Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


TGD

Μηνύματα
9.684
Reaction score
9.653
Δεν έπρεπε να σβήσεις την πινακίδα. Αυτή είναι πρώτης τάξης διαφήμιση!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.956
Reaction score
31.989

Τα 120άρια κατά μεγάλη πιθανότητα είναι με την 40kWh, και τα 150άρια με την 52kWh.

ΈκδοσηΤιμή (€)Τιμή με επιδότηση
Renault R5 Evolution 120 EV26.90020.391,94
Renault R5 Techno 120 EV29.40022.287,10
Renault R5 Techno 150 EV32.90024.940,32
Renault R5 Iconic 150 EV34.90026.456,45


 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.257
Reaction score
141.805
Πάρε ένα τέτοιο φαλάκρα, για μέσα στην πόλη μια χαρά είναι.



ΥΓ. Όχι για σένα φαλάκρα, μη κοιτάς.


1000015704.jpg
 
Last edited:


Μηνύματα
826
Reaction score
1.189
Μήπως είναι μετατροπή από 21:9 σε 4:3?
😂😂😂
Εμένα μου φάνηκε ότι βρίσκεται μέσα στο πορτμπαγκάζ μιας BMW X7 που την αφήνεις ανοιχτά και το χρησιμοποιείς για να μπεις στο κέντρο...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.194
Reaction score
88.384
Renault R5 Iconic 150 EV
Θα το δω. Ετσι κι αλλιώς το ID3 του χρόνου κλείνει τετραετία και θα φύγει.
Ή θα πάρω για την σύζυγο το GTX, ή αν κοιτάξω κάτι μικρότερο θα δω αυτό και το Volvo.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.956
Reaction score
31.989
Θα το δω. Ετσι κι αλλιώς το ID3 του χρόνου κλείνει τετραετία και θα φύγει.
Ή θα πάρω για την σύζυγο το GTX, ή αν κοιτάξω κάτι μικρότερο θα δω αυτό και το Volvo.
Renault Megane e-Tech.


Aυτό και το Model 3 είναι πολύ πάνω στη λίστα μου σε αυτά τα χρήματα. Παίζουν 1-2 κοντρίτσες.
Ο λόγος είναι επειδή ότι πάρω πρώτο θα καταλήξει δεύτερο της γυναίκας. Ε, το Model 3 δεν το λες και ιδανικό δεύτερο. Το Megane, όπως και το Dolphin, είναι καταπληκτικά για αυτό το ρόλο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.257
Reaction score
141.805
Ετσι κι αλλιώς το ID3 του χρόνου κλείνει τετραετία και θα φύγει.
Τζέρμαν τεκνόλοτζι, κράτα το. 👋

Αγαπάμε φολγκζβάγκεν, τι, όχι; 😁

Με τη χρήση που κάνεις, δεν βγάζει νόημα η αλλαγή στα τόσα λίγα χιλιόμετρα, απλώς ταΐζεις τις αντιπροσωπείες.

Το συλλεκτικό Μερτσέντες το'χεις ένα σωρό χρόνια, κι αντί να δώσεις αυτό, θα δώσεις το φρέσκο ηλεκτρικό; Λάθος κίνηση.

Γέρασες μωρέ, περάσανε τα χρόνια και δεν θα πάει μακριά η βαλίτσα για να σκέφτεσαι τώρα στα γεράματα τις 4-ετιες Λίζινγκ, θα ξεμείνεις με τη μαούνα στο τέλος.

Γνώμη μου να κατασταλάξεις σε τελικές αγορές, να μείνουν πρακτικά για πάντα στην ιδιοκτησία σου (θα πεθάνεις πριν χαλάσουν αυτά ή οι μπαταρίες τους, και θα ικανοποιούν μέχρι τέλους επάξια τον λόγο ύπαρξής τους).
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.194
Reaction score
88.384
Τζέρμαν τεκνόλοτζι, κράτα το. 👋
Το πιο πιθανό είναι να πάρω ίδιο GTX (για δεύτερο) και German technology ξανά για πρώτο.
Εννοείται.
Α, παίζει και το Mini.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.257
Reaction score
141.805
Το μίνι είναι άλλη υπόθεση, πρόκειται για απωθημένο της γυναίκας σου, πάρτης το να τελειώνει αυτή η υπόθεση.

ΥΓ. Όχι Λίζινγκ. Να τελειώνει. Απ'το γιάρις πιο πολλά χρόνια να μείνει στην κατοχή σου. Δηλαδή, φορέβε.
Το πιο πιθανό είναι να πάρω ίδιο GTX (για δεύτερο)
Δεν έχει νόημα, άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε το βρακί του αλλιώς. 🤣😂
Δεν κερδίζεις τίποτα απολύτως με τις διαφορές του GTX, στη χρήση που έχεις.
Είναι παράλογη αγορά.

