Ενοχλητικοι παροχοι

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Αμα εχετε ορεξη για κουβεντα πεστε τους οτι ειστε ατομα με ειδικες αναγκες και θελετε να μαθετε τα δικα τους προγραμματα εκπτωσεων οπως εχει ο ΟΤΕ. Αν σας πουν οτι δεν εχουν, που δεν εχουν αρχιστε να τους βριζετε ευγενικα και πεστε οτι θα ανακοινωσετε ολα τα παραπανω στις εφημεριδες και στα μεσα μαζικης ενημερωσης για αυτην την ρατσιστικη και ανεπιτρεπτη πολιτικη της εταιρειας τους.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Παρεπιπτοντως και αυτο ειναι αληθεια η CITIBANK αρνειται να δωσει δανεια κ.λπ. σε ατομα με ειδικες αναγκες.
Συγκεκριμενα σε ατομο με προβληματα ορασης αρνηθηκαν να φτιαξουν τα χαρτια του για δανειο, λεγοντας του μαλιστα πρωτα η κοπελα στα δανεια και μετα ο διευθυντης, οτι αυτη ειναι η επισημη πολιτικη της τραπεζας και οτι καλο ηταν να φυγει, μια και δεν ειχε τιποτα αλλο να κανει εκει.
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
343
Παρεπιπτοντως και αυτο ειναι αληθεια η CITIBANK αρνειται να δωσει δανεια κ.λπ. σε ατομα με ειδικες αναγκες.
Συγκεκριμενα σε ατομο με προβληματα ορασης αρνηθηκαν να φτιαξουν τα χαρτια του για δανειο, λεγοντας του μαλιστα πρωτα η κοπελα στα δανεια και μετα ο διευθυντης, οτι αυτη ειναι η επισημη πολιτικη της τραπεζας και οτι καλο ηταν να φυγει, μια και δεν ειχε τιποτα αλλο να κανει εκει.
:111: :111: :111: :111:
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
θα χαλαγε φαινεται την ομορφη εικονα της τραπεζας.
Περιτο βεβαια να πω οτι ποτε δεν ξανασυνεργαστηκα με την εν λογω τραπεζα και ουτε βεβαια θα γινει αυτο στο μελλον, ενω σε καθε τηλεφωνημα τους για καρτες και λοιπα, τους επισημαινω το γεγονος και κλεινω το τηλεφωνο λεγοντας τους οτι κριμα αν και χρειαζομαι δανειο η καρτα δεν μπορω να εχω συναλλαγες με πολυεθνικες τετοιας ηθικης.
Ας οψεται ομως, αρχιζω να πιστευω οτι υπαρχει θεια δικη. Παγκοσμιως καταρεει.
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.570
Reaction score
668
Απάντηση: Ενοχλητικοι παροχοι

παιδια έχει πολύ γέλιο το θέμα, αν σου κάτσει... πάροχος, την πάτησες.

Οσον αφορά τη Citybank , απίστευτο αυτό εαν το έκαναν...!!!
 

Μηνύματα
6.141
Reaction score
172
Απάντηση: Ενοχλητικοι παροχοι

Εμενα σημερα με ξεχασαν.Μου λειπει παντως δε μπορω να πω:135:
Αμα εχετε ορεξη για κουβεντα πεστε τους οτι ειστε ατομα με ειδικες αναγκες και θελετε να μαθετε τα δικα τους προγραμματα εκπτωσεων οπως εχει ο ΟΤΕ. Αν σας πουν οτι δεν εχουν, που δεν εχουν αρχιστε να τους βριζετε ευγενικα και πεστε οτι θα ανακοινωσετε ολα τα παραπανω στις εφημεριδες και στα μεσα μαζικης ενημερωσης για αυτην την ρατσιστικη και ανεπιτρεπτη πολιτικη της εταιρειας τους.
:615:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.923
Reaction score
2.609
Να πω μια διαφορετική άποψη?

