Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
17.645
Reaction score
25.352
τα πρατήρια υγρών καυσίμων έχουν 15 χρόνια μπροστά τους να αλλάξουν αντικείμενο.
αυτά που είναι στην πόλη μέσα δεν έχουν δυνατότητες για βιώσιμη λειτουργία αποκλειστικά ως σταθμοί φόρτισης.
είναι θέμα χώρου και κυρίως ισχύος. ωστόσο θα πουλάνε βενζίνη εύκολα μέχρι το 40.
στην καλύτερη να έχουν δυνατότητα μετά 1 ταχυφορτιστή (πρακτικά 2 για να μπορείς να συνδέσεις τον επόμενο χωρίς να περιμένεις να ξεπεζέψει και να πληρώσει ο προηγούμενος, στην χειρότερη να βγάλει πρίζα και να φύγει αν πληρώνει αυτοματοποιημένα) και κάποιες θέσεις στάθμευσης με μικρής ισχύος DC (προφανώς θα πρέπει να βρεθεί προιόν που μάλλον δεν υπάρχει ακόμα αλλά θα βρεθεί αφού υπάρχει ανάγκη, να έχει πχ 10 λήψεις με την 1 να δίνει τα πολλά και τις άλλες λίγα - δεν είναι πυρινική τεχνολογία) για αυτούς που θα κάνουν χρήση του χώρου ως παρκινγκ (σε σημεία φυσικά που εξυπηρετεί αυτή η εγκατάσταση)
στα μεγάλα κόλπα θεωρώ τουλάχιστον ανόητο να μην γίνει χρήση του δικτύου των σταθερών ΜΜΜ που έχουν πολύ μεγάλη δυνατότητα παροχής ισχύος και πιθανότατα μεγάλη δυνατότητα αναβάθμισης.
τεσπα τα πράμματα είναι πολύ απλά για μας τους καταναλωτές , άσκοπα το συζητάμε , κανένα πρόβλημα δε θα αντιμετωπίσουμε στην δυνατότητα να κινούμαστε με δικό μας μέσο οπουδήποτε.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.093
Reaction score
11.241
Τα 9 στα 10 ev φορτιζουν σπίτι τους..
Σαν να λες ότι 9/10 δεν θα πάρουν ποτέ EV.
Στα ΣΜ για 11Kw υποθέτουμε, όπως έχουν και τώρα, απλός θα βάλουν περισσότερους και με χρέωση για να προσελκύσουν πελάτες την νύχτα που έτσι και αλλιώς το πάρκινγκ δεν βγάζει λεφτά.
Ταχυφορτιστές μόνο στην Εθνική και ίσως στα παλαιά βενζινάδικα για έκτακτη ανάγκη, να σου πιάνουν τον πωπό.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.107
Reaction score
40.413
Το 2030 ελπίζω να έχουμε επιτέλους μετρό να μην πολυχρειάζομαι το ιχ.

Εδώ που τα λέμε, εάν είναι να έχεις σωστές συγκοινωνίες μέσα στην πόλη, για 10 ταξίδια τον χρόνο νοικιάζεις και αμάξι,

Εδώ με αυτά που λέει ο Κώστας αναμένεται να αλλάξουν οι συνήθειες και να έρθουν τα πάνω κάτω, ε πολύ πιο εύκολο από το να γκρεμιστούν όλες οι πόλεις και να ξαναχτιστούν για να γίνουν αυτά που λέτε, είναι να αλλάξει πρώτη η συνήθεια και αυτής της κατοχής αυτοκινήτου.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.093
Reaction score
11.241
Καθίστε να υπολογίσετε για 3-4 θέσεις φόρτισης των 150kW (που είναι χρήσιμα εκτός πόλης για ταξίδι) τι εμβαδό θέλει για φωτοβολταϊκά, σε συνδυασμό με μπαταρίες. Δεν είναι πολύ..
Μη λέτε κουταμάρες..
ΔΕΝ μπαίνουν έτσι τα ΦΒ, τι τα πέρασες ; Μπάμιες ; Πιάσε ένα κιλο μάστορα.
Θέλουν άδειες, σύνδεση με το δίκτυο.
Να κλειδώσεις τιμή, μετά να σου πουν στα π@πάκια μας πάρε άλλη τιμή. :gotcha:
Υπάρχει μια διαδικασία, με πολύ γραφειοκρατία, τράπεζες κτλ κτλ.
Το να τα βάλεις για να φορτίζεις μπαταρίες που μετά θα φορτίζουν EV ακόμα και αν είναι νόμιμο δεν βγάζει κέρδος.
ΔΕΝ είναι θέμα χώρου, έλα στον κάμπο και νοίκιασε ένα χωράφι.
Αυτό είναι εύκολο.

