Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.429
Reaction score
142.034

Με 72 στο τεστ ταράνδου το BMW iX1


ΥΓ. Να κι η Μερτσέντες με yoke (πουδεσαςαρεσει)

 





Μηνύματα
3.519
Reaction score
11.631
Σε μικρό βάθος χρόνου θα πληρώνουμε ΟΛΟΙ το αυτοκίνητο ακριβά (φόροι, τέλη κυκλοφορίας, κόστος κτήσης, συντήρηση , ασφάλεια, κλπ) το θέμα είναι παγκόσμιο.

Το μαμησι δεν το γλιτώνουμε , είτε θερμικό, είτε ηλεκτρικό , είτε… είτε ….
πιστευω ότι το κατανοήσαμε και το εμπεδώσαμε.
Απλά μας επιτρέπουν να διαλέξουμε εμείς τη φουτσα.
Κάτι είναι και αυτό 🤩
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.005
Reaction score
11.472

Με 72 στο τεστ ταράνδου το BMW iX1


ΥΓ. Να κι η Μερτσέντες με yoke (πουδεσαςαρεσει)



Ακούω προβλέψεις με πόσο θα περάσει το τεστ το EX30.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.429
Reaction score
142.034
70.

Πάντως το BMW δεν έχει καλή επίδοση σε αυτό το τέστ, το 72 είναι κάτω του μετρίου...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.429
Reaction score
142.034

Με 71 το μπαζζζζ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.122
Reaction score
32.155
Από ανάρτηση ιδιοκτήτη ηλεκτρικού οχήματος. Το προηγούμενο αυτοκίνητο του ήταν ένα Nissan Pulsar diesel.

Από τις 2180kwh που κατανάλωσε, οι 1310kwh ήρθαν από το σπίτι, οι 656kwh από πληρωμένους δημόσιους φορτιστές, και οι 400kwh από δωρεάν δημόσια φόρτιση. Η διαφορά κόστους χρήσης στα πρώτα 10.000χλμ του ηλεκτρικού είναι μόλις 340€ υπέρ του ηλεκτρικού.

FB_IMG_1688445080539.jpg


Σε άλλη ανάρτηση ο ιδιοκτήτης αναφέρεται και στις απώλειες φόρτισης. Πηγή των πληροφοριών είναι ένα road trip, με διάφορους τρόπους φόρτισης. Με απλή πρίζα σούκο οι απώλειες έφτασαν στο 17.4%. Δηλαδή, για κάθε 100kwh που χρεώθηκε στην μπαταρία μπήκαν οι 82.6kwh. Με τον ΑΒΒ φορτιστή που έχει σπίτι οι απώλειες είναι 4%.

Όχημα δοκιμών το ID3 58kwh.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Σε μικρό βάθος χρόνου θα πληρώνουμε ΟΛΟΙ το αυτοκίνητο ακριβά (φόροι, τέλη κυκλοφορίας, κόστος κτήσης, συντήρηση , ασφάλεια, κλπ) το θέμα είναι παγκόσμιο.

Το μαμησι δεν το γλιτώνουμε , είτε θερμικό, είτε ηλεκτρικό , είτε… είτε ….
πιστευω ότι το κατανοήσαμε και το εμπεδώσαμε.
Απλά μας επιτρέπουν να διαλέξουμε εμείς τη φουτσα.
Κάτι είναι και αυτό 🤩
Τελικά, θα γίνει ποιο οικονομικό, το να καλούμε ΤΑΧΙ, για όλες τις δουλειές μας! Έρχεται πιο γρήγορα και απο Ασθενοφόρο! :)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.122
Reaction score
32.155
Από ένα αριθμό ετήσιων χλμ και κάτω έτσι και αλλιώς δεν συμφέρει να έχεις αυτοκίνητο.

- - - - - - - -

Κλοπές. Αγγλία.

FB_IMG_1688451061934.jpg

FB_IMG_1688451070106.jpg



Υπάρχουν αναφορές που ξεκίνησαν και οι κλοπές φορτιστών έξω από σπίτια.
 