Κατ' αρχάς οι πωλήσεις, εδώ και χρόνια αφορούν πλέον στην ΕΝΟΧΛΗΣΗ του υποψήφιου αγοραστή, με διάφορα μέσα. Ενόχληση είναι ένα μαζικό email, ενόχληση είναι η μαζική αποστολή επιστολών, ενόχληση είναι η διανομή φυλλαδίων, ενόχληση είναι οι διαφημιστικές πινακίδες κ.ο.κ., αυτές είναι οι πωλήσεις πέραν του απλού retail που κάθεσαι και περιμένεις τον πελάτη, για να τον... ενοχλήσεις στον χώρο σου. Η πώληση μέσω τηλεφώνου, δεν αποτελεί καμιά καινοτομία, είναι πολύ παλιά μέθοδος. Η εφαρμογή της στηρίζεται σε δοκιμασμένα σενάρια, από τα οποία οι agents των call centers απαγορεύεται να παρεκκλίνουν στο ελάχιστο. Αυτά που σας λένε δηλαδή τα διαβάζουν από κάπου εκείνη την ώρα και πιθανώς έχουν ένα εγχειρίδιο μπροστά τους με απαντήσεις σε κάθε πιθανό ερώτημα. Είναι μια πρακτική άκρως αποδοτική καθώς στατιστικά, περίπου 2 στους 20 θα κάτσουν να ακούσουν και στο τέλος θα αγοράσουν. Ένας καλός agent έχει καλύτερα αποτελέσματα. Συνεπώς σας προτείνω αν πουλάτε κάτι, οτιδήποτε, να την ακολουθήσετε.

Την δουλειά αυτή για να την κάνει κάποιος δεν χρειάζεται ιδιαίτερα προσόντα. Χρειάζεται όμως... στομάχι για να αντιμετωπίζει τον κάθε χριστιανό που δικαίως ενοχλείται από το τηλεφώνημα. Κάθε τηλεφώνημα που αντιμετωπίζεται με ειρωνικά σχόλια, κοροϊδία, μπινελίκια ή οτιδήποτε άλλο, προφανώς λειτουργεί πολύ άσχημα στην ψυχολογία του ανθρώπου που κάνει αυτή τη δουλειά. Αθροιστικά, μπορούν να λειτουργήσουν πάρα πολύ άσχημα. Έχω δει κοριτσάκια να βάζουν τα κλάματα και τέλος πάντων σκηνές απείρου κάλους που δεν έχει νόημα να περιγράψω.

Επειδή η όλη διαδικασία, υπό προϋποθέσεις, δεν είναι παράνομη και επειδή πρέπει να σκεφτούμε ότι πίσω από αυτή τη γραμμή είναι ένα παιδάκι που προσπαθεί να βγάλει ένα μεροκάματο ή ένας φτωχός φοιτητής που προσπαθεί να βγάλει ένα χαρτζιλίκι, καλό είναι να μην παίζουμε με τα νεύρα του. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τους πούμε ένα γρήγορο όχι και μέσα στα δικά μας νεύρα να προσπαθήσουμε να είμαστε αρκούντως ευγενικοί. Δεν χάλασε και ο κόσμος δα που μας πήραν ένα τηλέφωνο, ούτε μας έκαναν κανένα κακό. Φυσικά, αν έχουμε επανειλημμένες ενοχλήσεις πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας. Τρόποι, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, υπάρχουν. Δεν υπάρχει κανένας λόγος όμως να χλευάσουμε κάποιον και να γελάσουμε με την ανάγκη που τον έβαλε να κάνει μια δουλειά. Προσωπικά το θεωρώ απερίγραπτη αγένεια και ολίγον βλαχομαγκιά.