 
Last edited:

Μηνύματα
17.645
Reaction score
25.352
όλα θα αλλάξουν σιγά σιγά. όλοι θα προσαρμοστούν αβίαστα στα νέα δεδομένα , όποια και αν είναι αυτά. η προσαρμογή προυποθέτει και αλλαγή συνηθειών. ειδικά στις μεγάλες πόλεις οι συνήθειες πρέπει να αλλάξουν από τώρα.
πιθανότατα η κατοχή ΙΧ δεν θα έχει νόημα. θα είναι μόνο για να γουστάρεις. Ισως να μην βασίζονται σε μπαταρίες τα επόμενα EV (EV θα είναι , αυτό έκλεισε πλέον) , το υδρογόνο είναι μια περίπτωση, το φυσικό αέριο μια άλλη - όχι ως καύσιμο - ένας συνδιασμός κυψέλης και μπαταρίας ή υπερπυκνωτή κλπ συνδιασμοί αυτό πχ δίνει μια διαφορετική εκδοχή στην χρήση σταθμών πλήρωσης ενέργειας.
Μπορεί να πάμε σε επαγωγική φόρτιση εν στάση ή εν κινήσει κλπ .
ανούσια πράμματα, όπως αγοράσατε κινητό με android 11 φέτος έτσι θα πάρετε και EV όταν θα έρθει η ώρα να αλλάξετε όχημα.

δύο πράμματα είναι σίγουρα
α) το ποδήλατο για να σωθείτε
β) οι μπάμιες
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.107
Reaction score
40.413
όλα θα αλλάξουν σιγά σιγά. όλοι θα προσαρμοστούν αβίαστα στα νέα δεδομένα , όποια και αν είναι αυτά.

Μα φυσικά. Σιγά σιγά. Εξάλλου 8 χρόνια και 1 μήνας μέχρι το 2030 είναι άπλετος χρόνος. Ολόκληρος κόσμος γκρεμίζεται και ξαναχτίζεται.
Βέβαια έχουμε σαν προηγούμενο το μετρό της Θεσσαλονίκης, που κατασκευάζεται από το 2006 και ούτε φέτος ούτε του χρόνου θα το δούμε να λειτουργεί. Που η λειτουργία μετρό είναι εκ των ουκ άνευ για την ευρωπαϊκή λογική της χρήσης ιχ στις πόλεις που ευαγγελίζεται ο Κούλης.
Ε η κακιά η στιγμή θα μου πείτε. Για τα EV, ντέφι να γίνει, θα δείτε που θα έρθουν τα πάνω κάτω από μόνα τους και αβρόχοις ποσί.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.663
Τέλος πάντων, εκτός πόλης για να είμαστε άνθρωποι, θέλουμε 6-αδες φορτιστών.
Ταχυφορτιστών όμως. >150kW.


Σε προηγμένες χώρες, αυτά έχουν υλοποιηθεί εδώ και χρόνια...

2 χρόνια πριν:



Δείτε τις ημερομηνίες, τα άρθρα αυτά είναι πολύ παλιά και αφορούν 350-αρηδες φορτιστές...


1636710468816.png


Μία 6-αδα 350-αρηδες εκτός πόλης.
Αρκεί και με το παραπάνω..

Σκεφτείτε λίγο, σιγά την κίνηση που έχουν τα βενζινάδικα στην εθνική οδό. Όποτε σταματάς, μάλλον μόνος σου είσαι...

