Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.352
Reaction score
77.896
Στο ΗΒ άρχισαν τέλη κυκλοφορίας γιά ηλεκτρικά.



 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.208
Reaction score
32.240
Γαλλία. Πωλήσεις πρώτου τετραμήνου. Λίστα οχημάτων ανεξαρτήτως καυσίμου.

Πρώτο σε πωλήσεις το Renault Clio.
Πρώτο ηλεκτρικό το Renault 5 στη θέση 12.
Πρώτο Tesla στη θέση 25.
Πρώτος κινέζος στη θέση 40 (BEV). Δεύτερος στην 54 (ICE), και κανένας άλλος μέχρι την 75.

1000025845.jpg
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.208
Reaction score
32.240
Βγήκαν κάποιες διαρροές για το Κινούμε ηλεκτρικά 4.

- Μέγιστη επιδότηση τα 3.500€
- Μέγιστη λιανική οχήματος τα 35.000€

Θέλουν να αυξήσουν τον αριθμό των ευνοούμενων, και να είναι από τα χαμηλότερα οικονομικά στρώματα. Στην τελευταία φουρνιά του 3 (που 11.000.000€ εξαφανίστηκαν σε λίγες μέρες) η πλειοψηφία των οχημάτων ήταν άνω των 40.000€.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.940
Reaction score
8.794
- Μέγιστη επιδότηση τα 3.500€
- Μέγιστη λιανική οχήματος τα 35.000€

Θέλουν να αυξήσουν τον αριθμό των ευνοούμενων, και να είναι από τα χαμηλότερα οικονομικά στρώματα. Στην τελευταία φουρνιά του 3 (που 11.000.000€ εξαφανίστηκαν σε λίγες μέρες) η πλειοψηφία των οχημάτων ήταν άνω των 40.000€.
Το πρόγραμμα θα έχει συγκεκριμένο budget, σωστά; Άρα θα πουληθεί συγκεκριμένος αριθμός οχημάτων, ανεξάρτητα από την αξία των οχημάτων αυτών (οκ, σχεδόν ανεξάρτητα γιατί θα είναι ποσοστό, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχουν και πολλά ηλεκτρικά που να μην παίρνουν τη μέγιστη επιδότηση, αν υπάρχουν καν, άρα τα ίδια οχήματα θα πουληθούν πάνω κάτω).

Άρα, ανεξάρτητα από το αν ο κόσμος θα αγόραζε ακριβά ή φθηνά οχήματα, ο στόχος της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση δεν θα επηρεαζόταν.

Άρα, ποιά η σκοπιμότητα πίσω από τον αποκλεισμό των ακριβών οχημάτων;

1. Είναι για να ευνοήσουμε τους Κινέζους κατασκευαστές σε σχέση με τους δυτικούς;
2. Είναι γιατί προτιμάμε τα φθηνότερα οχήματα με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για την ποιότητά τους, την ασφάλειά τους κλπ.;
3. Είναι γιατί η επιδότηση έχει ιδεολογικό ( αριστερό;;; ) πρόσημο και θέλει να αποκλείσει τους "πλούσιους";

Προσοχή: Δεν μιλάμε για επιδότηση αγοράς νέου αυτοκινήτου γενικά, όπου θα είχε νόημα τα λεφτά να πάνε σε όσους δυσκολεύονται και όχι σε όσους μπορούν ήδη να το αγοράσουν. Μιλάμε για επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όπου ακόμα και οι φθηνές επιλογές είναι (ακόμα) ακριβότερες από τις αντίστοιχες θερμικές.

Άρα, καταλαβαίνω το κράτος να θέλει να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση και καταλαβαίνω ότι έχει περιορισμένο budget με το οποίο μπορεί να επιδοτήσει συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων. Αλλά πέραν αυτού, τι το κόφτει ποιος θα τα αγοράσει και πόσο ακριβά θα είναι;

Εκτός από λαϊκισμό (όχι ότι μου κάνει εντύπωση), δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια άλλη λογική πίσω από μια τέτοια απόφαση.

Βγήκαν κάποιες διαρροές για το Κινούμε ηλεκτρικά 4.
Τι θα κινούμε; :p
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.208
Reaction score
32.240
Προσωπικά, αν τρέξει έτσι το θεωρώ σωστό, και ας μη με συμφέρει. Και από ότι φαίνεται η αγορά Tesla πήγε περίπατο αν δεν βγει άλλο φθηνότερο.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.940
Reaction score
8.794
Το σωστό και το δίκαιο, κάπου πρέπει να πατάει όμως. Που πατάει;

Ξαναλέω ότι δεν βοηθάει τον "φτωχό" να αντικαταστήσει το παλιό του αυτοκίνητο (που εκεί άσχετα αν συμφωνείς ή όχι, υπάρχει τουλάχιστον λογική). Αν κάποιος με χαμηλά εισοδήματα θέλει να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο, κατά πάσα πιθανότητα θα τον συμφέρει να πάρει θερμικό, ακόμα και μετά την (χαμηλή) επιδότηση.

