ΖRΧ1200S Tyres


Μηνύματα
1
Reaction score
0
Re: Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Για παράδειγμα θεωρείτε ότι το κόστος της F800 είναι λογικό??

Tι ακριβώς εννοείς;
Ότι είναι πολύ ακριβό; Ή μήπως ότι καίει πολύ; Ή μήπως είναι πολύ αργό;


Ή νομίζετε ότι είναι τέρας αξιοπιστίας??
Kοντά στις 20.000km όλα καλώς.....
Μάλλον είναι.


Ένα κλασικό 2κύλινδρο εν σειρά είναι.......
Mε πλαίσιο μόλις στα 10kg, και τον κινητήρα ενεργό μέρος του πλαισίου, μπορείς να το πεις κι έτσι! Δεν έχει βγάλει και πολλά τέτοια η bmw, αλλά ούτε και κανένας άλλος, διότι ο "κλασικός κινητήρας" είναι ένα πρωτότυπο σχεδιασμένο από το μηδέν.
:happy_9:


Μέτρια αντιγραφή Ιαπωνικών
Αυτό πάλι ήταν κωμικό από μόνο του!



Έχω οδηγήσει BMW μοτ/τες.
Aυτό είναι διάχυτο σε όλο το νήμα!
Και περισσότερο απ' όλες την F800 έτσι;
:crazy_3:
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Και μετά από αρκετό καιρό...επαν-ερωτώ.

Καμία πρόταση για λάστιχα;
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

ΒΤ21 για την sport touring οδήγησή σου!
Εγώ πάντως θα σου πρότεινα και τα πιο sport νοοτροπίας BT16 που μόλις κυκλοφόρησαν!!
Το πρώτο ελαστικό με 5 γόμες πίσω (σκληρή στο κέντρο, μεσαία δίπλα από την μεσαία και μαλακή στις άκρες....)

Αφού το δεξί σου χέρι είναι μαλακό βρε φίλε, ποιος ο λόγος να μη βάλεις κάτι πιο μαλακό???
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Tι ακριβώς εννοείς;
Ότι είναι πολύ ακριβό; Ή μήπως ότι καίει πολύ; Ή μήπως είναι πολύ αργό;




Kοντά στις 20.000km όλα καλώς.....
Μάλλον είναι.




Mε πλαίσιο μόλις στα 10kg, και τον κινητήρα ενεργό μέρος του πλαισίου, μπορείς να το πεις κι έτσι! Δεν έχει βγάλει και πολλά τέτοια η bmw, αλλά ούτε και κανένας άλλος, διότι ο "κλασικός κινητήρας" είναι ένα πρωτότυπο σχεδιασμένο από το μηδέν.
:happy_9:




Αυτό πάλι ήταν κωμικό από μόνο του!





Aυτό είναι διάχυτο σε όλο το νήμα!
Και περισσότερο απ' όλες την F800 έτσι;
:crazy_3:

Τώρα το είδα αυτό.......
Ένα απλό έχω να πω.
Το γεγονός ότι παίρνεις μεμονωμένες φράσεις μου και τις γενικεύεις δείχνει ξεκάθαρα τι προσπαθείς να κάνεις.....

ΟΚ...Έχεις το F800....
Καλά χιλιόμετρα να έχεις αλλά όταν κάτσεις και διαβάσεις όσα αναφέρω και καταλάβεις έλα να το ξανασυζητήσουμε......

Και μπορείς να ανοίξεις άλλο topic γιατί εδώ είμαστε εκτός θέματος.....
Μην ξεχάσεις να μας αναφέρεις και για τα επαναστατικά και πρότυπα (μπουαχαχα) 2κύλινδρα μοτέρ της BMW που θα κατασκευάζει στην Κίνα αλλά θα πουλάει σε τιμές....Γερμανίας
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Και μετά από αρκετό καιρό...επαν-ερωτώ.