Καλύτερα το ρενό, το μεγκάν, οτιδήποτε άλλο, τουλάχιστον να κάνεις μια αλλαγή ρε αδερφέ, έστω το κινέζικο βόλβο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.194
Reaction score
88.384
Μόνο leasing λέμε. Μόνο. Για πάντα για όλα μόνο leasing.
Κάθε 4 χρόνια καινούργιο, για πάντα, και τα δύο αυτοκίνητα, χωρίς καμία έννοια.
Μόνο leasing.
Δεν κερδίζεις τίποτα απολύτως με τις διαφορές του GTX, στη χρήση που έχεις.
Είναι παράλογη αγορά.
Έχει άλλες αναρτήσεις, γκάζι και πολλά έξτρα που θέλω
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.257
Reaction score
141.805
Μόνο leasing λέμε. Μόνο. Για πάντα για όλα μόνο leasing.
Κάθε 4 χρόνια καινούργιο, για πάντα, και τα δύο αυτοκίνητα, χωρίς καμία έννοια.
Μόνο leasing.
Διαφωνώ πλέον, και το λέω εγώ που πέρασα ένα σκασμό χρόνια με Λίζινγκ.

Άργησες πολύ να μπεις σε αυτή τη λογική.
Αυτά ήταν για τα χρόνια της παραγωγής, για προηγούμενες δεκαετίες, όχι για όταν γίνεσαι 60-άρης, και δεν έχεις εταιρεία με πολλούς υπαλλήλους που θα πάει μακριά.
Τώρα πια, είναι αργά.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.257
Reaction score
141.805
Γερμανικό πάνω από όλα.
Σε αυτό το φόρουμ, είσαι μάλλον ο μοναδικός με αυτή την τακτική. 😁🤣😂

Και το βολβό βγαίνει εκτός με τέτοιο σκεπτικό.

Να έλεγες γιαπωνέζικο, θα είχες κάποιους υποστηρικτές.

Σε γερμανικό, μόνον πόρσε και μπεμβέ θα κοιτούσα, τίποτε άλλο, κι αυτά με γνώση ότι θα μου πιάσουν αγρίως τον κ@λο, αλλά οκ, έχουν κάποια σοβαρά πλεονεκτήματα, στην πλούσια διαμόρφωση.


ΥΓ. Πάντως άμα θες καλό Μερτσέντες, πάρε Denza. Με την εγγύηση της BYD. Θα αργήσει πάρα πολύ η Μερτσέντες να πλησιάσει την BYD εκεί που αυτή υπερτερεί. Έχει πολύ μικρές πωλήσεις EV η Μερτσέντες.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.194
Reaction score
88.384
όχι για όταν γίνεσαι 60-άρης
Τζάμπα τα λέω ε;
Το leasing το θέλω για να μην ασχολούμαι με τίποτα, γιατί είμαι 60αρης και βαριέμαι, και για να έχω συνέχεια καινούργια αυτοκίνητα, γιατί είμαι 60αρης και δεν προλαβαίνω, πόσο θα πάω ακόμα;
Σε αυτό το φόρουμ, είσαι μάλλον ο μοναδικός με αυτή την τακτική. 😁🤣😂
:lolsign:
Όλοι Γερμανικά παίρνουν οέο, είναι σαφώς οι περισσότεροι και καλά κάνουν.
Μόνο που συγκρίνεις Mercedes με BYD δείχνει πως είσαι μακρυά νυχτωμένος από αυτοκίνητα. :gotcha:
Δεν μπαίνουν καν στην ίδια πρόταση, ούτε στην ίδια παράγραφο. Ούτε στο ίδιο θρεντ.
 


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.254
Reaction score
77.603
Πάλι στο πιό συνηθισμένο ίσον καλύτερο πήγαμε; :rolleyes:
Επίσης, βρισκόμαστε στην Ευρώπη όπου δεν έχει καμία σημασία πόσο πωλούνται τα κινέζικα στη Κίνα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.956
Reaction score
31.989
Πάλι στο πιό συνηθισμένο ίσον καλύτερο πήγαμε;
Ποιος είπε ότι πήγαμε; :)

Επίσης, βρισκόμαστε στην Ευρώπη όπου δεν έχει καμία σημασία πόσο πωλούνται τα κινέζικα στη Κίνα.
Ποιος είπε ότι έχει;

Απλά κοιτάμε πως πάνε οι κατασκευαστές. Γιατί όπως και να το κάνουνε, αν δεν υπάρχει volume δεν υπάρχει και μέλλον. Τουλάχιστον κερδοφόρο.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.993
Μηνύματα
2.997.284
Members
38.391
Νεότερο μέλος
costisc
Top