Last edited:


D

Deleted member 50795

Guest
Από ανάρτηση ιδιοκτήτη ηλεκτρικού οχήματος. Το προηγούμενο αυτοκίνητο του ήταν ένα Nissan Pulsar diesel.

Η διαφορά κόστους χρήσης στα πρώτα 10.000χλμ του ηλεκτρικού είναι μόλις 340€ υπέρ του ηλεκτρικού.

Όχημα δοκιμών το ID3 58kwh.
δηλαδη αν κατάλαβα καλά, σε ένα χρόνο (περίπου)με μέση χρήση 10000χλμ. κέρδισε 340€ σε σχέση με το diesel. (και με δωρεάν 400kwh)

αυτά, δε πάω παρακάτω. ..:geek:
 
Last edited by a moderator:



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.328
Reaction score
88.680
δηλαδη αν κατάλαβα καλά, σε ένα χρόνο (περίπου)με μέση χρήση 10000χλμ. κέρδισε 340€ σε σχέση με το diesel. (και με δωρεάν 400kwh)

αυτά, δε πάω παρακάτω. ..:geek:
Να μην ξεχνάμε πως το πρηγούμενο αυτοκίνητο ήταν ένα άθλιο κουβαδάκι της συμφοράς, τώρα έχει 367 φορές καλύτερο. Οπότε εκτός από τα 340 ευρώ κέρδισε και οδηγική απόλαυση, επιταχύνσεις, χώρους, ησυχία, gadgetάκια, και πάει λέγοντας. Εν περιλήψει, τώρα έχει ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο με πολύ λιγότερο κόστος χρήσης.

Και αν υπολογίζω (πρόχειρα) καλά, περίπου 35% της ενέργειας φόρτιση στους αγιογδύτες.

Στην δική μου περίπτωση το κέρδος είναι πολλαπλάσιο του δικού του, γιατί δεν βγαίνω στην Εθνική τόσο συχνά-φορτίζω 99% σπίτι, και γιατί το θερμικό μου αυτοκίνητο έχει μέση κατανάλωση 12lt/100km (πόλη και ανοικτός δρόμος). Και δεν είναι και κουβαδάκι της συμφοράς.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.122
Reaction score
32.155
"Η απόφαση της Κίνας να περιορίσει τις εξαγωγές κρίσιμων ορυκτών θα πλήξει βασικούς τομείς στην προσπάθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την «πράσινη» μετάβαση...........γράφει το Bloomberg.

Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος παγκόσμιος παραγωγός των δύο ορυκτών, του γαλλίου και του γερμανίου, τα οποία θα υπόκεινται σε περιορισμούς εξαγωγών τον επόμενο μήνα και είναι ζωτικής σημασίας για τις βιομηχανίες ημιαγωγών, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρικών οχημάτων. Η ΕΕ λαμβάνει το 71% του γαλλίου της από την Κίνα και το 45% του γερμανίου."


 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.429
Reaction score
142.034
Με απλή πρίζα σούκο οι απώλειες έφτασαν στο 17.4%
Δυστυχώς, αυτή είναι η πραγματικότητα στην AC φόρτιση από μια απλή μπρίζα σουκο, τουλάχιστον στο iD.3 (άρα και στα υπόλοιπα του γκρουπ βαγκ), διότι ο ενσωματωμένος ινβέρτερ έχει μεγάλες απώλειες, κακό efficiency.

Δεν είναι βέβαιο πως έτσι είναι και τα υπόλοιπα EV.

Για το iD.3 επειδή έχω δει (και τα ανέβασα) τέτοιες μετρήσεις απωλειών, είναι σαφές πως τις μικρότερες απώλειες φόρτισης τις έχει σε υψηλή ισχύ DC.

Ωστόσο, ο οικιακός τριφασικός φορτιστής AC, έχει τις μισές απώλειες από ότι μια απλή μπρίζα σουκο (μπορεί και λιγότερο, δε θυμάμαι ακριβώς), οπότε αυτός είναι ένας καλός λόγος για να χρησιμοποιηθεί 11 kW οικιακός τριφασικός σταθμός φόρτισης.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.147
Μηνύματα
3.002.972
Members
38.415
Νεότερο μέλος
arishonda
Top