Καμία πρόταση για λάστιχα;
ΒΤ21 για την sport touring οδήγησή σου!
Εγώ πάντως θα σου πρότεινα και τα πιο sport νοοτροπίας BT16 που μόλις κυκλοφόρησαν!!
Το πρώτο ελαστικό με 5 γόμες πίσω (σκληρή στο κέντρο, μεσαία δίπλα από την μεσαία και μαλακή στις άκρες....)

Αφού το δεξί σου χέρι είναι μαλακό βρε φίλε, ποιος ο λόγος να μη βάλεις κάτι πιο μαλακό???




Συνεχίζουμε εδώ το θέμα........
Αυστηρά on topic!!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Οι λύσεις που προτείνω λοιπόν είναι:


BRIDGESTONE BATTLAX BT-021








Bridgestone said:
Having set performance standards worldwide with the renowned sport touring BT-020 (NT), Bridgestone has now gone one better. Its successor, the new Battlax BT-021, is a true luxury sport tyre, with confident front-end feel, high stability both on motorways and winding roads, strong grip on wet and dry, and plenty of shock absorption for comfortable long journeys. It beats BT-020 performance on all major criteria, including higher mileage in all riding modes. The BT-021 is Bridgestone’s first line of products to use MSB (Mono Spiral Belt) on both front and rear tyres. With optimal stiffness provided by the HTSPC (High Tensile Super Penetrated Cord), this MSB construction raises stability and shock absorption to the highest levels.
The distinctive new slash pattern design with wide crossing centre grooves on the front tyre gives top-quality handling and steer precision. Mileage tests also show significantly higher resistance to irregular wear than the BT-020 tyre it replaces.
The rear tyre SACT (Straight and Cornering Technology) tread construction with Cap & Base technology and dual compound tread provides plenty of cornering control from the high-grip shoulder compound, while the firmer centreline and base layer produce the necessary tread stiffness for improved traction and mileage. Stability and cushioning are enhanced by a newly-developed outside bead filler in the soft two-ply construction. For the rear pattern design, a low negative ratio in the centre puts more rubber on the road, adding mileage and durability while reducing pattern noise from air bumping.
The new Battlax BT-021 is designed to provide a wide range of heavier sport touring motorcycles, from 600 cc to 1200 cc, with the highest possible levels of comfort at speed and an exciting feel through corners off the highway, in all conditions. Available in 5 front-wheel sizes and 7 rear-wheel sizes from January 2007, it will steadily replace the current Battlax BT-020.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

To LINE UP της BRIDGESTONE







Εκεί που υπάρχει το ΒΤ-014 αντικαταστάθηκε από το ΒΤ-016
Το ΒΤ-014 είναι πάρα πολύ καλό. Το έχω στην δικιά μου αυτή τη στιγμή. Πολύ καλό μπροστινό τόσο σε πρόσφυση όσο κυρίως σε αίσθηση. Το πίσω δυστυχώς έχει σχεδόν τελειώσει στα μόλις 4500km!!!!
Το καινούριο (ΒΤ-016) λογικά θα είναι βελτιωμένο στο θέμα φθοράς αφού έχει 3 διαφορετικές γόμες πίσω (σε σχέση με τις 2 του δικού μου ΒΤ-014)
 




Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Περιοδικό 0-300 said:
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ JEREZ - BRIDGESTONE BT-016 HYPERSPORT