...
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
343
Επειδή η όλη διαδικασία, υπό προϋποθέσεις, δεν είναι παράνομη και επειδή πρέπει να σκεφτούμε ότι πίσω από αυτή τη γραμμή είναι ένα παιδάκι που προσπαθεί να βγάλει ένα μεροκάματο ή ένας φτωχός φοιτητής που προσπαθεί να βγάλει ένα χαρτζιλίκι, καλό είναι να μην παίζουμε με τα νεύρα του. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τους πούμε ένα γρήγορο όχι και μέσα στα δικά μας νεύρα να προσπαθήσουμε να είμαστε αρκούντως ευγενικοί. Δεν χάλασε και ο κόσμος δα που μας πήραν ένα τηλέφωνο, ούτε μας έκαναν κανένα κακό. Φυσικά, αν έχουμε επανειλημμένες ενοχλήσεις πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας. Τρόποι, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, υπάρχουν. Δεν υπάρχει κανένας λόγος όμως να χλευάσουμε κάποιον και να γελάσουμε με την ανάγκη που τον έβαλε να κάνει μια δουλειά. Προσωπικά το θεωρώ απερίγραπτη αγένεια και ολίγον τι, βλαχομαγκιά.

...

Νίκο, δεν είναι ότι έχεις άδικο. Ασφαλώς και στην άλλη άκρη του τηλεφώνου βρίσκονται άνθρωποι που κάνουν τη δουλειά τους και δεν τους αξίζει να γινονται αντικείμενο πλακίτσας ή εξύβρισης.

Ωστόσο αυτά τα τηλεφωνήματα δεν είναι ένα το μήνα για να έχουμε όλοι μας την υπομονή να τα αντιμετωπίσουμε με όλη μας την ευγένεια. Γινονται πολλές φορές την ημέρα σε εργαζόμενους εν ώρα εργασίας, σε ανθρώπους που ξεκουράζονται το μεσημέρι, σε άτομα ανέτοιμα για απόφαση από τα οποία οι τηλεφωνητές προσπαθούν να αποσπάσουν μια συναίνεση εδώ και τώρα, και πάντα με απόκρυψη αριθμού, που δεν παρέχει τη δυνατοτητα να μη σηκώσει κανείς το τηλέφωνο (μια και λόγω της έλλειψης διαδεδομένης δυνατότητας για φραγή των κλήσεων με απόκρυψη, η απόκρυψη αριθμού θεωρείται χρήσιμη και τη χρησιμοποιούν και πολλοί ιδιώτες, χώρια τους συνδρομητές κάποιων εναλλακτικών παρόχων, ο αριθμός των οποίων αποκρύπτεται πάντοτε).

Η διαδικασία αυτή μπορεί να είναι αποδοτική για την εταιρεία Α που, όπως λες, θα τσιμπήσει 2 από τους 20, αλλά από την άλλη, την ίδια στιγμή η ίδια εταιρεία θα έχει ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ 18. Δεν είναι το ίδιο με το direct mail ή τα e-mail. Τα μηνύματα e-mail θα τα δει ο καθένας μας όποτε ανοίξει το πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, κι αν δεν θέλει να τα διαβάσει, η διαγραφή τους χωρίς κάν ανάγνωση θα του πάρει κάποια κλάσματα του δευτερολέπτου. Δεν θα τα φάει στη μάπα (συγγνώμη για την έκφραση) για ολόκληρα λεπτά προσπαθώντας να γίνει ευγενικός την ώρα που π.χ. συνομιλεί με πελάτη στο γραφείο του, κάνει μια δουλειά που χρειάζεται συγκέντρωση, κοιμάται, ή μαγειρεύει με το ένα χέρι κρατώντας το μωρό στο άλλο. Ο καταιγισμός αυτός των ενοχλήσεων είναι κάτι που παραβιάζει την ιδιωτικότητα εργαζομένων και μη, και αν για να σταματήσει χρειάζεται απαξίωση, από μένα τουλάχιστον συγγνώμη, αλλά θα έχει απαξίωση...

