Επιλογή καινούργιας μοτοσικλέτας

Μηνύματα
1.368
Reaction score
2.776
Ασχετο σχετικό , σου μουδιάζουν τα δάκτυλα , λόγω του καρπιαίου ;
Όχι . Άμα ζοριστεί ο καρπός , πετάγεται γάγγλιο και στέλνει πόνο , κάτι σαν ηλεκτρικό ρεύμα σε όλο το χέρι.
Τα δάχτυλα μούδιαζαν πολύ παλιά όταν είχα το blackbird 1100.
Άλλαξα λάστιχα ζυγοστάθμιση , πιο βαριά αντίβαρα στο τιμόνι και αφρώδη γκριπ.
Έφτιαξε .
Δεν ξέρω τι ακριβώς έφταιγε γιατί οι αλλαγές έγιναν συγχρόνως
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.317
Reaction score
49.841
Οδήγησα πρόσφατα το νέο τρανσάλπ, είναι μια εκπληκτική μοτοσυκλέτα με άφθονο γκάζι από χαμηλά, έχει εκπληκτική κατανομή βάρους κάνοντας τον αναβάτη να νιώθει πολύ οικία μαζί της. Επίσης παρόλο που διαθέτει συμβατικά φρένα με διπίστονες πλευστές δαγκάνες έχει πολύ δυνατά φρένα με έλεγχο, προδευτικότητα και αίσθηση.
Στο ασφάλτινο τερέν είναι διαβήτης το εργαλείο, με τη εκρηκτικότητα που πλέον διαθέτει το μοτέρ μπαίνεις με τη δύναμη και όχι με τη φόρα όπως συνέβαινε στα προηγούμενα μοντέλα. Εντυπωσιακή έως απίστευτη η αυτονομία που διαθέτει, εάν δεν υπάρχουν ιδιαίτερες ανησυχίες στο δεξί καρπό ίσως να δει κάποιος και κατανάλωση λίγο κάτω από 4L/100km.
Οι αναρτήσεις αν και φτωχές σε ρυθμίσεις είναι ρυθμισμένες πολύ σωστά από το εργοστάσιο, μόνο προφόρτιση πίσω ελατηρίου διαθέτει και thats it, είναι όμως σύμμαχος, είτε το κανιβαλίζεις είτε το πας κυρία.
Έχει μόνο πλεονεκτήματα, φυσικά και όχι...
Επειδή ως euro 5 το εργαλείο είναι πνιγμένο από παντού, αυτό έχει ως αποτέλεσμα στις απότομες μεταβολές του γκαζιού το μοτέρ να κοπιάζει, κάποιες φορές να κάνει σκασίματα στο φιλτροκούτι και να χάνει τη γραμμική λειτουργία προς στιγμήν.
Ωστόσο είναι γνωστό το πρόβλημα στη honda και έχει δώσει στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία update με νέα χαρτογράφηση, εάν εξαλείφεται ή μειώνεται το παραπάν πρόβλημα δεν μου είναι γνωστό.
Επίσης δεν μου άρεσε η αίσθηση του γκαζιού, λόγο drive by wire τεχνολογίας έχει χρονοκαθυστέρηση, ελάχιστη μέν αλλά αισθητή άμα ζητάς άμεσα τη εκρηκτικότητα του μοτέρ.
Τα φώτα, αχ!! αυτά τα φώτα... Το φως του κεντρικού προβολέα είναι ανεπαρκές σε όλα τα επίπεδα, δεν νοείται μοτοσυκλέτα τουριστικού τύπου να μη διαθέτει ικανά φώτα. Λύσεις υπάρχουν στο εμπόριο, γιατί όμως Μαρή honda τα κάνς αυτά???
Αισθητικά και σύμφωνα με τα προσωπικά γούστα θα έλεγα ότι είναι εντελώς αδιάφορο, σχεδιάζεις έναν θρύλο από λευκό χαρτί, έναν θρύλο που απευθύνεται κυρίως σε νεανικό κοινό, έναν θρύλο σε μια κατηγορία που υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και το κάνεις να μοιάζει τόσο παλιό... Κρίμα!!
Όταν λες σε έναν γνώστη το όνομα τρανσάλπ το μυαλό πάει σε μια on-off μοτοσυκλέτα dual-sport. Πλέον όχι και τόσο... Για πολλούς λόγους η νέα τρανσάλπ δεν είναι και τόσο ικανή για τους χωματινους αναβάτες, θα διασχίσει χώμα, θα σε πάει σε ωραιότατους δασικούς δρόμους και μέχρι εκεί, άμα θες να καταπιεί χαντάκια, να ανέβει ή να κατέβει δύσκολα τερέν... θα αφήσεις πίσω το χταπόδι της εξάτμισης με το καλημέρα!
Η νέα σουζούκι 800 de είναι όπως λένε μανούλα σε άσφαλτο και χώμα, μέχρι όμως να το δοκιμάσω δεν έχω άποψη.
 