Ο,ΤΙ ΣΠΕΙΡΕΙΣ ΘΑ ΘΕΡΙΣΕΙΣ
KEIMENO: ΑΡΗΣ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΗΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: BRIDGESTONE
Εφτά χρόνια πριν η Bridgestone έριξε τον σπόρο της στο απαιτητικό χωράφι των MotoGP. Με προσοχή, δουλειά και φροντίδα ο σπόρος έγινε δέντρο, αποδίδοντας τους πρώτους καρπούς. Ο πιο φρέσκος από αυτούς ονομάζεται BT-016 Hypersport και τον γευτήκαμε μαζί με εκλεκτή παρέα στο “τραπέζι” της Jerez.
Έχω μόλις κατεβάσει από 4η σε 2α και με δυο δάχτυλα πιέζω όσο πιο αποφασιστικά μπορώ τη μανέτα της Brembo. Το 43άρι πιρούνι της WP ξεφουσκώνει και o δικύλινδρος του RC8 βρυχάται σαν να θέλει να τρομάξει τη φουρκέτα που πλησιάζει. Από πίσω και αριστερά όμως ακούω έναν δεύτερο, εξίσου μπάσο βρυχηθμό, και πάνω που αρχίζω να κλείνω τη γραμμή μου, ένα άσπρο Ducati περνάει ξυστά. To μπινελίκι που πάω να ξεστομίσω κόβεται απότομα, πρώτα από το χέρι που σηκώνει ο εισβολέας ως απολογία, αλλά κυρίως από το ραφτό “Melandri” στην κόκκινη φόρμα του. “Αν είναι να κάνουμε άλλα δύο γυράκια παρέα, ξαναπέρνα όπως να ‘ναι Marco, δεν τρέχει τίποτα.”
Ακόμη και σαν δημοσιογράφος περιοδικού μοτοσυκλέτας είναι μεγάλη τιμή να οδηγείς με αναβάτες MotoGP, οι οποίοι αν σε προσπεράσουν άτσαλα ζητάνε και συγγνώμη. Ήμουν τυχερός λοιπόν που το έζησα σαν καλεσμένος της Bridgestone στην παρουσίαση του νέου της ΒΤ-016 που οργάνωσε στην πίστα της Jerez, όπου φρόντισε να καλέσει και τους Stoner, Capirossi, Melandri και West. Όλοι αναβάτες ομάδων που τρέχουν με ελαστικά του ιαπωνικού κολοσσού.
AN Ο ΚΥΡΙΟΣ ISHIBASHI, ιδρυτής της Bridgestone, βλέπει από εκεί ψηλά το δημιούργημά του, σίγουρα το απολαμβάνει. Η εταιρεία που φέρει το επώνυμό του (Το Ishibashi μεταφράζεται στα αγγλικά σε stone bridge) είναι από το 1990 και έπειτα ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ελαστικών. Το 80% του ιαπωνικού γίγαντα αφορά την παραγωγή ελαστικών για κάθε είδους όχημα- από καρτ, μέχρι Airbus. Το υπόλοιπο 20% περιλαμβάνει μπαλάκια του τένις και του γκολφ, σκάφη, σανίδες του surf και ένα σωρό λαστιχένια αντικείμενα για βιομηχανική χρήση, ενώ κορυφαία “ανθρώπινη” δημιουργία της θεωρείται το πρόσθετο λαστιχένιο πτερύγιο για δελφίνι που έχασε το δικό του στα δίχτυα.
Ένα άλλο, πολύ μικρό νούμερο ανάμεσα σε αυτά τα ποσοστά περιλαμβάνει την παροχή κορυφαίων ελαστικών στις ομάδες της πρωταθλήτριας Ducati, της Kawasaki, της Suzuki και, κατά δική του απαίτηση, του “πολύ” Valentino Rossi.
Ύστερα από όλα αυτά, μπορεί να υποθέσει κανείς ότι η δημιουργία ενός νέου ελαστικού μοτοσυκλέτας για τον δρόμο είναι απλά ρουτίνα. Μια ματιά στο press kit του ΒΤ-016 αρκεί για να αποδείξει το αντίθετο. Το συνοδεύουν ένα σωρό συμβολάκια που αντιπροσωπεύουν από μια τεχνολογική καινοτομία το καθένα, παρέα με μερικά φυλλαράκια από τις δάφνες των πρωταθλητών.

(Διαβάστε περισσότερα στο τεύχος που κυκλοφορεί…)




Το περιοδικό και βέβαια υπάρχει εδώ.......
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

ok. Γιάννη κανόνισε να πάμε για..."παπούτσια", την ερχόμενη εβδομάδα.