Για το ρημάδι Αθήνα Θεσσαλονίκη, σε πραγματικό ταχυφορτιστή, μια στάση 10 λεπτών αρκεί για να πάει η μπαταρία από 15-20% στο 40-50% και φεύγεις.. Ένα κατουρημα, δεν χρειάζεται ούτε αναμονή ούτε τίποτα.

Τελευταία φορά σταμάτησα για φόρτιση στο 35% η μπαταρία, πήγε 55% κι έφυγα. Έβαλα 20% της μπαταρίας (58-αρα) που αντιστοιχεί σε 11,5kwh και μου βγάζει 80χλμ.. Με το ρημάδη τον 50-αρη ήθελε 13.8 λεπτά στάση, ίσα ίσα είδα τι γράφατε εδώ κι έγραψα κι ένα ποστ. Σε 100-ρη θα ήθελε 7 λεπτά, δε θα προλάβαινα ούτε τα ποστ να δω..

Έχω κάνει στάση και για 9 λεπτα:

Screenshot_20211112_120159_com.dei.blue.app.jpg


Πήρα 7,24 kWh, δωρεάν το ρεύμα της ημέρας, και αντε γειά.
Σε 100-αρη θα σταματούσα για 3,5 λεπτά.

Μόλις ανοίξουν το id3 στα 130kw, αν υπάρχει τέτοιος φορτιστής διαθέσιμος (βάζει η ΔΕΗ τώρα 125-αρηδες που δίνουν μέχρι 130) θα παίρνω ~11 kWh σε 5 λεπτά..
100χλμ βγάζει το ρημάδι με 11kwh.

Ξεχάστε τα 0-100% της μπαταρίας, αυτά είναι νοοτροπίες βενζίνης.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.008
Reaction score
4.250
Και επιτέλους ξεκολληστε από τα βενζινάδικα.
Τα ev δεν φτιάχτηκαν για να φορτιζουν σε βενζινάδικα.
Ο τρόπος λειτουργίας τους επιβάλλει να φορτιζουν όταν σταθμεύουν, είτε στο πάρκινγκ τη νύχτα, είτε στο πάρκινγκ κατά τις ώρες εργασίας, είτε σε πολύωρες στάσεις σε εμπορικά κέντρα.

Τα 9 στα 10 βενζινάδικα θα κλείσουν.

Τα 9 στα 10 ev θα φορτιζουν σπίτι, ή τη νύχτα σε κάποιο πάρκινγκ.
Κωστα, πες οτι πηγες βολτα στο Σελι η στον Ολυμπο η στα Ζαγοροχωρια. Καπου στις ανηφορες ξεμεινες απο ρευμα. Τι κανεις? Υπαρχει λυση στην κακια ωρα?
 

minas

Πισιά
Μηνύματα
4.205
Reaction score
4.193
Κωστα, πες οτι πηγες βολτα στο Σελι η στον Ολυμπο η στα Ζαγοροχωρια. Καπου στις ανηφορες ξεμεινες απο ρευμα. Τι κανεις? Υπαρχει λυση στην κακια ωρα?
Γυρνάς ανάποδα και παίρνεις ενέργεια με την ανάκτηση :)
Σε λίγο πιο σοβαρή απάντηση, οι οδικές ξεκινάνε να παρέχουν δυνατότητα φόρτισης EV.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.663
Κωστα, πες οτι πηγες βολτα στο Σελι η στον Ολυμπο η στα Ζαγοροχωρια. Καπου στις ανηφορες ξεμεινες απο ρευμα. Τι κανεις? Υπαρχει λυση στην κακια ωρα?
Στην κακιά ώρα, σε απομακρυσμενη περιοχή χωρίς φορτιστές, ψάχνεις για μια μπριζα σουκο.
3kw θα πάρεις, θες 4-5 ώρες για σοβαρή ποσότητα ενέργειας (12-15kwh).
Ρεύμα υπάρχει παντού, μια μπριζα κάποιος θα σου δώσει.
Αλλά είναι χρονοβόρα και δε θα το έκανα με την καμία, εκτός κι αν πρόκειται για διανυκτέρευση, οπότε ναι, χαλαρά στη σουκο.

