Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.701
Reaction score
32.680
Δεν έχουν κλείσει ακόμα εργοστάσια. Αλλά ότι υπολειτουργούν είναι δεδομένο. Έχουν σταματήσει ολόκληρες βάρδιες. Η συμφωνία με τα συνδικάτα λέει πως θα φύγουν 30.000 άτομα μέχρι το 2030 με εθελουσια. Αν τα εργοστάσια δουλεύουν στο 50% των δυνατοτήτων τους, με μια αύξηση πωλήσεων κατά 50% έχουν πιάσει το 75% του full capacity. Έχουν δρόμο ακόμα για full παραγωγή. Για κέρδη ούτε λόγος. Το θεωρώ αδύνατο.
δωστε λουξουρυ στο λαό 🤣🤣🤣🤣
Που έγραψα για "λούξουρυ" στα φθηνότερα μοντέλα; Καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε; 8-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.059
Reaction score
143.483
Επί της ευκαιρίας, η αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων BEV του γκουπ βαγκ δεν είναι +50%, αλλά 46,7%. :fuckyou:

Οι συνολικές πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) του Volkswagen Group για το πρώτο εξάμηνο του 2025 (Q1 + Q2) είναι 465.500 οχήματα παγκοσμίως, αύξηση 46,7% σε σχέση με Q1+Q2 του 2024, αλλά πτώση στην Κίνα (-34%).

Και μιλάμε για όλες τις μάρκες μαζί, τόσο φολγκζβάγκεν, όσο και πόρσε, Σκόντα, κλπ κλπ κλπ.

Πάμε τώρα στη μια μάρκα, την Τέσλα. 👋

Η Τέσλα, αντίστοιχα σε Q1+Q2, με την διακοπή παραγωγής του model Y στη μέση (του αυτοκινήτου που ανεβάζει τις πωλήσεις της, του πρωταθλητή στις παγκόσμιες πωλήσεις λέμε) ΠΟΥΛΗΣΕ 720.803 αυτοκίνητα.

:fuckyou::fuckyou::fuckyou::fuckyou::fuckyou::fuckyou::fuckyou::fuckyou:


Όπως είπα, όλες οι γερμανικές μάρκες μαζί, δε φτάνουν την μια μικρή Τέσλα. 😁😂🤣🤪

Ακόμα και με τα πολιτικά παιχνίδια του Έλον, όση βοήθεια κι αν τους δίνει, δε τα καταφέρνουν λέμε! 😂😁😂🤣🤪

Ρομπαι τι; Ξεκούμπωται. 🤪🤣😂😂😂🤣🤪
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.878
Reaction score
89.995
Επί της ευκαιρίας, η αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων BEV του γκουπ βαγκ δεν είναι +50%, αλλά 46,7%. :fuckyou:
Μου αρέσει η ακρίβεια στο νούμερα.
Για πες τώρα υπερξεκούμπωτε φωτογράφε πόσο ακριβώς έπεσε η Τέσλα φέτος. Ακριβώς όμως να ξέρω, με ακρίβεια δεκαδικού.
Σαν την ορχήστρα του Τιτανικού ακούγεστε οεο!!!!
:p :p :p :p :p :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :p :p :p :p
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.867
Reaction score
44.935
Που έγραψα για "λούξουρυ" στα φθηνότερα μοντέλα; Καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε; 8-)
Δλδ η τεσλα είναι λουξουρυ στα ακριβά μοντέλα και στα φθηνά είναι value product?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.059
Reaction score
143.483
Μου αρέσει η ακρίβεια στο νούμερα.
Για πες τώρα υπερξεκούμπωτε φωτογράφε πόσο ακριβώς έπεσε η Τέσλα φέτος. Ακριβώς όμως να ξέρω, με ακρίβεια δεκαδικού.
Σαν την ορχήστρα του Τιτανικού ακούγεστε οεο!!!!
:p :p :p :p :p :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :p :p :p :p
Δες πρώτα πόσο έπεσε φέτος η Μερτσέντες:

Παγκόσμιες Πωλήσεις BEV της Mercedes-Benz για Q1 + Q2 2025

Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία μέχρι τις 15 Ιουλίου 2025, οι παγκόσμιες πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) της Mercedes-Benz Group (περιλαμβάνει Mercedes-Benz Cars και Vans) για το πρώτο εξάμηνο του 2025 είναι:

Q1 2025: 45.500 οχήματα
Q2 2025: 41.900 οχήματα

Σύνολο Q1 + Q2 2025: 87.400 οχήματα

Συγκρίσεις με Q1 + Q2 2024
Q1 2024: Περίπου 47.500 οχήματα
Q2 2024: Περίπου 45.800 οχήματα

Σύνολο Q1 + Q2 2024: 93.300 οχήματα

Μεταβολή 2025 vs 2024:

-5.900 οχήματα (-6,3%)

Παρατηρήσεις

Η μείωση των πωλήσεων BEV της Mercedes-Benz το 2025 οφείλεται σε υποτονική ζήτηση σε βασικές αγορές, ανταγωνιστικές τιμές από Κινέζους κατασκευαστές όπως η BYD, και περιορισμένη διαθεσιμότητα.