Όσον αφορά τον τρόπο απαλλαγής από αυτές τις ενοχλήσεις, γιατί να πρέπει να μπει ο καθένας στη διαδικασία, έστω κι αν είναι απλή; Και στο κάτω-κάτω, πόσο εύκολο είναι να μάθει κανείς πώς μπορεί να ακολουθήσει αυτήν τη διαδικασία; Να ψάχνει στις ενώσεις καταναλωτών, στο Internet, εδώ κι εκεί, για να μάθει; Για ποιο λόγο να κάνει αυτόν τον κόπο; Για να συνεχίσει η ιδιωτικότητα να είναι σεβαστή μόνο κατ' εξαίρεση;
 

Μηνύματα
6.141
Reaction score
172
Απάντηση: Ενοχλητικοι παροχοι

Ενταξει Νικο την επομενη φορα θα ζητησω συγνωμη και θα δωσω το τηλεφωνο σου:142:

Σε λιγο θα μας παρει και η μαζντα να μας πασαρει το νεο 6:119:και ο μαρινοπουλος να μας πει οτι εχει προσφορα σερβιετακια.
Για μενα αυτο γινετε επειδη επεσε μεγαλη πεινα στην αγορα.Οταν μια τραπεζα σε καλει για να σου πασαρει καρτουλα με 18%επιτοκιο:111:αυτο ειναι για γελια.

Η αγορα εργασιας ειναι πολυ δυσκολη αλλα αυτο δε σημαινει οτι θα καβαλησουμε στο σβερκο του πελατη και μαλιστα μεσα στο ιδιο του το σπιτι.



Στειλε μου το τηλ σου με πμ γιατι δεν το εχω:142:
 



Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
εμένα με ενοχλούν περισσότερο απο όλους οι κλησεις με απόκρυψη απο την τράπεζα που είτε εχεις σχέσεις είτε σε εχουν βάλει στόχο για πελατεία....

σιχαίνομαι την απόκρυψη, την θεωρώ οτι είναι μεγάλη ατολμία, πουστιά, και απάτη με αρκετή δόση μπαγασιάς και κρυφομαγκιάς και ολίγη απο βλαχομπινιά....

Αχ τα είπα και ξεθύμανα...

Σου κρύβουν το νούμερο τους για να σηκώσεις σχεδόν σίγουρα το τηλέφωνο, για να μην δείς οτι ισως μερικοί freelancers απο το σπίτι τους σε καλούν ή απο το κινητό τους ή απο το σπίτι της πεθεράς τους κλπ, σου αφαιρούν το δικαίωμα να ξέρεις ποιός είναι πρίν να το σηκώσεις, σε εξαναγκάζουν ετσι απο περιέργεια μην είναι κάποιο σημαντικό τηλεφωνο δουλειάς να απαντήσεις και θελοντας και μη να ακούσεις αν μη τι άλλο το "είμαστε απο την citibank" αρα ετσι πετυχαν να διαφημισθούν εστω και για ενα δευτερόλεπτο, και σε βάζουν στο ανισο τρυπάκι να μην εχεις εσύ τα στοιχεία του καλούντα ενώ αυτοί εχουν μέχρι και τι σώβρακο φοράς.

Εχω στείλει την αιτηση στην Αρχη προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και εχω λάβει την απαντηση τους και ετσι κάθε φορά που με καλούν και το σηκώνω τους λέω οτι με βάση τον Νόμο 2472/1997 παρανομουν καθώς με αριθμό πρωτοκόλου "ταδε" εχω ζητήσει εξαίρεση απο κάθε λίστα μαρκετινγκ τις οποίες αφείλατε να συμβουλευτείτε πρίν με καλέσετε,