Άρα δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Μόνο θέμα "πάρε καινούργιο παιχνίδι να χαρείς κι εσύ". Ή "είδατε; δεν τα δίνουμε στους έχοντες".

Το τελικό αποτέλεσμα για το κράτος, την οικονομία, το περιβάλλον, την κοινωνία κλπ. δεν θα βελτιωθεί στο ελάχιστο με αυτή την αλλαγή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.208
Reaction score
32.240
Πιστεύω πως ο βασικός στόχος είναι τα περισσότερα οχήματα. Ε, μέσα σε αυτό πήρε η μπάλα και τα ακριβά, καθώς σου λέει εσύ έχεις, δεν χρειάζεσαι επιδότηση. Τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη αυτό κάνουν. Πάλι καλά που δεν έβαλαν και εισοδηματικά κριτήρια, όπως σε Γαλλία και Ιταλία. Εκεί θα είχε κλάμα.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.940
Reaction score
8.794
Πιστεύω πως ο βασικός στόχος είναι τα περισσότερα οχήματα. Ε, μέσα σε αυτό πήρε η μπάλα και τα ακριβά, καθώς σου λέει εσύ έχεις, δεν χρειάζεσαι επιδότηση.
Τι να πω, μακάρι να έχουν δίκιο στην υπόθεση που κάνουν. Ότι δηλαδή τα "ακριβά" θα συνεχίσουν να πουλάνε και χωρίς επιδότηση (γιατί αυτοί που τα αγοράζουν "έχουν") ενώ τα φθηνά, παρόλο που είναι φθηνά, χρειάζονται επιδότηση γιατί αυτοί που τα αγοράζουν "δεν έχουν".

Το πρώτο δείγμα που έχουμε, δηλαδή εσύ:

Και από ότι φαίνεται η αγορά Tesla πήγε περίπατο αν δεν βγει άλλο φθηνότερο.
δεν είναι ενθαρρυντικό. Τέλος πάντων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.561
Reaction score
142.368
Η επίτευξη μαζικής στροφής πολλών αυτοκινήτων προς την ηλεκτροκίνηση, κατά τη γνώμη μου πρέπει να πατάει σε 2 εντελώς διαφορετικές γραμμές, που έχουν ίση αξία (για να μη πω μεγαλύτερη αξία η 1η).

Η πρώτη γραμμή, πρέπει να αφορά αποκλειστικά τα εταιρικά αυτοκίνητα, όπου οι πωλήσεις ανθούν, και οι εναλλαγές οχημάτων επίσης.

Εκεί, δεν χρειάζεται ούτε εισοδηματικά κριτήρια, ούτε τίποτα, χρειάζεται ισχυρή επιδότηση και φοροαπαλλαγές, μαζί με υποχρεωτικότητα σταδιακά, ώστε να καταστήσουν δελεαστική (έως υποχρεωτική) αυτή την επιλογή, ειδάλλως ντιζελάκι αγάπη μου.

Η πρώτη γραμμή, αφορά και τα Λίζινγκ, και επεκτείνεται στην πληθώρα μεταχειρισμένων EV που θα προκύπτουν σε ωραίες τιμές, σε αυτοκίνητα 2-ετιας έως 4-ετιας.

Στην πρώτη γραμμή, η επιδότηση μπορεί να είναι στα 3-5 χιλιάρικα (ανεξαρτήτως τιμής λιανικής), συν φοροαπαλλαγή με υπεραποσβεση 200% (από 150% που ήταν).

Η δεύτερη γραμμή αφορά τους ιδιώτες, τον πολύ κόσμο, όπου τα κριτήρια πρέπει να είναι εισοδηματικά, διότι είναι γνωστή η αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα, όπως και η μέση ηλικία του στόλου οχημάτων ΙΧ της χώρας (για κλάματα), και χρειάζεται περισσότερα λεφτά επιδότησης από 3,5 χιλιάρικα (και περιορισμός μέγιστης λιανικής τιμής πώλησης ίσως στα 45 χιλιάρικα), διότι αλλιώς, μπενζινούλα αγάπη μου.