:fuckyou: :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou:


Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, σαν ανέκδοτο μου ακούγεται, 90.000 αυτοκίνητα στο εξάμηνο!


Μπουααααααααχαχχαχχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ξυδάκι ποδίατρε, ξυδάκι. :fuckyou:





Αλλά αρκετά με το χαβαλέ, ας πάμε λίγο στην ουσία των πραγμάτων. 😎


Η ουσία είναι πως με τα γελοιωδώς τιποτένια νούμερα των BEV που δύναται να κατασκευάσει η Μερτσέντες και η μπεμβέ, η Πόρσε και η άουντι, δεν δύναται να υφίσταται ούτε καν σκέψη για "εξηλεκτρισμό" του στόλου των ΙΧ, όχι μόνο globally, αλλά ούτε καν εντός Γερμανίας, ακόμα κι αν πουληθούν όλα εκεί μέσα.

Κανένα μοντέλο BEV των Γερμανών δεν φαντασιώνεται καν την πρωτιά στις παγκόσμιες πωλήσεις του μοντελ Υ!

Χρειάζεται πραγματικά μεγάλος αριθμός παραγωγής, για να μπορέσει να γείρει η πλάστιγγα προς την ηλεκτροκίνηση, κι όχι αυτά τα γελοία νούμερα των "μεγάλων παραδοσιακών κατασκευαστών".

Βέβαια και το κόστος των BEV των Γερμανών, δεν το λες "προσιτό" για τον "πολύ κόσμο", και δεν αποτελούν πραγματικές επιλογές για τα τυπικά εισοδήματα του κόσμου (με εξαίρεση κυρίως κάποια Σκόντα θα έλεγα).

Ούτε η Τέσλα δεν διαθέτει έστω μία σοβαρά οικονομική πρόταση, αλλά τουλάχιστον διαθέτει σημαντικά μεγαλύτερη δυνατότητα κατασκευής, ξεπερνάει όλους τους Γερμανούς μαζί! Ρεζιλίκια ατελείωτα...

Το γκρουπ στελάντις δείχνει να έχει αρχίσει να διαθέτει πιο οικονομικά μοντέλα, και δεν ξέρω με τι δυνατότητες παραγωγής θα κινηθεί μέσα στο τρέχον έτος.

Οι διαθέσιμες λύσεις για εξηλεκτρισμό του στόλου ΙΧ του πολύ κόσμου, με κάπως προσιτό κοστολόγιο, είναι κατά βάση από την Κίνα, είτε BYD, είτε βόλβο και οι συναφείς πλατφόρμες.

Εμάς, τους πραγματικούς φίλους της ηλεκτροκίνησης, αυτό μας ενδιαφέρει, ο εξηλεκτρισμός του πολύ κόσμου.

Το αν θα είναι κινέζικο ή γερμανικό ιταλικό και γαλλικό, λίγο μας νοιάζει, να είναι σοβαρή πλατφόρμα μας ενδιαφέρει. Να δουλεύει σωστά.


ΥΓ. Κι η Τογιότα τα ξύνει με γκαζμά. 🤣🤪😁😂
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.701
Reaction score
32.680
Δλδ η τεσλα είναι λουξουρυ στα ακριβά μοντέλα και στα φθηνά είναι value product?
Η Tesla είναι αυτό που είπα παραπάνω. Τίποτα λιγότερο ή περισσότερο. Όποιος ψάχνει πολυτελές Γερμανικό σε θέματα εξοπλισμού κοιτάζει σε λάθος εταιρεία. Το έχω ξαναπεί αυτό πρόσφατα. Και κατά μεγάλη πιθανότητα κάνει συμβιβασμούς σε άλλα.

Όποιος κοιτάζει για ηλεκτρικό με σοβαρό λογισμικό, απροβλημάτιστη προσβασιμότητα και αναβαθμίσεις σε αυτό, επεκτασιμότητα σε επίπεδα που ξεπερνούν τη σημερινή πραγματικότητα, ποιότητα κύλισης και σταθερότητα αρκετά ακριβότερων ανταγωνιστών, το ελάχιστο δυνατό κόστος χρήσης και συντήρησης, τον απροβλημάτιστο και γελοία εύκολο τρόπο φόρτισης, και άλλα που δεν θυμάμαι τώρα, κοιτάζει σωστά.