=================================================================
Το άρθρα 11 παρ. 1 έως 3 του ν. 3471/2006 αναφέρουν:
1. Η χρησιμοποίηση αυτόματων συστημάτων κλήσης, ιδίως με χρήση συσκευών τηλεομοιοτυπίας (φαξ) ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και γενικότερα η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με οποιοδήποτε μέσο ηλεκτρονικής επικοινωνίας, με ή χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς, επιτρέπεται μόνο αν ο συνδρομητής συγκατατεθεί εκ των προτέρων ρητώς.
2. Δεν επιτρέπεται η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών για τους ανωτέρω σκοπούς, εφόσον ο συνδρομητής έχει δηλώσει προς τον φορέα παροχής διαθεσίμων στο κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών ότι δεν επιθυμεί γενικώς να δέχεται τέτοιες επικοινωνίες. Ο φορέας υποχρεούται να καταχωρίζει δωρεάν τις δηλώσεις αυτές σε ειδικό κατάλογο συνδρομητών, ο οποίος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου.
3. Τα στοιχεία επαφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποκτήθηκαν νομίμως, στο πλαίσιο της πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών ή άλλης συναλλαγής, μπορούν να χρησιμοποιούνται για την απευθείας προώθηση παρόμοιων προϊόντων ή υπηρεσιών του προμηθευτή ή για την εξυπηρέτηση παρόμοιων σκοπών, ακόμη και όταν ο αποδέκτης του μηνύματος δεν έχει δώσει εκ των προτέρων τη συγκατάθεσή του, υπό την προϋπόθεση ότι του παρέχεται κατά τρόπο σαφή και ευδιάκριτο η δυνατότητα να αντιτάσσεται, με εύκολο τρόπο και δωρεάν, στη συλλογή και χρησιμοποίηση των ηλεκτρονικών του στοιχείων, και αυτό σε κάθε μήνυμα σε περίπτωση που ο χρήστης αρχικά δεν είχε διαφωνήσει σε αυτή τη χρήση.

Η Αρχή ερμηνεύοντας τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 υπό το φως του αντίστοιχου άρθρου 13 της Οδηγίας 2002/58/ΕΚ έκρινε ότι προς το συμφέρον του αποδέκτη μη ζητηθείσας επικοινωνίας θα πρέπει αυτή να πραγματοποιείται κατόπιν συγκατάθεσης του αποδέκτη ανεξαρτήτως του χρησιμοποιούμενου μέσου. Συνεπώς, απαιτείται συγκατάθεση του αποδέκτη για τις τηλεφωνικές κλήσεις, τα μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου και τις υπόλοιπες κατηγορίες αυτοματοποιημένης επικοινωνίας που πραγματοποιούνται για διαφημιστικούς σκοπούς. Βεβαίως ισχύει η εξαίρεση που εισάγει η παρ. 3 του άρθρου 11 ως προς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, όταν η επαφή έχει αποκτηθεί νομίμως στα πλαίσια πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών ή άλλης συναλλαγής.

Άρα οποιαδήποτε τηλεφωνική επικοινωνία με σκοπό εμπορική προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών πραγματοποιείται χωρίς εσείς να έχετε ρητά δώσει τη συγκατάθεσή σας, δεν επιτρέπεται !
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
343
σιχαίνομαι την απόκρυψη, την θεωρώ οτι είναι μεγάλη ατολμία, πουστιά, και απάτη με αρκετή δόση μπαγασιάς και κρυφομαγκιάς και ολίγη απο βλαχομπινιά....
Χρυσόστομο είπαμε σε λένε? :615:
 


Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
Απάντηση: Ενοχλητικοι παροχοι

Οπως ολοι ετσι κι εγω εχω ενοχληθει απο τηλεπωλησεις.
Με οσους δεν ειχα παρε δωσε τους ρωτησα απο που βρηκαν το τηλ μου.
Αμεσως μετα ζητησα τ ονομα τους.
Δευτερολεπτα αργοτερα ζητησαν συγγνωμη και το εκλεισαν.
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Απάντηση: Ενοχλητικοι παροχοι

Οπως ολοι ετσι κι εγω εχω ενοχληθει απο τηλεπωλησεις.
Με οσους δεν ειχα παρε δωσε τους ρωτησα απο που βρηκαν το τηλ μου.
Αμεσως μετα ζητησα τ ονομα τους.
Δευτερολεπτα αργοτερα ζητησαν συγγνωμη και το εκλεισαν.
Η καλυτερη αντιμετωπιση . :615:
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Ενοχλητικοι παροχοι

Να πω μια διαφορετική άποψη?