Σε αυτήν την γραμμή, αναλόγως εισοδηματικών κριτηρίων και λιανικής τιμής πώλησης του αυτοκινήτου, η επιδότηση θα πρέπει να κυμαίνεται από 5 χιλιάρικα μέχρι 10 χιλιάρικα.

Ως εκ τούτου, κρίνω ως ανεπιτυχείς τις επιλογές του νέου προγράμματος κινούμαι ηλεκτρικά.
 
Last edited:

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
14.046
Reaction score
35.697
Είδα και οχημάτα OMODA σήμερα στη Λ. Βουλιαγμένης. Το παλιό κατάστημα της Kosmoride στη Γλυφάδα που έκλεισε τώρα ετοιμάζεται για OMODA και JAECOO.
Αμα δω καταστημα Changan, OMODA , JAECOO ή οτι αλλο με κινεζικο ονομα θα παω να πεταξω αυγο και να φωναξω < ΓΙΑ ΤΟΝ DIMI ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ >
 


TGD

Μηνύματα
10.000
Reaction score
9.870
Το Ρενώ 5 βλέπω στο ίντερνετ ότι στη Γαλλία 32900. Αν και η φθηνότερη έκδοση με τη μικρή μπαταρία θα έχει 25000. Το 4 φημολογείται 32-38k. Οπότε το "κάμπριο" δεν παίζει με επιδότηση.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.208
Reaction score
32.240
Τώρα που τα ξανασκέφτομαι, προσωπικά αποκλείεται 3k να καθορίσουν τι θα πάρω. Είναι λίγα. Με τα 9k ήταν 100% βέβαιο πως "αυτά" θα αποφάσιζαν. Οπότε αυτό που μένει είναι το πόσα θέλω - μπορώ θα δώσω.

Δηλαδή αν πάω στο R4 αυτό που θέλω (Iconic) θα έχει πάνω από 35k. Σιγά μην πάρω το Techno όταν το Iconic θα έχει φωτιζόμενη μάσκα (που δεν έχει το Techno), διάφορα ηλεκτρονικά, ηλεκτρική πόρτα πορτμπαγκαζ (που δεν έχει το Techno), αυτά τα ωραία καθίσματα με τον συνδυασμό δέρμα - ύφασμα (που δεν έχει το Techno) κ.α.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
10.000
Reaction score
9.870
Η φωτιζόμενη μάσκα είναι ο λόγος που δεν θα αγόραζα το Iconic. Έχουμε κάνει τα αμάξια λατέρνες, χειρότερα από νταλίκες.
Άσε που περηφανεύεται η Ρενώ ότι κατασκέυασε για πρώτη φορά μονοκόμματη μάσκα με φωτισμό. Στο πρώτο ψιλοτρακάρισμα, πόσο έχει το ανταλλακτικό; Σαν την μαλακία του Inster, που έβαλε τα φλας και τα φώτα θέσεις στην εξωτερική μεριά, ακριβώς πάνω από τον προφυλακτήρα. Σε αυτοκίνητο πόλης, που στην πρώτη ατζαμοσύνη στο παρκάρισμα (όχι μόνο του δικού σου, και του άλλου) πάει το φανάρι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.208
Reaction score
32.240
Εγώ πάλι ένας λόγος που θα το αγόραζα. Απέχει πολύ από τις νταλίκες. Είναι και όμορφο. Ότι και να πάρω θα έχει μικτή οπότε δεν με απασχολούν αυτά.
 


Μηνύματα
17.355
Reaction score
24.845
Η φωτιζόμενη μάσκα είναι ο λόγος που δεν θα αγόραζα το Iconic. Έχουμε κάνει τα αμάξια λατέρνες, χειρότερα από νταλίκες.
Άσε που περηφανεύεται η Ρενώ ότι κατασκέυασε για πρώτη φορά μονοκόμματη μάσκα με φωτισμό. Στο πρώτο ψιλοτρακάρισμα, πόσο έχει το ανταλλακτικό; Σαν την μαλακία του Inster, που έβαλε τα φλας και τα φώτα θέσεις στην εξωτερική μεριά, ακριβώς πάνω από τον προφυλακτήρα. Σε αυτοκίνητο πόλης, που στην πρώτη ατζαμοσύνη στο παρκάρισμα (όχι μόνο του δικού σου, και του άλλου) πάει το φανάρι.
σε ένα hyundai i20n , το φαναράκι που δεν είναι και τέτοιου μεγέθους κοστίζει μόνο eur3500 , οδεύουμε ολοταχώς στο δαφνί
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.264
Μηνύματα
3.006.735
Members
38.437
Νεότερο μέλος
Terzzz
Top