναι το προσπεκτους, η δυνατοτητα της ακροασης, ναι και το αναψυκτικο και ο καφες, γιατι μαζι μ αυτα περνεις και τη κουβεντα.

Αν δεν εισαι χομπιστας, τι μπορεις να προσφερεις στο χωρο ?
Εχεις 10 φραγκα, πηγες εξω, τους παραμυθιασες , σου δωσανε την αντιπροσωπια....και μετα απο 2 χρονια τη πηρε αλλος ...γιατι ?
Γιατι πουλας καλωδια και δε ξερεις τι ειναι το καλαϊ, γιατι πουλας home theater και τα ντεσιμπελομετρα ξερεις οτι τα εχει η τροχαια να μετραει εξατμισεις, γιατι δεν ειχες ποτε σου ζυγαρια να ζυγισεις τη κεφαλη σου, γιατι δεν εχεις δει ποτε rainbow αλλα ουτε να ακουσεις για DLP δε θες.
Και οπως θα συμπληρωνε κι ο πσαρας...γιατι εισαι πσαρας και δε ξερεις να φιαχνεις μια πετονια.

Το ιντερνετ και τα φορουμς, δεν ειναι μονο παρεα, ειναι και γνωση, ειναι αμεσοτητα, ειναι συγκριση ειναι και αγορα.
Ειναι και αληθειες, ειναι και ψεμα.

Απο την αλλη, ο πελατης, γνωστης η μη, εμεις ολοι.
Τη γνωση που ζηταμε δε θα τη βρουμε εδω μεσα, ( σωστα λεει ο φιλος Μ.Φ. ) αλλα εξω, ψαχνοντας και ακουγοντας, σε ολους οσους μας παρεχουν αυτη τη δυνατοτητα.

Το ποσο νευριαζω οταν διαβαζω ενα ποστ που λεει , πειτε μου τη γνωμη σας για αυτο το ηχειο, ενισχυτη, προβολεα κλπ, δε λεγεται. Εδω, συγνωμη αλλα του χρειαζεται το δουλεμα.
Ειναι σα να μπω και να ρωτησω...ρε παιδες μηπως καποιος απο σας ειχε γκομενα τη...ταδε....το κανει καλα το ετσι και το αλλιως ?

Γνωση εισαστε και σεις, που σε μια ακροαση, θα βρειτε τα καλα , θα βρειτε και τα κακα. Θα μας τα πειτε, θα τους τα πουμε, θα πραξουν αναλογα, οσοι τους αρεσει αυτο που κανουν....και ευτυχως υπαρχουν ακομα τετοιοι ανθρωποι και εργοστασια.

Απο την αλλη δεν ειναι μονο η γνωση, αλλα και η ειλικρινεια.
Ποσοι απο μας, ανακαλυψαν οτι ενα προιον τους, δεν κανει αυτα που υποσχεται και σταματησαν τα το πουλανε, η τουλαχιστον, λενε στο πελατη, ξερεις εμενα δε μου εκανε αυτο η το αλλο ?

Σαν νεος στο χωρο, σαν χομπιστας πανω απ ολα, αλλα και με 20 χρονια στη πλατη σαν κατασκευαστης και χονδρεμπορος στην αλλη μου δραστηριοτητα, αυτα ειχα να σας πω.
Το να κερδισεις ενα πελατη, οχι μονο απο το προιον σου αλλα και απο τη βοηθεια , την υποστηριξη και τις υπηρεσιες που του προσφερεις δεν ειναι νεο.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.744
Reaction score
22.483
Re: Είναι εύκολο να προσφέρουν ‘γνώση’ οι αντιπρόσωποι;

Αν δεν εισαι χομπιστας, τι μπορεις να προσφερεις στο χωρο ?
Εχεις 10 φραγκα, πηγες εξω, τους παραμυθιασες , σου δωσανε την αντιπροσωπια....και μετα απο 2 χρονια τη πηρε αλλος ...γιατι ?
Γιατι πουλας καλωδια και δε ξερεις τι ειναι το καλαϊ, γιατι πουλας home theater και τα ντεσιμπελομετρα ξερεις οτι τα εχει η τροχαια να μετραει εξατμισεις, γιατι δεν ειχες ποτε σου ζυγαρια να ζυγισεις τη κεφαλη σου, γιατι δεν εχεις δει ποτε rainbow αλλα ουτε να ακουσεις για DLP δε θες.
Και οπως θα συμπληρωνε κι ο πσαρας...γιατι εισαι πσαρας και δε ξερεις να φιαχνεις μια πετονια.
Πρέπει να ξεκολλήσουμε από το "χομπίστας" και να πάμε στο "επαγγελματίας". Από χομπίστες - εμπόρους πήξαμε. Όχι άλλο, φτάνει.
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.170
Μηνύματα
3.003.541
Members
38.420
Νεότερο μέλος
Iliashifi
Top