...

Επειδή η όλη διαδικασία, υπό προϋποθέσεις, δεν είναι παράνομη και επειδή πρέπει να σκεφτούμε ότι πίσω από αυτή τη γραμμή είναι ένα παιδάκι που προσπαθεί να βγάλει ένα μεροκάματο ή ένας φτωχός φοιτητής που προσπαθεί να βγάλει ένα χαρτζιλίκι, καλό είναι να μην παίζουμε με τα νεύρα του. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τους πούμε ένα γρήγορο όχι και μέσα στα δικά μας νεύρα να προσπαθήσουμε να είμαστε αρκούντως ευγενικοί. Δεν χάλασε και ο κόσμος δα που μας πήραν ένα τηλέφωνο, ούτε μας έκαναν κανένα κακό. Φυσικά, αν έχουμε επανειλημμένες ενοχλήσεις πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας. Τρόποι, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, υπάρχουν. Δεν υπάρχει κανένας λόγος όμως να χλευάσουμε κάποιον και να γελάσουμε με την ανάγκη που τον έβαλε να κάνει μια δουλειά. Προσωπικά το θεωρώ απερίγραπτη αγένεια και ολίγον βλαχομαγκιά.

...
Νίκο κουμμουνιστοφέρνει επικίνδυνα. :136:




Από την άλλη, εάν τους τσακίσεις τελείως δεν θα υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι για αυτή τη δουλειά και ίσως θα μειωθούν οι οχλήσεις. Δυστυχώς όμως τον τελευταίο καιρό κάνουν την εμφάνισή τους τα προηχογραφημένα μηνύματα. Η μεγαλύτερη βλακεία με αυτά είναι πως ότι και να κάνεις αυτά συνεχίζουν και σου κρατούν κατειλημμένο το τηλέφωνο.
Βασικά αυτοί οι τρόποι επιθετικής πώλησης είναι παντελώς ανήθικοι, μια παρεκτροπή στην έννοια του εμπορίου και βρίσκω ότι το κράξιμο των πωλητών και των εταιριών που τις εφαρμόζουν είναι μια αρκετά καλή αντίδραση.
 

GF

Μηνύματα
941
Reaction score
27
Να πω μια διαφορετική άποψη?

Κατ' αρχάς οι πωλήσεις, εδώ και χρόνια αφορούν πλέον στην ΕΝΟΧΛΗΣΗ του υποψήφιου αγοραστή, με διάφορα μέσα. Ενόχληση είναι ένα μαζικό email, ενόχληση είναι η μαζική αποστολή επιστολών, ενόχληση είναι η διανομή φυλλαδίων, ενόχληση είναι οι διαφημιστικές πινακίδες κ.ο.κ., αυτές είναι οι πωλήσεις πέραν του απλού retail που κάθεσαι και περιμένεις τον πελάτη, για να τον... ενοχλήσεις στον χώρο σου. Η πώληση μέσω τηλεφώνου, δεν αποτελεί καμιά καινοτομία, είναι πολύ παλιά μέθοδος. Η εφαρμογή της στηρίζεται σε δοκιμασμένα σενάρια, από τα οποία οι agents των call centers απαγορεύεται να παρεκκλίνουν στο ελάχιστο. Αυτά που σας λένε δηλαδή τα διαβάζουν από κάπου εκείνη την ώρα και πιθανώς έχουν ένα εγχειρίδιο μπροστά τους με απαντήσεις σε κάθε πιθανό ερώτημα. Είναι μια πρακτική άκρως αποδοτική καθώς στατιστικά, περίπου 2 στους 20 θα κάτσουν να ακούσουν και στο τέλος θα αγοράσουν. Ένας καλός agent έχει καλύτερα αποτελέσματα. Συνεπώς σας προτείνω αν πουλάτε κάτι, οτιδήποτε, να την ακολουθήσετε.