Επιπλέον, το luxury με την έννοια που έχει περάσει στον κόσμο έχει και άλλες παραμέτρους πλέον καθώς τα δεδομένα αλλάζουν και έρχονται νέα features που δεν υπήρχαν μέχρι χθες. Για κάποιον πχ είναι το HUD τα δέρματα, τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα και άλλα, και για άλλον είναι να μη σου σπάει τα @@ το software, η εύκολη και άμεση πρόσβαση στο αμάξι από το κινητό, η αυτόματη μεταφορά και λειτουργεία του ψηφιακού κόσμου του οδηγού από το σπίτι στο κινητό και στο αμάξι, ο προσωπικός ψηφιακός σοφέρ κ.α. Προσωπικά να τα σέσω τα καθίσματα και τα δέρματα αν είναι να μου βγάλει το λάδι το software.

Όπως ένα Luxury όχημα της παλιάς λογικής είχε μέσα HUD που τα φθηνά οχήματα δεν έχουν, τα καλύτερα δέρματα από τα φθηνότερα οχήματα με τα υφάσματα, έτσι και το νέο ή οι προσθήκες του νέου, luxury, έχουν τα παραπάνω σε πολύ καλύτερη σχεδίαση και διαλειτουργικότητα από τα φθηνότερα οχήματα, ή ακόμα και από αυτά που δεν ξέρουν καν τι είναι τα παραπάνω και ας είναι ακριβότερα.

Η ψυχική ηρεμία και η μη σπατάλη χρόνου σε πράγματα που έπρεπε να δουλεύουν εντελώς απροβλημάτιστα, έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία για κάποιους. Και ας μην υπάρχουν τα καλύτερα δέρματα, το υπέρμετρο customization ή ότι άλλο. Αδιάφορο, από τη στιγμή που μου προσφέρει την πολυτέλεια της ψυχικής ηρεμίας και την διάθεσης του προσωπικού μου χρόνου όπως θέλω εγώ και όχι αυτό.
 
Last edited:



Μηνύματα
238
Reaction score
333
Βλέπω όταν(αν):whistling: πάρει την BMW ο ένας φαλακρός γιατρός να εμβολίζει τo Tesla του άλλου φαλακρού γιατρού εκτός αν τον προλάβει ο άλλος .
Το νου σας....

Παμε τα στοιχήματα για όποιον θέλει πάντως ποιος θα εμβολίσει πρώτος τον άλλον.

:drinks:
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.526
Reaction score
12.410
Πραγματική απορία και όχι τρολαρισμα :)
Υπαρχει καμπριο ηλεκτρικό;
 

TGD

Μηνύματα
10.703
Reaction score
10.320
Γιατί, φτιάχνει κανένας και βενζινοκίνητα; Μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Ό,τι βλέπω να κυκλοφορεί είναι δεκαετίας.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.526
Reaction score
12.410
Γιατί, φτιάχνει κανένας και βενζινοκίνητα; Μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Ό,τι βλέπω να κυκλοφορεί είναι δεκαετίας.
Οντως!Η BMW βγάζει τη Ζ4 αλλά γιατί να μη λανσάρει μια εταιρεία καμπριο ηλεκτροκινητο;
Προεξοφλούν ελάχιστες πωλήσεις;
 

TGD

Μηνύματα
10.703
Reaction score
10.320
Και την Σειρά 2 την έχει σε κάμπριο και είναι κουκλί. Έχω δει μόνο ένα στο δρόμο.
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.059
Reaction score
143.483
MG και είναι και ωραίο στο δρόμο λένε.

Σε κάμπριο όμως, χάνει ένα πολύ σημαντικό ατού που έχει το κάθε EV, την εκπληκτική ησυχία στην οδήγηση, λόγω έλλειψης κινητήρα και εξάτμισης.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.878
Reaction score
89.995
MG και είναι και ωραίο στο δρόμο λένε.

Σε κάμπριο όμως, χάνει ένα πολύ σημαντικό ατού που έχει το κάθε EV, την εκπληκτική ησυχία στην οδήγηση, λόγω έλλειψης κινητήρα και εξάτμισης.
Πάρτο, θα ανεμίζει και το μαλλί
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.726
Μηνύματα
3.024.612
Members
38.484
Νεότερο μέλος
Eleni_29
Top