Οπότε:
Όχι, πρακτικά προς ώρας δεν έχεις άλλη επιλογή από το να γυρίσεις πίσω. Και 5% να είναι η μπαταρία όταν είσαι ψηλά στο βουνό, ξεκινάς την κατηφόρα στην επιστροφή και αναλόγως υψομέτρου θα φτάσει 20% ή και 40% η μπαταρία στο κατέβασμα.
 

Μηνύματα
977
Reaction score
1.513
Μια απορία στους ειδικούς, στην Ελλάδα κυκλοφορούν 1.000.000 με 1.500.000 αυτοκίνητα με μετριότατους υπολογισμούς με βενζίνη και πετρέλαιο ποσο εφικτό νομίζετε οτι ειναι ολα αυτά να γίνουν ηλεκτρικά, σε 9 χρόνια και που θα φορτίζουν ολα αυτα;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.663
Εγώ σε ταξίδια αυθημερόν του σαββατοκύριακου δεν παίρνω μαζί μου καλώδιο ούτε για σουκο ούτε για ac (δωρεάν της ΔΕΗ στους ΑΒ Βασιλόπουλους της χώρας και σε lidl κλπ).

Αν χρειαστώ 5-10kwh θα τις βάλω σε κάποιο διαθέσιμο βενζινάδικο με 50-αρη, θα πληρώσω λίγα ευρώ, τελευταία φορά πλήρωσα 4,2€ σε βενζινάδικο για ρεύμα.. Ολιγόλεπτη στάση, ίσα ίσα πήραμε καφέδες και σοκολάτες, προφανώς περισσότερο κόστισαν αυτά που αγοράσαμε.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.107
Reaction score
40.413
Κωστα, πες οτι πηγες βολτα στο Σελι η στον Ολυμπο η στα Ζαγοροχωρια. Καπου στις ανηφορες ξεμεινες απο ρευμα. Τι κανεις? Υπαρχει λυση στην κακια ωρα?

μια μακριά μπαλαντέζα και είσαι τζετ

 

Μηνύματα
17.645
Reaction score
25.352
Μια απορία στους ειδικούς, στην Ελλάδα κυκλοφορούν 1.000.000 με 1.500.000 αυτοκίνητα με μετριότατους υπολογισμούς με βενζίνη και πετρέλαιο ποσο εφικτό νομίζετε οτι ειναι ολα αυτά να γίνουν ηλεκτρικά, σε 9 χρόνια και που θα φορτίζουν ολα αυτα;
αυτό λέμε δε θα γίνει σε 9 χρόνια , θα γίνει σε 20+
ας τον αυτιά να λέει.
δεν υπάρχει καν η δυνατότητα κατασκευής και μεταφοράς τόσων οχημάτων (παγκοσμίως) σε τόσο χρόνο.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.093
Reaction score
11.241
Με όγκο πωλήσεων 120 - 150Κ σε κανονικές συνθήκες.
Από το 2025 και μετά το 50% να είναι ηλεκτρικά, μέχρι το '30 είναι 350.000 ταξινομήσεις.
Από το '30 και μετά όλα ηλεκτρικά. Καλό '36 να πιάσουμε το 1,000,000.
Live May to eat τριφύλλι

Συνολικά 5,000,000 ΙΧ.
Μέχρι το 2050 και βενζινάδικα θα έχουμε και εξατμισάδες.
Τα εγγόνια μας μάλλον όχι
 
Last edited:



Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.107
Reaction score
40.413
Μια απορία στους ειδικούς, στην Ελλάδα κυκλοφορούν 1.000.000 με 1.500.000 αυτοκίνητα με μετριότατους υπολογισμούς

Πολύ μακριά.
Γύρω στα 5 εκατομμύρια.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.809
Μηνύματα
3.028.575
Members
38.497
Νεότερο μέλος
Κωνσταντίνος Παντός
Top