gid

Μηνύματα
8.298
Reaction score
9.551
Σ' αυτή την κουβέντα λάμπει δια της απουσίας του το Τενερε 700 που έχει πάρει πάρα πολύ καλές κριτικές πρόσφατα, σε κάθε περίπτωση ο φίλος έχει ήδη αποφασίσει, οπότε.. καλά και ασφαλή χιλιόμετρα με το Τρανσπινδ!
 

Μηνύματα
1.809
Reaction score
1.057
Πρωην κατοχος της θρυλικης Transalp 600 κ μετεπειτα των 700 κυβικων οπου δεν ηταν οτι καλυτερο ομολογω, εδω μιλαμε για μεγαλη αλλαγη , Καθαρο ποια στησιμο on off , για εμενα παταει το tenere της yamaha Φοριεται περισσοτερο στα πιο κοντα αναστηματα Θεση οδηγησης μεσα και κοντα στο τιμονι , ξεκουραστη θεση για πολλες ωρες πανω της .Made in Japan !!!
Ειδα οτι με 6000-6500 στροφες πας με 160 χλμ . !
Με τα vintage χρωματα έπαθα πλακα αλλα και το μαυρο ειναι εκπληκτικο
Να σαι καλα μου θυμισες ωραιες στιγμες Ευχομαι και στις δικες σου !
 





rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.802
Reaction score
99.469
Καλοτάξιδη! :drinks:


Λίγο off topic: τι συναγερμό ή αντικλεπτικό προτείνετε για μηχανή;*


*Πείτε μου αν θέλετε να ανοίξω νέο θέμα.
 

Μηνύματα
1.368
Reaction score
2.776
Καλοτάξιδη!
Το κορδόνι του αντικλεπτικού δεν φτάνει στο τιμόνι ή στη βάση του καθρέφτη;
Ευχαριστω
Ναι δεν φθάνει
Καλοτάξιδη! :drinks:


Λίγο off topic: τι συναγερμό ή αντικλεπτικό προτείνετε για μηχανή;*


*Πείτε μου αν θέλετε να ανοίξω νέο θέμα.
Ευχαριστω
Κουκούλα , 2 κλειδαριές δισκόφρενου , κουλούρα δεμένη σε σταθερό σημείο, συναγερμός.
Ο καλύτερος συναγερμός είναι αυτός
 

gid

Μηνύματα
8.298
Reaction score
9.551
Κουλούρα από αλυσίδα δεμένη σε σταθερό σημείο. Η αλυσίδα με κρίκο τουλάχιστον 10χλστ. πάχος.

+ λουκέτο δισκόφρενου για παρκάρισμα εκτός οικίας.

+ ασφάλεια κλοπής, έστω μερική.

Στο σπίτι πάντα κουκούλα, για προστασία από ήλιο, βροχή, σκόνη και "σταμπάρισμα" από κλεφτρόνια. Μια κουκούλα προσφέρει πάρα πολλά για το κόστος της. Αρκεί να μην είναι σαν τσιγαρόχαρτο και σκίζεται με το... βλέμμα. Και να έχει ιμάντα με ασφάλιση από κάτω για να μην την πάρει ο αέρας στην πέρα γειτονιά.
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.692
Reaction score
34.625
Pandora συναγερμος , κρυφη καμερα για το παρκινγκ , κρικος abus στο πατωμα , abus granit αλυσιδα,
Abus Granit Victory X-Plus 68 Κλειδαριά Δισκόφρενου , ασφαλεια κλοπης οπωσδηποτε .

Κουκουλα εκπληκτικα βαρετο το βαλε βγαλε :)


Ο συναγερμος με το volumetric σε ειδοποιει και με την καμερα στο κινητο βλεπεις τι γινεται ( γατα , κλεφτης κλπ)
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.974
Reaction score
28.177
Καλοτάξιδο.
Αυτό το AVG CONS 25,4 lt/100 είναι υπερβολικό για τέτοιο κινητήρα.
Είναι λάθος ρύθμιση ; ή τι άλλο ;
 








Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.162
Μηνύματα
2.964.040
Members
38.296
Νεότερο μέλος
dlitsas
Top