Τιμές είδες;



Υγ. Τον τελευταίο καιρό είμαι πολύ βαρύς στο δεξί χέρι... Όποιος έχει αμφιβολίες....ΏΡΑ και ΜΕΡΟΣ.
 

Μηνύματα
1.541
Reaction score
5
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Συνεχίζουμε εδώ το θέμα........
Αυστηρά on topic!!!!
Ειναι απαραδεκτο, να ξεθαβεις ενα off-topic μηνυμα... να λες οτι θες, να απαντας με ειρωνια, και μπουχαχα... και στο καπακι να γραφεις απο κατω το παραπανω quote...

Δηλαδη εσυ ειπες οτι ηθελες... και μετα μοκο...?
Εσυ επιτρεπετε να γραφεις offtopic, και μετα εισαι αυστηρος????

Τι συμπεριφορα moderator ειναι αυτη?...

2 μετρα 2 σταθμα...
Εισαι και super moderator και υποτιθεται οτι εχεις και καποιες γνωσεις παραπανω στην λειτουργια...

Μαζευτειτε, σας βλεπουν και απ'εξω!
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Δεν είσαι σωστός eNeRGy.
To θέμα το ξέθαψα εγώ γιατί ήθελα νέες γνώμες για τα λάστιχα που θέλω να αγοράσω και όχι ο Γιάννης.

Άσε που δεν του λέει να κάνει ¨μόκο¨. Του απαντάει γιατί προφανώς δεν ειχε δει αυτά που γράφτηκαν τότε και του επισημαίνει ότι αν θέλει να κουβεντιάσουνε για το θέμα που αφορά τις μηχανές να ανοίξουν άλλο θέμα γιατί εδώ είναι off topic.
 

Μηνύματα
1.541
Reaction score
5
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Ξεθαψε ενα offtopic MHNYMA ειπα... οχι θεμα...

Το θεμα καλα εκανες και το ενεργοποιησες αφου θες λαστιχα (και εγω ψαχνω και μαλλον θα παω για τα pirelli diablo rosso)...

Το offtopic μηνυμα του mod που το ξεθαψε μονο και μονο να πει την εξυπναδα του (ως απαντηση-ειρωνια για bmw μουχαχαχουχα) και μετα να επιβαλει και την απαγορευση των off topic αυτο ειναι συμπεριφορα οχι παιδιου... αλλα κακομαθημενου παιδιου... απαραδεκτος... (ασε που η παιδικι συμπεριφορα θα συνεχιστει με το να φαω εγω το fraction... που φυσικα λιγο με νοιαζει...)

Ας φωναξουμε ολοι μαζι: ΖΗΤΩ Η ΤΥΦΛΗ ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ!!!

Prague here i come!!! 14hours to go!
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Τέλος πάντων, εγώ σου είπα τη γνώμη μου.

Ας μην δημιουργούμε θέμα ανευ λόγου μιας και δεν απαγορεύτηκε η απάντηση απλά ζητήθηκε να μην γίνει εδώ.



BT14 παράγγειλα και κάνουν 350€ περίπου.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

BT14 παράγγειλα και κάνουν 350€ περίπου.

Πως σου φαίνονται Μιχάλη μέχρι ώρας???
Έκανες κανένα χιλιόμετρο??
Πάντως θα στρώσουν όμορφα αν πας μια βόλτα απέναντι!!! :107:
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
2
Re: Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Δεν πατε καμια βολτα να σας στειλω και καπου να φατε? Οχι τπτ αλλο, να κανουμε και καμια προπονηση για το καλοκαιρι :137:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ΖRΧ1200S Tyres

Λέγε εσύ και θα το τιμήσουμε!!!! :116:


Πέρα από την πλάκα, για να επιστρέψουμε on topic, ο Μιχάλης κάνει τη διαδρομή Πάτρα Γαλαξείδι και είναι καλή διαδικασία για το στρώσιμο των ελαστικών!!
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.892
Μηνύματα
3.066.754
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top