- Μηνύματα
- 5.776
- Reaction score
- 1.187
Ολα τα χρόνια πάντως από την εποχή του Χιλτον θυμάμαι η Εκθεση ήταν μία και γινόταν γύρω στις 25, 26, 27 Οκτωβρίου.
Με την δευτερη παραγραφο θα συμφωνησω πληρως.* Από τη στιγμή που οι εκθέσεις είναι δύο, η κοινή ημερομηνία διεξαγωγής όσο και η μικρή απόσταση που τις χωρίζει, είναι θετικά στοιχεία. Όσοι έρχονται από μακριά δεν θα πρέπει να επιλέξουν μία από τις δύο, ούτε να κάνουν διπλά έξοδα αν επιθυμούν να τα δουν όλα.
* Οι εκθέσεις δεν γίνονται για να μαζεύονται οι πωρωμένοι των φόρουμ και να γυρίζουν από δωμάτιο σε δωμάτιο, κάνοντας κουτσομπολιό γνωστών και αγνώστων. Αυτοί, αν θέλουν να αγοράσουν, δεν θα περιμένουν την οποιαδήποτε έκθεση. Άσε που η παραξενιά τους είναι δυσάρεστη στους περισσότερους εμπόρους.
* Οι εκθέτες προσπαθούν να προσελκύσουν "νέο αίμα", καθημερινούς ανθρώπους που θα έρθουν με τη γυναίκα τους και τα παιδιά τους, αναζητώντας να καλύψουν τις όποιες οπτικοακουστικές ανάγκες έχουν. Απλό, εμφανίσιμο και "οικονομικό" εξοπλισμό που θα τους συντροφεύσει για κάποια χρόνια.
Προσωπικά θα επιλέξω να πάω σε όποια έκθεση είναι περισσότερο προσανατολισμένη στον μέσο καταναλωτή. Στα μεγάλα και δημοφιλή brands δηλαδή.
Κι εγώ.Με την δευτερη παραγραφο θα συμφωνησω πληρως.
Μ αρέσει ο ρομαντισμός σου , αν έχεις και λεφτά , πεδίον δόξης λαμπρό ανόιγεται μπροστά σου...Ας διοργανώσουν διάφορες εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς σε διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας, με αντικείμενο τα προϊόντα που πωλούν αλλά και μουσικές εκδηλώσεις που θα μπουν ως χορηγοί
Για ελληνικές εκθέσεις μιλάμε με λίγους εκθέτες. Σε λίγες ώρες τις έχεις "περπατήσει" και τις δύο. Εκτός κι αν θες να ακούσεις ένα ολόκληρο CD σε κάθε δωμάτιο με ουίσκι και τσιγάρα. Μετά βέβαια θα απορείς για τις συνθήκες ακρόασης και δεν θα θυμάσαι τίποτα από τη ζαλάδα.@xfader: Συμφωνώ μονο με την πρώτη παράγραφο αν και αυτό σημαίνει παραπάνω ημέρες άρα και έξοδα διαμονής,
Χωρίς να είμαι έμπορος, αντιπαθώ όλους τους δήθεν ψαγμένους, το 0,1% των πελατών δηλαδή, που απαιτούν να αντιμετωπίζονται όπως η Mariah Carey σε εστιατόριο. Έχουν επίσης την τάση να "τη λένε" στον εκάστοτε έμπορο, λες και η αγορά ηχητικών είναι υποχρεωτική σαν την εφορία. Κι αν ποτέ αγοράσουν, θέλουν τιμή κάτω της χονδρικής και ισόβια υποστήριξη (και ψυχολογική).για τη δεύτερη θα πω ότι σε οποιον δεν αρέσουν οι "παράξενες" ερωτήσεις, απορίες, ας αλλάξει επάγγελμα.
Δηλαδή, το παλιό αίμα περιμένει την έκθεση για να αποφασίσει για τις αγορές του; Τι ποσοστό πωλήσεων, έστω και hi-end συσκευών, έχει γίνει μέσω εκθέσεων;Όσο για την τρίτη παράγραφο, περιμένουν οι εκθετες από μία έκθεση το χρόνο να βρουν νέο αίμα και μάλιστα μέσω ανθρώπων που δεν τους αφορά άμεσα αλλά είναι βοηθητικοί στη δραστηριότητα τους;
Ας διοργανώσουν διάφορες εκδηλώσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς σε διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας, με αντικείμενο τα προϊόντα που πωλούν αλλά και μουσικές εκδηλώσεις που θα μπουν ως χορηγοί ώστε να μας αποδείξουν ότι δε μας θυμούνται μόνο μία φορά το χρόνο και ας είναι η έκθεση η κορυφή αυτών των εκδηλώσεων.
Αν περιμένουν να βρουν νέο αίμα από τη μία έκθεση... κάηκαν![]()
Θα υπάρξει κάτι τέτοιο την Άνοιξη. Μόνο που το concept θα ξεφεύγει αρκετά από τα στενά όρια μιας έκθεσης. Όταν μπορώ θα πω περισσότερα.Πάντως είναι εφικτότατη η διοργάνωση μίας και μεγάλης/κοινής έκθεσης από κάποιον ανεξάρτητο φορέα...
Με την πρόσφατη έκθεση ακουστικών, εγώ αυτό κατάλαβα.
Και μη μου πείτε για διαφορετικά μεγέθη... οκ.... όλα γίνονται.
Αρκεί ο διοργανωτής να μην είναι εκδότης ή έμπορος.