alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 17.956
- Reaction score
- 31.989
Μερακλής ο ταξιτζής

Έκδοση | Τιμή (€) | Τιμή με επιδότηση |
Renault R5 Evolution 120 EV | 26.900 | 20.391,94 |
Renault R5 Techno 120 EV | 29.400 | 22.287,10 |
Renault R5 Techno 150 EV | 32.900 | 24.940,32 |
Renault R5 Iconic 150 EV | 34.900 | 26.456,45 |
Μήπως είναι μετατροπή από 21:9 σε 4:3?
Μήπως είναι μετατροπή από 21:9 σε 4:3?
Θα το δω. Ετσι κι αλλιώς το ID3 του χρόνου κλείνει τετραετία και θα φύγει.Renault R5 Iconic 150 EV
Renault Megane e-Tech.Θα το δω. Ετσι κι αλλιώς το ID3 του χρόνου κλείνει τετραετία και θα φύγει.
Ή θα πάρω για την σύζυγο το GTX, ή αν κοιτάξω κάτι μικρότερο θα δω αυτό και το Volvo.
Τζέρμαν τεκνόλοτζι, κράτα το.Ετσι κι αλλιώς το ID3 του χρόνου κλείνει τετραετία και θα φύγει.
Το πιο πιθανό είναι να πάρω ίδιο GTX (για δεύτερο) και German technology ξανά για πρώτο.Τζέρμαν τεκνόλοτζι, κράτα το.![]()
Δεν έχει νόημα, άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε το βρακί του αλλιώς.Το πιο πιθανό είναι να πάρω ίδιο GTX (για δεύτερο)
Έχει άλλες αναρτήσεις, γκάζι και πολλά έξτρα που θέλωΔεν κερδίζεις τίποτα απολύτως με τις διαφορές του GTX, στη χρήση που έχεις.
Είναι παράλογη αγορά.
Διαφωνώ πλέον, και το λέω εγώ που πέρασα ένα σκασμό χρόνια με Λίζινγκ.Μόνο leasing λέμε. Μόνο. Για πάντα για όλα μόνο leasing.
Κάθε 4 χρόνια καινούργιο, για πάντα, και τα δύο αυτοκίνητα, χωρίς καμία έννοια.
Μόνο leasing.
Γερμανικό πάνω από όλα.Καλύτερα το ρενό, το μεγκάν, οτιδήποτε άλλο, τουλάχιστον να κάνεις μια αλλαγή ρε αδερφέ, έστω το κινέζικο βόλβο.
Σε αυτό το φόρουμ, είσαι μάλλον ο μοναδικός με αυτή την τακτική.Γερμανικό πάνω από όλα.
Τζάμπα τα λέω ε;όχι για όταν γίνεσαι 60-άρης
Σε αυτό το φόρουμ, είσαι μάλλον ο μοναδικός με αυτή την τακτική.![]()
Ποιος είπε ότι πήγαμε;Πάλι στο πιό συνηθισμένο ίσον καλύτερο πήγαμε;
Ποιος είπε ότι έχει;Επίσης, βρισκόμαστε στην Ευρώπη όπου δεν έχει καμία σημασία πόσο πωλούνται τα κινέζικα στη Κίνα.