Την δουλειά αυτή για να την κάνει κάποιος δεν χρειάζεται ιδιαίτερα προσόντα. Χρειάζεται όμως... στομάχι για να αντιμετωπίζει τον κάθε χριστιανό που δικαίως ενοχλείται από το τηλεφώνημα. Κάθε τηλεφώνημα που αντιμετωπίζεται με ειρωνικά σχόλια, κοροϊδία, μπινελίκια ή οτιδήποτε άλλο, προφανώς λειτουργεί πολύ άσχημα στην ψυχολογία του ανθρώπου που κάνει αυτή τη δουλειά. Αθροιστικά, μπορούν να λειτουργήσουν πάρα πολύ άσχημα. Έχω δει κοριτσάκια να βάζουν τα κλάματα και τέλος πάντων σκηνές απείρου κάλους που δεν έχει νόημα να περιγράψω.

Επειδή η όλη διαδικασία, υπό προϋποθέσεις, δεν είναι παράνομη και επειδή πρέπει να σκεφτούμε ότι πίσω από αυτή τη γραμμή είναι ένα παιδάκι που προσπαθεί να βγάλει ένα μεροκάματο ή ένας φτωχός φοιτητής που προσπαθεί να βγάλει ένα χαρτζιλίκι, καλό είναι να μην παίζουμε με τα νεύρα του. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τους πούμε ένα γρήγορο όχι και μέσα στα δικά μας νεύρα να προσπαθήσουμε να είμαστε αρκούντως ευγενικοί. Δεν χάλασε και ο κόσμος δα που μας πήραν ένα τηλέφωνο, ούτε μας έκαναν κανένα κακό. Φυσικά, αν έχουμε επανειλημμένες ενοχλήσεις πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας. Τρόποι, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, υπάρχουν. Δεν υπάρχει κανένας λόγος όμως να χλευάσουμε κάποιον και να γελάσουμε με την ανάγκη που τον έβαλε να κάνει μια δουλειά. Προσωπικά το θεωρώ απερίγραπτη αγένεια και ολίγον βλαχομαγκιά.

...
Ακριβως!! Μη βριζετε τον λαθος ανθρωπο.
Ενα ευγενικο οχι αρκει και μετα κλεισιμο του τηλεφωνου.
Καταγγελια μπορειτε να κανετε αλλου!
 

Μηνύματα
1.220
Reaction score
3

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
343
Από την προαναφερόμενη διεύθυνση:

**********
4) Τι μπορώ να κάνω για να μην με ενοχλούν άλλο στο τηλέφωνό μου;
  • Θα πρέπει άμεσα να δηλώσετε σε κάθε ανεπιθύμητη επικοινωνία την εναντίωσή σας. Έχετε δικαίωμα να ρωτήσετε με ποιόν τρόπο έχουν βρει τα στοιχεία επικοινωνίας σας και με ποιο τρόπο ο διαφημιστής έχει αποκτήσει τη συγκατάθεσή σας για την πραγματοποίηση της επικοινωνίας.
  • Σε περίπτωση που έχετε δώσει συγκατάθεση στο παρελθόν μπορείτε να ζητήσετε εκείνη τη στιγμή να μη σας ενοχλήσουν ξανά, δηλαδή να άρετε τη συγκατάθεση.
  • Το έχω κάνει και το έχουν γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Η δικαιολογία-τσίχλα της επόμενης φοράς είναι "δεν γνωρίζω, ίσως να ήταν αλλη συνάδελφος, το όνομά σας συμπεριλαμβάνεται σε μια λίστα" και άλλα τέτοια, που για να τα ακούσω σημαίνει ότι με έχουν ΗΔΗ διακόψει από τη δουλειά μου και αναγκάσει να τους μιλήσω για μια ακόμη φορά. Αλλά πατάνε στο ότι ο καθένας δεν έχει χρόνο ούτε διάθεση ούτε, ενδεχομένως, τις γνώσεις (δεν είναι όλοι εγγράμματοι ούτε όλοι (π.χ. ηλικιωμένοι) σε θέση να διεκπεραιώνουν με ευκολία τα γραφειοκρατικά) να μπλέκει σε διαδικασίες για να απαλλαγεί από δαύτους...
  • Σε περίπτωση που δεν έχετε δώσει τη συγκατάθεση σας, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στην Αρχή. Στην καταγγελία αναφέρετε όσα περισσότερα στοιχεία διαθέτετε για τη στοιχειοθέτησή της, όπως τα προϊόντα ή υπηρεσίες που διαφημίζονται, την εταιρεία που σας καλεί, τον αριθμό τηλεφώνου από τον οποίο σας καλούν, ονοματεπώνυμο του πωλητή, ημερομηνία και ώρα πραγματοποίησης της κλήσης. Για την υποβολή της καταγγελίας μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ.
  • Ναι, η καταγγελία είναι αρκετές σελίδες και θέλει προσεκτική (και αντίστοιχα χρονοβόρα) ανάγνωση και συμπλήρωση, χώρια που τα στοιχεία που ζητάει (διεύθυναη, τηλέφωνο, φαξ και τέτοια) άμα τα βρείτε για τον κάθε ενοχλούντα ξεχωριστά να μου γράψετε.
**********

Και μετά... ΑΡχές, ΑΡμόδιοι, ΑΡ#$@&#...

**********
Ποια είναι η διαδικασία εξέτασης μιας προσφυγής/καταγγελίας ή ενός ερωτήματος από την Αρχή;
Κάθε προσφυγή/καταγγελία ή ερώτημα δημιουργούν νέα υπόθεση που χρεώνεται σε συγκεκριμένο εισηγητή της Αρχής.
Η Αρχή σας ενημερώνει με έγγραφο της για τον μοναδικό κωδικό της υπόθεσης σας (στον οποίο πρέπει να αναφέρεστε κάθε φορά που έρχεστε σε επικοινωνία μαζί μας), το μοναδικό σας PIN για χρήση του τηλεφωνικού κέντρου της Αρχής, καθώς και τον εισηγητή της υπόθεσης σας.
Η υπόθεση εξετάζεται από τον εισηγητή και αν κριθεί απαραίτητο συζητείται στο Συμβούλιο της Αρχής, οπότε και εκδίδεται σχετική Απόφαση. Η απάντηση ή Απόφαση της Αρχής αποστέλλεται σε κάθε περίπτωση στον καταγγέλοντα.
Καθόλη τη διάρκεια εξέτασης της υπόθεσης, μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της υπόθεσης σας μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της Αρχής με χρήση του PIN και του κωδικού υπόθεσης σας.
Η Αρχή μπορεί να επιβάλλει μόνο διοικητικές κυρώσεις στον καταγγελλόμενο, εφόσον κρίνει ότι αυτό απαιτείται. Μπορεί επίσης να παραπέμψει την υπόθεση στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Οι αποφάσεις της Αρχής προσβάλλονται στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Για επιδίκαση αποζημιώσεων, ο καταγγέλλων θα πρέπει να προσφύγει στα αρμόδια δικαστήρια.
**********

Εν κατακλείδι, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί να πρέπει ο σεβασμός της ιδιωτικότητας να αποτελεί εξαίρεση από τον κανόνα και προϊόν προσπάθειας από τη μεριά του ενοχλουμένου...
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.082
Μηνύματα
2.961.418
Members
38.286
Νεότερο μέλος
MichaelK
Top